Chest View Drop

În cazul în care aveţi o nelămurire postaţi aici, de asemenea este locul unde puteţi găsi posibile rezolvări la problemele dvs.
Deconectat
Avatar utilizator
coadapute123
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 209
Membru din: 05 Ian 2019
Status: Sunt bine mersi
Server Metin2: Entropia2
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 35
Mulțumiri primite: 1

Chest View Drop

Mesajde coadapute123 » 05 Mai 2019, 17:09

*Problemă:Problema 1 compilarea sursei problema 2 clinet
Tipologie server:
*Resursă folosită: sursa/chest-view-drop-t68803.html
*ServerFiles utilizat:
*Syserr:
1 sursa game
item_manager.cpp: In member function 'void ITEM_MANAGER::GetChestItemList(DWORD, std::vector<SChestDropInfoTable, std::allocator<SChestDropInfoTable> >&)':
item_manager.cpp:1799: error: 'const class CSpecialItemGroup' has no member named 'GetGroupSize'
compile messenger_manager.cpp
gmake: *** [OBJDIR/item_manager.o] Error 1
gmake: *** Waiting for unfinished jobs....

2 client
0505 17:59:01020 :: 
introLogin.py(line:509) __LoadScript
ui.py(line:2928) LoadScriptFile
ui.py(line:3049) LoadChildren
ui.py(line:3539) LoadElementThinBoard

LoginWindow.__LoadScript.LoadObject - exceptions.NameError:global name 'False' is not defined

0505 17:59:01020 :: ============================================================================================================
0505 17:59:01020 :: Abort!!!!

Poză
Imagine
:

*Detalii suplimentare:PS : este prima data cand adaug un sistem pe c++ Ce am adaugat item_manager.cpp
#ifdef ENABLE_SHOW_CHEST_DROP
#include "../libgame/include/grid.h"
void ITEM_MANAGER::GetChestItemList(DWORD dwChestVnum, std::vector<TChestDropInfoTable>& vec_item)
{
TChestDropInfoTable kTempTab;

BYTE dwChestDropPageCount = 5;

CGrid* pGrids[dwChestDropPageCount];

for (int i = 0; i < dwChestDropPageCount; ++i)
{
pGrids[i] = new CGrid(15, 5);
pGrids[i]->Clear();
}

const CSpecialItemGroup* pGroup = GetSpecialItemGroup(dwChestVnum);

if (pGroup)
{
for (int i = 0; i < pGroup->GetGroupSize(); i++)
{
const TItemTable* itemTable = GetTable(pGroup->GetVnum(i));

if(itemTable != NULL)
{
for (int iPage = 0; iPage < dwChestDropPageCount; ++iPage)
{
int iPos = pGrids[iPage]->FindBlank(1, itemTable->bSize);

if (iPos >= 0)
{
pGrids[iPage]->Put(iPos, 1, itemTable->bSize);

kTempTab.bPageIndex = iPage + 1;
kTempTab.bSlotIndex = iPos;

kTempTab.bItemCount = pGroup->GetCount(i);
kTempTab.dwItemVnum = pGroup->GetVnum(i);

vec_item.push_back(kTempTab);

break;
}
}
}
}
}
}#endif


Vă rugăm să scanaţi întotdeauna fişierele pe care le descărcaţi cu VirusTotal.
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Spyke
Super Ad Mod
Super Ad Mod
Mesaje: 2437
Membru din: 29 Iul 2016
Localitate: Focşani
Status: Always and forever
Server Metin2: Nu joc
Mulțumiri acordate: 177
Mulțumiri primite: 290

Re: Chest View Drop

Mesajde Spyke » 05 Mai 2019, 17:38

dami item_manager.cpp fara nici o modificare!

Deconectat
Avatar utilizator
coadapute123
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 209
Membru din: 05 Ian 2019
Status: Sunt bine mersi
Server Metin2: Entropia2
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 35
Mulțumiri primite: 1

Re: Chest View Drop

Mesajde coadapute123 » 05 Mai 2019, 17:48

Spyke scrie:dami item_manager.cpp fara nici o modificare!

Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Imagine

Conectat
Avatar utilizator
єиєму
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 25
Membru din: 07 Apr 2019
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 3

Re: Chest View Drop

Mesajde єиєму » 05 Mai 2019, 19:35

Intra in item_manager.h si cauta:
DWORD GetAttrVnum(DWORD dwVnum) const
{
............
}

sub asta adaugi
// Group의 Size를 return해준다.
int GetGroupSize() const
{
return m_vecProbs.size();
}

Deconectat
Avatar utilizator
coadapute123
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 209
Membru din: 05 Ian 2019
Status: Sunt bine mersi
Server Metin2: Entropia2
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 35
Mulțumiri primite: 1

Re: Chest View Drop

Mesajde coadapute123 » 05 Mai 2019, 20:51

єиєму scrie:Intra in item_manager.h si cauta:
DWORD GetAttrVnum(DWORD dwVnum) const
{
............
}

sub asta adaugi
// Group의 Size를 return해준다.
int GetGroupSize() const
{
return m_vecProbs.size();
}

Multumesc , sursa s a compilat , a mai ramas partea de client acum
Imagine

Conectat
Avatar utilizator
єиєму
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 25
Membru din: 07 Apr 2019
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 3

Re: Chest View Drop

Mesajde єиєму » 05 Mai 2019, 20:59

coadapute123 scrie:
єиєму scrie:Intra in item_manager.h si cauta:
DWORD GetAttrVnum(DWORD dwVnum) const
{
............
}

sub asta adaugi
// Group의 Size를 return해준다.
int GetGroupSize() const
{
return m_vecProbs.size();
}

Multumesc , sursa s a compilat , a mai ramas partea de client acum


lasa-mi ui.py

Conectat
Avatar utilizator
Penguin
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 294
Membru din: 29 Apr 2017
Status: Sunt bine mersi
Server Metin2: None
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 41
Mulțumiri primite: 8

Re: Chest View Drop

Mesajde Penguin » 05 Mai 2019, 21:06

coadapute123 scrie:*Problemă:Problema 1 compilarea sursei problema 2 clinet
Tipologie server:
*Resursă folosită: sursa/chest-view-drop-t68803.html
*ServerFiles utilizat:
*Syserr:
1 sursa game
item_manager.cpp: In member function 'void ITEM_MANAGER::GetChestItemList(DWORD, std::vector<SChestDropInfoTable, std::allocator<SChestDropInfoTable> >&)':
item_manager.cpp:1799: error: 'const class CSpecialItemGroup' has no member named 'GetGroupSize'
compile messenger_manager.cpp
gmake: *** [OBJDIR/item_manager.o] Error 1
gmake: *** Waiting for unfinished jobs....

2 client
0505 17:59:01020 :: 
introLogin.py(line:509) __LoadScript
ui.py(line:2928) LoadScriptFile
ui.py(line:3049) LoadChildren
ui.py(line:3539) LoadElementThinBoard

LoginWindow.__LoadScript.LoadObject - exceptions.NameError:global name 'False' is not defined

0505 17:59:01020 :: ============================================================================================================
0505 17:59:01020 :: Abort!!!!

Poză
Imagine
:

*Detalii suplimentare:PS : este prima data cand adaug un sistem pe c++ Ce am adaugat item_manager.cpp
#ifdef ENABLE_SHOW_CHEST_DROP
#include "../libgame/include/grid.h"
void ITEM_MANAGER::GetChestItemList(DWORD dwChestVnum, std::vector<TChestDropInfoTable>& vec_item)
{
TChestDropInfoTable kTempTab;

BYTE dwChestDropPageCount = 5;

CGrid* pGrids[dwChestDropPageCount];

for (int i = 0; i < dwChestDropPageCount; ++i)
{
pGrids[i] = new CGrid(15, 5);
pGrids[i]->Clear();
}

const CSpecialItemGroup* pGroup = GetSpecialItemGroup(dwChestVnum);

if (pGroup)
{
for (int i = 0; i < pGroup->GetGroupSize(); i++)
{
const TItemTable* itemTable = GetTable(pGroup->GetVnum(i));

if(itemTable != NULL)
{
for (int iPage = 0; iPage < dwChestDropPageCount; ++iPage)
{
int iPos = pGrids[iPage]->FindBlank(1, itemTable->bSize);

if (iPos >= 0)
{
pGrids[iPage]->Put(iPos, 1, itemTable->bSize);

kTempTab.bPageIndex = iPage + 1;
kTempTab.bSlotIndex = iPos;

kTempTab.bItemCount = pGroup->GetCount(i);
kTempTab.dwItemVnum = pGroup->GetVnum(i);

vec_item.push_back(kTempTab);

break;
}
}
}
}
}
}#endif

Pentru partea de client adauga asta in :ymir work/ui/pattern
Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

Deconectat
Avatar utilizator
coadapute123
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 209
Membru din: 05 Ian 2019
Status: Sunt bine mersi
Server Metin2: Entropia2
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 35
Mulțumiri primite: 1

Re: Chest View Drop

Mesajde coadapute123 » 05 Mai 2019, 21:12

Penguin scrie:
coadapute123 scrie:*Problemă:Problema 1 compilarea sursei problema 2 clinet
Tipologie server:
*Resursă folosită: sursa/chest-view-drop-t68803.html
*ServerFiles utilizat:
*Syserr:
1 sursa game
item_manager.cpp: In member function 'void ITEM_MANAGER::GetChestItemList(DWORD, std::vector<SChestDropInfoTable, std::allocator<SChestDropInfoTable> >&)':
item_manager.cpp:1799: error: 'const class CSpecialItemGroup' has no member named 'GetGroupSize'
compile messenger_manager.cpp
gmake: *** [OBJDIR/item_manager.o] Error 1
gmake: *** Waiting for unfinished jobs....

2 client
0505 17:59:01020 :: 
introLogin.py(line:509) __LoadScript
ui.py(line:2928) LoadScriptFile
ui.py(line:3049) LoadChildren
ui.py(line:3539) LoadElementThinBoard

LoginWindow.__LoadScript.LoadObject - exceptions.NameError:global name 'False' is not defined

0505 17:59:01020 :: ============================================================================================================
0505 17:59:01020 :: Abort!!!!

Poză
Imagine
:

*Detalii suplimentare:PS : este prima data cand adaug un sistem pe c++ Ce am adaugat item_manager.cpp
#ifdef ENABLE_SHOW_CHEST_DROP
#include "../libgame/include/grid.h"
void ITEM_MANAGER::GetChestItemList(DWORD dwChestVnum, std::vector<TChestDropInfoTable>& vec_item)
{
TChestDropInfoTable kTempTab;

BYTE dwChestDropPageCount = 5;

CGrid* pGrids[dwChestDropPageCount];

for (int i = 0; i < dwChestDropPageCount; ++i)
{
pGrids[i] = new CGrid(15, 5);
pGrids[i]->Clear();
}

const CSpecialItemGroup* pGroup = GetSpecialItemGroup(dwChestVnum);

if (pGroup)
{
for (int i = 0; i < pGroup->GetGroupSize(); i++)
{
const TItemTable* itemTable = GetTable(pGroup->GetVnum(i));

if(itemTable != NULL)
{
for (int iPage = 0; iPage < dwChestDropPageCount; ++iPage)
{
int iPos = pGrids[iPage]->FindBlank(1, itemTable->bSize);

if (iPos >= 0)
{
pGrids[iPage]->Put(iPos, 1, itemTable->bSize);

kTempTab.bPageIndex = iPage + 1;
kTempTab.bSlotIndex = iPos;

kTempTab.bItemCount = pGroup->GetCount(i);
kTempTab.dwItemVnum = pGroup->GetVnum(i);

vec_item.push_back(kTempTab);

break;
}
}
}
}
}
}#endif

Pentru partea de client adauga asta in :ymir work/ui/pattern
Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

unde mai exact trebuie bagate?
Imagine

Conectat
Avatar utilizator
Penguin
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 294
Membru din: 29 Apr 2017
Status: Sunt bine mersi
Server Metin2: None
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 41
Mulțumiri primite: 8

Re: Chest View Drop

Mesajde Penguin » 05 Mai 2019, 21:17

coadapute123 scrie:
Penguin scrie:
coadapute123 scrie:*Problemă:Problema 1 compilarea sursei problema 2 clinet
Tipologie server:
*Resursă folosită: sursa/chest-view-drop-t68803.html
*ServerFiles utilizat:
*Syserr:
1 sursa game
item_manager.cpp: In member function 'void ITEM_MANAGER::GetChestItemList(DWORD, std::vector<SChestDropInfoTable, std::allocator<SChestDropInfoTable> >&)':
item_manager.cpp:1799: error: 'const class CSpecialItemGroup' has no member named 'GetGroupSize'
compile messenger_manager.cpp
gmake: *** [OBJDIR/item_manager.o] Error 1
gmake: *** Waiting for unfinished jobs....

2 client
0505 17:59:01020 :: 
introLogin.py(line:509) __LoadScript
ui.py(line:2928) LoadScriptFile
ui.py(line:3049) LoadChildren
ui.py(line:3539) LoadElementThinBoard

LoginWindow.__LoadScript.LoadObject - exceptions.NameError:global name 'False' is not defined

0505 17:59:01020 :: ============================================================================================================
0505 17:59:01020 :: Abort!!!!

Poză
Imagine
:

*Detalii suplimentare:PS : este prima data cand adaug un sistem pe c++ Ce am adaugat item_manager.cpp
#ifdef ENABLE_SHOW_CHEST_DROP
#include "../libgame/include/grid.h"
void ITEM_MANAGER::GetChestItemList(DWORD dwChestVnum, std::vector<TChestDropInfoTable>& vec_item)
{
TChestDropInfoTable kTempTab;

BYTE dwChestDropPageCount = 5;

CGrid* pGrids[dwChestDropPageCount];

for (int i = 0; i < dwChestDropPageCount; ++i)
{
pGrids[i] = new CGrid(15, 5);
pGrids[i]->Clear();
}

const CSpecialItemGroup* pGroup = GetSpecialItemGroup(dwChestVnum);

if (pGroup)
{
for (int i = 0; i < pGroup->GetGroupSize(); i++)
{
const TItemTable* itemTable = GetTable(pGroup->GetVnum(i));

if(itemTable != NULL)
{
for (int iPage = 0; iPage < dwChestDropPageCount; ++iPage)
{
int iPos = pGrids[iPage]->FindBlank(1, itemTable->bSize);

if (iPos >= 0)
{
pGrids[iPage]->Put(iPos, 1, itemTable->bSize);

kTempTab.bPageIndex = iPage + 1;
kTempTab.bSlotIndex = iPos;

kTempTab.bItemCount = pGroup->GetCount(i);
kTempTab.dwItemVnum = pGroup->GetVnum(i);

vec_item.push_back(kTempTab);

break;
}
}
}
}
}
}#endif

Pentru partea de client adauga asta in :ymir work/ui/pattern
Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

unde mai exact trebuie bagate?

de exemplu decryptezi root, iar in root creezi un folder numit ymir work, in care creezi un folder numit ui in care creezi un folder numit pattern in care bagi folderul de la mine, daca nu te descurci lasa-mi discord/skype si te ajut

Deconectat
Avatar utilizator
coadapute123
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 209
Membru din: 05 Ian 2019
Status: Sunt bine mersi
Server Metin2: Entropia2
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 35
Mulțumiri primite: 1

Re: Chest View Drop

Mesajde coadapute123 » 05 Mai 2019, 22:02

Penguin scrie:
coadapute123 scrie:
Penguin scrie:Pentru partea de client adauga asta in :ymir work/ui/pattern
Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

unde mai exact trebuie bagate?

de exemplu decryptezi root, iar in root creezi un folder numit ymir work, in care creezi un folder numit ui in care creezi un folder numit pattern in care bagi folderul de la mine, daca nu te descurci lasa-mi discord/skype si te ajut

am reusit clientul dar nu se intampla nimic , cuferele se deschid normal
edit fie , am incercat doar cu cl ul
Imagine


Înapoi la “Probleme şi Întrebări”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: HFM-Hosting, Reme, Stayll și 2 vizitatori