Set şapte arme animate.

Deconectat
Avatar utilizator
sarma1995
Nivel 3
Nivel 3
Mesaje: 384
Membru din: 22 Aug 2014
Localitate: Calarasi
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: ^ In LuCRU ^
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 11
Mulțumiri primite: 6

Re: Set şapte arme animate.

Mesajde sarma1995 » 15 Aug 2017, 19:38

Da am bagat tot.. insa .. cand termin apare sub scrie ceva de gen: exemplu(eroarea underfine ) este subliniat cu rosu..
Stiai ca se deschide? Daca nu asteapta pana pe 31.08.2017 !
O sa iti reamintesti momentele cand erai mic si jucai metin ! :P

Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

Imagine

[TM]Edu :D :-*

Deconectat
Avatar utilizator
[RaffaeL]
Software Developer
Software Developer
Mesaje: 2607
Membru din: 19 Mar 2016
Localitate: Everywhere
Reputație: ==================
► Helper Experimentat J4M
► Membru Club Permanent
==================
►►►►►UITUC►►►►►
Pentru ca...am uitat mai multe
decat altii vor sti vreodata.
==================
Status: Incerc sa ajut,cum stiu,cum pot..pe toti
Server Metin2: ...
Mulțumiri acordate: 3
Mulțumiri primite: 608

Re: Set şapte arme animate.

Mesajde [RaffaeL] » 15 Aug 2017, 20:57

sarma1995 scrie:Da am bagat tot.. insa .. cand termin apare sub scrie ceva de gen: exemplu(eroarea underfine ) este subliniat cu rosu..

Sigur ai uitat ceva...armele dupa cum ai vazut in topicuri, sunt perfect functionale.
Refa fisierele, si incearca din nou.Era specificata parca existenta unei definitii in doua locuri.
Vezi daca ai adaugat unde si cum trebuie.
Imagine
Imagine
► Arată conținutul

► Arată conținutul

Deconectat
Avatar utilizator
xxtentacion
Moderator
Moderator
Mesaje: 363
Membru din: 14 Iul 2017
Localitate: Tichilesti.
Reputație: ►Moderator◄
-----------------------------------------
►Helper J4M◄
-----------------------------------------
►Nume anterior: Goblim, Allah ◄
-----------------------------------------
Status: Aud numele tau desi e altcuiva.
Server Metin2: RebornOfWorld II
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 7
Mulțumiri primite: 18
Contact:

Re: Set şapte arme animate.

Mesajde xxtentacion » 15 Aug 2017, 21:09

O instalare la pachetu asta de arme ai? sau poate sa explice cineva sunt un tehnician maret.
Dacă vrei bani atunci fii un infractor legal, câştigă-ţi diploma de escroc sentimental.

Deconectat
Avatar utilizator
Khan
Traficant de ouă
Traficant de ouă
Mesaje: 460
Membru din: 23 Feb 2017
Reputație: Super Moderator
Moderator
Nume anterior: Lester
Mulțumiri acordate: 11
Mulțumiri primite: 48

Re: Set şapte arme animate.

Mesajde Khan » 16 Aug 2017, 02:28

Goblim scrie:O instalare la pachetu asta de arme ai? sau poate sa explice cineva sunt un tehnician maret.

Arhiva conţine partea de sursă, partea de client, SQL şi tutorial de implementare.

8-|
"Nu mă rog la nimeni și nu cred în mine.
Mă iau după Dumnezeu și el e ateu,
Garantez că nu crede-n nimeni...
De-ar fi să creadă-n cineva, spun sigur că ăla nu sunt eu."

Deconectat
Avatar utilizator
Salatini *_*
Utilizator interzis !
Utilizator interzis !
Mesaje: 36
Membru din: 27 Iul 2017
Status: Sunt bine mersi
Server Metin2: z
Regat: Shinsoo
Mulțumiri acordate: 4
Mulțumiri primite: 0

Re: Set şapte arme animate.

Mesajde Salatini *_* » 16 Aug 2017, 06:50

.Khan scrie:Imagini :
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine


Descărcare : Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Arhiva conţine partea de sursă, partea de client, SQL şi tutorial de implementare.

Sursă Arme : Terabithia.pl

 ! Mesaj de la: .Khan
Nu ofer suport pentru aceste arme minunate. Aveţi totul mură'n gură. Copipeist ştie şi developerii să deie.

Imagine
cand atac mobi ramane asa dc?

Deconectat
Avatar utilizator
sk1per
Nivel 6
Nivel 6
Mesaje: 1051
Membru din: 14 Dec 2013
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: blackmetin2
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 36
Mulțumiri primite: 11

Re: Set şapte arme animate.

Mesajde sk1per » 18 Aug 2017, 16:19

partea de sursa client ai facuto ?> partea de root, din playersetting modules in cat sa nu se suprapuna efectele. la partea de root ai gresit ceva. sigur.
Cauti un loc de unde sa achizitionezi un vps Ubuntu/Centos sau Debian??
Ai gasit! Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

Deconectat
Avatar utilizator
[ST]SSH
Helper Avansat
Helper Avansat
Mesaje: 1718
Membru din: 12 Apr 2016
Localitate: Iasi
Reputație: ==================
►✔ Helper J4M♛
==================
►✔ Membru club♛
==================
►✔ Mister♛
==================
►✔ Fost Detinator Server♛
==================
►✔ Skype : manucu4
==================
Status: Unknown Boy.
Server Metin2: Fost Eluria2
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 144
Mulțumiri primite: 77
Contact:

Re: Set şapte arme animate.

Mesajde [ST]SSH » 09 Sep 2017, 18:09

[RaffaeL] scrie:
sarma1995 scrie:Da am bagat tot.. insa .. cand termin apare sub scrie ceva de gen: exemplu(eroarea underfine ) este subliniat cu rosu..

Sigur ai uitat ceva...armele dupa cum ai vazut in topicuri, sunt perfect functionale.
Refa fisierele, si incearca din nou.Era specificata parca existenta unei definitii in doua locuri.
Vezi daca ai adaugat unde si cum trebuie.


Imagine
Cand atac mobii si mie imi ramane asa,ceva rezolvari ? :))

playersettingsmodule.py :

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1130, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/tryton.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1131, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/piekielne.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1132, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/bezduszne.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1133, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/bezduszne.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1134, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/diabla_l.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1135, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/sura/swiety.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1136, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/szczeki.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1137, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/diabla_w.mse")

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1115, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/zatruty2.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1116, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/zal.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1117, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/skrzydla.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1118, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/skrzydla.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1119, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/kruk.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1120, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/sura/lwi.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1121, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/bambus.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1122, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/wachlarz.mse")

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1108, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/fms.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1109, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/rib.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1110, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/kozik.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1111, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/kozik.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1112, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/jelonek.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1113, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/antyk.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1114, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/jesion.mse")

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1100, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/sabie_razboinic.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1101, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/sabie_razboinic_2_maini.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1102, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/pumnale.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1103, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/pumnale.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1104, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/arc.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1105, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/sura/sabie_sura.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1106, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/clopot.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1107, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/evantai.mse")


EDIT : de la ''chrmgr.EFFECT_REFINED'' e problema,de la numar,mai trebuie modificate pana is ok.
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Darius16hz
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 3
Membru din: 25 Sep 2017
Status: Sunt bine mersi
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Set şapte arme animate.

Mesajde Darius16hz » 16 Oct 2017, 01:21

RocaEmanuel scrie:
[RaffaeL] scrie:
sarma1995 scrie:Da am bagat tot.. insa .. cand termin apare sub scrie ceva de gen: exemplu(eroarea underfine ) este subliniat cu rosu..

Sigur ai uitat ceva...armele dupa cum ai vazut in topicuri, sunt perfect functionale.
Refa fisierele, si incearca din nou.Era specificata parca existenta unei definitii in doua locuri.
Vezi daca ai adaugat unde si cum trebuie.


Imagine
Cand atac mobii si mie imi ramane asa,ceva rezolvari ? :))

playersettingsmodule.py :

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1130, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/tryton.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1131, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/piekielne.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1132, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/bezduszne.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1133, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/bezduszne.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1134, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/diabla_l.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1135, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/sura/swiety.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1136, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/szczeki.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1137, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/diabla_w.mse")

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1115, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/zatruty2.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1116, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/zal.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1117, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/skrzydla.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1118, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/skrzydla.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1119, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/kruk.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1120, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/sura/lwi.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1121, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/bambus.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1122, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/wachlarz.mse")

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1108, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/fms.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1109, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/rib.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1110, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/kozik.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1111, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/kozik.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1112, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/jelonek.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1113, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/antyk.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1114, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/jesion.mse")

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1100, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/sabie_razboinic.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1101, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/sabie_razboinic_2_maini.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1102, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/pumnale.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1103, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/pumnale.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1104, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/arc.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1105, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/sura/sabie_sura.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1106, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/clopot.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1107, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/evantai.mse")


EDIT : de la ''chrmgr.EFFECT_REFINED'' e problema,de la numar,mai trebuie modificate pana is ok.



E simplu :ymsmug:

Să dăm un exemplu.
Vrem să implementăm 2 arme ca efecte, la prima ii punem id-ul 519 iar la cealaltă 529 (trebuie să aibe intre ele diferenţă de 10 numere).
Iar la chrmrg.EFFECT_REFINED la prima avem numărul 20.
La a 2-a nu mai punem 21 in ordine crescătoare şi punem cu o diferenţă de 10 numere, adică 30.

519 - chrmrg.EFFECT_REFINED+20.
529 - chrmrg.EFFECT_REFINED+30.

(Şi eu am avut multe bătăi de cap cu aceste efecte..)

Iar legat de cei care se plâng că le dispare arma din mână, nu le arată efectu' :
Arma trebuie să aibă 7-8-9 la final, gen 127-128-129, deoarece ai un refine < 7 urmat de un return și nu se mai vede efectul, dispare.

Deconectat
Avatar utilizator
[ST]SSH
Helper Avansat
Helper Avansat
Mesaje: 1718
Membru din: 12 Apr 2016
Localitate: Iasi
Reputație: ==================
►✔ Helper J4M♛
==================
►✔ Membru club♛
==================
►✔ Mister♛
==================
►✔ Fost Detinator Server♛
==================
►✔ Skype : manucu4
==================
Status: Unknown Boy.
Server Metin2: Fost Eluria2
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 144
Mulțumiri primite: 77
Contact:

Re: Set şapte arme animate.

Mesajde [ST]SSH » 16 Oct 2017, 12:20

Darius16hz scrie:
RocaEmanuel scrie:
[RaffaeL] scrie: Sigur ai uitat ceva...armele dupa cum ai vazut in topicuri, sunt perfect functionale.
Refa fisierele, si incearca din nou.Era specificata parca existenta unei definitii in doua locuri.
Vezi daca ai adaugat unde si cum trebuie.


Imagine
Cand atac mobii si mie imi ramane asa,ceva rezolvari ? :))

playersettingsmodule.py :

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1130, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/tryton.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1131, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/piekielne.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1132, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/bezduszne.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1133, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/bezduszne.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1134, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/diabla_l.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1135, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/sura/swiety.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1136, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/szczeki.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1137, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/diabla_w.mse")

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1115, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/zatruty2.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1116, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/zal.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1117, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/skrzydla.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1118, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/skrzydla.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1119, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/kruk.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1120, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/sura/lwi.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1121, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/bambus.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1122, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/wachlarz.mse")

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1108, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/fms.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1109, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/rib.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1110, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/kozik.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1111, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/kozik.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1112, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/jelonek.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1113, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/antyk.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1114, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/jesion.mse")

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1100, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/sabie_razboinic.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1101, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/sabie_razboinic_2_maini.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1102, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/pumnale.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1103, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/pumnale.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1104, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/arc.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1105, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/sura/sabie_sura.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1106, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/clopot.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1107, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/evantai.mse")


EDIT : de la ''chrmgr.EFFECT_REFINED'' e problema,de la numar,mai trebuie modificate pana is ok.



E simplu :ymsmug:

Să dăm un exemplu.
Vrem să implementăm 2 arme ca efecte, la prima ii punem id-ul 519 iar la cealaltă 529 (trebuie să aibe intre ele diferenţă de 10 numere).
Iar la chrmrg.EFFECT_REFINED la prima avem numărul 20.
La a 2-a nu mai punem 21 in ordine crescătoare şi punem cu o diferenţă de 10 numere, adică 30.

519 - chrmrg.EFFECT_REFINED+20.
529 - chrmrg.EFFECT_REFINED+30.

(Şi eu am avut multe bătăi de cap cu aceste efecte..)

Iar legat de cei care se plâng că le dispare arma din mână, nu le arată efectu' :
Arma trebuie să aibă 7-8-9 la final, gen 127-128-129, deoarece ai un refine < 7 urmat de un return și nu se mai vede efectul, dispare.

Da oricum e rezolvat de mult,dar mersi pentru raspuns oricum !
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Khan
Traficant de ouă
Traficant de ouă
Mesaje: 460
Membru din: 23 Feb 2017
Reputație: Super Moderator
Moderator
Nume anterior: Lester
Mulțumiri acordate: 11
Mulțumiri primite: 48

Re: Set şapte arme animate.

Mesajde Khan » 17 Oct 2017, 21:52

Darius16hz scrie:
RocaEmanuel scrie:
[RaffaeL] scrie: Sigur ai uitat ceva...armele dupa cum ai vazut in topicuri, sunt perfect functionale.
Refa fisierele, si incearca din nou.Era specificata parca existenta unei definitii in doua locuri.
Vezi daca ai adaugat unde si cum trebuie.


Imagine
Cand atac mobii si mie imi ramane asa,ceva rezolvari ? :))

playersettingsmodule.py :

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1130, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/tryton.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1131, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/piekielne.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1132, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/bezduszne.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1133, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/bezduszne.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1134, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/diabla_l.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1135, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/sura/swiety.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1136, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/szczeki.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1137, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/diabla_w.mse")

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1115, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/zatruty2.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1116, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/zal.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1117, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/skrzydla.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1118, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/skrzydla.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1119, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/kruk.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1120, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/sura/lwi.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1121, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/bambus.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1122, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/wachlarz.mse")

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1108, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/fms.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1109, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/rib.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1110, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/kozik.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1111, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/kozik.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1112, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/jelonek.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1113, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/antyk.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1114, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/jesion.mse")

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1100, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/sabie_razboinic.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1101, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/razboinic/sabie_razboinic_2_maini.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1102, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/pumnale.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1103, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/pumnale.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1104, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/khan/arme3d/ninja/arc.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1105, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/sura/sabie_sura.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1106, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/clopot.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1107, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/khan/arme3d/saman/evantai.mse")


EDIT : de la ''chrmgr.EFFECT_REFINED'' e problema,de la numar,mai trebuie modificate pana is ok.



E simplu :ymsmug:

Să dăm un exemplu.
Vrem să implementăm 2 arme ca efecte, la prima ii punem id-ul 519 iar la cealaltă 529 (trebuie să aibe intre ele diferenţă de 10 numere).
Iar la chrmrg.EFFECT_REFINED la prima avem numărul 20.
La a 2-a nu mai punem 21 in ordine crescătoare şi punem cu o diferenţă de 10 numere, adică 30.

519 - chrmrg.EFFECT_REFINED+20.
529 - chrmrg.EFFECT_REFINED+30.

(Şi eu am avut multe bătăi de cap cu aceste efecte..)

Iar legat de cei care se plâng că le dispare arma din mână, nu le arată efectu' :
Arma trebuie să aibă 7-8-9 la final, gen 127-128-129, deoarece ai un refine < 7 urmat de un return și nu se mai vede efectul, dispare.

:|
Nu contează să fie vnum'ul terminat în 9.
Tu te'ai uitat peste partea de sursă ?
Unde vezi tu ''refine < 7'' ?
"Nu mă rog la nimeni și nu cred în mine.
Mă iau după Dumnezeu și el e ateu,
Garantez că nu crede-n nimeni...
De-ar fi să creadă-n cineva, spun sigur că ăla nu sunt eu."


Înapoi la “Arme și Armuri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori