pet_system clasic | nu se pun bonusurile

În cazul în care aveţi o nelămurire postaţi aici, de asemenea este locul unde puteţi găsi posibile rezolvări la problemele dvs.
Deconectat
Avatar utilizator
kDogg
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 61
Membru din: 13 Oct 2014
Localitate: Bucharest, Roumania
Status: In working...
Server Metin2: M2Moonlight
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 3
Mulțumiri primite: 3
Contact:

pet_system clasic | nu se pun bonusurile

Mesajde kDogg » 16 Mai 2019, 11:52

*Problemă: pet_system clasic | nu se pun bonusurile (de ex: daca pe item scrie 2k bonus, dau click se activeaza petu, pare ca s-ar activa si bonusurle dar la final ramane tot hp-ul initial. Am schimbat 9999 questuri, 0 syserr :|
Tipologie server: pvm
*Resursă folosită: pet system vechi 53001, etc
*ServerFiles utilizat: pet_system clasic | nu se pun bonusurile
*Syserr: 0 nu da nici o eroare
Poză:
*Detalii suplimentare:
Ma gandesc ca e de la mob_proto client + server. Idei?


Vă rugăm să scanaţi întotdeauna fişierele pe care le descărcaţi cu VirusTotal.
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
[RaffaeL]
Utilizatorul Lunii Aprilie
Utilizatorul Lunii Aprilie
Mesaje: 2506
Membru din: 19 Mar 2016
Localitate: Everywhere
Reputație: ==================
► Helper Experimentat J4M
► Membru Club Permanent
==================
►Uituc -> pentru ca...am uitat
mai multe decat
altii vor sti vreodata.
==================
Status: Incerc sa ajut,cum stiu,cum pot..pe toti
Server Metin2: ...
Mulțumiri acordate: 3
Mulțumiri primite: 571
Contact:

Re: pet_system clasic | nu se pun bonusurile

Mesajde [RaffaeL] » 16 Mai 2019, 12:27

kDogg scrie:*Problemă: pet_system clasic | nu se pun bonusurile (de ex: daca pe item scrie 2k bonus, dau click se activeaza petu, pare ca s-ar activa si bonusurle dar la final ramane tot hp-ul initial. Am schimbat 9999 questuri, 0 syserr :|
Tipologie server: pvm
*Resursă folosită: pet system vechi 53001, etc
*ServerFiles utilizat: pet_system clasic | nu se pun bonusurile
*Syserr: 0 nu da nici o eroare
Poză:
*Detalii suplimentare:
Ma gandesc ca e de la mob_proto client + server. Idei?


Pot sa vad questul pe care il folosesti in prezent?
Imagine
Imagine
► Arată conținutul

► Arată conținutul

Deconectat
Avatar utilizator
kDogg
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 61
Membru din: 13 Oct 2014
Localitate: Bucharest, Roumania
Status: In working...
Server Metin2: M2Moonlight
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 3
Mulțumiri primite: 3
Contact:

Re: pet_system clasic | nu se pun bonusurile

Mesajde kDogg » 16 Mai 2019, 12:49

Cod: Selectaţi tot

quest pet_system begin
    state start begin
        function get_pet_info(itemVnum)
            pet_info_map = {
            --  [ITEM VNUM] MOB_VNUM, DEFAULT NAME, buff_idx, spawn_effect_idx
                [53001]     = { 34001, "'s Pheonix Foc ", 0},
                [53002]     = { 34002, "'s Pui de Ren ", 0},
                [53003]     = { 34003, "'s Pheonix de Gheaþã ", 0},
                [53005]     = { 34004, "'s Mini-Azrael ", 0},
            [53006]      = { 34009, "'s Azrael Aur ", 0},
                [53007]     = { 34010, "'s Bambi ", 0},
            [53008]      = { 34011, "'s Knuud ", 0},
            [53009]      = { 34012, "'s Bao Bao ", 0},
                [53010]     = { 34008, "'s Leu ", 0},
                [53011]     = { 34007, "'s Tigru ", 0},
                [53012]     = { 34005, "'s Porcuºor ", 0},
                [53013]     = { 34006, "'s Câine ", 0},
            [53014]     = { 34013, "'s Mini-Executor ", 0},
            [53015]     = { 34014, "'s Mini-Executo(Aur) ", 0},
            [53016]     = { 34015, "'s Oase ", 0},
            [53017]     = { 34016, "'s Pheonix de Jad ", 0},
            [53018]     = { 34020, "'s Leu Arctic ", 0},
            [53019]     = { 34019, "'s Tigru Arctic ", 0},
            [53022]     = { 34021, "'s Sheldon ", 0},
            [53023]     = { 34022, "'s Cooper ", 0},
            [53024]     = { 34023, "'s Panterã ", 0},
            [53025]     = { 34024, "'s Leopard ", 0},
            [53222]     = { 34026, "'s Cap de Dovleac ", 0},
            [53223]     = { 34027, "'s Coadã de Mãturã ", 0},
            [53224]     = { 34028, "'s Fulg de Nea ", 0},
            [53225]     = { 34029, "'s Clopotel de Nea ", 0},   
            [53226]     = { 34030, "'s Cupidon ", 0},
            [53227]     = { 34031, "'s Inima Iute ", 0},
            [53228]     = { 34032, "'s Semiluna Albastra ", 0},
            [53229]     = { 34033, "'s Semiluna Rosie ", 0},
            [53230]     = { 34034, "'s Mielusel Albastru ", 0},
            [53231]     = { 34035, "'s Mielusel Alb ", 0},
            [53232]     = { 34036, "'s Micul Huashin ", 0},
            [51082]     = { 20413, "'s Dragon Rosu ", 0},
            }

            itemVnum = tonumber(itemVnum)

            return pet_info_map[itemVnum]
        end
      function get_spawn_effect_file(idx)
         effect_table = {
            [0] = nil,
            [1] = "d:\\\\ymir work\\\\effect\\\\etc\\\\buff\\\\buff_item3.mse",
         }
         return effect_table [idx]
      end
      when 53001.use or 53002.use or 53003.use or 53015.use or 53005.use or 53006.use or 53007.use or 53008.use or 53009.use or 53010.use or 53011.use or 53012.use or 53016.use or 53014.use or 53013.use or 53017.use or 53018.use or 53019.use or 53020.use or 53021.use or 53022.use or 53023.use or 53024.use or 53025.use or 53222.use or 53223.use or 53224.use or 53225.use or 53226.use or 53227.use or 53228.use or 53229.use or 53230.use or 53231.use or 53232.use or 51082.use begin
            local pet_info = pet_system.get_pet_info(item.vnum)

            if null != pet_info then

                local mobVnum = pet_info[1]
                local petName = pet_info[2]
            local spawn_effect_file_name = pet_system.get_spawn_effect_file(pet_info[3])

                if true == pet.is_summon(mobVnum) then
               if spawn_effect_file_name != nil then
                  pet.spawn_effect (mobVnum, spawn_effect_file_name)
               end
                    pet.unsummon(mobVnum)
                else
                    if pet.count_summoned() < 1 then
                        pet.summon(mobVnum, petName, false)
                    else
                        syschat("Ai deja un animãlut chemat, nu poti chema altul. Trimite-l înapoi pe celãlalt, si apoi cheamã-l pe ãsta. ")
                    end
               if spawn_effect_file_name != nil then
                  pet.spawn_effect(mobVnum, spawn_effect_file_name)
               end
                end -- if pet.is_summon
            end  -- if null != pet_info
        end -- when
    end -- state
end -- quest
Ultima oară modificat 16 Mai 2019, 13:36 de către kDogg, modificat 1 dată în total.
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
[RaffaeL]
Utilizatorul Lunii Aprilie
Utilizatorul Lunii Aprilie
Mesaje: 2506
Membru din: 19 Mar 2016
Localitate: Everywhere
Reputație: ==================
► Helper Experimentat J4M
► Membru Club Permanent
==================
►Uituc -> pentru ca...am uitat
mai multe decat
altii vor sti vreodata.
==================
Status: Incerc sa ajut,cum stiu,cum pot..pe toti
Server Metin2: ...
Mulțumiri acordate: 3
Mulțumiri primite: 571
Contact:

Re: pet_system clasic | nu se pun bonusurile

Mesajde [RaffaeL] » 16 Mai 2019, 13:09

kDogg scrie:
quest ridereittier begin
state start begin
function Ride( vnum, remain_time )
ride_info = {
[71114] = { 20110, 5*60, apply.DEF_GRADE_BONUS, 75, 75, false },
[71115] = { 20110, 5*60, apply.DEF_GRADE_BONUS, 100, 75, false },
[71116] = { 20111, 5*60, apply.DEF_GRADE_BONUS, 100, 80, false },
[71117] = { 20111, 5*60, apply.DEF_GRADE_BONUS, 150, 80, false },
[71118] = { 20112, 5*60, apply.DEF_GRADE_BONUS, 125, 85, false },
[71119] = { 20112, 5*60, apply.DEF_GRADE_BONUS, 200, 85, false },
[71120] = { 20113, 5*60, apply.ATT_GRADE_BONUS, 200, 85, false },
[71121] = { 20113, 5*60, apply.ATT_GRADE_BONUS, 300, 85, false },
[71171] = { 20227, 5*60, apply.ATTBONUS_MONSTER, 20, 1, false, false, false},
[71172] = { 20226, 5*60, apply.ATTBONUS_MONSTER, 20, 1, false, false, false},
[52106] = { 20228, 5*60, apply.ATTBONUS_ANIMAL, 4, 1, false, false, false},
[52107] = { 20228, 5*60, apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3, 1, false, false, false},
[52108] = { 20228, 5*60, apply.MAX_HP, 300, 1, false, false, false},
[52109] = { 20228, 5*60, apply.DEX, 70, 1, false, false, false},
[52110] = { 20228, 5*60, apply.STR, 60, 1, false, false, false},
[52111] = { 20229, 5*60, apply.ATTBONUS_ANIMAL, 3, 1, false, false, false},
[52112] = { 20229, 5*60, apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3, 1, false, false, false},
[52113] = { 20229, 5*60, apply.MAX_HP, 250, 1, false, false, false},
[52114] = { 20229, 5*60, apply.DEX, 50, 1, false, false, false},
[52115] = { 20229, 5*60, apply.STR, 30, 1, false, false, false},
[52116] = { 20230, 5*60, apply.ATTBONUS_ANIMAL, 5, 1, false, false, false},
[52117] = { 20230, 5*60, apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5, 1, false, false, false},
[52118] = { 20230, 5*60, apply.MAX_HP, 500, 1, false, false, false},
[52119] = { 20230, 5*60, apply.DEX, 150, 1, 1, false, false, false},
[52120] = { 20230, 5*60, apply.STR, 100, 1, false, false, false},
[71161] = { 20219, 5*60, apply.STR, 100, 1, false, false, false},
[71124] = { 20114, 5*60, apply.MOV_SPEED, 0, 1, false },
[71125] = { 20115, 5*60, apply.ATTBONUS_MONSTER, 20, 1, false },
[71126] = { 20116, 5*60, apply.ATTBONUS_MONSTER, 20, 1, false },
[71127] = { 20117, 5*60, apply.ATTBONUS_MONSTER, 20, 1, false },
[71128] = { 20118, 5*60, apply.ATTBONUS_MONSTER, 20, 1, false },
[71224] = { 20114, 5*60, apply.MOV_SPEED, 0, 1, false },
[71225] = { 20115, 5*60, apply.ATTBONUS_MONSTER, 20, 1, false },
[71226] = { 20116, 5*60, apply.ATTBONUS_MONSTER, 20, 1, false },
[71227] = { 20117, 5*60, apply.ATTBONUS_MONSTER, 20, 1, false },
[71228] = { 20118, 5*60, apply.ATTBONUS_MONSTER, 20, 1, false },
[71137] = { 20120, 5*60, apply.MOV_SPEED, 0, 1, false, false, false},
[71138] = { 20121, 5*60, apply.MOV_SPEED, 0, 1, false, false, false},
[71139] = { 20122, 5*60, apply.MOV_SPEED, 0, 1, false, false, false},
[71140] = { 20123, 5*60, apply.MOV_SPEED, 0, 1, false, false, false},
[71141] = { 20124, 5*60, apply.MOV_SPEED, 0, 1, false, false, false},
[71142] = { 20125, 5*60, apply.MOV_SPEED, 0, 1, false, false, false},
[71176] = { 20231, 5*60, apply.MOV_SPEED, 30, 1, false, false, false},
[71177] = { 20232, 5*60, apply.MOV_SPEED, 30, 1, false, false, false},
[71131] = { 20119, 5*60, apply.MOV_SPEED, 60, 1, false },
[71132] = { 20119, 5*60, apply.MOV_SPEED, 60, 1, false },
[71133] = { 20119, 5*60, apply.ATTBONUS_MONSTER, 20, 1, false },
[71134] = { 20119, 5*60, apply.ATTBONUS_MONSTER, 20, 1, false },
[71161] = { 20219, 5*60, apply.ATTBONUS_MONSTER, 20, 1, false },
}

if pc.level < ride_info[vnum][5] then
syschat("[i] Nu ai nivelul necesar pentru a calari acest mount!")
else
if ride_info[vnum][2] == 0 and remain_time != 0 then
pc.mount( ride_info[vnum][1], remain_time*60 )
pc.mount_bonus( ride_info[vnum][3], ride_info[vnum][4], remain_time*60 )
else
pc.mount( ride_info[vnum][1], ride_info[vnum][2] )
pc.mount_bonus( ride_info[vnum][3], ride_info[vnum][4], ride_info[vnum][2] )
end

if true == ride_info[vnum][6] then
pc.remove_item(vnum, 1)
end
end
end

when login begin
local vnum, remain_time = pc.get_special_ride_vnum()

if 0 != vnum then
ridereittier.Ride(vnum, remain_time)
end
end

when 71114.use or 71115.use or 71116.use or 71117.use or
71118.use or 71119.use or 71120.use or 71121.use or 71124.use or
71125.use or 71126.use or 71127.use or 71128.use or
71225.use or 71226.use or 71227.use or 71228.use or
71131.use or 71132.use or 71133.use or 71134.use or 71161.use or 71137.use or 71138.use or 71139.use begin

if pc.is_polymorphed() then
syschat("[i] Nu poti sa calaresti cand esti transformat!")
elseif false == pc.is_riding() then
if true == horse.is_summon() then
horse.unsummon()
end
ridereittier.Ride(item.vnum, 0)
else
pc.unmount()
end
end

when 52001.use or 52002.use or 52003.use or 52004.use or 52005.use or 52006.use or 52007.use or 52008.use or 52009.use or 52010.use or 52011.use or 52012.use or 52013.use or 52014.use or 52015.use or
52016.use or 52017.use or 52018.use or 52019.use or 52020.use or 52021.use or 52022.use or 52023.use or 52024.use or 52025.use or 52026.use or 52027.use or 52028.use or 52029.use or 52030.use or
52031.use or 52032.use or 52033.use or 52034.use or 52035.use or 52036.use or 52037.use or 52038.use or 52039.use or 52040.use or 52041.use or 52042.use or 52043.use or 52044.use or 52045.use or
52046.use or 52047.use or 52048.use or 52049.use or 52050.use or 52051.use or 52052.use or 52053.use or 52054.use or 52055.use or 52056.use or 52057.use or 52058.use or 52059.use or 52060.use or
52061.use or 52062.use or 52063.use or 52064.use or 52065.use or 52066.use or 52067.use or 52068.use or 52069.use or 52070.use or 52071.use or 52072.use or 52073.use or 52074.use or 52075.use or
52076.use or 52077.use or 52078.use or 52079.use or 52080.use or 52081.use or 52082.use or 52083.use or 52084.use or 52085.use or 52086.use or 52087.use or 52088.use or 52089.use or 52090.use or 71164.use or
52091.use or 52092.use or 52093.use or 52094.use or 52095.use or 52096.use or 52097.use or 52098.use or 52099.use or 52100.use or 52101.use or 52102.use or 52103.use or 52104.use or 52105.use begin
if pc.is_polymorphed() then
syschat("[i] Nu poti sa calaresti cand esti transformat!")
elseif false == pc.is_riding() then
if true == horse.is_summon() then
horse.unsummon()
end

ridereittier.Ride(item.vnum, 0)
else
pc.unmount()
end
end
end
end


Daca ai probleme cu sistemul de pet-uri, de ce imi dai sa vad questul ride(mount)? Asta folosesti tu pentru pet-uri?
Imagine
Imagine
► Arată conținutul

► Arată conținutul

Deconectat
Avatar utilizator
kDogg
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 61
Membru din: 13 Oct 2014
Localitate: Bucharest, Roumania
Status: In working...
Server Metin2: M2Moonlight
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 3
Mulțumiri primite: 3
Contact:

Re: pet_system clasic | nu se pun bonusurile

Mesajde kDogg » 16 Mai 2019, 13:36

Scuze bro, am vazut acum ce am facut :))

Cod: Selectaţi tot

quest pet_system begin
    state start begin
        function get_pet_info(itemVnum)
            pet_info_map = {
            --  [ITEM VNUM] MOB_VNUM, DEFAULT NAME, buff_idx, spawn_effect_idx
                [53001]     = { 34001, "'s Pheonix Foc ", 0},
                [53002]     = { 34002, "'s Pui de Ren ", 0},
                [53003]     = { 34003, "'s Pheonix de Gheaþã ", 0},
                [53005]     = { 34004, "'s Mini-Azrael ", 0},
            [53006]      = { 34009, "'s Azrael Aur ", 0},
                [53007]     = { 34010, "'s Bambi ", 0},
            [53008]      = { 34011, "'s Knuud ", 0},
            [53009]      = { 34012, "'s Bao Bao ", 0},
                [53010]     = { 34008, "'s Leu ", 0},
                [53011]     = { 34007, "'s Tigru ", 0},
                [53012]     = { 34005, "'s Porcuºor ", 0},
                [53013]     = { 34006, "'s Câine ", 0},
            [53014]     = { 34013, "'s Mini-Executor ", 0},
            [53015]     = { 34014, "'s Mini-Executo(Aur) ", 0},
            [53016]     = { 34015, "'s Oase ", 0},
            [53017]     = { 34016, "'s Pheonix de Jad ", 0},
            [53018]     = { 34020, "'s Leu Arctic ", 0},
            [53019]     = { 34019, "'s Tigru Arctic ", 0},
            [53022]     = { 34021, "'s Sheldon ", 0},
            [53023]     = { 34022, "'s Cooper ", 0},
            [53024]     = { 34023, "'s Panterã ", 0},
            [53025]     = { 34024, "'s Leopard ", 0},
            [53222]     = { 34026, "'s Cap de Dovleac ", 0},
            [53223]     = { 34027, "'s Coadã de Mãturã ", 0},
            [53224]     = { 34028, "'s Fulg de Nea ", 0},
            [53225]     = { 34029, "'s Clopotel de Nea ", 0},   
            [53226]     = { 34030, "'s Cupidon ", 0},
            [53227]     = { 34031, "'s Inima Iute ", 0},
            [53228]     = { 34032, "'s Semiluna Albastra ", 0},
            [53229]     = { 34033, "'s Semiluna Rosie ", 0},
            [53230]     = { 34034, "'s Mielusel Albastru ", 0},
            [53231]     = { 34035, "'s Mielusel Alb ", 0},
            [53232]     = { 34036, "'s Micul Huashin ", 0},
            [51082]     = { 20413, "'s Dragon Rosu ", 0},
            }

            itemVnum = tonumber(itemVnum)

            return pet_info_map[itemVnum]
        end
      function get_spawn_effect_file(idx)
         effect_table = {
            [0] = nil,
            [1] = "d:\\\\ymir work\\\\effect\\\\etc\\\\buff\\\\buff_item3.mse",
         }
         return effect_table [idx]
      end
      when 53001.use or 53002.use or 53003.use or 53015.use or 53005.use or 53006.use or 53007.use or 53008.use or 53009.use or 53010.use or 53011.use or 53012.use or 53016.use or 53014.use or 53013.use or 53017.use or 53018.use or 53019.use or 53020.use or 53021.use or 53022.use or 53023.use or 53024.use or 53025.use or 53222.use or 53223.use or 53224.use or 53225.use or 53226.use or 53227.use or 53228.use or 53229.use or 53230.use or 53231.use or 53232.use or 51082.use begin
            local pet_info = pet_system.get_pet_info(item.vnum)

            if null != pet_info then

                local mobVnum = pet_info[1]
                local petName = pet_info[2]
            local spawn_effect_file_name = pet_system.get_spawn_effect_file(pet_info[3])

                if true == pet.is_summon(mobVnum) then
               if spawn_effect_file_name != nil then
                  pet.spawn_effect (mobVnum, spawn_effect_file_name)
               end
                    pet.unsummon(mobVnum)
                else
                    if pet.count_summoned() < 1 then
                        pet.summon(mobVnum, petName, false)
                    else
                        syschat("Ai deja un animãlut chemat, nu poti chema altul. Trimite-l înapoi pe celãlalt, si apoi cheamã-l pe ãsta. ")
                    end
               if spawn_effect_file_name != nil then
                  pet.spawn_effect(mobVnum, spawn_effect_file_name)
               end
                end -- if pet.is_summon
            end  -- if null != pet_info
        end -- when
    end -- state
end -- quest
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Titan
Helper Avansat
Helper Avansat
Mesaje: 2247
Membru din: 01 Iun 2015
Mulțumiri acordate: 28
Mulțumiri primite: 156
Contact:

Re: pet_system clasic | nu se pun bonusurile

Mesajde Titan » Ieri, , 09:47

Bonusurile peturilor nu au treabă cu quest-ul, ci cu item_proto, de acolo setezi bonusurile.
Salut, ai nevoie de un serverfiles clean sau la comandă, modificări ale serverfiles-ului existent sau suport? Mă poți contacta oricând.






Înapoi la “Probleme şi Întrebări”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator