[RELEASE] Sterge itemul din inventar

Deconectat
Avatar utilizator
Electrico
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 291
Membru din: 16 Oct 2015
Localitate: New York
Status: Online
Server Metin2: Respawn
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 1

[Şterge itemele din inventar ]

Mesajde Electrico » 25 Oct 2015, 21:09

Întrăm in pack şi deschidem Index şi adăugăm următorul rând :


Cod: Selectaţi tot

*
item_sil
*


Acum intrăm in locale/[de,ro,tr,ce aveti voi]inventorywindow.py şi căutăm :


Cod: Selectaţi tot

"image" : "d:/ymir work/ui/equipment_bg_without_ring.tga",


Modificăm cu :


Cod: Selectaţi tot

"image" : "koray/equipment_bg_without_ring.tga",


Tot in inventorywindow.py din locale căutăm :


Cod: Selectaţi tot

## MallButton
                        {
                            "name" : "MallButton",
                            "type" : "button",


                            "x" : 118,
                            "y" : 148,


                            "tooltip_text" : uiScriptLocale.MALL_TITLE,


                            "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/TaskBar/Mall_Button_01.tga",
                            "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/TaskBar/Mall_Button_02.tga",
                            "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/TaskBar/Mall_Button_03.tga",
                        },


Şi sub adăugăm :


Cod: Selectaţi tot

{
                            "name" : "Sil_Slot",
                            "type" : "grid_table",


                            "x" : 118,
                            "y" : 148,


                            "start_index" : 0,
                            "x_count" : 1,
                            "y_count" : 1,
                            "x_step" : 32,
                            "y_step" : 32,


                        },


Intrăm in game.py din root şi căutăm :


Cod: Selectaţi tot

"MyShopPriceList"        : self.__PrivateShop_PriceList,


Mai jos adăugăm :


Cod: Selectaţi tot

"ItemSil_Index"           : self.__ReceiveItemSilIndex,
            "get_item_value"         : self.__GetItemValue,
            "InputStringStart"        : self.ItemSilInputOn,
            "InputStringEnd"          : self.ItemSilGetInputOff,


Tot in game.py căutăm :


Cod: Selectaţi tot

def BINARY_ServerCommand_Run(self, line):


Şi după adăugăm :


Cod: Selectaţi tot

def __ReceiveItemSilIndex(self, index):
        constInfo.ItemSil_Index = int(index)
       
    def __GetItemValue(self):
        net.SendQuestInputStringPacket(str(constInfo.ItemSil_Slot))
   
    def ItemSilInputOn(self):
        constInfo.INPUT_IGNORE = 1
       
    def ItemSilGetInputOff(self):
        constInfo.INPUT_IGNORE = 0


Tot in game.py căutăm funcţia :


Cod: Selectaţi tot

def OpenQuestWindow(self, skin, idx)


Şi o înlocuim cu :


Cod: Selectaţi tot

def OpenQuestWindow(self, skin, idx):
        if constInfo.INPUT_IGNORE == 1:
            return
        self.interface.OpenQuestWindow(skin, idx)


Intrăm in root - uiinventory.py şi adăugăm după ultimul import următorul import :


Cod: Selectaţi tot

import event


Căutăm tot în uiinventory.py rândul :


Cod: Selectaţi tot

wndEquip.SetOverOutItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverOutItem))


Şi după adăugăm :


Cod: Selectaţi tot

self.GetChild("Sil_Slot").SetSelectEmptySlotEvent(ui.__mem_func__(self.SilEmptySlot))


Căutăm tot în uiinventory.py următoarea funcţie :


Cod: Selectaţi tot

def Hide(self):


Deasupra ei adăugăm următoarele :


Cod: Selectaţi tot

def SilEmptySlot(self):
      if mouseModule.mouseController.isAttached():
         attachedSlotPos = mouseModule.mouseController.GetAttachedSlotNumber()
         itemIndex = player.GetItemIndex(attachedSlotPos)
         if player.SLOT_TYPE_INVENTORY == mouseModule.mouseController.GetAttachedType():
            item.SelectItem(itemIndex)
            itemDropQuestionDialog = uiCommon.QuestionDialog()
            miktar_pls = player.GetItemCount(attachedSlotPos)
            if miktar_pls != 1:
               itemDropQuestionDialog.SetText(("%dx %s isimli esyayi silmek istedigine emin misin?" % (miktar_pls, item.GetItemName())))
            else:
               itemDropQuestionDialog.SetText(("%s isimli esyayi silmek istedigine emin misin?" % (item.GetItemName())))
            itemDropQuestionDialog.SetAcceptEvent(lambda arg = TRUE: self.SilItem(arg, attachedSlotPos))
            itemDropQuestionDialog.SetCancelEvent(lambda arg = FALSE: self.SilItem(arg, attachedSlotPos))
            itemDropQuestionDialog.Open()
            self.itemDropQuestionDialog = itemDropQuestionDialog
            mouseModule.mouseController.DeattachObject()
      else:
         warn = uiCommon.PopupDialog()
         warn.SetText("Silinecek Esya bulunamadi")
         warn.Open()

   def SilItem(self, answer, attachedSlotPos):
      if not self.itemDropQuestionDialog:
         return
      if answer:
         constInfo.ItemSil_Slot = attachedSlotPos
         event.QuestButtonClick(constInfo.ItemSil_Index)
         snd.PlaySound('sound/ui/drop.wav')

      self.itemDropQuestionDialog.Close()
      self.itemDropQuestionDialog = None


Aşa trebuie să arate :


Imagine


Intrăm in root - costInfo.py şi adăugăm următoarele la inceput :


Cod: Selectaţi tot

ItemSil_Slot = 0
ItemSil_Index = 0
INPUT_IGNORE = 0




În arhivă găsiţi backround-u şi quest-ul . Enjoy .
Ultima oară modificat 25 Oct 2015, 21:19 de către Electrico, modificat 1 dată în total.
Imagine

Daca te-am ajutat, apasa pe butonul "Multumesc" !

Deconectat
Avatar utilizator
Răzvaan
Utilizator interzis !
Utilizator interzis !
Mesaje: 2052
Membru din: 15 Mar 2015
Localitate: Suceava
Reputație: Super Ad Moderator
Lider Ad Moderatori
Lider Mister
Fost Lider Moderatori
Fost Lider Trial Moderatori
Fost Lider Miss
Nume anterioare: ElAlcon, Brian O'Conner, Grinchzvan
Status: Un fel de două feluri
Server Metin2: da
Regat: Shinsoo
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 41
Contact:

[RELEASE] Sterge itemul din inventar

Mesajde Răzvaan » 27 Oct 2015, 16:07

Imagine
Instructiunile de instalare:

### ConstInfo.py

Cod: Selectaţi tot

BorrarItems = {
   "QID" : 0,
   "BORRAR" : "",
}


### Game.py

In __ServerCommand_Build, adaugati:

Cod: Selectaţi tot

"BORRAR"            : self.ManagerBorrar,


La sfarsitul fisierului game.py adaugati:

Cod: Selectaţi tot

def ManagerBorrar(self, cmd):
      cmd = cmd.split("|")
      if cmd[0] == "QID":
         constInfo.BorrarItems["QID"] = int(cmd[1])
      elif cmd[0] == "SEND":
         net.SendQuestInputStringPacket(str(constInfo.BorrarItems["BORRAR"]))
         constInfo.BorrarItems["BORRAR"] = ""
      elif cmd[0] == "INPUT":
         constInfo.INPUT_IGNORE = int(cmd[1])


### uiInventory.py

Sub:

Cod: Selectaţi tot

wndEquip = self.GetChild("EquipmentSlot")


Adaugati:

Cod: Selectaţi tot

   wndBorrar = self.GetChild("BorrarSlot")


Sub:

Cod: Selectaţi tot

self.costumeButton = self.GetChild2("CostumeButton")


Adaugati:

Cod: Selectaţi tot

self.borrar_items = self.GetChild2("BorrarItems")


Sub:

Cod: Selectaţi tot

self.attachMetinDialog.Hide()


Adaugati:

Cod: Selectaţi tot

self.drag = ui.Bar()
      self.drag.SetPosition(13+50,538)
      self.drag.SetParent(self)
      self.drag.SetColor(grp.GenerateColor(0.0, 0.0, 0.0, 0.0))
      self.drag.SetSize(32,32)
      self.drag.OnMouseLeftButtonUp = lambda: self.Add_Item()
      self.drag.Show()

      wndBorrar.SetOverInItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverBorrarIn))
      wndBorrar.SetOverOutItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverBorrarOut))
      
      self.RemoveQuestion = uiCommon.QuestionDialog()
      self.RemoveQuestion.SetAcceptEvent(lambda arg = TRUE: self.Borrar_Item(arg))
      self.RemoveQuestion.SetCancelEvent(lambda arg = FALSE: self.Borrar_Item(arg))
      self.RemoveQuestion.Close()


Mai jos de def Close(self):

Adaugati asta:

Cod: Selectaţi tot

def OverBorrarIn(self):
      self.ShowToolTip(0)
      
   def OverBorrarOut(self):
      self.tooltipItem.HideToolTip()
      
   def Add_Item(self):
      if mouseModule.mouseController.isAttached():
         attachedSlotType = mouseModule.mouseController.GetAttachedType()
         attachedSlotPos = mouseModule.mouseController.GetAttachedSlotNumber()
         attachedSlotVnum = mouseModule.mouseController.GetAttachedItemIndex()
            
         # item.SelectItem(attachedSlotVnum)
         if player.SLOT_TYPE_INVENTORY == attachedSlotType:
            item.SelectItem(attachedSlotVnum)
            self.RemoveQuestion.SetText("¿Seguro que quieres borrar "+item.GetItemName()+"?")
            self.RemoveQuestion.Open()
            constInfo.BorrarItems["BORRAR"] = ""
            constInfo.BorrarItems["BORRAR"] = "BORRAR|"+str(attachedSlotPos)+"|"+str(attachedSlotVnum)
            #chat.AppendChat(1, constInfo.BorrarItems["BORRAR"])
            
         mouseModule.mouseController.DeattachObject()
      
   def Borrar_Item(self, arg):
      if arg:
         event.QuestButtonClick(constInfo.BorrarItems["QID"])
         
      self.RemoveQuestion.Close()

### locale/inventorywindow.py

Sub:

Cod: Selectaţi tot

## Item Slot
            {
               "name" : "ItemSlot",
               "type" : "grid_table",

               "x" : 8,
               "y" : 246,

               "start_index" : 0,
               "x_count" : 5,
               "y_count" : 9,
               "x_step" : 32,
               "y_step" : 32,

               "image" : "d:/ymir work/ui/public/Slot_Base.sub"
            },


Adaugati:

Cod: Selectaţi tot

## Borar Items Slot
            {
               "name" : "BorrarItems",
               "type" : "image",

               "x" : 13,
               "y" : 538,

               "image" : "locale/es/ui/inventario/borrar_items.tga",

               "children" :
               (
                  {
                     "name" : "BorrarSlot",
                     "type" : "slot",

                     "x" : 0,
                     "y" : 0,

                     "width" : 32,
                     "height" : 32,

                     "slot" : (
                              {"index":0, "x":0, "y":0, "width":32, "height":32},
                           ),
                  },
               ),
            },



Redimensionarea yang-ului si a Mds

## Print
{

Cod: Selectaţi tot

"name":"Money_Slot",
               "type":"button",

               "x":50,
               "y":48,

               #"horizontal_align":"center",
               "vertical_align":"bottom",

               "default_image" : "d:/ymir work/ui/public/parameter_slot_04.sub",
               "over_image" : "d:/ymir work/ui/public/parameter_slot_04.sub",
               "down_image" : "d:/ymir work/ui/public/parameter_slot_04.sub",


               "children" :
               (
                  {
                     "name" : "Money",
                     "type" : "text",

                     "x" : 3,
                     "y" : 3,

                     "horizontal_align" : "right",
                     "text_horizontal_align" : "right",

                     "text" : "123456789",
                  },
               ),
            },
            {
               "name":"Mds_Slot",
               "type":"button",
 
               "x":50,
               "y":28,
 
               #"horizontal_align":"center",
               "vertical_align":"bottom",
 
               "default_image" : "d:/ymir work/ui/public/parameter_slot_04.sub",
               "over_image" : "d:/ymir work/ui/public/parameter_slot_04.sub",
               "down_image" : "d:/ymir work/ui/public/parameter_slot_04.sub",
 
               "children" :
                  (
                     {
                        "name" : "Mds",
                        "type" : "text",
 
                        "x" : 3,
                        "y" : 3,
 
                        "horizontal_align" : "right",
                        "text_horizontal_align" : "right",
 
                        "text" : "123456789 MD's",
                     },
                  ),
            },            

         ),
      },
   ),
}


Exista si un log al itemelor sterse, in caz ca cineva va intra in contul tau si iti va sterge ceva va aparea in log-uri.
Aici aveti link-ul de download: Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Sper sa va fie de folos, bafta.
Traducere in romana: Răzvănel
Sursa: Shang
Imagine

SERVICII: PHOTOSHOP, PHPBB, METIN2

Conectat
Avatar utilizator
B.Eduard
Super Ad Mod
Super Ad Mod
Mesaje: 4124
Membru din: 08 Aug 2013
Localitate: Constanţa
Reputație: Super Ad Moderator
Membru Club (permanent)
Fost Lider Ad Moderatori
Fost Lider Super Moderatori
Fost Designer
Realizator reclame metin2
Blogger
Mulțumiri acordate: 39
Mulțumiri primite: 83
Contact:

Re: [RELEASE]

Mesajde B.Eduard » 27 Oct 2015, 16:08

Mulțam man, aveam nevoie de el!
Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Cele mai bune firme de hosting metin2, website, cs, sa:mp,etc.
// Servicii design, prezentări servere metin2 (skype: b.eduard96) pentru detalii!
Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link. (click aici)

Deconectat
Avatar utilizator
ZangetsuOwner
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 146
Membru din: 08 Sep 2015
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: Zangetsu-metin2.tk
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: [RELEASE] Sterge itemul din inventar

Mesajde ZangetsuOwner » 27 Oct 2015, 16:16

merge pe 34k ?

Deconectat
Avatar utilizator
Pietonu'
Nivel 7
Nivel 7
Mesaje: 1363
Membru din: 18 Mar 2015
Status: Show me what is life ^_^
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 3
Mulțumiri primite: 5

Re: [RELEASE] Sterge itemul din inventar

Mesajde Pietonu' » 27 Oct 2015, 16:18

sa fie primit csz
Lama fina scuipa adevaru' bai nene,
Lama fina o coace face filme obscene!

Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Răzvaan
Utilizator interzis !
Utilizator interzis !
Mesaje: 2052
Membru din: 15 Mar 2015
Localitate: Suceava
Reputație: Super Ad Moderator
Lider Ad Moderatori
Lider Mister
Fost Lider Moderatori
Fost Lider Trial Moderatori
Fost Lider Miss
Nume anterioare: ElAlcon, Brian O'Conner, Grinchzvan
Status: Un fel de două feluri
Server Metin2: da
Regat: Shinsoo
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 41
Contact:

Re: [RELEASE] Sterge itemul din inventar

Mesajde Răzvaan » 27 Oct 2015, 16:21

ZangetsuOwner scrie:merge pe 34k ?

Nu am idee, incearca
Imagine

SERVICII: PHOTOSHOP, PHPBB, METIN2

Deconectat
Avatar utilizator
Ratony Montana
Membru Club
Membru Club
Mesaje: 1079
Membru din: 25 Iun 2015
Localitate: Iasi
Reputație: Membru club permanent
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 5
Mulțumiri primite: 15

Re: [RELEASE] Sterge itemul din inventar

Mesajde Ratony Montana » 28 Oct 2015, 13:26

e din sursă, foarte ușor de băgat

Deconectat
Avatar utilizator
Electrico
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 291
Membru din: 16 Oct 2015
Localitate: New York
Status: Online
Server Metin2: Respawn
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 1

Re: [RELEASE] Sterge itemul din inventar

Mesajde Electrico » 28 Oct 2015, 16:47

Imi pare rau, dar mai este postat odata de mine: http://just4metin.ro/post261258.html#p261258 :)
Imagine

Daca te-am ajutat, apasa pe butonul "Multumesc" !

Deconectat
Avatar utilizator
Gaz3rNr1
Nivel 6
Nivel 6
Mesaje: 1000
Membru din: 19 Oct 2015
Localitate: București
Status: Mă mai gândesc !
Server Metin2: Se lucrează !
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 35
Contact:

Re: [RELEASE] Sterge itemul din inventar

Mesajde Gaz3rNr1 » 28 Oct 2015, 22:57

Realase pentru J4m =)) Dar pe alte forumuri există de ceva timp acest sistem... Oricum, mulțumim că l-ai postat !
Nu imi place realitatea, de asta trăiesc în lumea mea !

Deconectat
Avatar utilizator
FRANK JR CASTLE
Miracolul Crăciunului
Miracolul Crăciunului
Mesaje: 2277
Membru din: 06 Noi 2015
Mulțumiri acordate: 53
Mulțumiri primite: 76

Re: [RELEASE] Sterge itemul din inventar

Mesajde FRANK JR CASTLE » 28 Noi 2015, 16:12

Mutat la locul lui .
Shaolina mea

Imagine

Imagine


ImagineImagine

Imagine


Înapoi la “Altele”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: AlynDE, JamesEscobar, Luxen210, OcYa, Pengerr1, Yahoo [Bot] și 11 vizitatori