problema mape

În cazul în care aveţi o nelămurire postaţi aici, de asemenea este locul unde puteţi găsi posibile rezolvări la problemele dvs.
Deconectat
Avatar utilizator
Teroxide
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 28
Membru din: 14 Noi 2016
Server Metin2: Metin2 ZeN
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 7
Mulțumiri primite: 0

problema mape

Mesajde Teroxide » 15 Mai 2019, 15:35

*Problemă: probleme-rezolvate/bug-blocare-mape-t64671.html
Tipologie server: PvM
*Resursă folosită:
*ServerFiles utilizat: happiness2
*Syserr:
Poză:
*Detalii suplimentare: nu mereu se blocheaza, adica, intru in mapa, ma lasa vreo cateva minute/ore apoi ma scoate sau, ma deloghez si intru iar pe caracter si ma scoate direct la login
APROPO: nu e pe toate mapele, e doar pe unele, de ex, mapa farm, "liho" si celelalte mape de crescut implementate pe serverfile


Vă rugăm să scanaţi întotdeauna fişierele pe care le descărcaţi cu VirusTotal.

Deconectat
Avatar utilizator
Titan
Helper Avansat
Helper Avansat
Mesaje: 2247
Membru din: 01 Iun 2015
Mulțumiri acordate: 28
Mulțumiri primite: 156
Contact:

Re: problema mape

Mesajde Titan » Astăzi, , 09:48

Se numește crash core, bănuiesc că ai mapele astea pe ch99, arată-ne syserr, dă debug la fișierele .core, găsești tu pe net cum.
Salut, ai nevoie de un serverfiles clean sau la comandă, modificări ale serverfiles-ului existent sau suport? Mă poți contacta oricând.





Conectat
Avatar utilizator
Galeto
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 14
Membru din: 26 Apr 2019
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: problema mape

Mesajde Galeto » Astăzi, , 11:49

Intra in char.cpp
si inlocuieste functia

Cod: Selectaţi tot

void CHARACTER::WarpEnd()

cu

Cod: Selectaţi tot

#define ENABLE_GOHOME_IF_MAP_NOT_ALLOWED
void CHARACTER::WarpEnd()
{
   if (test_server)
      sys_log(0, "WarpEnd %s", GetName());

   if (m_posWarp.x == 0 && m_posWarp.y == 0)
      return;

   int index = m_lWarpMapIndex;

   if (index > 10000)
      index /= 10000;

   if (!map_allow_find(index))
   {
      // 이 곳으로 워프할 수 없으므로 워프하기 전 좌표로 되돌리자.
      sys_err("location %d %d not allowed to login this server", m_posWarp.x, m_posWarp.y);
#ifdef ENABLE_GOHOME_IF_MAP_NOT_ALLOWED
      GoHome();
#else
      GetDesc()->SetPhase(PHASE_CLOSE);
#endif
      return;
   }

   sys_log(0, "WarpEnd %s %d %u %u", GetName(), m_lWarpMapIndex, m_posWarp.x, m_posWarp.y);

   Show(m_lWarpMapIndex, m_posWarp.x, m_posWarp.y, 0);
   Stop();

   m_lWarpMapIndex = 0;
   m_posWarp.x = m_posWarp.y = m_posWarp.z = 0;

   {
      // P2P Login
      TPacketGGLogin p;

      p.bHeader = HEADER_GG_LOGIN;
      strlcpy(p.szName, GetName(), sizeof(p.szName));
      p.dwPID = GetPlayerID();
      p.bEmpire = GetEmpire();
      p.lMapIndex = SECTREE_MANAGER::instance().GetMapIndex(GetX(), GetY());
      p.bChannel = g_bChannel;

      P2P_MANAGER::instance().Send(&p, sizeof(TPacketGGLogin));
   }
}

recompileaza cred ca stii sa citesti


Înapoi la “Probleme şi Întrebări”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: HFM-Hosting, Reme, Stayll și 2 vizitatori