Teren fierar breaslă Subiect este rezolvat

Aici găsiţi problemele rezolvate.
Deconectat
Avatar utilizator
CristianDrăgan
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 189
Membru din: 10 Iul 2016
Localitate: Buzău
Status: Prin preajmă...
Server Metin2: M2A
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 12
Mulțumiri primite: 4
Contact:

Teren fierar breaslă  Subiect este rezolvat

Mesajde CristianDrăgan » 02 Oct 2016, 10:51

Cum pot adăuga treaba asta?

Imagine
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
CristianDrăgan
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 189
Membru din: 10 Iul 2016
Localitate: Buzău
Status: Prin preajmă...
Server Metin2: M2A
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 12
Mulțumiri primite: 4
Contact:

Re: Teren fierar breaslă

Mesajde CristianDrăgan » 02 Oct 2016, 20:06

SUS
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
CristianDrăgan
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 189
Membru din: 10 Iul 2016
Localitate: Buzău
Status: Prin preajmă...
Server Metin2: M2A
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 12
Mulțumiri primite: 4
Contact:

Re: Teren fierar breaslă

Mesajde CristianDrăgan » 04 Oct 2016, 20:01

SUS...
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
CristianDrăgan
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 189
Membru din: 10 Iul 2016
Localitate: Buzău
Status: Prin preajmă...
Server Metin2: M2A
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 12
Mulțumiri primite: 4
Contact:

Re: Teren fierar breaslă

Mesajde CristianDrăgan » 05 Oct 2016, 14:49

Nimeni??
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
CristianDrăgan
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 189
Membru din: 10 Iul 2016
Localitate: Buzău
Status: Prin preajmă...
Server Metin2: M2A
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 12
Mulțumiri primite: 4
Contact:

Re: Teren fierar breaslă

Mesajde CristianDrăgan » 05 Oct 2016, 19:45

Nu este nimeni în stare să-mi explice cum mama mă-sii pot pune clădirile alea acolo???
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
bellogioco1
Nivel 3
Nivel 3
Mesaje: 385
Membru din: 20 Mar 2014
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: metin2.ro
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 2
Mulțumiri primite: 6

Re: Teren fierar breaslă

Mesajde bellogioco1 » 06 Oct 2016, 00:14

In primul rand trebuie sa fii seful breslei-cu membri
depinde cum ai tu pe server,daca e al tau.
level minim 40
trebuie cumparat teren pt breasla
daca nu ma insel trebuie sa ai un anumit level la breasla
....etc
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
*A.Sebastian*
Helper Avansat
Helper Avansat
Mesaje: 1072
Membru din: 02 Mar 2015
Localitate: Constanta
Reputație: ™Helper Avansat™
===================
► Fost Helper
===================
► Fost Trial.Helper
===============
► Scripter PHP/HTML/CSS/JAVA
===============
► Scripter SA:MP
===============
► Administrator War-Time II -International Project 2016-2017
===============
► Board Administrator Comunity War-Time II
===============
► Administrator Tehnic Metin2
===============
► Deținător War-Time.Eu -International Private Server 2016-2017
===============
♥ Amanta: Diana :*
♥ Viaţa mea: Bianca
===============
Nume anterior: [ST]Andrew[J4M]
===============
Status: Un om poate avea multe succese in viata!
Server Metin2: War-Time.Eu
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 5
Mulțumiri primite: 18
Contact:

Re: Teren fierar breaslă

Mesajde *A.Sebastian* » 07 Oct 2016, 07:23

Incearca asta

Cod: Selectaţi tot

quest guild_building begin
    state start begin
    when 20040.click begin
        say("Amministratore dei terreni:")
        say("Io sono il responsabile dei terreni")
        say("prima che i 3 regni si divisero")
        say("non abbiamo mai sofferto per la scarsita' di")       
        say("terreno... Ma ora essendo che non ci sono piu'")
        say("tanti terreni come prima sono costretto a venderli")
        say("solo al capo di una gilda.")
        say("Vuoi comprare questo terreno?")


        local s = select(locale.yes, locale.no)

        if s == 1 then
        if not pc.is_guild_master() then
            say("Non posso venderti questo terreno")
            say("non sei il capo gilda.")
        elseif building.has_land(pc.get_guild()) then
            say("Hai gia un terreno gilda.")
        else
            local land_id = building.get_land_id(pc.get_map_index(), pc.get_x()*100, pc.get_y()*100)

            if land_id == 0 then
            say("L'ID della gilda non puo' essere determinato.")
            else
            local price, owner, guild_level_limit = building.get_land_info(land_id)
            say("Se volete comprare la terra"..guild_level_limit.."vi[ENTER]"..
                "serviranno"..price..locale.gold..".[ENTER]")

            if guild.level(pc.get_guild()) < guild_level_limit then
                say("Il livello della tua gilda e' troppo basso")
            else
                say("Vuoi davvero comprare questa terra?")

                s = select(locale.yes, locale.no)

                if s == 1 then
                local price, owner, guild_level_limit = building.get_land_info(land_id)

                if owner != 0 then
                    say("Hai acquistato il terreno")
                elseif pc.gold < price then
                    say("Non hai abbastanza Yang.")
                else
                    pc.changegold(-price)
                    building.set_land_owner(land_id, pc.get_guild())
                    notice(guild.name(pc.get_guild()).."Ora possiedi questa terra!!")
                end
                else
                say("Se vuoi comprare questo terreno torna piu' tardi..")
                end
            end
            end
        end
        else
        say("Se vuoi comprare questo terreno torna piu' tardi..")
        end
    end
    end
end


Cod: Selectaţi tot

quest guild_building_melt begin
    state start begin
        function GetOreRefineCost(cost)
            if pc.empire != npc.empire then
                return 3 * cost
            end
            if pc.get_guild() == npc.get_guild() then
                return cost * 0.9
            end
            return cost
        end

        function GetOreRefineGoodPct()
            return 60
        end

        function GetOreRefineBadPct()
            return 30
        end

        function GetMyRefineNum(race)
            return race - 20060 + 50601
        end

        function IsRefinableRawOre(vnum)
            return vnum >= 50601 and vnum <= 50613
        end

        function DoRefineDiamond(pct)
            local from_postfix
            local from_name = item_name(item.vnum)
            local to_vnum = item.vnum + 20
            local to_name = item_name(to_vnum)
            local to_postfix

            if under_han(from_name) then
                from_postfix = " "
            else
                from_postfix = " "
            end

            if under_han(to_name) then
                to_postfix = ""
            else
                to_postfix = ""
            end

            say("Devi avere 100 " .. from_name .. from_postfix .. "")
            say("Rivecervai 1x " .. to_name .. to_postfix .. "")
            if item.count >= 100 then
                say("Hai il "..pct.."% di possibilita' che il")
                say("raffinamento avvenga con successo.")
                say("")
                say_reward("Richiede "..guild_building_melt.GetOreRefineCost(10000).." Yang.")
                say("Vuoi continuare?")
                local s = select("Si", "No")
                if s == 1 then
                    if pc.get_gold() < guild_building_melt.GetOreRefineCost(10000) then
                        say("Non hai abbastanza Yang.")
                        return
                    end

                    if pc.diamond_refine(10000, pct) then
                        say("Il raffinamento e' avvenuto con successo!")
                        say_item(to_name, to_vnum, "")
                    else
                        say("Il raffinamento e' fallito.")
                    end
                end
            else
                say("Non hai 100 diamanti.")
            end
        end
        function DoRefine(pct)
            local from_postfix
            local from_name = item_name(item.vnum)
            local to_vnum = item.vnum + 20
            local to_name = item_name(to_vnum)
            local to_postfix

            if under_han(from_name) then
                from_postfix = ""
            else
                from_postfix = ""
            end

            if under_han(to_name) then
                to_postfix = ""
            else
                to_postfix = ""
            end

            say("Devi avere 100 " .. from_name .. from_postfix .. "")
            say("Seleziona una pietra+0, +1 o +2")
            say("Riceverai 1x" .. to_name .. to_postfix .. "")
            if item.count >= 100 then
                say("Hai il "..pct.."% di possibilita' che il")
                say("raffinamento avvenga con successo.")
                say("")
                say_reward("Richiede "..guild_building_melt.GetOreRefineCost(3000).." Yang.")
                say("Vuoi continuare?")
                local s = select("Si", "No")
                if s == 1 then
                    if pc.get_gold() < guild_building_melt.GetOreRefineCost(3000) then
                        say("Non hai abbastanza Yang.")
                        return
                    end

                    local selected_item_cell = select_item()
                    if selected_item_cell == 0 then
                        say("Non hai selezionato nessun item!")
                        return
                    end
                    local old_item = item.get_id()

                    if not item.select_cell(selected_item_cell) then
                        say("Hai selezionato un item non valido!")
                        return
                    end

                    if item.vnum < 28000 or item.vnum >= 28300 then
                        say("Hai selezionato un item non valido!")
                        return
                    end

                    item.select(old_item)

                    if pc.ore_refine(3000, pct, selected_item_cell) then
                        say("Il raffinamento e' avvenuto con successo!")
                        say_item(to_name, to_vnum, "")
                    else
                        say("Il raffinamento e' fallito.")
                    end
                end
            else
                say("Non hai 100 minerali.")
            end
        end

        when
            20060.take or
            20061.take or
            20062.take or
            20063.take or
            20064.take or
            20065.take or
            20066.take or
            20067.take or
            20068.take or
            20069.take or
            20070.take or
            20071.take or
            20072.take
            with guild_building_melt.GetMyRefineNum(npc.race) == item.vnum
            begin
            if item.vnum == 50601 then
                guild_building_melt.DoRefineDiamond(guild_building_melt.GetOreRefineGoodPct())
            else
                guild_building_melt.DoRefine(guild_building_melt.GetOreRefineGoodPct())
            end
        end

        when
            20060.take or
            20061.take or
            20062.take or
            20063.take or
            20064.take or
            20065.take or
            20066.take or
            20067.take or
            20068.take or
            20069.take or
            20070.take or
            20071.take or
            20072.take
            with guild_building_melt.IsRefinableRawOre(item.vnum) and guild_building_melt.GetMyRefineNum(npc.race) != item.vnum
            begin
            if item.vnum == 50601 then
                guild_building_melt.DoRefineDiamond(guild_building_melt.GetOreRefineBadPct())
            else
                guild_building_melt.DoRefine(guild_building_melt.GetOreRefineBadPct())
            end
        end

        when
            20060.click or
            20061.click or
            20062.click or
            20063.click or
            20064.click or
            20065.click or
            20066.click or
            20067.click or
            20068.click or
            20069.click or
            20070.click or
            20071.click or
            20072.click
            with npc.get_guild() == pc.get_guild() and pc.isguildmaster()
            begin
            say("Puoi raffinare nuovi minerali")
            say("pagando 300 milioni di Yang.")
            if pc.get_gold() < 3000000 then
                say("Non hai abbstanza Yang!")
            else
                say("Scegli il minerale: ")

                local sel = 0
                local timetable1 = {'Diamante', 'Legno Fossile', 'Rame', 'Argento', 'Oro', 'Giada', 'Seconda Pagina', 'Annulla'}
                local valuetable1 = {14043, 14045, 14046, 14047, 14048, 14049, 0, -1}
                local timetable2 = {'Ebano', 'Perla', 'Platino', 'Cristallo', 'Lacrima di Cielo', 'Ametista', 'Prima Pagina', 'Annulla'}
                local valuetable2 = {14050, 14051, 14052, 14053, 14054, 14055, 0, -1}
                repeat
                    local s = select_table(timetable1)
                    sel = valuetable1[s]
                    if sel == 0 then
                        local s = select_table(timetable2)
                        sel = valuetable2[s]
                    end
                until sel != 0
                if sel != -1 then
                    npc_num = sel + 20060 - 14043
                    if npc_num == npc.get_race() then
                        say("Questo minerale e' gia' persente!")
                    else
                        pc.changegold(-3000000)
                        building.reconstruct(sel)
                    end
                else
                    say("Operazione annullata.")
                end
            end
        end
    end
end

Cod: Selectaţi tot

Tutorial instalare quest:
1. Salvaţi conţinutul quest-ului într-un fişier text numit de exemplu depozit.quest .
2. Vă conectaţi la filezilla / winscp şi întrati în /usr/home/game/share/locale/germany/quest (depinde ce server aveţi).
3. Îl puneţi acolo (să fie .quest) şi da-ţi permisiuni 777.
4. Te loghezi în FreeBSD / putty şi scrii în felul următor: cd /usr/home/game/share/locale/germany/quest apoi ./qc depozit.quest
5. Intraţi pe server şi scrieţi /reload q .
6. Testaţi quest-ul .
Imagine
Imagine
Imagine


Înapoi la “Probleme rezolvate”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori