Camera de cristal Quest + regen + map

Deconectat
Avatar utilizator
Șobolanu2000
Nivel 3
Nivel 3
Mesaje: 451
Membru din: 11 Aug 2013
Localitate: Râmnicu Vâlcea
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 2
Contact:

Camera de cristal Quest + regen + map

Mesajde Șobolanu2000 » 11 Aug 2013, 18:45

Salutare, mulţi dintre voi se plâng că nu le merge camera de cristal, ei bine vă dau eu "una" care merge, testată de mine.

Imagine


Query mob

Cod: Selectaţi tot

INSERT INTO `mob_proto` VALUES ('30123', 'Sanctuarul Intunecat', 0x53616E6374756172756C20496E74756E65636174, '5', '1', '0', '70', '', 'NOMOVE', '0', 'ANIMAL', '', '0', 'stray_dog', '0', '3', '6', '5', '2', '20', '24', '126', '6', '7', '288000', '432000', '1200', '4', '100', '100', '0', '2000', '175', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '1', '0', '0', '0', '70104', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0');


Quest-ul:

Cod: Selectaţi tot

----------------------------------------------------
--Quest creat de Syncr0n pentru Just4Metin
----------------------------------------------------
quest Tempel_of_dragon begin
   state start begin
      when 30121.chat."Templul Dragonului" with pc.get_map_index() == 73 begin
         if get_time() > game.get_event_flag("Grotte_time") then
            game.set_event_flag("Grotte_zugang",0)
         end

         if pc.is_gm() then
            say_title(""..mob_name(30121).."")
            say("")
            say("Salut, "..pc.get_name().."")
            say("Ce faci sefule ? vrei sa intri ?")
            say("Okay, n-ai nevoie de cheie sau parola.")
            wait()
               pc.warp(843200, 1066900)
         return
              end
         if pc.count_item("80041") >= 1 then
         say_title(""..mob_name(30121).."")
         say("")
         say("Tu n-ai nevoie de item, poti intra.")
         wait()
         return
      end

      if game.get_event_flag("Grotte_zugang") == 0 and pc.count_item(30179) < 3 then
         say_title(""..mob_name(30121).."")
         say("")
         say("Tu n-ai "..item_name(30179).."")
         say_item_vnum(30179)
         say("Ai nevoie de 3 obiecte.")
         return
      end

      if game.get_event_flag("Grotte_zugang") == 1 then
         say_title(""..mob_name(30121).."")
         say("")
         pc.setqf("grotte_passworto", 078954687921)
      if pc.getqf("abgabe") == 1 then
      pc.setqf("abgabe",0)
      say("Tu ai trimis deja 3 chei.")
      say("Te voi lasa sa intri.")
      pc.setqf("erlaubt",1)
      wait()
      pc.warp(843200, 1066900)
      return
      end
      say("Imi pare rau, Templul este deja rezervat.")
      say("Exista deja o cheie de acces setata,")
      say("daca o stii, scrie-o mai jos.")
      local passwort = tonumber(input(""))
      --pc.setqf("grotte_passworto", passwort)
      if game.get_event_flag("Grotte_passwort") == passwort then
      say_title(""..mob_name(30121).."")
      say("")
      say("Codul este acelas.")
      if pc.count_item(30179) < 3 then
      say("Tu n-ai acces ...iti lipsesc cheile")
      say("acestea "..item_name(30179).."")
      say_item_vnum(30179)
      say("Revin-o cand ai 3 chei.")
      return
      end
      pc.remove_item("30179",3)
      say("Puteti intra ....")
      pc.setqf("erlaubt",1)
      wait()
      pc.warp(843200, 1066900)
      elseif passi != pc.getqf("grotte_passworto") then
      say_title(""..mob_name(30121).."")
      say("")
      say("Parola introdusa nu este corecta.")
      return
      end
      end
      if game.get_event_flag("Grotte_zugang") == 0 and pc.count_item(30179) >= 3 then
      say_title(""..mob_name(30121).."")
      say("Detin în mine, ultima suflare a zului dragon.")
      say("Aceasta suflare magica te pot ajuta sa mergi în")
      say_reward("Camera de cristal.")
      local i = select("Vreau sa intru.", "Nu vreau sa intru.")
      if 1 == i then
      say_title(""..mob_name(30121).."")
      say("Seteaza cheia de acces.")
      local passwort = tonumber(input(""))
      if passwort and passwort <= 999999999 and pc.count_item(30179)>=1 then
      game.set_event_flag("Grotte_zugang",1)
      game.set_event_flag("Grotte_passwort",passwort)
      local times = get_time() + 300 --Wartezeit
      game.set_event_flag("Grotte_time", times)
      say_title(""..mob_name(30121).."")
      pc.setqf("abgabe",1)
      say("")
      say("Cheia de acces este:")
      chat("Cheia de acces pentru camera dragonului este: "..passwort.."")
      say_reward(""..passwort.."")
      say("Da-le colegilor tai cheia de la camera.")
      pc.remove_item("30179",3)
      else
      say_title(""..mob_name(30121).."")
      say("")
      say("Accest cod nu este corect, incearca din nou.")
      say("Cheia trebuie sa fie alcatuita din cifre.")
      end
      end
      end
      end
   when login with pc.get_map_index() == 196 and not pc.is_gm() begin
      if pc.count_item("80041") >= 1 then chat("Templul Dragonului: Tu esti gm, controlul va fi blocat.") return end
      if pc.get_level() < 75 or pc.getqf("erlaubt") == 0 and pc.get_map_index() == 196 then
       chat("Nu este permis sa intrati in aceasta harta prin efractie. "..pc.get_level().." "..pc.getqf("erlaubt").." "..pc.get_map_index().." ")
         warp_to_village()
       end
      chat("Bine ai venit, pentru a dovedi ca esti destul de bun incat sa omori Dragonul,")
      chat("Distruge piatra metin corecta.")
      local sekunden = game.get_event_flag("Grotte_time") - get_time()
      notice_in_map("Timp ramas: "..sekunden.." Sekunden")
      timer("skipia_boss_ende", sekunden)
      pc.set_warp_location(73 , 1825, 12207)
      end
   when 8023.kill with pc.get_map_index() == 196 begin
      timer("skipia_boss_goo", 2)
      notice_in_map("Ati distrus piatra metin corecta, veti urca la etajul urmator.")
      end
   when skipia_boss_goo.timer begin
      game.set_event_flag("Grotte_zugang",0)
      d.new_jump_all(196, 8436, 10669)
      d.setf("grotte_boss", 1)
      d.spawn_mob(9012, 239, 173)
      end
   when 8031.kill or 8032.kill or 8033.kill or 8034.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 2 begin
   local n =d.getf("count") + 1
   d.setf("count", n)
   --notice_all("Metin killed "..n.."")
   if n > 2 then
   local t = number(1,4)
   --notice_all("Spawn Metin")
   if 1 == t then
   d.regen_file("data/dungeon/skia_boss1.txt")
   elseif 2 == t then
   d.regen_file("data/dungeon/skia_boss2.txt")
   elseif 3 == t then
   d.regen_file("data/dungeon/skia_boss3.txt")
   else
   d.regen_file("data/dungeon/skia_boss4.txt")
   end
   end
   end
   when 2493.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 2 begin
      d.setf("grotte_boss", 3)
      notice_all("Grupul lui "..pc.get_name().." a reusit sa-l ucida pe Dragonul Albastru.")
      d.notice("Impresionant, ati reusit sa invingeti Dragonul.") -- Als Abschluss könnt ihr noch die Metins zerstören")
      d.notice("Aveti timp 60 de secunde sa strangeti tot.")
      timer("skipia_boss_end", 60)
      d.kill_all()
      d.spawn_mob(9012, 239, 173)
      d.clear_regen()
      end

   when login with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 2 begin
   pc.set_warp_location(73 , 1825, 12207)
   end
   when login with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 1 begin
      timer("skipia_boss_end", 3600)   
      d.set_regen_file("data/dungeon/skia_boss.txt")
      local t = number(1,4)
      if 1 == t then
         d.regen_file("data/dungeon/skia_boss1.txt")
         elseif 2 == t then
         d.regen_file("data/dungeon/skia_boss2.txt")
         elseif 3 == t then
         d.regen_file("data/dungeon/skia_boss3.txt")
         else
         d.regen_file("data/dungeon/skia_boss4.txt")
      end
      local o = number(1,4)
      if 1 == o then
         d.regen_file("data/dungeon/skia_boss1.txt")
         elseif 2 == o then
         d.regen_file("data/dungeon/skia_boss2.txt")
         elseif 3 == o then
         d.regen_file("data/dungeon/skia_boss3.txt")
         else
         d.regen_file("data/dungeon/skia_boss4.txt")
         end   
      d.setf("grotte_boss", 2)
      d.notice("Bine ati venit in Templul Dragonului, aveti maxim o ora la dispozitie sa-l invingeti pe dragon.")
      d.setf("count", 0)
      pc.set_warp_location(73 , 1825, 12207)
      end

   when login with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 3 begin -- begin
   --pc.warp(181700, 1220600)
   end
   
   when skipia_boss_end.timer begin
      d.exit_all()
      end
   when skipia_boss_ende.timer begin
      kill_all_in_map(196)
      game.set_event_flag("Grotte_zugang",0)
      d.setf("grotte_boss", 1)
      d.exit_all()
   end
   when login with pc.get_map_index() != 196 or not pc.in_dungeon() begin
   pc.setqf("erlaubt",0)
   end
   end
end


Harta o puteţi descărca de aici:
Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Regen îl puteţi descărca de aici:
Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

Să vă explic, port-ul hărţii din Index este 196, dacă voi deja îl aveţi şi vreţi să puneţi altu, să schimbaţi şi din quest toate nr 196 cu noul port, altfel nu va funcţiona.
Atenţie, nu încercaţi să intraţi din altă hartă cu npc-ul în camera de cristal, pentru că el funcţionează doar în v4, adică map index 73.

Spor la treabă.

Deconectat
Avatar utilizator
armega321
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 28
Membru din: 23 Mar 2014
Status: Bini di tot!
Server Metin2: Metin2Pandora
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 0

Re: Camera de cristal Quest + regen + map

Mesajde armega321 » 07 Apr 2014, 20:17

Cum bag fisierele in regen?

Deconectat
Avatar utilizator
NightCrawler
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 55
Membru din: 08 Apr 2014
Regat: Shinsoo
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Camera de cristal Quest + regen + map

Mesajde NightCrawler » 08 Apr 2014, 13:56

Ms Syncron

Deconectat
Avatar utilizator
M.Seby
Utilizator interzis !
Utilizator interzis !
Mesaje: 3006
Membru din: 10 Sep 2013
Localitate: Suceava
Reputație: Fost Administrator
Fost Organizator echipă
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: Not Found
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 16
Contact:

Re: Camera de cristal Quest + regen + map

Mesajde M.Seby » 18 Mai 2014, 08:41

Mutat la Topicuri si mesaje sterse!
Mai este postat odata de Donici Catalin mai detaliat!
Imagine

Contact:

Skype: seby_061


Înapoi la “Arhivă”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori