[C++]SYSTEM MUTARE BONUSURI

Deconectat
Avatar utilizator
Electrico
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 291
Membru din: 16 Oct 2015
Localitate: New York
Status: Online
Server Metin2: Respawn
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 1

[C++]SYSTEM MUTARE BONUSURI

Mesajde Electrico » 25 Oct 2015, 17:08

Imagine


Adauga in config.cpp sub linia corespunzatoare :

Cod: Selectaţi tot

int    CostumeTransferBonusItemVnum = 71084;


Adauga in config.h sub linia corespunzatoare :

Cod: Selectaţi tot

extern int CostumeTransferBonusItemVnum;


Adauga in char.h sub linia corespunzatoare :

Cod: Selectaţi tot

void CHARACTER::CostumeBonusTransfer(DWORD cell1, DWORD cell2){
    if ((GetExchange() || IsOpenSafebox() || GetShopOwner()) || IsCubeOpen() || IsDead()){
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Nie mozesz teraz wykonac tej operacji!");
        return;
    }


    LPITEM costume1 = GetInventoryItem(cell1);
    if (!costume1){
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Nie odnaleziono pierwszego kostiumu.");
        return;
    }
   
    if (costume1->GetType() != ITEM_COSTUME || costume1->GetType() == ITEM_COSTUME && costume1->GetSubType() != COSTUME_BODY){
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Pierwszy przedmiot nie jest kostiumem!");
        return;
    }
   
    if (costume1->IsEquipped()){
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Kullanılamaz kostüm.");
        return;
    }
   
    LPITEM costume2 = GetInventoryItem(cell2);
    if (!costume2){
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Slotta kostüm yok.");
        return;
    }
   
    if (costume2->GetType() != ITEM_COSTUME || costume2->GetType() == ITEM_COSTUME && costume2->GetSubType() != COSTUME_BODY){
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Malesef bunula yapamazsın");
        return;
    }
   
    if (costume2->IsEquipped()){
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Böyle bir kostüm kullanamazsın");
        return;
    }
   
    if (CountSpecifyItem(CostumeTransferBonusItemVnum) < 1){
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bonus yok Neyi aktaracaksın.");
        return;
    }
   
    if (costume2->GetAttributeCount() < 1){
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "İkinci Slota İyi bak!");
        return;
    }
   
   
    RemoveSpecifyItem(CostumeTransferBonusItemVnum, 1);
    costume1->ClearAttribute();
    for (int i = 0; i < costume2->GetAttributeCount(); i++){
        costume1->SetForceAttribute(i, costume2->GetAttributeType(i), costume2->GetAttributeValue(i));
    }
   
    costume2->RemoveFromCharacter();
   
    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Başarılı bir şekilde Transfer Edildi!");

}


Adauga in char.h sub linia corespunzatoare :

Cod: Selectaţi tot

void            CostumeBonusTransfer(DWORD cell1, DWORD cell2);



Adauga in cmd.cpp sub linia corespunzatoare :

Cod: Selectaţi tot

ACMD(do_costume_transfer_bonus);


Adauga in cmd.cpp sub linia corespunzatoare : (atentie la spatii)

Cod: Selectaţi tot

{ "cartof_muta_bonus",do_costume_transfer_bonus,0,POS_DEAD,GM_PLAYER },


Adauga in cmd_general.cpp sub linia corespunzatoare :

Cod: Selectaţi tot

ACMD(do_costume_transfer_bonus)
    {
    char arg1[256], arg2[256];
    DWORD cell1, cell2;
    two_arguments(argument, arg1, sizeof(arg1), arg2, sizeof(arg2));


    if (!*arg1 || !*arg2)
        return;
    str_to_number(cell1, arg1);
    str_to_number(cell2, arg2);


    if (cell1 < 0 || cell1 > INVENTORY_MAX_NUM || cell2 < 0 || cell2 > INVENTORY_MAX_NUM || cell1 == cell2)
        return;


    ch->CostumeBonusTransfer(cell1, cell2);

}


Dupa ce faceti toti pasii, intrati in joc si bagati comanda :

Cod: Selectaţi tot

/cartof_muta_bonus slot1 slot2
sau puteti pune pe un npc la fel cum e si la esarfe. (easy - daca vrei te pot ajuta)

Nu uita de thanks.
Imagine

Daca te-am ajutat, apasa pe butonul "Multumesc" !

Deconectat
Avatar utilizator
CrazyWorld
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 138
Membru din: 11 Aug 2013
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: Candy Longju
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 2
Mulțumiri primite: 6
Contact:

Re: [C++]SYSTEM MUTARE BONUSURI

Mesajde CrazyWorld » 15 Noi 2015, 02:19

Nu este complet!

Deconectat
Avatar utilizator
M. Andrei - Marian
Super Ad Mod
Super Ad Mod
Mesaje: 3695
Membru din: 05 Ian 2016
Localitate: Marte
Reputație: ®


▼ Funcţii:
♛ Lider AD. Moderatori
♛ Ajutor de Lider SUPER Moderatori
✵ S.AD. Moderator J4M
✔ AD. Moderator J4M [3/3 Pct.]
✔ SUPER Moderator J4M [3/3 Pct.]
✔ Moderator J4M [3/3 Pct.]
✔ Trial Moderator J4M
© Membru Club J4M [Permanent]
♂ Mister J4M

▼ Nume anterioare:
↻ Chavesz
↻ Jaroslaw
↻ Khepri © SCARABEUS™
↻ Kaczynski
↻ K. Scarabeu
------------------------------------------------
Status: Vreau THOTH !
Server Metin2: Niciunul
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 197
Mulțumiri primite: 143

Re: [C++]SYSTEM MUTARE BONUSURI

Mesajde M. Andrei - Marian » 18 Mai 2016, 11:23

Imagine
Imagine
Imagine


Înapoi la “Arhivă”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator