Camera de cristal Quest

Conectat
Avatar utilizator
Donici Cătălin
Administrator
Administrator
Mesaje: 3100
Membru din: 24 Iul 2013
Localitate: Tecuci
Reputație: Fondator
---------------------------------------
► Administrator Principal
► Administrator Plăți
---------------------------------------
Status: Urasc prostia !
Server Metin2: Niciunul :P
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 9
Mulțumiri primite: 88
Contact:

Camera de cristal Quest

Mesajde Donici Cătălin » 21 Aug 2013, 23:21

Salutare dragi utilizatori, mai jos vă postez camera de cristal Quest + regen + map.

Query mob:

Cod: Selectaţi tot

INSERT INTO `mob_proto` VALUES ('30123', 'Sanctuarul Intunecat', 0x53616E6374756172756C20496E74756E65636174, '5', '1', '0', '70', '', 'NOMOVE', '0', 'ANIMAL', '', '0', 'stray_dog', '0', '3', '6', '5', '2', '20', '24', '126', '6', '7', '288000', '432000', '1200', '4', '100', '100', '0', '2000', '175', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '1', '0', '0', '0', '70104', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0');


Quest-ul:

Cod: Selectaţi tot

quest Tempel_of_dragon begin
   state start begin
      when 30121.chat."Templul Dragonului" with pc.get_map_index() == 73 begin
         if get_time() > game.get_event_flag("Grotte_time") then
            game.set_event_flag("Grotte_zugang",0)
         end

         if pc.is_gm() then
            say_title(""..mob_name(30121).."")
            say("")
            say("Salut, "..pc.get_name().."")
            say("Ce faci sefule ? vrei sa intri ?")
            say("Okay, n-ai nevoie de cheie sau parola.")
            wait()
               pc.warp(843200, 1066900)
         return
              end
         if pc.count_item("80041") >= 1 then
         say_title(""..mob_name(30121).."")
         say("")
         say("Tu n-ai nevoie de item, poti intra.")
         wait()
         return
      end

      if game.get_event_flag("Grotte_zugang") == 0 and pc.count_item(30179) < 3 then
         say_title(""..mob_name(30121).."")
         say("")
         say("Tu n-ai "..item_name(30179).."")
         say_item_vnum(30179)
         say("Ai nevoie de 3 obiecte.")
         return
      end

      if game.get_event_flag("Grotte_zugang") == 1 then
         say_title(""..mob_name(30121).."")
         say("")
         pc.setqf("grotte_passworto", 078954687921)
      if pc.getqf("abgabe") == 1 then
      pc.setqf("abgabe",0)
      say("Tu ai trimis deja 3 chei.")
      say("Te voi lasa sa intri.")
      pc.setqf("erlaubt",1)
      wait()
      pc.warp(843200, 1066900)
      return
      end
      say("Imi pare rau, Templul este deja rezervat.")
      say("Exista deja o cheie de acces setata,")
      say("daca o stii, scrie-o mai jos.")
      local passwort = tonumber(input(""))
      --pc.setqf("grotte_passworto", passwort)
      if game.get_event_flag("Grotte_passwort") == passwort then
      say_title(""..mob_name(30121).."")
      say("")
      say("Codul este acelas.")
      if pc.count_item(30179) < 3 then
      say("Tu n-ai acces ...iti lipsesc cheile")
      say("acestea "..item_name(30179).."")
      say_item_vnum(30179)
      say("Revin-o cand ai 3 chei.")
      return
      end
      pc.remove_item("30179",3)
      say("Puteti intra ....")
      pc.setqf("erlaubt",1)
      wait()
      pc.warp(843200, 1066900)
      elseif passi != pc.getqf("grotte_passworto") then
      say_title(""..mob_name(30121).."")
      say("")
      say("Parola introdusa nu este corecta.")
      return
      end
      end
      if game.get_event_flag("Grotte_zugang") == 0 and pc.count_item(30179) >= 3 then
      say_title(""..mob_name(30121).."")
      say("Detin în mine, ultima suflare a zului dragon.")
      say("Aceasta suflare magica te pot ajuta sa mergi în")
      say_reward("Camera de cristal.")
      local i = select("Vreau sa intru.", "Nu vreau sa intru.")
      if 1 == i then
      say_title(""..mob_name(30121).."")
      say("Seteaza cheia de acces.")
      local passwort = tonumber(input(""))
      if passwort and passwort <= 999999999 and pc.count_item(30179)>=1 then
      game.set_event_flag("Grotte_zugang",1)
      game.set_event_flag("Grotte_passwort",passwort)
      local times = get_time() + 300 --Wartezeit
      game.set_event_flag("Grotte_time", times)
      say_title(""..mob_name(30121).."")
      pc.setqf("abgabe",1)
      say("")
      say("Cheia de acces este:")
      chat("Cheia de acces pentru camera dragonului este: "..passwort.."")
      say_reward(""..passwort.."")
      say("Da-le colegilor tai cheia de la camera.")
      pc.remove_item("30179",3)
      else
      say_title(""..mob_name(30121).."")
      say("")
      say("Accest cod nu este corect, incearca din nou.")
      say("Cheia trebuie sa fie alcatuita din cifre.")
      end
      end
      end
      end
   when login with pc.get_map_index() == 196 and not pc.is_gm() begin
      if pc.count_item("80041") >= 1 then chat("Templul Dragonului: Tu esti gm, controlul va fi blocat.") return end
      if pc.get_level() < 75 or pc.getqf("erlaubt") == 0 and pc.get_map_index() == 196 then
       chat("Nu este permis sa intrati in aceasta harta prin efractie. "..pc.get_level().." "..pc.getqf("erlaubt").." "..pc.get_map_index().." ")
         warp_to_village()
       end
      chat("Bine ai venit, pentru a dovedi ca esti destul de bun incat sa omori Dragonul,")
      chat("Distruge piatra metin corecta.")
      local sekunden = game.get_event_flag("Grotte_time") - get_time()
      notice_in_map("Timp ramas: "..sekunden.." Sekunden")
      timer("skipia_boss_ende", sekunden)
      pc.set_warp_location(73 , 1825, 12207)
      end
   when 8023.kill with pc.get_map_index() == 196 begin
      timer("skipia_boss_goo", 2)
      notice_in_map("Ati distrus piatra metin corecta, veti urca la etajul urmator.")
      end
   when skipia_boss_goo.timer begin
      game.set_event_flag("Grotte_zugang",0)
      d.new_jump_all(196, 8436, 10669)
      d.setf("grotte_boss", 1)
      d.spawn_mob(9012, 239, 173)
      end
   when 8031.kill or 8032.kill or 8033.kill or 8034.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 2 begin
   local n =d.getf("count") + 1
   d.setf("count", n)
   --notice_all("Metin killed "..n.."")
   if n > 2 then
   local t = number(1,4)
   --notice_all("Spawn Metin")
   if 1 == t then
   d.regen_file("data/dungeon/skia_boss1.txt")
   elseif 2 == t then
   d.regen_file("data/dungeon/skia_boss2.txt")
   elseif 3 == t then
   d.regen_file("data/dungeon/skia_boss3.txt")
   else
   d.regen_file("data/dungeon/skia_boss4.txt")
   end
   end
   end
   when 2493.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 2 begin
      d.setf("grotte_boss", 3)
      notice_all("Grupul lui "..pc.get_name().." a reusit sa-l ucida pe Dragonul Albastru.")
      d.notice("Impresionant, ati reusit sa invingeti Dragonul.") -- Als Abschluss könnt ihr noch die Metins zerstören")
      d.notice("Aveti timp 60 de secunde sa strangeti tot.")
      timer("skipia_boss_end", 60)
      d.kill_all()
      d.spawn_mob(9012, 239, 173)
      d.clear_regen()
      end

   when login with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 2 begin
   pc.set_warp_location(73 , 1825, 12207)
   end
   when login with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 1 begin
      timer("skipia_boss_end", 3600)   
      d.set_regen_file("data/dungeon/skia_boss.txt")
      local t = number(1,4)
      if 1 == t then
         d.regen_file("data/dungeon/skia_boss1.txt")
         elseif 2 == t then
         d.regen_file("data/dungeon/skia_boss2.txt")
         elseif 3 == t then
         d.regen_file("data/dungeon/skia_boss3.txt")
         else
         d.regen_file("data/dungeon/skia_boss4.txt")
      end
      local o = number(1,4)
      if 1 == o then
         d.regen_file("data/dungeon/skia_boss1.txt")
         elseif 2 == o then
         d.regen_file("data/dungeon/skia_boss2.txt")
         elseif 3 == o then
         d.regen_file("data/dungeon/skia_boss3.txt")
         else
         d.regen_file("data/dungeon/skia_boss4.txt")
         end   
      d.setf("grotte_boss", 2)
      d.notice("Bine ati venit in Templul Dragonului, aveti maxim o ora la dispozitie sa-l invingeti pe dragon.")
      d.setf("count", 0)
      pc.set_warp_location(73 , 1825, 12207)
      end

   when login with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 3 begin -- begin
   --pc.warp(181700, 1220600)
   end
   
   when skipia_boss_end.timer begin
      d.exit_all()
      end
   when skipia_boss_ende.timer begin
      kill_all_in_map(196)
      game.set_event_flag("Grotte_zugang",0)
      d.setf("grotte_boss", 1)
      d.exit_all()
   end
   when login with pc.get_map_index() != 196 or not pc.in_dungeon() begin
   pc.setqf("erlaubt",0)
   end
   end
end


Să vă explic, port-ul hărţii din Index este 196, dacă voi deja îl aveţi şi vreţi să puneţi altu, să schimbaţi şi din quest toate nr 196 cu noul port, altfel nu va funcţiona.
Atenţie, nu încercaţi să intraţi din altă hartă cu npc-ul în camera de cristal, pentru că el funcţionează doar în v4, adică map index 73.


Tutorial instalare quest:
1. Salvaţi conţinutul quest-ului într-un fişier text numit de exemplu nume_quest.quest .
2. Vă conectaţi la filezilla / winscp şi întrati în /usr/home/game/share/locale/germany/quest (depinde ce server aveţi).
3. Îl puneţi acolo (să fie .quest) şi da-ţi permisiuni 777.
4. Te loghezi în FreeBSD / putty şi scrii în felul următor: cd /usr/home/game/share/locale/germany/quest apoi ./qc nume_quest.quest
5. Intraţi pe server şi scrieţi /reload q .
6. Testaţi quest-ul .

Deconectat
Avatar utilizator
dannycobra
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 41
Membru din: 28 Dec 2013
Status: Sunt bine mersi ^.^
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Camera de cristal Quest + regen + map

Mesajde dannycobra » 25 Feb 2014, 19:31

acest Regen unde trebuie bagat mai exact ca nu inteleg???

Deconectat
Avatar utilizator
BR34K3R
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 48
Membru din: 15 Sep 2013
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Camera de cristal Quest + regen + map

Mesajde BR34K3R » 25 Feb 2014, 19:37

dannycobra scrie:acest Regen unde trebuie bagat mai exact ca nu inteleg???

regenul trebuie pus in

Cod: Selectaţi tot

/usr/home/game/share/dungeon

Deconectat
Avatar utilizator
dannycobra
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 41
Membru din: 28 Dec 2013
Status: Sunt bine mersi ^.^
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Camera de cristal Quest + regen + map

Mesajde dannycobra » 25 Feb 2014, 19:48

BR34K3R scrie:
dannycobra scrie:acest Regen unde trebuie bagat mai exact ca nu inteleg???

regenul trebuie pus in

Cod: Selectaţi tot

/usr/home/game/share/dungeon


nu am unde zici tu...dar am in locatia asta
/usr/home/game/share/data/dungeon

dar mai sunt inca 4 fisiere cu acelasi nume,copiez ce e inauntru fisierelor acestea in celelalte?

Deconectat
Avatar utilizator
[Alexu]
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 116
Membru din: 01 Noi 2013
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 0

Re: Camera de cristal Quest + regen + map

Mesajde [Alexu] » 25 Feb 2014, 20:17

mersii acum incerc

Deconectat
Avatar utilizator
BR34K3R
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 48
Membru din: 15 Sep 2013
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Camera de cristal Quest + regen + map

Mesajde BR34K3R » 25 Feb 2014, 20:55

dannycobra scrie:
BR34K3R scrie:
dannycobra scrie:acest Regen unde trebuie bagat mai exact ca nu inteleg???

regenul trebuie pus in

Cod: Selectaţi tot

/usr/home/game/share/dungeon


nu am unde zici tu...dar am in locatia asta
/usr/home/game/share/data/dungeon

dar mai sunt inca 4 fisiere cu acelasi nume,copiez ce e inauntru fisierelor acestea in celelalte?


verificale, poate sunt aceleasi fisiere, evenutal stergele pe acelea si punele pe acestea, iar pentru a nu aparea probleme fa si un back-up

Deconectat
Avatar utilizator
dannycobra
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 41
Membru din: 28 Dec 2013
Status: Sunt bine mersi ^.^
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Camera de cristal Quest + regen + map

Mesajde dannycobra » 28 Feb 2014, 00:10

nu imi merge...am facut ca aici si degeaba:(:(:( ....ajung in v4 la sura,dau pe el, aleg sa intru in camera dar nu ma teleporteaza

ce e de facut?

Conectat
Avatar utilizator
G!uKy
Super Moderator
Super Moderator
Mesaje: 619
Membru din: 24 Iul 2013
Localitate: Galati
Reputație: Super Moderator
2.40/3.0
Status: Sunt bine mersi ^.^
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 3
Contact:

Re: Camera de cristal Quest + regen + map

Mesajde G!uKy » 17 Mai 2014, 22:48

Subiect mutat din ghiduri si tutoriale in resurse-metin2

Deconectat
Avatar utilizator
brizualyn123
Utilizator interzis !
Utilizator interzis !
Mesaje: 290
Membru din: 27 Feb 2014
Localitate: Caras-Severin
Status: Metin2BaF
Server Metin2: Metin2BaF
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 4
Contact:

Re: Camera de cristal Quest + regen + map

Mesajde brizualyn123 » 09 Iul 2014, 11:58

Buna ziua am o problema :(
am Bug :(
adica daca Intru ca Gm merge Tot ok
daca Intru ca pleyer ma scoate dpa 1-2 sec:( ce pot face
Imagine
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Răzvaan
Utilizator interzis !
Utilizator interzis !
Mesaje: 2052
Membru din: 15 Mar 2015
Localitate: Suceava
Reputație: Super Ad Moderator
Lider Ad Moderatori
Lider Mister
Fost Lider Moderatori
Fost Lider Trial Moderatori
Fost Lider Miss
Nume anterioare: ElAlcon, Brian O'Conner, Grinchzvan
Status: Un fel de două feluri
Server Metin2: da
Regat: Shinsoo
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 40
Contact:

Re: Camera de cristal Quest + regen + map

Mesajde Răzvaan » 08 Iul 2015, 12:03

Subiect mutat in Quest-uri.
Imagine

SERVICII: PHOTOSHOP, PHPBB, METIN2


Înapoi la “Quest-uri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori