Quest Cal

În cazul în care aveţi o nelămurire postaţi aici, de asemenea este locul unde puteţi găsi posibile rezolvări la problemele dvs.
Conectat
Avatar utilizator
LaurGR2
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 60
Membru din: 23 Apr 2018
Localitate: Timisoara
Status: Sunt bine mersi
Server Metin2: Sunt bine mersi
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 6
Mulțumiri primite: 5

Quest Cal

Mesajde LaurGR2 » 15 Mai 2018, 16:46

*Problemă: Nu merge quest
Tipologie server: WTF
*Resursă folosită: WTF
*ServerFiles utilizat: Serverfile Ryze
*Syserr: Nimica
Poză: Nu
*Detalii suplimentare: Nu functioneaza ....se instaleaza dar nu apare ...




Cod: Selectaţi tot

----------------------------------------------------
----- Quest:  Mareste Armasar                  -----
----- Server: Rise of the Unknown              -----
----- Author: Nica Virgil                      -----
----- Metin2Global PVM                         -----
----------------------------------------------------
quest Medalie_de_cal_grajdar begin
   state start begin
      when 20349.chat."Maraste Armasar" begin
         say_title("Maraste")
         say("Se pare ca in sfarsit ne intalnim...")
         say("Dupa cum ai aflat eu ma ocup cu marirea de nivel la armasari mei.")
         say("Doresti si tu sa te bucuri de un armasar mai mare ?")
         say("Doresti sa facem un schimb   ?")
         say("Dacami audi o medalie de cal eu ati pot oferi..")
         say("Inca un nivel la armasarul tau..")
         say("Doresti sa facem targul ?..")
   local menu = select ("Da","Nu")
      if menu == 2 then
         say("Ok Tu sti ce vrei cand te hotaraesti...")
         say("Vino napoi la mine..")
         say("Te voi astepta tot aici..")
         return
   elseif menu == 1 then
      local items = pc.count_item(50050)
      if items >= 1 then
         say("Întelegerea este întelegere!")
         say("Calul tau a fost avansat cu înca 1 nivel.")
   pc.remove_item(50050, 1 )
      horse . advance (1)
         return
      elseif items < 1 then
         say("Pai Chiar asa ?.")
         say("Trebuie sami oferi si tu ceva in schimb...")
         say("Macar o medalie de cal")
         return
         end
      end
   end
end
end


Vă rugăm să scanaţi întotdeauna fişierele pe care le descărcaţi cu VirusTotal.
Metn2

Conectat
Avatar utilizator
daddy202
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 174
Membru din: 05 Apr 2015
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: asd
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 15
Mulțumiri primite: 7

Re: Quest Cal

Mesajde daddy202 » 15 Mai 2018, 22:30

Ai dat permisiuni?

Conectat
Avatar utilizator
Kakashi
Membru Club
Membru Club
Mesaje: 1395
Membru din: 17 Aug 2017
Reputație: ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
♥ Mister J4M
♥ Membru Club Permanent
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
Status: Athero
Mulțumiri acordate: 27
Mulțumiri primite: 135
Contact:

Re: Quest Cal

Mesajde Kakashi » 15 Mai 2018, 23:23

daddy202 scrie:Ai dat permisiuni?


'Shit' , nu ai nevoie de permisiuni sa instalezi un quest.

quest l3oogie_misiune_cal_normal begin
state start begin
when login or levelup with pc.level >= 5 begin
if npc.is_pc() and horse.get_level >= 1 then
horse.set_level(0)
horse.unride()
horse.unsummon()
pc.remove_item(50051, 50)
pc.remove_item(50053, 50)
pc.remove_item(50053, 50)


end
set_state(mergi_la_grajdar)
end
end
state mergi_la_grajdar begin
when login or enter begin
send_letter("Calul Grajdarului")
local v = find_npc_by_vnum(20349)
if 0 == v then
else
target.vid("__TARGET__", v, "Grajdar")
end
end
when button or info begin
say_title("Calul Grajdarului:[ENTER]")
say("Salutare, "..pc.get_name()..", Grajdarul are nevoie de ajutorul tau![ENTER]Ajuta-l si vei primi o recompensa:")
say_reward("Calul Normal[ENTER]")
end

when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")

horse.set_level(0)
horse.unride()
horse.unsummon()
pc.remove_item(50051, 50)
pc.remove_item(50053, 50)
pc.remove_item(50053, 50)


say_title("Calul Normal:")
say_size(350, 335)
say("Salut, straine! Vrei sa ma ajuti cu un favor?[ENTER]Desigur, vei primi si o recompensa bine meritata[ENTER]daca imi duci la bun sfarsit sarcina![ENTER][ENTER]Fii atent... Este vorba de Calul meu! Nu,[ENTER]nu este atat de important pentru multi, dar[ENTER]pentru mine are o valoare sentimentala extrem[ENTER]de mare! Calul meu s-a pierdut printre Ursi[ENTER]si nu pot sa il mai recuperez,[ENTER]mergi si omoaro pe Bera[ENTER]ca sa imi pot cauta Calul.[ENTER]Pana nu elimini acea bestie de Urs,[ENTER]nu pot sa imi caut Calul!")
wait()
pc.setqf("state", 1)
q.set_counter("Bera:")
set_state(Bera)

end
end


state Bera begin
when letter begin
send_letter("Misiunea Grajdarului!")
end
when button or info begin
say_title("Bestia de Bera:[ENTER]")
say("Omoaro pe Bera, ea se afla in map1[ENTER] pe langa ceilalti Ursi!")
wait()
send_letter("Omoaro pe Bera!")
end

when 8007.kill begin
local count = pc.getqf("state") - 1
if count <= 1 then
pc.setqf("state", count)
q.set_counter("Mai ai de distrus:", count)
end

if count == 0 then
set_state(mergi_inapoi_la_grajdar)
clear_letter()
say("Citeste scrisoarea cu numele de "Grajdarul te cauta".")
end
end
end

state mergi_inapoi_la_grajdar begin
when letter begin
send_letter("Grajdarul te cauta!")
local v = find_npc_by_vnum(20349)
if 0 == v then
else
target.vid("__TARGET__", v, "la_grajdar")
end
end
when button or info begin
say_title("Grajdarul te cauta:")
say("")
say("Grajdarul a flat ca ai omorato pe Bera!")
say("Du-te la el ca sa te recompenseze.")
say("")
end

when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Grajdar:")
say("Vad ca te-ai tinut de cuvant si m-ai ajutat[ENTER]in legatura cu acea Bestie.[ENTER]Acum pot sa merg ca sa-mi caut Calul[ENTER]si sa-l duc inapoi acasa.[ENTER]Iti multumesc pentru ajutorul tau,[ENTER]iti voi da si recompensa bine meritata.[ENTER]Pentru Calul Armat vei avea nevoie ca[ENTER]nivelul tau sa fi-e 25![ENTER][ENTER]")
wait()
say_title("Poftim recompensa ta:")
say_reward("Nivelul Calului 1")
say("Si")
say_item_vnum("50051")

horse.unride()
horse.unsummon()
pc.remove_item("50051, 50")
pc.remove_item("50052, 50")
pc.remove_item("50053, 50")
horse.set_level(1)
horse.summon()
horse.ride()

clear_letter()
set_state(__COMPLETE__)
end
end
state __COMPLETE__ begin
end
end


Inceaca-l pe asta si modifica dupa bunul plac.
 ! Mesaj de la: Kakashi
Dacă te-am ajutat oferă un Like.
Mulţumesc.

Conectat
Avatar utilizator
daddy202
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 174
Membru din: 05 Apr 2015
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: asd
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 15
Mulțumiri primite: 7

Re: Quest Cal

Mesajde daddy202 » 16 Mai 2018, 12:34

Kakashi scrie:
daddy202 scrie:Ai dat permisiuni?


'Shit' , nu ai nevoie de permisiuni sa instalezi un quest.

quest l3oogie_misiune_cal_normal begin
state start begin
when login or levelup with pc.level >= 5 begin
if npc.is_pc() and horse.get_level >= 1 then
horse.set_level(0)
horse.unride()
horse.unsummon()
pc.remove_item(50051, 50)
pc.remove_item(50053, 50)
pc.remove_item(50053, 50)


end
set_state(mergi_la_grajdar)
end
end
state mergi_la_grajdar begin
when login or enter begin
send_letter("Calul Grajdarului")
local v = find_npc_by_vnum(20349)
if 0 == v then
else
target.vid("__TARGET__", v, "Grajdar")
end
end
when button or info begin
say_title("Calul Grajdarului:[ENTER]")
say("Salutare, "..pc.get_name()..", Grajdarul are nevoie de ajutorul tau![ENTER]Ajuta-l si vei primi o recompensa:")
say_reward("Calul Normal[ENTER]")
end

when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")

horse.set_level(0)
horse.unride()
horse.unsummon()
pc.remove_item(50051, 50)
pc.remove_item(50053, 50)
pc.remove_item(50053, 50)


say_title("Calul Normal:")
say_size(350, 335)
say("Salut, straine! Vrei sa ma ajuti cu un favor?[ENTER]Desigur, vei primi si o recompensa bine meritata[ENTER]daca imi duci la bun sfarsit sarcina![ENTER][ENTER]Fii atent... Este vorba de Calul meu! Nu,[ENTER]nu este atat de important pentru multi, dar[ENTER]pentru mine are o valoare sentimentala extrem[ENTER]de mare! Calul meu s-a pierdut printre Ursi[ENTER]si nu pot sa il mai recuperez,[ENTER]mergi si omoaro pe Bera[ENTER]ca sa imi pot cauta Calul.[ENTER]Pana nu elimini acea bestie de Urs,[ENTER]nu pot sa imi caut Calul!")
wait()
pc.setqf("state", 1)
q.set_counter("Bera:")
set_state(Bera)

end
end


state Bera begin
when letter begin
send_letter("Misiunea Grajdarului!")
end
when button or info begin
say_title("Bestia de Bera:[ENTER]")
say("Omoaro pe Bera, ea se afla in map1[ENTER] pe langa ceilalti Ursi!")
wait()
send_letter("Omoaro pe Bera!")
end

when 8007.kill begin
local count = pc.getqf("state") - 1
if count <= 1 then
pc.setqf("state", count)
q.set_counter("Mai ai de distrus:", count)
end

if count == 0 then
set_state(mergi_inapoi_la_grajdar)
clear_letter()
say("Citeste scrisoarea cu numele de "Grajdarul te cauta".")
end
end
end

state mergi_inapoi_la_grajdar begin
when letter begin
send_letter("Grajdarul te cauta!")
local v = find_npc_by_vnum(20349)
if 0 == v then
else
target.vid("__TARGET__", v, "la_grajdar")
end
end
when button or info begin
say_title("Grajdarul te cauta:")
say("")
say("Grajdarul a flat ca ai omorato pe Bera!")
say("Du-te la el ca sa te recompenseze.")
say("")
end

when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Grajdar:")
say("Vad ca te-ai tinut de cuvant si m-ai ajutat[ENTER]in legatura cu acea Bestie.[ENTER]Acum pot sa merg ca sa-mi caut Calul[ENTER]si sa-l duc inapoi acasa.[ENTER]Iti multumesc pentru ajutorul tau,[ENTER]iti voi da si recompensa bine meritata.[ENTER]Pentru Calul Armat vei avea nevoie ca[ENTER]nivelul tau sa fi-e 25![ENTER][ENTER]")
wait()
say_title("Poftim recompensa ta:")
say_reward("Nivelul Calului 1")
say("Si")
say_item_vnum("50051")

horse.unride()
horse.unsummon()
pc.remove_item("50051, 50")
pc.remove_item("50052, 50")
pc.remove_item("50053, 50")
horse.set_level(1)
horse.summon()
horse.ride()

clear_letter()
set_state(__COMPLETE__)
end
end
state __COMPLETE__ begin
end
end


Inceaca-l pe asta si modifica dupa bunul plac.


Aham. Bagă tu un quest nou fără permisiuni puse și să vedem dacă merge.

Conectat
Avatar utilizator
Kakashi
Membru Club
Membru Club
Mesaje: 1395
Membru din: 17 Aug 2017
Reputație: ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
♥ Mister J4M
♥ Membru Club Permanent
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
Status: Athero
Mulțumiri acordate: 27
Mulțumiri primite: 135
Contact:

Re: Quest Cal

Mesajde Kakashi » 16 Mai 2018, 15:55

daddy202 scrie:
Kakashi scrie:
daddy202 scrie:Ai dat permisiuni?


'Shit' , nu ai nevoie de permisiuni sa instalezi un quest.

quest l3oogie_misiune_cal_normal begin
state start begin
when login or levelup with pc.level >= 5 begin
if npc.is_pc() and horse.get_level >= 1 then
horse.set_level(0)
horse.unride()
horse.unsummon()
pc.remove_item(50051, 50)
pc.remove_item(50053, 50)
pc.remove_item(50053, 50)


end
set_state(mergi_la_grajdar)
end
end
state mergi_la_grajdar begin
when login or enter begin
send_letter("Calul Grajdarului")
local v = find_npc_by_vnum(20349)
if 0 == v then
else
target.vid("__TARGET__", v, "Grajdar")
end
end
when button or info begin
say_title("Calul Grajdarului:[ENTER]")
say("Salutare, "..pc.get_name()..", Grajdarul are nevoie de ajutorul tau![ENTER]Ajuta-l si vei primi o recompensa:")
say_reward("Calul Normal[ENTER]")
end

when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")

horse.set_level(0)
horse.unride()
horse.unsummon()
pc.remove_item(50051, 50)
pc.remove_item(50053, 50)
pc.remove_item(50053, 50)


say_title("Calul Normal:")
say_size(350, 335)
say("Salut, straine! Vrei sa ma ajuti cu un favor?[ENTER]Desigur, vei primi si o recompensa bine meritata[ENTER]daca imi duci la bun sfarsit sarcina![ENTER][ENTER]Fii atent... Este vorba de Calul meu! Nu,[ENTER]nu este atat de important pentru multi, dar[ENTER]pentru mine are o valoare sentimentala extrem[ENTER]de mare! Calul meu s-a pierdut printre Ursi[ENTER]si nu pot sa il mai recuperez,[ENTER]mergi si omoaro pe Bera[ENTER]ca sa imi pot cauta Calul.[ENTER]Pana nu elimini acea bestie de Urs,[ENTER]nu pot sa imi caut Calul!")
wait()
pc.setqf("state", 1)
q.set_counter("Bera:")
set_state(Bera)

end
end


state Bera begin
when letter begin
send_letter("Misiunea Grajdarului!")
end
when button or info begin
say_title("Bestia de Bera:[ENTER]")
say("Omoaro pe Bera, ea se afla in map1[ENTER] pe langa ceilalti Ursi!")
wait()
send_letter("Omoaro pe Bera!")
end

when 8007.kill begin
local count = pc.getqf("state") - 1
if count <= 1 then
pc.setqf("state", count)
q.set_counter("Mai ai de distrus:", count)
end

if count == 0 then
set_state(mergi_inapoi_la_grajdar)
clear_letter()
say("Citeste scrisoarea cu numele de "Grajdarul te cauta".")
end
end
end

state mergi_inapoi_la_grajdar begin
when letter begin
send_letter("Grajdarul te cauta!")
local v = find_npc_by_vnum(20349)
if 0 == v then
else
target.vid("__TARGET__", v, "la_grajdar")
end
end
when button or info begin
say_title("Grajdarul te cauta:")
say("")
say("Grajdarul a flat ca ai omorato pe Bera!")
say("Du-te la el ca sa te recompenseze.")
say("")
end

when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Grajdar:")
say("Vad ca te-ai tinut de cuvant si m-ai ajutat[ENTER]in legatura cu acea Bestie.[ENTER]Acum pot sa merg ca sa-mi caut Calul[ENTER]si sa-l duc inapoi acasa.[ENTER]Iti multumesc pentru ajutorul tau,[ENTER]iti voi da si recompensa bine meritata.[ENTER]Pentru Calul Armat vei avea nevoie ca[ENTER]nivelul tau sa fi-e 25![ENTER][ENTER]")
wait()
say_title("Poftim recompensa ta:")
say_reward("Nivelul Calului 1")
say("Si")
say_item_vnum("50051")

horse.unride()
horse.unsummon()
pc.remove_item("50051, 50")
pc.remove_item("50052, 50")
pc.remove_item("50053, 50")
horse.set_level(1)
horse.summon()
horse.ride()

clear_letter()
set_state(__COMPLETE__)
end
end
state __COMPLETE__ begin
end
end


Inceaca-l pe asta si modifica dupa bunul plac.


Aham. Bagă tu un quest nou fără permisiuni puse și să vedem dacă merge.


Nu am permisiuni la niciun quest pe clientul meu si merg toate=].
 ! Mesaj de la: Kakashi
Dacă te-am ajutat oferă un Like.
Mulţumesc.


Înapoi la “Probleme şi Întrebări”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: [A]zqBOMBA, [Warr007], sk1per și 4 vizitatori