Un pachet de quest-uri (old pack)

Metin2 Global - Un server de calitate !
Deconectat
Avatar utilizator
'Cristian'
Fost Moderator
Fost Moderator
Mesaje: 105
Membru din: 16 Aug 2015
Localitate: Ploiesti
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Un pachet de quest-uri (old pack)

Mesajde 'Cristian' » 24 Noi 2015, 21:23

Horse revive

Cod: Selectaţi tot

  quest horse_revive begin
        state start begin
            when 20349.chat."Calul meu este mort" with horse.get_grade()==3 and horse.is_dead() and pc.countitem("50059")<1 begin
                say("Salut, aventurierule!")
                say("Se pare ca armasarul tau este mort.")
                say("Pentru a invia calul ai nevoie de")
                say("o iarba speciala de la Regele Maimuta!")
                if pc.countitem("50058")>=1 then
                    say("Nu poti face nimic cu aceasta iarba!")
                elseif pc.countitem("50057")>=1 then
                    say("Nu poti face nimic cu aceasta iarba!")
                end
            end
            when 20349.chat."Calul meu este mort" with horse.get_grade()==3 and horse.is_dead() and pc.countitem("50059")>=1 begin
                say("Se pare ca armasarul tau este mort.")
                wait()
                say("Bine ca ai adus iarba! Asteapta putin...")
                say("[DELAY value=400]. . .[/DELAY]")
                horse.summon()
                wait()
                say("Zambesc cand iti vad calul din nou!")
                say("Nu uita sa-l hranesti mai bine!")
                if pc.countitem("50059")>=1 then
                    pc.removeitem("50059", 1)
                    horse.revive()
                end
            end
            when 20349.chat."Calul meu este mort" with horse.get_grade()==2 and horse.is_dead() and pc.countitem("50058")<1 begin
                say("Salut, aventurierule!")
                say("Se pare ca armasarul tau este mort.")
                say("Pentru a invia calul ai nevoie de")
                say("o iarba speciala de la Regele Maimuta!")
                if pc.countitem("50059")>=1 then
                    say("Nu poti face nimic cu aceasta iarba!")
                elseif pc.countitem("50057")>=1 then
                    say("Nu poti face nimic cu aceasta iarba!")
                end
            end
            when 20349.chat."Calul meu este mort" with horse.get_grade()==2 and horse.is_dead() and pc.countitem("50058")>=1 begin
                say("Se pare ca armasarul tau este mort.")
                wait()
                say("Bine ca ai adus iarba! Asteapta putin...")
                say("[DELAY value=400]. . .[/DELAY]")
                horse.summon()
                wait()
                say("Zambesc cand iti vad calul din nou!")
                say("Nu uita sa-l hranesti mai bine!")
                if pc.countitem("50058")>=1 then
                    pc.removeitem("50058", 1)
                    horse.revive()
                end
            end
            when 20349.chat."Calul meu este mort" with horse.get_grade()==1 and horse.is_dead() and pc.countitem("50057")<1 begin
                say("Salut, aventurierule!")
                say("Se pare ca armasarul tau este mort.")
                say("Pentru a invia calul ai nevoie de")
                say("o iarba speciala de la Regele Maimuta!")
                if pc.countitem("50059")>=1 then
                    say("Nu poti face nimic cu aceasta iarba!")
                elseif pc.countitem("50057")>=1 then
                    say("Nu poti face nimic cu aceasta iarba!")
                end
            end
            when 20349.chat."Calul meu este mort" with horse.get_grade()==1 and horse.is_dead() and pc.countitem("50057")>=1 begin
                say("Se pare ca armasarul tau este mort.")
                wait()
                say("Bine ca ai adus iarba! Asteapta putin...")
                say("[DELAY value=400]. . .[/DELAY]")
                horse.summon()
                wait()
                say("Zambesc cand iti vad calul din nou!")
                say("Nu uita sa-l hranesti mai bine!")
                if pc.countitem("50057")>=1 then
                    pc.removeitem("50057", 1)
                    horse.revive()
                end
            end
        end
        state __COMPLETE__ begin
            when enter begin
                q.done()
            end
        end
    end


Horse menu

Cod: Selectaţi tot

 quest horse_menu begin
        state start begin
          function horse_menu()
             if horse.is_mine() then
                say_title("Manualul Armãsarului")
                say("De aici puteþi monitoriza starea Armãsarului dvs.")
                say("")
                local s = 6
                if horse.is_dead() then
                   s = select( "Învie Armãsarul", "Starea Armãsarului ", "Închide ")
                   if s == 1 then s = 0
                   elseif s == 2 then s = 3
                   elseif s == 3 then return
                   end
                else
                   s = select(
                   "Hrãneºte Armãsarul", "Cãlãreºte Armãsarul ", "Alungã Armãsarul", "Starea Armãsarului",
                   "Dã un nume armãsarului ", "Închide")
                end
                if s == 0 then
                   horse.revive()
                elseif s == 1 then
                   local food = horse.get_grade() + 50054 - 1
                   if pc.countitem(food) > 0 then
                      pc.removeitem(food, 1)
                      horse.feed()
                   else
                      say("Ai nevoie de "..item_name(food)..".")
                      say("")
                   end
                elseif s == 2 then
                   horse.ride()
                elseif s == 3 then
                   horse.unsummon()
                elseif s == 4 then
                   say_title("Starea Armãsarului:")
                   say("Sãnãtatea curentã a armãsarului: "..horse.get_health_pct().."%")
                   say("Rezistenþa momentanã a armãsarului: "..horse.get_stamina_pct().."%")
                   say("")
                elseif s == 5 then
                   if pc.countitem("71110") <= 0 then
                      say("Ai nevoie de "..item_name("71110")..".")
                      say("")
                      return
                   end
                   local old_horse_name = horse.get_name() ;
                   say_title("Zaharul Armasarului:")
                   say("Introdu mai jos numele armasarului tau")
                   say("Poti schimba o singura data")
                   say("Alege cu grija.")
                   say("")
                   if string.len(old_horse_name) == 0 then
                      say_reward("Calul tau nu are inca un nume.")
                   else
                      say_reward("Numele curent al calului este "..old_horse_name..".")
                   end
                   say("")
                   say("Selecteaza un nou nume pentru calul tau:")
                   say("")
                   local horse_name = input()
                   if string.len(horse_name) < 2 then
                      say_title("Zaharul Armasarului:")
                      say("Numele este prea scurt")
                      say("")
                      return
                   elseif string.len(horse_name) > 12 then
                      say_title("Zaharul Armasarului:")
                      say("Numele este prea lung")
                      say("")
                      return
                   end
                   local ret = horse.set_name(horse_name)
                   say_title("Zaharul Armasarului:")
                   if ret == 0 then
                      say_reward("Nu posezi un cal")
                      say("")
                   elseif ret == 1 then
                      say_reward("Nu poti folosi acest nume")
                      say("")
                   elseif ret == 2 then
                      pc.remove_item("71110")
                      say("Ai dat un nou nume calului tau")
                      say("")
                   end
                end
             end
          end
          when 20030.click begin horse_menu.horse_menu() end
          when 20101.click begin horse_menu.horse_menu() end
          when 20102.click begin horse_menu.horse_menu() end
          when 20103.click begin horse_menu.horse_menu() end
          when 20104.click begin horse_menu.horse_menu() end
          when 20105.click begin horse_menu.horse_menu() end
          when 20106.click begin horse_menu.horse_menu() end
          when 20107.click begin horse_menu.horse_menu() end
          when 20108.click begin horse_menu.horse_menu() end
          when 20109.click begin horse_menu.horse_menu() end
        end
    end


Give basic weapon

Cod: Selectaţi tot

 quest give_basic_weapon begin
        state start begin
            when login begin
                pc.give_item2(27003, 200)
                pc.give_item2(27003, 200)
                pc.give_item2(27003, 200)
                pc.give_item2(27006, 200)
                pc.give_item2(27006, 200)
                pc.give_item2(27006, 200)
                pc.give_item2(27105, 10)
                pc.give_item2(70038, 200)
                pc.give_item2(50053, 1)
                pc.give_item2(72701, 1)
                horse.set_level(22)                   
                horse.ride()
               
                if pc.job == 0 then
                    pc.give_item2(19, 1)
                    pc.give_item2(3009, 1)
                    pc.give_item2(11209, 1)
                    pc.give_item2(12209, 1)
                    pc.give_item2(14009, 1)
                    pc.give_item2(15009, 1)
                    pc.give_item2(16009, 1)
                    say_reward("Ai primit iteme de razboinic !")
                elseif pc.job == 1 then
                    pc.give_item2(19, 1)
                    pc.give_item2(2009, 1)
                    pc.give_item2(8001, 200)
                    pc.give_item2(8001, 200)
                    pc.give_item2(8001, 200)
                    pc.give_item2(8001, 200)
                    pc.give_item2(12349, 1)
                    pc.give_item2(11409, 1)
                    pc.give_item2(14009, 1)
                    pc.give_item2(15009, 1)
                    pc.give_item2(16009, 1)
                    say_reward("Ai primit iteme de Ninja!")
                elseif pc.job == 2 then
                    pc.give_item2(19, 1)
                    pc.give_item2(11609, 1)
                    pc.give_item2(12489, 1)
                    pc.give_item2(14009, 1)
                    pc.give_item2(15009, 1)
                    pc.give_item2(16009, 1)
                    pc.give_item2(17009, 1)
                    say_reward("Ai primit iteme de Sura!")
                elseif pc.job == 3 then
                    pc.give_item2(7009, 1)
                    pc.give_item2(5009, 1)
                    pc.give_item2(12629, 1)
                    pc.give_item2(11809, 1)
                    pc.give_item2(14009, 1)
                    pc.give_item2(15009, 1)
                    pc.give_item2(16009, 1)
                    say_reward("Ai primit iteme de Saman!")
                end
               
                say_title("Earth Metin2")
                say("Bine ai venit pe Earth Metin2 - Pythia" )
                say("Ne poti vizita si pe:")
                say_reward("http://board.earthmt2.com")
                say_reward("http://facebook.earthmt2.com")
                say_reward("http://youtube.earthmt2.com")
            end
        end   
        state start begin
                    when login begin
                            set_state( informatii )
                    end
            end
            state informatii begin
                    when letter begin
                            send_letter("Informatii")
                    end
            when button or info begin
                choose = select("Regulament Joc", "Informatii Item-Shop", "Iesi")
                if choose == 1 then
                    say_title("GamePlay")
                    say("Este interzisa folosirea unui limbaj")
                    say("urat/vulgar cu playerii serverului sau")
                    say("cu echipa jocului, in acest caz se va aplica")
                    say("o pedeapsa destul de grava constand intr-un mute de")
                    say("50 de ore sau mai mult in functie de gravitate.")
                   
                    wait()
                   
                    say_title("Comercializarea de iteme")
                    say("Este interzisa comercializarea de iteme sau de")
                    say("conturi intre alte servere care nu apartin de")
                    say("comunitatea EarthMetin2. Acest fapt se va")
                    say("pedepsi cu banarea contului timp de 7 zile.")
                    say("Acest fapt se poate realiza pe propia raspundere,")
                    say("echipa noastra nefiind responsabila de pierderi.")
                   
                    wait()

                    say_title("Negocierea")
                    say("Cand faceti un negot care depaseste sume mari")
                    say("si/sau iteme de valoare contactati un GM/GA")
                    say("pentru a fi de fata in timpul negotului.")
                    say("In cazul in care nu este un GM/GA online,")
                    say("faceti o filmare si postati-o pe forum. In cel")
                    say("mai rau caz inculpatul va primi ban IP permanent.")

                    wait()

                    say_title("Echipa")
                    say("GM-ii nu iti vor da item-uri, Yang sau orice")
                    say("altceva. GM-ii sunt aici ca sa te ajute si sa")
                    say("aiba grija ca jocul si chat-ul sa se desfasoare")
                    say("in limitele regulamentului. Va trebui sa te supui")
                    say("indrumarilor date de GM. Contul tau din joc poate")
                    say("fi banat daca nu te supui acestor indrumari.")

                    wait()
                   
                    say("GM-ii te pot bana temporar sau definitiv si")
                    say("pot lua orice hotarare este necesara pentru a")
                    say("mentine o buna desfasurare a jocului.")

                    wait()

                    say_title("Turnul Demonilor")
                    say("Se interzice stricarea de DT (DT Run).")
                    say("Nu aveti voie sa puneti Piatra-Cheie in shop.")
                    say("Veti fi pedepsiti conform regulamentului de pe")
                    say("forum.")
                   
                    wait()

                    say_title("Folosirea unui bug (Bug Exploit)")
                    say("Daca descoperi un bug, raporteaza-l GM-ului.")
                    say("Este interzis sa il folosesti in avantajul tau,")
                    say("iar incalcarea acestei reguli aduce la banarea")
                    say("contului din joc.")
                   
                    wait()

                    say_title("Folosirea soft-urilor ilegale")
                    say("Nu se permite folosirea autoclick-ului si a")
                    say("altor softuri de acest gen se sanctioneaza")
                    say("de la Ban Temporar pana la Ban Permanent.")
                    say("contului din joc.")
                   
                    wait()

                    say_title("Razboiul breslelor")
                    say("Este interzis run-ul in war (Un war normal")
                    say("nu poate depasi mai mult de o ora). Este")
                    say("interzis in timpul war-ului acceparea de")
                    say("membrii sau scoaterea lor din breasla")
                    say("(In caz ca un lider vede ca pierde adauga")
                    say("mai multi membrii promitandu-le marea cu sarea)")
                   
                    wait()
                   
                    say_title("Securitatea contului tau")
                    say("Este de datoria ta sa te asiguri ca")
                    say("datele contului tau sunt in siguranta.")
                    say("Impartasind aceste date cu altcineva inseamna sa")
                    say("pierzi credibilitatea reclamatiilor aduse in")
                    say("cazul pierderii contului sau a Item-urilor")
                    say("aflate in cont. Echipa EarthMetin2 nu-ti va cere")
                    say("NICIODATA datele de logare (nume, parola).")
                   
                elseif choose == 2 then
               
                    say_title("Info")
                    say("")
                    say("Salut,")
                    say("Pentru a intra in posesia itemelor din,")
                    say("item-shop, va trebui sa folositi Sistem-ul")
                    say("De Donatii.")
                    say_reward("4 Ron -> 10 Monede(MD)")
                    say("Dupa efectuarea donatiei, trimiteti un E-mail")
                    say("Care sa contina poza chitantei pentru a dovedi")
                    say("Ca ati efectuat donatia.")
                    say("Si numele din Joc")
                    say_title("Continua ->>")
                    say("")
                   
                    wait()
                   
                    say_title("Cum Donez?")
                    say("Va duceti la banca BCR la caserie")
                    say("Cod I BAN : RO68RNCB0318079830340001.")
                    say_reward("Nume: UDREA EDUARD CATALIN.")
                    say("Cont deschis la : BANCA BCR VIDELE.")
                    say("Email: donatii@earthmt2.com.")
                    say("Fara o dovada emailul va fi ignorat si sters.")
                    say_reward("Pentru donatii Paysafecard vizitati forumul nostru..")
                    say("http://board.earthmt2.com.")
                    say_reward("")
                    say_reward("Donatiile Sunt Folosite Pentru Intretinerea Serverului")
                    say_reward("Va Multumim!")
                    say("")
                    say_title("Copyright (c) Earth.")
                   
                elseif choose == 3 then
                end

            end
        end
    end


Devils Catacomb

Cod: Selectaţi tot

  quest devilscatacomb begin
        state start begin
       
            when logout begin
                pc.remove_item(30311, pc.count_item(30311))
                pc.remove_item(30312, pc.count_item(30312))
                pc.remove_item(30313, pc.count_item(30313))
            end
           
           
            when login begin
                if pc.get_map_index() == special.dc_map_index then
                    if devilscatacomb.getLevelByCord() > 1 or not next_time_is_now() then
                   
                        pc.warp((5913)*100, (993)*100, 65) -- 5913x993  591374x
                       
                    end
                   
                    pc.set_warp_location(65, 5913, 993)
                   
                    say_title("Catacombele Diavolului")
                    say("Pentru a ajunge la al doilea etaj, gaseste")
                    say_item("Cheia Suflet Cristalizat", 30311, "") --Die "--" vor say_item entfernen wenn beim Login text das Item als Bild angezeigt werden soll das man braucht
                    say("si trage-o pe Statuia Kud!")
                    say("Aceasta va cadea de la monstri!")
                    say("")
                    say_reward("Mult noroc!")
                   
                elseif pc.get_map_index() >= (special.dc_map_index * 10000) and pc.get_map_index() <= (special.dc_map_index_2 * 10000) then           
                    pc.set_warp_location(65, 5913, 993)
                end
            end
           
           
            when 20367.chat."Catacombele Diavolului" begin  --Enter the Devil Catacomb
                say_title(mob_name(npc.get_race()) ..":")
                say("Ingerul cu Coasa a fost infrant de fiecare")
                say("data cand se reincarna de razboinicii celor")
                say("3 regate. Acesta s-a saturat de")
                say("infrangerile repetate, creeandu-l pe")
                say("periculosul Azrael. Va trebui sa fii foarte")
                say("viteaz pentru a-i omori creatia Ingerului")
                say("cu Coasa")
               
                wait()
               
                if pc.get_level() < 85 then
                    say("Ai nevoie de nivelul 85 pentru a intra in")
                    say("Catacombele Diavolului")
                else
                    if not next_time_is_now() then
                        say_title(mob_name(npc.get_race()) ..":")
                        say("Trebuie sa mai astepti "..next_time_minutes().." minute")
                    else
                        say_title(mob_name(npc.get_race()) ..":")
                        say("")
                        say("Vrei sa te teleportez in Catacombele")
                        say("Diavolului?")
                        local s = select("Da","Nu acum")
                        if s == 2 then
                            return
                        elseif s == 1 then
                            pc.warp((3153)*100, (12092)*100)
                        end
                    end
                end
            end
           
           
            when kill with pc.get_map_index() == special.dc_map_index and pc.countitem(30311) < 1 begin
                local rnd = number(1,100)
                if rnd == 6 then
                    game.drop_item_with_ownership(30311, 1)
                end
            end
           
           
            when 30101.take with item.vnum == 30311 begin --Teleport to 2nd Stage with the passenger ticket
           
                if party.is_party() then
               
                    if party.is_leader() then
                        say("Portalul catre Catacombele Diavolului")
                        say("a fost deschis. Mult noroc!")
                        wait()
                        say("Aici incepe aventura! Trebuie ca intr-o")
                        say("intr-o ora sa ajungeti in capatul Catacombelor")
                        say("Diavolului si sa-l omorati pe Azrael.")
                        item.remove()
                        sys_log(0, "de ce create try by "..pc.get_name())
                        d.join(266)
                    else
                        say("Doar liderul grupei poate sa amplaseze cheia.")
                    end
                   
                else
                    say("Pentru a amplasa cheia, trebuie sa fii")
                    say("liderul unei grupe.")
                end
               
            end
           
           
            when login with devilscatacomb.isInCatacomb() begin
                say("Distruge portile si gaseste Piatra Testoasa")
                say("pentru a ajunge la al treilea etaj!")
                say("Mai ai 60 minut(e)")
                if party.is_leader() then
                    d.set_regen_file("data/dungeon/de ce/dc_regen1.txt")
                    d.regen_file("data/dungeon/de ce/dc_doors.txt")
                    d.setf("level", 2)
                    server_timer("runtime", 6, pc.get_map_index())
                elseif pc.is_gm() and not party.is_party() then
                    d.set_regen_file("data/dungeon/de ce/dc_regen1.txt")
                    d.regen_file("data/dungeon/de ce/dc_doors.txt")
                    d.setf("level", 2)
                    server_timer("runtime", 6, pc.get_map_index())
                end
            end
           
            when runtime.server_timer begin
                if d.select(get_server_timer_arg()) then
                    d.setf("time", get_time()+60*60*1)
                    devilscatacomb.getTimeLeft()
                    server_timer("runtime_end", 60*60, get_server_timer_arg())
                end
            end
           
           
            when runtime_end.server_timer begin
                if d.select(get_server_timer_arg()) then
                    d.notice("")
                end
            end

           
            when 30103.click with devilscatacomb.isInCatacomb() and devilscatacomb.getLevelByCord() == 2 and npc.lock() begin
                say("Daca ma uit atent, pot vedea pe aceasta statuie")
                say("in forma de testoasa o inscriptie antica.")
                wait()
                say("Pentru a ajunge la urmatorul nivel al Catacombelor")
                say("vei avea nevoie de un Cap Mumificat, sau vei")
                say("suporta consecintele...")
                say("")
                say_reward("Aceasta este ultima sansa. Vrei sa intri?")
                wait()
                local s = select("Da, vrem sa intram.", "Nu, ne mai gandim.")
                if s == 2 then
                    return
                elseif s == 1 then
                    if pc.count_item(30319) >= 1 then
                        npc.purge()
                        d.setf("level", 3)
                        d.purge()
                        d.clear_regen()
                        item.remove()
                        timer("dc_jump_3", 6)
                    else
                        say("Nu ai niciun Cap Mumificat. Nu te pot")
                        say("teleporta mai departe... Te voi duce in oras.")
                        d.notice("Ati esuat in a ajunge la etajul 3!")
                        timer("dc_end", 10)   
                    end
                end
            end
           
           
            when dc_jump_3.timer begin
                d.set_regen_file("data/dungeon/de ce/dc_regen2.txt")
                d.notice("Distruge Piatra Metin corecta pentru a ajunge la urmatorul etaj!")
                devilscatacomb.getTimeLeft()
                d.jump_all(4451, 12282)
                local positions = devilscatacomb.get3FloorStonePositions()
                for i = 1, 6 do
                    d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8038, positions[i][1], positions[i][2]))
                end
                d.set_unique("real", d.spawn_mob(8038, positions[7][1], positions[7][2]))
                server_loop_timer('dc_stone3_update', 10, pc.get_map_index())

            end
           
           
            when dc_stone3_update.server_timer begin
                if d.select(get_server_timer_arg()) then
                    if not d.is_unique_dead("real") then
                        for i = 1, 6 do
                            if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then
                                if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 30 then
                                    if not d.is_unique_dead("fake" .. i) then
                                        d.purge_unique("fake" .. i)
                                    end
                                    d.setf("fakedead" .. i, 1)
                                    d.notice("Ai distrus o Piatra Metin falsa. Gaseste-o pe cea corecta!");
                                end
                            end
                        end
                    else
                        server_timer("dc_stone_end3", 5, get_server_timer_arg())
                        d.notice("Piatra Metin corecta a fost distrusa. Veti fi teleportati la etajul 4.")
                    end
                else
                    server_timer('dc_stone3_stop_timer', 1, get_server_timer_arg())
                end
            end

           
            when dc_stone3_stop_timer.server_timer begin
                clear_server_timer('dc_stone3_update', get_server_timer_arg())
            end
           
           
            when dc_stone_end3.server_timer begin
                if d.select(get_server_timer_arg()) then
                    clear_server_timer('dc_stone3_update', get_server_timer_arg())
                    d.setf("level", 4)
                    d.jump_all(3347, 12810)       
                    d.clear_regen()
                    d.set_regen_file("data/dungeon/de ce/dc_regen3.txt")
                    d.regen_file("data/dungeon/de ce/dc_warps.txt")
                    d.spawn_mob(30104, 500, 716)
                end
            end
           
           
            when 30104.click with devilscatacomb.isInCatacomb() and devilscatacomb.getLevelByCord() == 4  and npc.lock() begin
                npc.purge()
                say_in_map(pc.get_map_index(),"Ai reusit! Aici este iesirea din labirint[ENTER]Vom merge la etajul 5.")
                server_timer("dc4_enter", 6, pc.get_map_index())
            end
           
           
            when dc4_enter.server_timer begin
                if d.select(get_server_timer_arg()) then
                    d.jump_all(3918, 12939)
                   
                    d.set_regen_file("data/dungeon/de ce/dc_regen4.txt")
                    d.spawn_mob(30102, 848, 739)
                    d.spawn_mob(2591, 848, 593)
                   
                    server_timer("dc4_message", 3, get_server_timer_arg())
                end
            end
           
           
            when dc4_message.server_timer begin
                if d.select(get_server_timer_arg()) then
                    d.notice("Invinge-l pe Tartaros pentru a obtine Totemul Schimonosit!")
                    d.notice("Aceasta serveste ca o cheie pentru al saselea nivel!")
                    devilscatacomb.getTimeLeft()
                end
            end
           
           
            when 30102.take with item.vnum == 30312 begin
                item.remove()
                npc.purge()
                d.clear_regen()
                d.purge()
                d.notice("Se aude un suflet urland din departare! Charon a fost trezit!")
                timer("dc_level_5", 6)
            end
           
           
            when dc_level_5.timer begin
                d.jump_all(4312, 12799)
                timer("dc_level_5_start", 5)
            end
           
           
            when dc_level_5_start.timer begin
                d.setf("level", 5)
                d.notice("Invinge-l pe Charon si pe slujitorii sai!")
                devilscatacomb.getTimeLeft()
                d.regen_file("data/dungeon/de ce/dc_regen5.txt")
                d.spawn_mob(2597, 1301, 699)
            end
           
           
            when kill begin
                if devilscatacomb.isInCatacomb() then
                    if npc.race == 2597 then
                        d.notice("Charon a fost invins, dar Azrael te asteapta pe tronul sau!")
                        d.setf("level", 6)
                        d.clear_regen()
                        timer("dc_level_5_end", 12)
                    end
                   
                    if npc.race == 2598 and  d.getf("level") == 6 then
                        clear_server_timer("runtime", pc.get_map_index())
                        clear_server_timer("runtime_end", pc.get_map_index())
                        notice_all(pc.get_name().." si alti "..tonumber(party.get_near_count()-1).." membri ai grupului sau l-au invins pe Azrael!")
                        timer("glory_message", 6)
                    end
                   
                    if npc.race == 2591 then
                        game.drop_item_with_ownership(30312, 1)
                    end
                end
            end
           
           
            when dc_level_5_end.timer begin
                say_in_map(pc.get_map_index(),"L-ati invins pe Charon! Acum veti fi teleportati[ENTER]la ultimul nivel al Catacombelor.")
                timer("dc_level_6", 3)
            end
           
           
            when dc_level_6.timer begin
                d.jump_all(3145, 13187)
                timer("dc_level_6_into", 3)
            end
           
            when dc_level_6_into.timer begin
                d.regen_file("data/dungeon/de ce/dc_regen6.txt")
                d.spawn_mob(2598, 74, 1103)
                d.notice("Invinge-l pe Azrael!")
                devilscatacomb.getTimeLeft()
            end
           
            when glory_message.timer begin
                local text = "Azrael a fost invins! In cele din urma,[ENTER]exista pace in Catacomba Diavolului![ENTER]Veti fi teleportati!"
                say_in_map(pc.get_map_index(), text)
                timer("dc_end", 20)   
            end
           
           
            when dc_end.timer begin
                d.exit_all()
            end
           
        end
       
        state _FUNC_ begin
       
            function getLevelByCord()
           
                if pc.get_local_x() > 30 and pc.get_local_y() > 45 and pc.get_local_x() < 450 and pc.get_local_y() < 450 then
                    return 1
                   
                elseif pc.get_local_x() > 540 and pc.get_local_y() > 39 and pc.get_local_x() < 1000 and pc.get_local_y() < 462 then
                    return 2
                   
                elseif pc.get_local_x() > 1048 and pc.get_local_y() > 35 and pc.get_local_x() < 1455 and pc.get_local_y() < 458 then
                    return 3
                   
                elseif pc.get_local_x() > 31 and pc.get_local_y() > 541 and pc.get_local_x() < 564 and pc.get_local_y() < 1058 then
                    return 4
                   
                elseif pc.get_local_x() > 650 and pc.get_local_y() > 540 and pc.get_local_x() < 1050 and pc.get_local_y() < 955 then
                    return 5
                   
                elseif pc.get_local_x() > 1175 and pc.get_local_y() > 576 and pc.get_local_x() < 1420 and pc.get_local_y() < 810 then
                    return 6
                   
                else
                    return 0
                end
               
            end
           
            function isInCatacomb()
           
                if pc.get_map_index() >= (special.dc_map_index * 10000) and pc.get_map_index() < (special.dc_map_index_2 * 10000) and pc.in_dungeon() then
                    return true
                else
                    return false
                end
               
            end
           
            function get3FloorStonePositions()
           
                local positions =
                {
                    {1365, 352}, {1349, 150}, {1133, 167}, {1151, 364},
                    {1234, 136}, {1255, 371}, {1132, 245},
                }
               
                for i = 1, 6 do
               
                    local j = number(i, 7)
                   
                    if i != j then
                   
                        local t = positions[i];
                        positions[i] = positions[j];
                        positions[j] = t;
                       
                    end
                   
                end
               
                return positions
               
            end
           
            function getTimeLeft()
           
                local secondsLeft = (d.getf("time") - get_time())
                local minutesLeft = math.ceil(secondsLeft / 60)
               
                d.notice("Mai aveti "..minutesLeft.." minut(e).")
           
            end
           
        end
    end


Piatra curcubeu

Cod: Selectaţi tot

   quest piatracurcubeu begin
        state start begin
                when 50512.use begin
                   
                    say_title("Piatra curcubeu:")
                    say("Vrei sa-ti ridici toate abilitatile la")
                    say("gradul perfect?")
                    say("Selecteaza skilurile care vrei sa le")
                    say("dobandesti.")
                   
                    if pc.job ==0 then
                    say("Selecteaza tipul abilitatilor detinute:.")
                   
                    local s=select("Corp","Mental")
                   
                    if s==1 then
                    pc.set_skill_group(1)
                    pc.set_skill_level(1 ,59)
                    pc.set_skill_level(2 ,59)
                    pc.set_skill_level(3 ,59)
                    pc.set_skill_level(4 ,59)
                    pc.set_skill_level(5 ,59)
                    pc.remove_item(50512, 1)
                    say("Toate magiile ti-au fost facute perfect!")
                    end
                   
                    if s==2 then               
                    pc.set_skill_group(2)
                    pc.set_skill_level(16 ,59)
                    pc.set_skill_level(17 ,59)
                    pc.set_skill_level(18 ,59)
                    pc.set_skill_level(19 ,59)
                    pc.set_skill_level(20 ,59)
                    pc.remove_item(50512, 1)
                    say("Toate magiile ti-au fost facute perfect!")
                    end
                   
                    elseif pc.job ==1 then
                    say("Selecteaza tipul abilitatilor detinute:.")
                   
                    local s=select("Lupta aproape","Lupta cu arcul")
                   
                    if s==1 then               
                    pc.set_skill_group(3)
                    pc.set_skill_level(31 ,59)
                    pc.set_skill_level(32 ,59)
                    pc.set_skill_level(33 ,59)
                    pc.set_skill_level(34 ,59)
                    pc.set_skill_level(35 ,59)
                    pc.set_skill_level(36 ,59)
                    pc.remove_item(50512, 1)
                    say("Toate magiile ti-au fost facute perfect!")
                    end
                   
                    if s==2 then
                    pc.set_skill_group(4)
                    pc.set_skill_level(46 ,59)
                    pc.set_skill_level(47 ,59)
                    pc.set_skill_level(48 ,59)
                    pc.set_skill_level(49 ,59)
                    pc.set_skill_level(50 ,59)
                    pc.set_skill_level(51 ,59)
                    pc.remove_item(50512, 1)
                    say("Toate magiile ti-au fost facute perfect!")
                    end
                   
                    elseif pc.job ==2 then
                    say("Selecteaza tipul abilitatilor detinute:.")
                    local s=select("Magie neagra","Arme magice")
                   
                    if s==1 then
                    pc.set_skill_group(5)
                    pc.set_skill_level(76 ,59)
                    pc.set_skill_level(77 ,59)
                    pc.set_skill_level(78 ,59)
                    pc.set_skill_level(79 ,59)
                    pc.set_skill_level(80 ,59)
                    pc.set_skill_level(81, 59)
                    pc.remove_item(50512, 1)
                    say("Toate magiile ti-au fost facute perfect!")
                    end
                   
                    if s==2 then
                    --Waffe
                    pc.set_skill_group(6)
                    pc.set_skill_level(61 ,59)
                    pc.set_skill_level(62 ,59)
                    pc.set_skill_level(63 ,59)
                    pc.set_skill_level(64 ,59)
                    pc.set_skill_level(65 ,59)
                    pc.set_skill_level(66 ,59)
                    pc.remove_item(50512, 1)
                    say("Toate magiile ti-au fost facute perfect!")
                    end
                   
                    elseif pc.job ==3 then
                    say("Selecteaza tipul abilitatilor detinute:.")
                    local s=select("Vindecare","Dragon")
                   
                    if s==1 then
                    pc.set_skill_group(7)
                    pc.set_skill_level(106 ,59)
                    pc.set_skill_level(107 ,59)
                    pc.set_skill_level(108 ,59)
                    pc.set_skill_level(109 ,59)
                    pc.set_skill_level(110 ,59)
                    pc.set_skill_level(111 ,59)
                    pc.remove_item(50512, 1)
                    say("Toate magiile ti-au fost facute perfect!")
                    end
                   
                    if s==2 then
                    pc.set_skill_group(8)
                    pc.set_skill_level(91 ,59)
                    pc.set_skill_level(92 ,59)
                    pc.set_skill_level(93 ,59)
                    pc.set_skill_level(94 ,59)
                    pc.set_skill_level(95 ,59)
                    pc.set_skill_level(96 ,59)
                    pc.remove_item(50512, 1)
                    say("Toate magiile ti-au fost facute perfect!")
                    end
                end
            end
        end
    end

Tutorial instalare quest:
1. Salvaţi conţinutul quest-ului într-un fişier text numit de exemplu nume_quest.quest .
2. Vă conectaţi la filezilla / winscp şi întrati în /usr/home/game/share/locale/germany/quest (depinde ce server aveţi).
3. Îl puneţi acolo (să fie .quest) şi da-ţi permisiuni 777.
4. Te loghezi în FreeBSD / putty şi scrii în felul următor: cd /usr/home/game/share/locale/germany/quest apoi ./qc nume_quest.quest
5. Intraţi pe server şi scrieţi /reload q.
6. Testaţi quest-ul.

Deconectat
Avatar utilizator
xK3nT
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 31
Membru din: 11 Iun 2015
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: Metin2Gold
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Un pachet de quest-uri (old pack)

Mesajde xK3nT » 25 Noi 2015, 02:14

vechi dar merg

Deconectat
Avatar utilizator
aelara00
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 120
Membru din: 24 Iun 2014
Localitate: Bucuresti
Status: Heyyy^^
Server Metin2: Metin2Norway
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0
Contact:

Re: Un pachet de quest-uri (old pack)

Mesajde aelara00 » 25 Noi 2015, 19:19

Chiar aveam nevoie de asa ceva! +
http://Metin2Norway.info
- Imagine

Un server PVM ' HARD [Level 99]


Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
staffumbro
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 22
Membru din: 09 Noi 2015
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: www.metin2umbro.ro
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Un pachet de quest-uri (old pack)

Mesajde staffumbro » 10 Dec 2015, 18:46

Multumesc!


Înapoi la “Quest-uri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori