[TuT]Level colorat în funcţie de nivel

Ghiduri şi tutoriale despre cum să vă îmbunătăţiţi serverul/clientul dv. de metin2.
Deconectat
Avatar utilizator
Mikkelsen
Mister Just4Metin
Mister Just4Metin
Mesaje: 2425
Membru din: 06 Mar 2014
Localitate: Târgu Mureş
Reputație: :::Designer:::
:::Fost Super Ad Moderator:::
:::Fost Ad Moderator:::
:::Fost Super Moderator:::
:::Fost Lider Moderatori:::
:::Fost Lider Helperi:::
Server Metin2: ETH
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 12
Mulțumiri primite: 9
Contact:

[TuT]Level colorat în funcţie de nivel

Mesajde Mikkelsen » 18 Feb 2015, 19:15

Salutări ,am găsit acest tutorial pe o comunitate şi m-am gândit că nu ar strica să îl postez şi aici!

Acest tutorial este cei pentru care lucrează cu r40k ,mai exact cu sursa clientului!

1. Deschide-ţi: UserInterface\InstanceBase\InstanceBaseEffect.cpp

2. Căutăm asta:

Cod: Selectaţi tot

 sprintf(szText, "Lv%", level);
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);

3. Ştergem cele 2 linii de la punctul 2 si adăugăm:

Cod: Selectaţi tot

if (level >= 1 && level < 10)
{
    sprintf(szText, "|cFF959697Lv %d|r", level);
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (level >= 10 && level < 20)
{
    sprintf(szText, "|cFFFFFFFFLv %d|r", level);
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (level >= 20 && level < 30)
{
    sprintf(szText, "|cFF00FF7FLv %d|r", level);
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (level >= 30 && level < 40)
{
    sprintf(szText, "|cFF00FF00Lv %d|r", level);
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (level >= 40 && level < 50)
{
    sprintf(szText, "|cFF00CCFFLv %d|r", level);
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (level >= 50 && level < 60)
{
    sprintf(szText, "|cFF0000FFLv %d|r", level);
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (level >= 60 && level < 70)
{
    sprintf(szText, "|cFFDA70D6Lv %d|r", level);
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (level >= 70 && level < 80)
{
    sprintf(szText, "|cFFC67171Lv %d|r", level);
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (level >= 80 && level < 90)
{
    sprintf(szText, "|cFF00FFFFLv %d|r", level);
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (level >= 90 && level < 100)
{
    sprintf(szText, "|cFFFFCC00Lv %d|r", level);
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (level >= 100 && level < 105)
{
    sprintf(szText, "|cFFFF4500Lv %d|r", level);
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (level >= 105)
{
    sprintf(szText, "|cFFCD661DLv %d|r", level);
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}


4. Salvaţi InstaceBaseEffect.cpp şi compilaţi din nou launcherul.
Puteţi modifica culoarea level-ului după cum doriţi , căutaţi pe google: c++ colors si le schimbaţi.

De ex la level 105 o sa fie o culoare ciocolatie cu codul: CD661D dar trebuie să aibă în faţă |cFF ,mai exact: |cFFCD661D!

NU AM TESTAT ,EU DOAR ÎL POSTEZ MAI DEPARTE PENTRU CEI CARE ŞTIU CE TREBUIE FĂCUT ŞI CEI CARE SUNT PRICEPUŢI ÎNDEAJUNS ÎNCÂT SĂ ADAUGE ASEMENEA CHESTII! NU OFER SUPORT PENTRU PROBLEMELE CARE INTERVIN ÎN URMA ADĂUGĂRII ACESTUI "SISTEM" SĂ SPUN AŞA!

Deconectat
Avatar utilizator
Morphe
Nivel 3
Nivel 3
Mesaje: 329
Membru din: 14 Dec 2014
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 1

Re: [TuT]Level colorat în funcţie de nivel

Mesajde Morphe » 18 Feb 2015, 19:20

Va pot spune ca functioneaza.
SERVICIILE MELE:
- CLICK -

Deconectat
Avatar utilizator
iredbull
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 60
Membru din: 17 Ian 2015
Status: Sunt bine mersi ^.^
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: [TuT]Level colorat în funcţie de nivel

Mesajde iredbull » 06 Mar 2015, 17:20

Salut , sunt nou nu vreau sa te jignesc cu aceasta intrebare.Imi poti spune si mie unde gasesc "UserInterface\InstanceBase\InstanceBaseEffect.cpp"?
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
El Raton Magnifico
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 159
Membru din: 10 Ian 2015
Status: Boalfa
Server Metin2: Restoria2
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0
Contact:

Re: [TuT]Level colorat în funcţie de nivel

Mesajde El Raton Magnifico » 06 Mar 2015, 17:57

iredbull scrie:Salut , sunt nou nu vreau sa te jignesc cu aceasta intrebare.Imi poti spune si mie unde gasesc "UserInterface\InstanceBase\InstanceBaseEffect.cpp"?


in sursa
Sunt succese care te înjosesc şi înfrângeri care te înalţă.

Cod: Selectaţi tot

If $post = "helpful" Then 
Mouseclick ("left","Buton Multumesc") 
EndIf


Va da fratele vostru Tupac si acadele

Deconectat
Avatar utilizator
wouldyoulike
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 97
Membru din: 23 Sep 2014
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: Metin2Romania
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 0

Re: [TuT]Level colorat în funcţie de nivel

Mesajde wouldyoulike » 13 Mar 2015, 13:59

Daca nu ma insel si pe 34k poti lucra in sursa.

Deconectat
Avatar utilizator
PopolVuh
Utilizator interzis !
Utilizator interzis !
Mesaje: 959
Membru din: 15 Apr 2014
Mulțumiri acordate: 2
Mulțumiri primite: 9

Re: [TuT]Level colorat în funcţie de nivel

Mesajde PopolVuh » 13 Mar 2015, 18:13

te inseli.
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
DaRealPain
Fost Helper
Fost Helper
Mesaje: 953
Membru din: 05 Oct 2014
Status: I'm happy (:
Server Metin2: Loading ...
Mulțumiri acordate: 6
Mulțumiri primite: 5
Contact:

Re: [TuT]Level colorat în funcţie de nivel

Mesajde DaRealPain » 14 Mar 2015, 05:00

wouldyoulike scrie:Daca nu ma insel si pe 34k poti lucra in sursa.


Te inseli dar nu.

Adica: Exista pentru r34083 o "sursa". Mai bine spus un lib open source pe care poti lucra
Dar nu poti face multe. Adica poti doar fixa una alta si poti adauga ceva nou. Cateva comenzi, etc.
Dar mai mult nu ^.^
Lib-ul ne compilat are 185KB :))
Doresti sa iti omori timpul cu un Let's Play de la cele mai actuale jocuri?
Da click pe banner, lasa un like si aboneaza-te.
Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

Cel mai bun microfon pentru PC, Telefon si Notebook
Preview aici: Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

Deconectat
Avatar utilizator
BaiatBun
Utilizator interzis !
Utilizator interzis !
Mesaje: 127
Membru din: 15 Mar 2015
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: Sunt bine mersi ^.^
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: [TuT]Level colorat în funcţie de nivel

Mesajde BaiatBun » 17 Mar 2015, 11:30

o sa incerc imd revin edit !

Deconectat
Avatar utilizator
Lucas
Utilizator interzis !
Utilizator interzis !
Mesaje: 246
Membru din: 09 Mar 2015
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: ne
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: [TuT]Level colorat în funcţie de nivel

Mesajde Lucas » 17 Mar 2015, 14:50

Foarte bun tutorialu. Am reusit sa aplic aceasta functie .

Deconectat
Avatar utilizator
Extra
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 33
Membru din: 23 Mar 2015
Status: www.metin2extra.ro
Server Metin2: www.metin2extra.ro
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: [TuT]Level colorat în funcţie de nivel

Mesajde Extra » 24 Mar 2015, 13:00

UP


Înapoi la “Ghiduri şi Tutoriale”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori