Problema EFECTE Arme/Armuri

În cazul în care aveţi o nelămurire postaţi aici, de asemenea este locul unde puteţi găsi posibile rezolvări la problemele dvs.
Deconectat
Avatar utilizator
RedFear
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 90
Membru din: 02 Apr 2016
Status: Sunt bine mersi ^.^
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 9
Mulțumiri primite: 1
Contact:

Problema EFECTE Arme/Armuri

Mesajde RedFear » 28 Apr 2019, 16:47

*Problemă: Problema cu efectele la armuri respectiv arme
Tipologie server: -
*Resursă folosită:
*ServerFiles utilizat:
*Syserr: gol golut
Poză:
*Detalii suplimentare: Am o problema la efectele de la arme respectiv armuri, cand sunt +7 / 8 / 9, mai exact, cu sclipirea aia de la + 7 / 8 / 9, (GainSocketPercent);
La +9 am pus GainSocketPercent=3
La +8 am pus GainSocketPercent=2
La +7 am pus GainSocketPercent=1
Problema e ca la Armele/Armurile +8 nu respecta acel 'GainSocketPercent', adica, spre exemplu un FMS +8 are efectul de la 'GainSocketPercent=1', la +9 il respecta, iar la +7 nu are niciun efect, adica e ca o sabie+0.
Nu inteleg de ce, tot ce am facut am modificat la fiecare sabie/armura, acest "GainSocketPercent".
Poate stie cineva, multumesc anticipat.

Vă rugăm să scanaţi întotdeauna fişierele pe care le descărcaţi cu VirusTotal.

Deconectat
Avatar utilizator
BlackStyle
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 46
Membru din: 10 Oct 2018
Mulțumiri acordate: 9
Mulțumiri primite: 0

Re: Problema EFECTE Arme/Armuri

Mesajde BlackStyle » 28 Apr 2019, 16:50

Ai verificat daca ai modificat la toate sa fie la fel ?
ma refer la armuri
La +9 am pus GainSocketPercent=3
La +8 am pus GainSocketPercent=1
La +7 am pus GainSocketPercent=2
si la arme
La +9 am pus GainSocketPercent=3
La +8 am pus GainSocketPercent=2
La +7 am pus GainSocketPercent=1
trebuie sa fie la fel

Deconectat
Avatar utilizator
BlackStyle
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 46
Membru din: 10 Oct 2018
Mulțumiri acordate: 9
Mulțumiri primite: 0

Re: Problema EFECTE Arme/Armuri

Mesajde BlackStyle » 28 Apr 2019, 16:53

intra in root>playersettingmodule.py si vezi acolo valorile care trebuie puse la socket_pct si le pui in functie de ce iti apare acolo
EDIT: uite un TUTORIAL poate te ajuta

Deconectat
Avatar utilizator
RedFear
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 90
Membru din: 02 Apr 2016
Status: Sunt bine mersi ^.^
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 9
Mulțumiri primite: 1
Contact:

Re: Problema EFECTE Arme/Armuri

Mesajde RedFear » 28 Apr 2019, 17:30

Am verificat, e totul in regula, dar tot nu vrea sa functioneze...

Deconectat
Avatar utilizator
[RaffaeL]
Utilizatorul Lunii Aprilie
Utilizatorul Lunii Aprilie
Mesaje: 2506
Membru din: 19 Mar 2016
Localitate: Everywhere
Reputație: ==================
► Helper Experimentat J4M
► Membru Club Permanent
==================
►Uituc -> pentru ca...am uitat
mai multe decat
altii vor sti vreodata.
==================
Status: Incerc sa ajut,cum stiu,cum pot..pe toti
Server Metin2: ...
Mulțumiri acordate: 3
Mulțumiri primite: 571
Contact:

Re: Problema EFECTE Arme/Armuri

Mesajde [RaffaeL] » 28 Apr 2019, 18:15

RedFear scrie:Am verificat, e totul in regula, dar tot nu vrea sa functioneze...


Pe ce versiune de game ruleaza serverul tau?
Imagine
Imagine
► Arată conținutul

► Arată conținutul

Deconectat
Avatar utilizator
RedFear
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 90
Membru din: 02 Apr 2016
Status: Sunt bine mersi ^.^
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 9
Mulțumiri primite: 1
Contact:

Re: Problema EFECTE Arme/Armuri

Mesajde RedFear » 28 Apr 2019, 18:21

40k

Deconectat
Avatar utilizator
[RaffaeL]
Utilizatorul Lunii Aprilie
Utilizatorul Lunii Aprilie
Mesaje: 2506
Membru din: 19 Mar 2016
Localitate: Everywhere
Reputație: ==================
► Helper Experimentat J4M
► Membru Club Permanent
==================
►Uituc -> pentru ca...am uitat
mai multe decat
altii vor sti vreodata.
==================
Status: Incerc sa ajut,cum stiu,cum pot..pe toti
Server Metin2: ...
Mulțumiri acordate: 3
Mulțumiri primite: 571
Contact:

Re: Problema EFECTE Arme/Armuri

Mesajde [RaffaeL] » 28 Apr 2019, 18:30

RedFear scrie:40k


Bun. Problema nu este de la GainSocketPercent, ci trebuie cautata in alta parte. Sa incerc sa explic:
Proto client clean 40k:
<ItemDef Vnum="11219" Name="기륭갑+9" LocalizedName="Blindaj placa de fier+9" Type="2" SubType="0" Weight="0" Size="2" AntiFlags="56" Flags="1" WearFlags="1" ImmuneFlags="0" Gold="5000" ShopBuyPrice="135000" LimitType0="1" LimitValue0="9" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="8" ApplyValue0="4294967294" ApplyType1="0" ApplyValue1="0" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="21" Value2="0" Value3="4" Value4="0" Value5="27" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="0" RefineSet="0" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="100" GainSocketPercent="1" AddonType="0"  />
<ItemDef Vnum="11299" Name="흑신철갑+9" LocalizedName="Armura de otel negru+9" Type="2" SubType="0" Weight="0" Size="2" AntiFlags="312" Flags="1" WearFlags="1" ImmuneFlags="0" Gold="120000" ShopBuyPrice="515000" LimitType0="1" LimitValue0="70" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="8" ApplyValue0="4294967290" ApplyType1="37" ApplyValue1="20" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="90" Value2="0" Value3="12" Value4="0" Value5="27" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="12010" RefineSet="530" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="100" GainSocketPercent="3" AddonType="0" />
Primul vnum->"blindaj"+9->GSP=1; al 2-lea vnum->Otel->GSP=3(numarul de pietre permis)
sursa binary->InstanceBase.cpp
in case CItemData::ITEM_TYPE_ARMOR:
if (refine < 7) //현재 제련도 7 이상만 이펙트가 있습니다.
return 0;

if (pItem->GetSubType() == CItemData::ARMOR_BODY)
{
m_armorRefineEffect = EFFECT_REFINED+EFFECT_BODYARMOR_REFINED7+refine-7;
__AttachEffect(m_armorRefineEffect);
}
break;
in InstanceBase.h:
EFFECT_BODYARMOR_REFINED7,
EFFECT_BODYARMOR_REFINED8,
EFFECT_BODYARMOR_REFINED9,
root->playersettingmodule.py:
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+16, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor_7.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+17, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor_8.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+18, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor_9.mse")
Fisierele care definesc efectele(.mse) trebuie sa fie in D:/ymir work/pc/common/effect/armor/

Verifica toate acestea, si revino cu un raspuns.
Imagine
Imagine
► Arată conținutul

► Arată conținutul

Deconectat
Avatar utilizator
RedFear
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 90
Membru din: 02 Apr 2016
Status: Sunt bine mersi ^.^
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 9
Mulțumiri primite: 1
Contact:

Re: Problema EFECTE Arme/Armuri

Mesajde RedFear » 28 Apr 2019, 19:20

Nu vrea sa functioneze, tot asa face.... poate fi din alta parte?
Unde mi-ai spus sa verific, e exact la fel cum ai spus tu.

Deconectat
Avatar utilizator
RedFear
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 90
Membru din: 02 Apr 2016
Status: Sunt bine mersi ^.^
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 9
Mulțumiri primite: 1
Contact:

Re: Problema EFECTE Arme/Armuri

Mesajde RedFear » 29 Apr 2019, 17:19

Cineva?

Deconectat
Avatar utilizator
RedFear
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 90
Membru din: 02 Apr 2016
Status: Sunt bine mersi ^.^
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 9
Mulțumiri primite: 1
Contact:

Re: Problema EFECTE Arme/Armuri

Mesajde RedFear » 30 Apr 2019, 18:34

HELP....


Înapoi la “Probleme şi Întrebări”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator