Cerere editare quest urgent... !

Deconectat
Avatar utilizator
andreidey
Nivel 3
Nivel 3
Mesaje: 419
Membru din: 16 Mar 2015
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: metin2elysium
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 43
Mulțumiri primite: 3

Cerere editare quest urgent... !

Mesajde andreidey » 31 Mai 2016, 13:31

Salut care imi poate edita si mie questul acesta ca sa iti ceara la intrarea razador itemul: 71081 ! va rog e urgent ..

quest blazingpurgatory begin
state start begin
when 20394.chat."Fortareata Dragonului Rosu" with pc.get_map_index() == 62 begin
say_title("Gardianul iadului")
say("Zeul tuturor demonilor, Sung Mahi, s-a ridicat - sfarsitul umanitatii se apropie!")
say("Puterile sale distrugatoare sunt inca slabite iar ochii sai inca vad in ceata.")
say("Dar slujitorii acestuia nu vor avea odihna pana ce stapanul lor va reusi sa se")
say("ridice contra umanitatii cu toate puterile sale.")
say_reward("Esti pregatit sa il infrunti ?")
if select("Da!","Nu") == 1 then
if pc.get_level() >= 91 then
pc.warp(776500,673200)
else
syschat("Nu esti destul de puternic. Revino cand ajungi la nivelul 91.")
end
else
syschat("Revino cand esti pregatit")
end
end

when 20394.chat."Fortareata Dragonului Rosu" with pc.get_map_index() == 235 begin
say_title("Gardianul iadului")
say("Eu sunt paznicul grotei lui Razador,")
say("zeul iadului, el ma tine sub sclavie")
say("elibereazama si vei fi rasplatit")
say("Ca sa'l poti distrugi trebuie sa-ti formezi")
say("o echipa de luptatori curajosi")
say("Voi fi alaturi de tine!")
say("")
wait()
say_title("Gardianul Iadului")
say("Razador are multi monstri sub sclavia lui,")
say("ei vor fi mai greu de ucis daca esti singur,")
say("dar daca ai o echpia va fi mult mai usor")
say("Trebuie sa-ti zic ca el e foarte puternic")
say("si drumul pana la el e foarte greu.")
say("")
wait()
say_title("Gardianul Iadului")
if pc.get_level() >= 91 then
if party.is_party() or pc.is_gm() then
if party.is_leader() or pc.is_gm() then
if pc.count_item(71095) > 0 or pc.is_gm() then
say_reward("Vrei sa intri sa'l distrugi pe Razador?")
if select("Da!","Nu") == 1 then
pc.remove_item(71095,1)
d.join(235)
end
else
say_reward("Ai nevoie de itemul!")
say_item_vnum(71095)
end
else
say_reward("Trebuie sa fi tu liderul grupului!")
end
else
say_reward("Trebuie sa faci parte dintr-un grup!")
end
else
say_reward("Trebuie sa ai nivelul 91!")
end
end

when login with pc.get_map_index() >= 2350000 and pc.get_map_index() <= 2355000 begin
say("Sper ca vati pregatit")
say("de lupta cu Razador, Succes!")
say("")
if party.is_party() then
if party.is_leader() then
blazingpurgatory.start()
end
else
if pc.is_gm() then
blazingpurgatory.start()
end
end
end

function start()
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_flamenpc.txt")
d.setf("purgatory_gate_sequence",number(1,7))
local sequence = {{1,2,3,4,5,6},{4,1,3,2,5,6},{2,5,3,1,4,6},{3,1,6,2,4,5},{5,3,2,4,6,1},{6,1,5,2,4,3},{6,3,5,3,1,4}}
for i = 1, 6 do
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_gate_"..sequence[d.getf("purgatory_gate_sequence")][i]..".txt")
end
d.setf("acutal_round",0)
d.setf("time", get_time()+60*60*1)
server_timer("purgatorytime",3600,pc.get_map_index())
server_loop_timer("purgatorytimenotice",300,pc.get_map_index()<= 2355000 )
blazingpurgatory.NoticeTime()
end

when purgatorytimenotice.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
blazingpurgatory.NoticeTime()
end
end

when purgatorytime.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("Ai la dispozitie!")
d.exit_all()
end
end

when 20385.click with pc.get_map_index() >= 2350000 and pc.get_map_index() <= 2355000 and d.getf("block_altar") == 0 begin
if d.getf("purgatory_level") == 7 then
d.setf("block_altar",1)
d.setf("actual_round",7)
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Felicitari ai terminat de facut prima parte ,")
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Lupta cu Razador va incepe esti pregatit!")
timer("warp_to_boss",5)
else

d.setf("purgatory_level",d.getf("purgatory_level")+1)
blazingpurgatory.purge()
blazingpurgatory.LoadStage()
d.setf("block_altar",1)

blazingpurgatory.NoticeTime()
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] O camera a fost deschisa !")
end
end

when warp_to_boss.timer begin
d.jump_all(8111,6864)
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Razador")
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Ma voi ridica din nou daca nu esti destul de puternic sa ma invingi!")
d.set_regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_7.txt")
blazingpurgatory.NoticeTime()
end

when kill with pc.get_map_index() >= 2350000 and pc.get_map_index() <= 2355000 begin
if d.getf("actual_round") == 1 or d.getf("actual_round") == 3 then
d.setf("kill_count_bp1",d.getf("kill_count_bp1") +1)
if d.getf("kill_count_bp1") == d.getf("bp_kill_to_next") then
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] Revino la Altar pentru noua camera!")
blazingpurgatory.purge()
end
elseif d.getf("actual_round") == 2 or d.getf("actual_round") == 5 then
d.setf("kill_count_bp",d.getf("kill_count_bp") +1)
if d.getf("kill_count_bp") == d.getf("kill_to_drop_key") then
game.drop_item_with_ownership(50084,1)
d.setf("kill_count_bp",0)
end
elseif d.getf("actual_round") == 4 and npc.get_race() == 6009 then
if number(1,5) == 1 then
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] Revino la Altar pentru noua camera!")
blazingpurgatory.purge()
end
elseif d.getf("actual_round") == 6 and npc.get_race() == 8034 then
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] Revino la Altar pentru noua camera!")
blazingpurgatory.purge()
elseif d.getf("actual_round") == 7 and npc.get_race() == 6091 then
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Felicitari lai invins pe Razador!")
notice_all("Cu o ultimã suflare de speranþã liderul "..pc.get_name().."")
notice_all("Urmat de rãzboinici lui de încredere, au reuºit sã-l învingã pe Razador.")
local time = get_time()
d.setqf2("blazingpurgatory","daily_razador_last_kill", time)
d.setqf2("blazingpurgatory","daily_razador", 1)
d.clear_regen()
d.kill_all()
d.spawn_mob(9012, 64, 142)
end
end

when 20081.take with pc.get_map_index() >= 2350000 and pc.get_map_index() <= 2355000 begin
if item.get_vnum() == 50084 then
if d.getf("actual_round") == 2 then
pc.remove_item(item.get_vnum(),1)
if number(1,8) == 1 then
npc.purge()
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] Revino la Altar pentru noua camera!")
blazingpurgatory.purge()
else
syschat("Aceasta cheie nu a fost buna adu alta.!")
end
elseif d.getf("actual_round") == 5 then
local sequence = {{1,2,3,4,5,5},{4,3,2,1,5,5},{4,5,3,1,2,2},{5,3,4,2,1,1},{5,1,3,4,2,2}}
if blazingpurgatory.GetPillarID() == sequence[d.getf("sequence")][d.getf("pillarcount")] then
pc.remove_item(item.get_vnum(),1)
npc.purge()
d.setf("pillarcount", d.getf("pillarcount")+1)
if d.getf("pillarcount") == 6 then
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] Revino la Altar pentru noua camera!")
blazingpurgatory.purge()
else
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Mai ai "..6-d.getf("pillarcount").." sigili de deschis!")
end
elseif blazingpurgatory.GetPillarID() == false then
syschat("Dute mai aproape si trage piatra cheie!")
elseif blazingpurgatory.GetPillarID() != sequence[d.getf("sequence")][d.getf("pillarcount")] then
pc.remove_item(item.get_vnum(),1)
syschat("[Fortareata Dragonului Rosu]Nu ai pus piatra cheie pe sigiliul corect, cautal!")
end
end
end
end

function LoadStage()
if d.getf("actual_round") == 1 then -- Alle Monster tötenw
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_1.txt")
d.setf("bp_kill_to_next",241)
d.setf("kill_count_bp1",0)
elseif d.getf("actual_round") == 2 then
d.set_regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_2.txt")
d.setf("kill_to_drop_key",50)
d.spawn_mob(20081,195,352)
elseif d.getf("actual_round") == 3 then
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_3.txt")
d.setf("bp_kill_to_next",240)
d.setf("kill_count_bp1",0)
elseif d.getf("actual_round") == 4 then
d.set_regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_4.txt")
elseif d.getf("actual_round") == 5 then
d.set_regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_5.txt")
local sequence = {{1,2,3,4,5},{4,3,2,1,5},{4,5,3,1,2},{5,3,4,2,1},{5,1,3,4,2}}
local n = number(1,5)
local coords = {{502,354},{517,354},{487,354},{502,339},{502,369}}
for i = 1, 5 do
d.spawn_mob(20081, coords[i][1],coords[i][2])
end
d.setf("pillarcount", 1)
d.setf("sequence",n)
d.setf("kill_to_drop_key",100)
elseif d.getf("actual_round") == 6 then
d.set_regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_6.txt")
d.spawn_mob(8034,507,509)
end
end

function purge()
d.setf("block_altar",0)
d.clear_regen()
d.kill_all()
blazingpurgatory.LoadGates()
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_flamenpc.txt")
if d.getf("purgatory_level") == 6 then
d.setf("purgatory_level",7)
end
end

function LoadGates()
local sequence = {{1,2,3,4,5,6},{4,1,3,2,5,6},{2,5,3,1,4,6},{3,1,6,2,4,5},{5,3,2,4,6,1},{6,1,5,2,4,3},{6,3,5,3,1,4}}
for i = 1, 6-d.getf("purgatory_level") do
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_gate_"..sequence[d.getf("purgatory_gate_sequence")][i]..".txt")
end
d.setf("actual_round",sequence[d.getf("purgatory_gate_sequence")][7-d.getf("purgatory_level")])
end

function NoticeTime()
local secondsLeft = (d.getf("time") - get_time())
local minutesLeft = math.ceil(secondsLeft / 60)
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Timp Ramas: "..minutesLeft.." Minute!")
end

function GetPillarID()
if pc.get_local_x() >= 502 - 5 and pc.get_local_x() <= 502 + 5 and pc.get_local_y() >= 354 - 5 and pc.get_local_y() <= 354 + 5 then
return 1
elseif pc.get_local_x() >= 517 - 5 and pc.get_local_x() <= 517 + 5 and pc.get_local_y() >= 354 - 5 and pc.get_local_y() <= 354 + 5 then
return 2
elseif pc.get_local_x() >= 487 - 5 and pc.get_local_x() <= 487 + 5 and pc.get_local_y() >= 354 - 5 and pc.get_local_y() <= 354 + 5 then
return 3
elseif pc.get_local_x() >= 502 - 5 and pc.get_local_x() <= 502 + 5 and pc.get_local_y() >= 339 - 5 and pc.get_local_y() <= 339 + 5 then
return 4
elseif pc.get_local_x() >= 502 - 5 and pc.get_local_x() <= 502 + 5 and pc.get_local_y() >= 369 - 5 and pc.get_local_y() <= 369 + 5 then
return 5
else
return false
end
end

end
end

Deconectat
Avatar utilizator
IPS Sociopath
Super Ad Mod
Super Ad Mod
Mesaje: 1846
Membru din: 03 Sep 2014
Localitate: Bravos
Reputație: S.Ad.Moderator
--------------------------------
Ajutor de lider helper cică..
--------------------------------
Băștinaș
--------------------------------
Prea-inalt şi prea-fericit.
Status: NU!
Server Metin2: NU!
Mulțumiri acordate: 12
Mulțumiri primite: 13
Contact:

Re: Cerere editare quest urgent... !

Mesajde IPS Sociopath » 31 Mai 2016, 13:38

Cod: Selectaţi tot

[*]quest blazingpurgatory begin
state start begin
when 20394.chat."Fortareata Dragonului Rosu" with pc.get_map_index() == 62 begin
say_title("Gardianul iadului")
say("Zeul tuturor demonilor, Sung Mahi, s-a ridicat - sfarsitul umanitatii se apropie!")
say("Puterile sale distrugatoare sunt inca slabite iar ochii sai inca vad in ceata.")
say("Dar slujitorii acestuia nu vor avea odihna pana ce stapanul lor va reusi sa se")
say("ridice contra umanitatii cu toate puterile sale.")
say_reward("Esti pregatit sa il infrunti ?")
if select("Da!","Nu") == 1 then
if pc.get_level() >= 91 then
pc.warp(776500,673200)
else
syschat("Nu esti destul de puternic. Revino cand ajungi la nivelul 91.")
end
else
syschat("Revino cand esti pregatit")
end   
end

when 20394.chat."Fortareata Dragonului Rosu" with pc.get_map_index() == 235 begin
say_title("Gardianul iadului")
say("Eu sunt paznicul grotei lui Razador,")
say("zeul iadului, el ma tine sub sclavie")
say("elibereazama si vei fi rasplatit")
say("Ca sa'l poti distrugi trebuie sa-ti formezi")
say("o echipa de luptatori curajosi")
say("Voi fi alaturi de tine!")
say("")
wait()
say_title("Gardianul Iadului")
say("Razador are multi monstri sub sclavia lui,")
say("ei vor fi mai greu de ucis daca esti singur,")
say("dar daca ai o echpia va fi mult mai usor")
say("Trebuie sa-ti zic ca el e foarte puternic")
say("si drumul pana la el e foarte greu.")
say("")
wait()
say_title("Gardianul Iadului")
if pc.get_level() >= 91 then
if party.is_party() or pc.is_gm() then
if party.is_leader() or pc.is_gm() then
if pc.count_item(71081) > 0 or pc.is_gm() then
say_reward("Vrei sa intri sa'l distrugi pe Razador?")
if select("Da!","Nu") == 1 then
pc.remove_item(71081,1)
d.join(235)
end
else
say_reward("Ai nevoie de itemul!")
say_item_vnum(71081)
end
else
say_reward("Trebuie sa fi tu liderul grupului!")
end
else
say_reward("Trebuie sa faci parte dintr-un grup!")
end
else
say_reward("Trebuie sa ai nivelul 91!")
end
end

when login with pc.get_map_index() >= 2350000 and pc.get_map_index() <= 2355000 begin
say("Sper ca vati pregatit")
say("de lupta cu Razador, Succes!")
say("")
if party.is_party() then
if party.is_leader() then
blazingpurgatory.start()
end
else
if pc.is_gm() then
blazingpurgatory.start()
end
end
end

function start()
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_flamenpc.txt")
d.setf("purgatory_gate_sequence",number(1,7))
local sequence = {{1,2,3,4,5,6},{4,1,3,2,5,6},{2,5,3,1,4,6},{3,1,6,2,4,5},{5,3,2,4,6,1},{6,1,5,2,4,3},{6,3,5,3,1,4}}
for i = 1, 6 do
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_gate_"..sequence[d.getf("purgatory_gate_sequence")][i]..".txt")
end
d.setf("acutal_round",0)
d.setf("time", get_time()+60*60*1)
server_timer("purgatorytime",3600,pc.get_map_index())
server_loop_timer("purgatorytimenotice",300,pc.get_map_index()<= 2355000 )
blazingpurgatory.NoticeTime()
end

when purgatorytimenotice.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
blazingpurgatory.NoticeTime()
end
end

when purgatorytime.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("Ai la dispozitie!")
d.exit_all()
end
end

when 20385.click with pc.get_map_index() >= 2350000 and pc.get_map_index() <= 2355000 and d.getf("block_altar") == 0 begin
if d.getf("purgatory_level") == 7 then
d.setf("block_altar",1)
d.setf("actual_round",7)
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Felicitari ai terminat de facut prima parte ,")
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Lupta cu Razador va incepe esti pregatit!")
timer("warp_to_boss",5)
else

d.setf("purgatory_level",d.getf("purgatory_level")+1)
blazingpurgatory.purge()
blazingpurgatory.LoadStage()
d.setf("block_altar",1)

blazingpurgatory.NoticeTime()
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] O camera a fost deschisa !")
end
end

when warp_to_boss.timer begin
d.jump_all(8111,6864)
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Razador")
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Ma voi ridica din nou daca nu esti destul de puternic sa ma invingi!")
d.set_regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_7.txt")
blazingpurgatory.NoticeTime()
end

when kill with pc.get_map_index() >= 2350000 and pc.get_map_index() <= 2355000 begin
if d.getf("actual_round") == 1 or d.getf("actual_round") == 3 then
d.setf("kill_count_bp1",d.getf("kill_count_bp1") +1)
if d.getf("kill_count_bp1") == d.getf("bp_kill_to_next") then
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] Revino la Altar pentru noua camera!")
blazingpurgatory.purge()
end
elseif d.getf("actual_round") == 2 or d.getf("actual_round") == 5 then
d.setf("kill_count_bp",d.getf("kill_count_bp") +1)
if d.getf("kill_count_bp") == d.getf("kill_to_drop_key") then
game.drop_item_with_ownership(50084,1)
d.setf("kill_count_bp",0)
end
elseif d.getf("actual_round") == 4 and npc.get_race() == 6009 then
if number(1,5) == 1 then
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] Revino la Altar pentru noua camera!")
blazingpurgatory.purge()
end
elseif d.getf("actual_round") == 6 and npc.get_race() == 8034 then
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] Revino la Altar pentru noua camera!")
blazingpurgatory.purge()
elseif d.getf("actual_round") == 7 and npc.get_race() == 6091 then
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Felicitari lai invins pe Razador!")
notice_all("Cu o ultimã suflare de speranþã liderul "..pc.get_name().."")
notice_all("Urmat de rãzboinici lui de încredere, au reuºit sã-l învingã pe Razador.")   
local time = get_time()
d.setqf2("blazingpurgatory","daily_razador_last_kill", time)
d.setqf2("blazingpurgatory","daily_razador", 1)   
d.clear_regen()
d.kill_all()
d.spawn_mob(9012, 64, 142)
end
end

when 20081.take with pc.get_map_index() >= 2350000 and pc.get_map_index() <= 2355000 begin
if item.get_vnum() == 50084 then
if d.getf("actual_round") == 2 then
pc.remove_item(item.get_vnum(),1)
if number(1,8) == 1 then
npc.purge()
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] Revino la Altar pentru noua camera!")
blazingpurgatory.purge()
else
syschat("Aceasta cheie nu a fost buna adu alta.!")
end
elseif d.getf("actual_round") == 5 then
local sequence = {{1,2,3,4,5,5},{4,3,2,1,5,5},{4,5,3,1,2,2},{5,3,4,2,1,1},{5,1,3,4,2,2}}
if blazingpurgatory.GetPillarID() == sequence[d.getf("sequence")][d.getf("pillarcount")] then
pc.remove_item(item.get_vnum(),1)
npc.purge()
d.setf("pillarcount", d.getf("pillarcount")+1)
if d.getf("pillarcount") == 6 then
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] Revino la Altar pentru noua camera!")
blazingpurgatory.purge()
else
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Mai ai "..6-d.getf("pillarcount").." sigili de deschis!")
end
elseif blazingpurgatory.GetPillarID() == false then
syschat("Dute mai aproape si trage piatra cheie!")
elseif blazingpurgatory.GetPillarID() != sequence[d.getf("sequence")][d.getf("pillarcount")] then
pc.remove_item(item.get_vnum(),1)
syschat("[Fortareata Dragonului Rosu]Nu ai pus piatra cheie pe sigiliul corect, cautal!")
end
end
end
end

function LoadStage()
if d.getf("actual_round") == 1 then -- Alle Monster tötenw
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_1.txt")
d.setf("bp_kill_to_next",241)
d.setf("kill_count_bp1",0)
elseif d.getf("actual_round") == 2 then
d.set_regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_2.txt")
d.setf("kill_to_drop_key",50)
d.spawn_mob(20081,195,352)
elseif d.getf("actual_round") == 3 then
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_3.txt")
d.setf("bp_kill_to_next",240)
d.setf("kill_count_bp1",0)
elseif d.getf("actual_round") == 4 then
d.set_regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_4.txt")
elseif d.getf("actual_round") == 5 then
d.set_regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_5.txt")
local sequence = {{1,2,3,4,5},{4,3,2,1,5},{4,5,3,1,2},{5,3,4,2,1},{5,1,3,4,2}}
local n = number(1,5)
local coords = {{502,354},{517,354},{487,354},{502,339},{502,369}}
for i = 1, 5 do
d.spawn_mob(20081, coords[i][1],coords[i][2])
end
d.setf("pillarcount", 1)
d.setf("sequence",n)
d.setf("kill_to_drop_key",100)
elseif d.getf("actual_round") == 6 then
d.set_regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_6.txt")
d.spawn_mob(8034,507,509)
end
end

function purge()
d.setf("block_altar",0)
d.clear_regen()
d.kill_all()
blazingpurgatory.LoadGates()
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_flamenpc.txt")
if d.getf("purgatory_level") == 6 then
d.setf("purgatory_level",7)
end
end

function LoadGates()
local sequence = {{1,2,3,4,5,6},{4,1,3,2,5,6},{2,5,3,1,4,6},{3,1,6,2,4,5},{5,3,2,4,6,1},{6,1,5,2,4,3},{6,3,5,3,1,4}}
for i = 1, 6-d.getf("purgatory_level") do
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_gate_"..sequence[d.getf("purgatory_gate_sequence")][i]..".txt")
end
d.setf("actual_round",sequence[d.getf("purgatory_gate_sequence")][7-d.getf("purgatory_level")])
end

function NoticeTime()
local secondsLeft = (d.getf("time") - get_time())
local minutesLeft = math.ceil(secondsLeft / 60)
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Timp Ramas: "..minutesLeft.." Minute!")
end

function GetPillarID()
if pc.get_local_x() >= 502 - 5 and pc.get_local_x() <= 502 + 5 and pc.get_local_y() >= 354 - 5 and pc.get_local_y() <= 354 + 5 then
return 1
elseif pc.get_local_x() >= 517 - 5 and pc.get_local_x() <= 517 + 5 and pc.get_local_y() >= 354 - 5 and pc.get_local_y() <= 354 + 5 then
return 2
elseif pc.get_local_x() >= 487 - 5 and pc.get_local_x() <= 487 + 5 and pc.get_local_y() >= 354 - 5 and pc.get_local_y() <= 354 + 5 then
return 3
elseif pc.get_local_x() >= 502 - 5 and pc.get_local_x() <= 502 + 5 and pc.get_local_y() >= 339 - 5 and pc.get_local_y() <= 339 + 5 then
return 4
elseif pc.get_local_x() >= 502 - 5 and pc.get_local_x() <= 502 + 5 and pc.get_local_y() >= 369 - 5 and pc.get_local_y() <= 369 + 5 then
return 5
else
return false
end
end

end
end

Incearca,si revino cu reply
Merci!

[ Postat de pe Android ] Imagine
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
andreidey
Nivel 3
Nivel 3
Mesaje: 419
Membru din: 16 Mar 2015
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: metin2elysium
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 43
Mulțumiri primite: 3

Re: Cerere editare quest urgent... !

Mesajde andreidey » 31 Mai 2016, 13:56

merge mersii mult , dar mai am o cerere pt tine , poti face sa-ti ceara itemul acela dar sa nu ti-l ia din inventar? dar fara el sa nu poti intra :-?

Deconectat
Avatar utilizator
Kr1G3R™
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 290
Membru din: 19 Mar 2016
Localitate: Caras-Severin Resita
Reputație: Helper✓ Puncte : 0.60/3
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: www.metin2resita.org
Regat: Shinsoo
Mulțumiri acordate: 16
Mulțumiri primite: 32
Contact:

Re: Cerere editare quest urgent... !

Mesajde Kr1G3R™ » 31 Mai 2016, 14:30

andreidey scrie:merge mersii mult , dar mai am o cerere pt tine , poti face sa-ti ceara itemul acela dar sa nu ti-l ia din inventar? dar fara el sa nu poti intra :-?

Uite aici
[*]quest blazingpurgatory begin
state start begin
when 20394.chat."Fortareata Dragonului Rosu" with pc.get_map_index() == 62 begin
say_title("Gardianul iadului")
say("Zeul tuturor demonilor, Sung Mahi, s-a ridicat - sfarsitul umanitatii se apropie!")
say("Puterile sale distrugatoare sunt inca slabite iar ochii sai inca vad in ceata.")
say("Dar slujitorii acestuia nu vor avea odihna pana ce stapanul lor va reusi sa se")
say("ridice contra umanitatii cu toate puterile sale.")
say_reward("Esti pregatit sa il infrunti ?")
if select("Da!","Nu") == 1 then
if pc.get_level() >= 91 then
pc.warp(776500,673200)
else
syschat("Nu esti destul de puternic. Revino cand ajungi la nivelul 91.")
end
else
syschat("Revino cand esti pregatit")
end
end

when 20394.chat."Fortareata Dragonului Rosu" with pc.get_map_index() == 235 begin
say_title("Gardianul iadului")
say("Eu sunt paznicul grotei lui Razador,")
say("zeul iadului, el ma tine sub sclavie")
say("elibereazama si vei fi rasplatit")
say("Ca sa'l poti distrugi trebuie sa-ti formezi")
say("o echipa de luptatori curajosi")
say("Voi fi alaturi de tine!")
say("")
wait()
say_title("Gardianul Iadului")
say("Razador are multi monstri sub sclavia lui,")
say("ei vor fi mai greu de ucis daca esti singur,")
say("dar daca ai o echpia va fi mult mai usor")
say("Trebuie sa-ti zic ca el e foarte puternic")
say("si drumul pana la el e foarte greu.")
say("")
wait()
say_title("Gardianul Iadului")
if pc.get_level() >= 91 then
if party.is_party() or pc.is_gm() then
if party.is_leader() or pc.is_gm() then
if pc.count_item(71081) > 0 or pc.is_gm() then
say_reward("Vrei sa intri sa'l distrugi pe Razador?")
if select("Da!","Nu") == 1 then
d.join(235)
end
else
say_reward("Ai nevoie de itemul!")
say_item_vnum(71081)
end
else
say_reward("Trebuie sa fi tu liderul grupului!")
end
else
say_reward("Trebuie sa faci parte dintr-un grup!")
end
else
say_reward("Trebuie sa ai nivelul 91!")
end
end

when login with pc.get_map_index() >= 2350000 and pc.get_map_index() <= 2355000 begin
say("Sper ca vati pregatit")
say("de lupta cu Razador, Succes!")
say("")
if party.is_party() then
if party.is_leader() then
blazingpurgatory.start()
end
else
if pc.is_gm() then
blazingpurgatory.start()
end
end
end

function start()
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_flamenpc.txt")
d.setf("purgatory_gate_sequence",number(1,7))
local sequence = {{1,2,3,4,5,6},{4,1,3,2,5,6},{2,5,3,1,4,6},{3,1,6,2,4,5},{5,3,2,4,6,1},{6,1,5,2,4,3},{6,3,5,3,1,4}}
for i = 1, 6 do
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_gate_"..sequence[d.getf("purgatory_gate_sequence")][i]..".txt")
end
d.setf("acutal_round",0)
d.setf("time", get_time()+60*60*1)
server_timer("purgatorytime",3600,pc.get_map_index())
server_loop_timer("purgatorytimenotice",300,pc.get_map_index()<= 2355000 )
blazingpurgatory.NoticeTime()
end

when purgatorytimenotice.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
blazingpurgatory.NoticeTime()
end
end

when purgatorytime.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("Ai la dispozitie!")
d.exit_all()
end
end

when 20385.click with pc.get_map_index() >= 2350000 and pc.get_map_index() <= 2355000 and d.getf("block_altar") == 0 begin
if d.getf("purgatory_level") == 7 then
d.setf("block_altar",1)
d.setf("actual_round",7)
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Felicitari ai terminat de facut prima parte ,")
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Lupta cu Razador va incepe esti pregatit!")
timer("warp_to_boss",5)
else

d.setf("purgatory_level",d.getf("purgatory_level")+1)
blazingpurgatory.purge()
blazingpurgatory.LoadStage()
d.setf("block_altar",1)

blazingpurgatory.NoticeTime()
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] O camera a fost deschisa !")
end
end

when warp_to_boss.timer begin
d.jump_all(8111,6864)
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Razador")
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Ma voi ridica din nou daca nu esti destul de puternic sa ma invingi!")
d.set_regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_7.txt")
blazingpurgatory.NoticeTime()
end

when kill with pc.get_map_index() >= 2350000 and pc.get_map_index() <= 2355000 begin
if d.getf("actual_round") == 1 or d.getf("actual_round") == 3 then
d.setf("kill_count_bp1",d.getf("kill_count_bp1") +1)
if d.getf("kill_count_bp1") == d.getf("bp_kill_to_next") then
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] Revino la Altar pentru noua camera!")
blazingpurgatory.purge()
end
elseif d.getf("actual_round") == 2 or d.getf("actual_round") == 5 then
d.setf("kill_count_bp",d.getf("kill_count_bp") +1)
if d.getf("kill_count_bp") == d.getf("kill_to_drop_key") then
game.drop_item_with_ownership(50084,1)
d.setf("kill_count_bp",0)
end
elseif d.getf("actual_round") == 4 and npc.get_race() == 6009 then
if number(1,5) == 1 then
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] Revino la Altar pentru noua camera!")
blazingpurgatory.purge()
end
elseif d.getf("actual_round") == 6 and npc.get_race() == 8034 then
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] Revino la Altar pentru noua camera!")
blazingpurgatory.purge()
elseif d.getf("actual_round") == 7 and npc.get_race() == 6091 then
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Felicitari lai invins pe Razador!")
notice_all("Cu o ultimã suflare de speranþã liderul "..pc.get_name().."")
notice_all("Urmat de rãzboinici lui de încredere, au reuºit sã-l învingã pe Razador.")
local time = get_time()
d.setqf2("blazingpurgatory","daily_razador_last_kill", time)
d.setqf2("blazingpurgatory","daily_razador", 1)
d.clear_regen()
d.kill_all()
d.spawn_mob(9012, 64, 142)
end
end

when 20081.take with pc.get_map_index() >= 2350000 and pc.get_map_index() <= 2355000 begin
if item.get_vnum() == 50084 then
if d.getf("actual_round") == 2 then
pc.remove_item(item.get_vnum(),1)
if number(1,8) == 1 then
npc.purge()
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] Revino la Altar pentru noua camera!")
blazingpurgatory.purge()
else
syschat("Aceasta cheie nu a fost buna adu alta.!")
end
elseif d.getf("actual_round") == 5 then
local sequence = {{1,2,3,4,5,5},{4,3,2,1,5,5},{4,5,3,1,2,2},{5,3,4,2,1,1},{5,1,3,4,2,2}}
if blazingpurgatory.GetPillarID() == sequence[d.getf("sequence")][d.getf("pillarcount")] then
pc.remove_item(item.get_vnum(),1)
npc.purge()
d.setf("pillarcount", d.getf("pillarcount")+1)
if d.getf("pillarcount") == 6 then
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu] Revino la Altar pentru noua camera!")
blazingpurgatory.purge()
else
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Mai ai "..6-d.getf("pillarcount").." sigili de deschis!")
end
elseif blazingpurgatory.GetPillarID() == false then
syschat("Dute mai aproape si trage piatra cheie!")
elseif blazingpurgatory.GetPillarID() != sequence[d.getf("sequence")][d.getf("pillarcount")] then
pc.remove_item(item.get_vnum(),1)
syschat("[Fortareata Dragonului Rosu]Nu ai pus piatra cheie pe sigiliul corect, cautal!")
end
end
end
end

function LoadStage()
if d.getf("actual_round") == 1 then -- Alle Monster tötenw
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_1.txt")
d.setf("bp_kill_to_next",241)
d.setf("kill_count_bp1",0)
elseif d.getf("actual_round") == 2 then
d.set_regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_2.txt")
d.setf("kill_to_drop_key",50)
d.spawn_mob(20081,195,352)
elseif d.getf("actual_round") == 3 then
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_3.txt")
d.setf("bp_kill_to_next",240)
d.setf("kill_count_bp1",0)
elseif d.getf("actual_round") == 4 then
d.set_regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_4.txt")
elseif d.getf("actual_round") == 5 then
d.set_regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_5.txt")
local sequence = {{1,2,3,4,5},{4,3,2,1,5},{4,5,3,1,2},{5,3,4,2,1},{5,1,3,4,2}}
local n = number(1,5)
local coords = {{502,354},{517,354},{487,354},{502,339},{502,369}}
for i = 1, 5 do
d.spawn_mob(20081, coords[i][1],coords[i][2])
end
d.setf("pillarcount", 1)
d.setf("sequence",n)
d.setf("kill_to_drop_key",100)
elseif d.getf("actual_round") == 6 then
d.set_regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_monster_6.txt")
d.spawn_mob(8034,507,509)
end
end

function purge()
d.setf("block_altar",0)
d.clear_regen()
d.kill_all()
blazingpurgatory.LoadGates()
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_flamenpc.txt")
if d.getf("purgatory_level") == 6 then
d.setf("purgatory_level",7)
end
end

function LoadGates()
local sequence = {{1,2,3,4,5,6},{4,1,3,2,5,6},{2,5,3,1,4,6},{3,1,6,2,4,5},{5,3,2,4,6,1},{6,1,5,2,4,3},{6,3,5,3,1,4}}
for i = 1, 6-d.getf("purgatory_level") do
d.regen_file("data/dungeon/blazingpurgatory/blazingpurgatory_gate_"..sequence[d.getf("purgatory_gate_sequence")][i]..".txt")
end
d.setf("actual_round",sequence[d.getf("purgatory_gate_sequence")][7-d.getf("purgatory_level")])
end

function NoticeTime()
local secondsLeft = (d.getf("time") - get_time())
local minutesLeft = math.ceil(secondsLeft / 60)
d.notice("[Fortareata Dragonului Rosu]Timp Ramas: "..minutesLeft.." Minute!")
end

function GetPillarID()
if pc.get_local_x() >= 502 - 5 and pc.get_local_x() <= 502 + 5 and pc.get_local_y() >= 354 - 5 and pc.get_local_y() <= 354 + 5 then
return 1
elseif pc.get_local_x() >= 517 - 5 and pc.get_local_x() <= 517 + 5 and pc.get_local_y() >= 354 - 5 and pc.get_local_y() <= 354 + 5 then
return 2
elseif pc.get_local_x() >= 487 - 5 and pc.get_local_x() <= 487 + 5 and pc.get_local_y() >= 354 - 5 and pc.get_local_y() <= 354 + 5 then
return 3
elseif pc.get_local_x() >= 502 - 5 and pc.get_local_x() <= 502 + 5 and pc.get_local_y() >= 339 - 5 and pc.get_local_y() <= 339 + 5 then
return 4
elseif pc.get_local_x() >= 502 - 5 and pc.get_local_x() <= 502 + 5 and pc.get_local_y() >= 369 - 5 and pc.get_local_y() <= 369 + 5 then
return 5
else
return false
end
end

end
end

Deconectat
Avatar utilizator
Kr1G3R™
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 290
Membru din: 19 Mar 2016
Localitate: Caras-Severin Resita
Reputație: Helper✓ Puncte : 0.60/3
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: www.metin2resita.org
Regat: Shinsoo
Mulțumiri acordate: 16
Mulțumiri primite: 32
Contact:

Re: Cerere editare quest urgent... !

Mesajde Kr1G3R™ » 31 Mai 2016, 15:05

Rezolvat-Mutat in cereri rezolvate


Înapoi la “Cereri Rezolvate”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori