Quest Turnul Demonilor 11 etaje

Deconectat
Avatar utilizator
Elyps
Deţinător Server
Deţinător Server
Mesaje: 103
Membru din: 02 Oct 2013
Status: Ofer Support Contra-Cost
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Quest Turnul Demonilor 11 etaje

Mesajde Elyps » 12 Oct 2013, 17:36

Am decis sa postez si quest-ul pentru Turnul Demonilor cu 11 etaje :). Il aveti mai jos . Modificati voi la sfarsit ce sa va ofere Ingerul cu Coasa si Moartea Albastra :) , sau puteti pune orice alt mob doriti. O zi buna .


Cod: Selectaţi tot

quest turnul_demonilor begin
    state start begin
        when login begin
            if pc.get_map_index() == 66 then
                if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then
                    pc.warp((5376+532)*100, (512+596+4)*100, 65)
                end
                pc.set_warp_location(65, 5376+532, 512+596+4)
            elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
                pc.set_warp_location(65, 5376+532, 512+596+4)
            end
        end

      when logout begin
         pc.remove_item(30300, pc.count_item(30300))
         pc.remove_item(30301, pc.count_item(30301))
         pc.remove_item(30302, pc.count_item(30302))
      end
   when deviltower_man.chat.locale.deviltower_man_chat begin
                if pc.get_level() < 40 then
                        say_title("Gardianul Turnului:")
                        say("")
                        ---                                                   l
                        say("Acest turn este plin de demoni.")
                        say("Doar cei puternici pot supravietui.")
                        say("Ce sa-ti spun..cine a intrat")
                        say("nu a mai iesit in viata.")
                        say("Nu poti sa intri pentru ca nu")
                        say("ai level 40 inca.")
                else
                        say_title("Gardianul Turnului:")
                        say("")
                        ---                                                   l
                        say("Acest turn este plin de demoni.")
                        say("Doar cei puternici pot supravietui.")
                        say("Ce sa-ti spun..cine a intrat")
                        say("nu a mai iesit in viata.")
                        say("Vrei sa intri in Turnul Demonilor?")
                        say("")
                        local s = select("Da.", "Nu.")
                        if s == 1 then
                                -- warp into!
                                pc.warp(216500,727000)
                        end
            end
        end
        when devil_stone1.kill begin
            timer("devil_stone1_1", 6)
        end
        when devil_stone1_1.timer begin
            d.new_jump_all(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
            d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
            d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
        end
        when devil_stone3.kill begin
            d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt")
            d.check_eliminated()
        end
        function get_4floor_stone_pos()
       local positions =
         {
            {368, 629}, {419, 630}, {428, 653}, {422, 679},
            {395, 689}, {369, 679}, {361, 658},
         }
            for i = 1, 6 do
                local j = number(i, 7)
                if i != j then
                    local t = positions[i];
                    positions[i] = positions[j];
                    positions[j] = t;
                end
            end
            return positions
        end
        when 8016.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
            d.setf("level", 4)
            local positions = turnul_demonilor.get_4floor_stone_pos()
            for i = 1, 6 do
                chat(positions[i][1], positions[i][2])
                d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2]))
            end
            chat(positions[7][1], positions[7][2])
            local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2])
            chat(vid)
            d.set_unique("real", vid)
       server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index())
       server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index())

            d.notice("Ai ajuns la etajul 3.");
            d.notice("Multe pietre Metin false va irita ochii si urechile.");
            d.notice("Gaseste piatra Metin corecta si distruge-o in 15 minute");
            d.notice("Aceasta este singura modalitate de a trece acest etaj.");
            d.notice("");
        end

        when devil_stone4_fail1.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("Minute ramase: 10")
      server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_fail2.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("Minute ramase: 5")
      server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_fail.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("Timpul a expirat.")
                d.exit_all()
      clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_update.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                if not d.is_unique_dead("real") then
                    for i = 1, 6 do
                        if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then
                            if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then
                                d.purge_unique("fake" .. i)
                                d.setf("fakedead" .. i, 1)
                                d.notice("Pietrele Metin false dispar...");
                            end
                        end
                    end
                else
                    server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg())
                    d.notice("Ai dovedit ca ai un instinct bun.");
                    d.notice("Ai distrus piatra Metin corecta.")
          clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg())
          clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg())
          clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg())
                end
            else
      server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin
       clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
        end

        when devil_stone4_end.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
         clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
         clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg())
         clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg())
         clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg())

                d.setf("level", 5)
                d.setf("stone_count", 5)
                d.notice("Ai ajuns la Poarta cu numarul 5.")
                d.notice("La acest etaj multi monstrii pazesc Sigilile de Piatra,")
                d.notice("ce te vor ajuta sa treci la etajul 6.")
                d.notice("Unii monstrii au cheia ce te ajuta")
                d.notice("sa deschizi Sigiliul de Piatra.")
                d.notice("Deschide-le in cel mult 20 minute")
                d.notice("pentru a avansa la etajul 6.")
                d.notice("")
                d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])
      server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg())
      clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())

                d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")

                d.spawn_mob(20073, 421, 452)
                d.spawn_mob(20073, 380, 460)
                d.spawn_mob(20073, 428, 414)
                d.spawn_mob(20073, 398, 392)
                d.spawn_mob(20073, 359, 426)
            end
        end
        when devil_stone5_fail1.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("Minute ramase: 15")
      server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail2.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("Minute ramase: 10")
      server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail3.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("Minute ramase: 5")
      server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("Timpul a expirat.")
                d.exit_all()
            end
        end

        when 1062.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("level") == 5 begin
            local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 50
            local n =d.getf("count") + 1
            d.setf("count", n)
            if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then
                game.drop_item(50084, 1)
                d.setf("count", 0)
            end
        end
        when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin
            npc.purge()
            item.remove()
            d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1)
            if d.getf("stone_count") <= 0 then
                d.setf("level", 6)
                d.clear_regen()
                d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt")

                d.notice("Ai deschis toate portile.")
                d.notice("Vei fi teleportat la etajul 6.")
                d.notice("Distruge toti monstrii din acest etaj,")
                d.notice("Si apoi Regele Demon.")
                d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2])
      clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg())
      clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg())
      clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg())
      clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg())
            else
                d.notice("Ai deschis Sigiliu! Mai ai inca "..d.getf("stone_count").."de deschis:")
            end
        end

        when devil_stone6.kill begin
            d.kill_all()
            d.check_eliminated()
            local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}
            d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);
            d.setqf("can_refine", 1)
        end

   when 20074.chat."Despre ultimul etaj al Turnul Demonilor.." with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.lock() begin
          say(""..mob_name(20074)..":")
          say("Fierari din Turnul Demonilor")
          say("Au gasit calea de a urca la etajul 7.")
          say("Este necesar un status si o abilitate buna de a urca.")
          say("Hmmmm...")
          say("Dupa ce am analizat starea voastra.....")
          wait()
          if pc.level >=75 then
          say(""..mob_name(20074)..":")
              say("Esti puternic pentru a urca.")
              say("Te voi lasa sa stii drumul..")
              timer("devil_jump_7", 6)
              npc.unlock()
              d.purge()
              return
          end
          say(""..mob_name(20074)..":")
          say("Ai nevoie de mai mult antrenament")
          say("pentru a merge acolo....")
          say("Intoarce-te cand ai destula experienta.")

      say("")
      wait()
      pc.warp(590500, 110500)
      return
       end
   when 20075.chat."Despre ultimul etaj al Turnul Demonilor.." with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.lock() begin
         say(""..mob_name(20075)..":")
        say("Fierari din Turnul Demonilor")
          say("Au gasit calea de a urca la etajul 7.")
          say("Este necesar un status si o abilitate buna de a urca.")
          say("Hmmmm...")
          say("Dupa ce am analizat starea voastra.....")
          wait()
          if pc.level >=75 then
               say(""..mob_name(20075)..":")
              say("Esti puternic pentru a urca.")
              say("Te voi lasa sa stii drumul..")
              timer("devil_jump_7", 6)
              npc.unlock()
              d.purge()
              return
          end
         say(""..mob_name(20075)..":")
          say("Ai nevoie de mai mult antrenament")
          say("pentru a merge acolo....")
          say("Intoarce-te cand ai destula experienta.")
      say("")
      wait()
      pc.warp(590500, 110500)
      return
    end
   when 20076.chat."Despre ultimul etaj al Turnul Demonilor.." with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.lock() begin
         say(""..mob_name(20076)..":")
          say("Fierari din Turnul Demonilor")
          say("Au gasit calea de a urca la etajul 7.")
          say("Este necesar un status si o abilitate buna de a urca.")
          say("Hmmmm...")
          say("Dupa ce am analizat starea voastra.....")
          wait()
          if pc.level >=75 then
               say(""..mob_name(20076)..":")
              say("Esti puternic pentru a urca.")
              say("Te voi lasa sa stii drumul..")
              timer("devil_jump_7", 6)
              npc.unlock()
              d.purge()
              return
          end
         say(""..mob_name(20076)..":")
          say("Ai nevoie de mai mult antrenament")
          say("pentru a merge acolo....")
          say("Intoarce-te cand ai destula experienta.")
      say("")
      wait()
      pc.warp(590500, 110500)
      return
       end

   when devil_jump_7.timer begin
      d.clear_regen()

      d.spawn_mob(8018, 639, 658)
      d.spawn_mob(8018, 611, 637)
      d.spawn_mob(8018, 596, 674)
      d.spawn_mob(8018, 629, 670)

      d.setf("level", 7)

      d.jump_all(2048+590, 6656+638)
   end
   
   when 8018.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
      local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1
      d.setf("7_stone_kill", cont)

      if cont >= 4 then
         d.setf("7_stone_kill", 0)
         d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower7_regen.txt")
        end
   end

   when 8019.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
      game.drop_item(30300, 1)
   end

   when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
      pc.remove_item("30300", 1)

      local pct = number(1,10)

      if pct == 1 then
         game.drop_item(30302, 1)
         d.clear_regen()
      else
         game.drop_item(30301, 1)
         
      end
   end

   when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
      -- 8ÃþÀ¸·Î ¿öÇÁ

         if d.getf( "level" ) != 7 then
            pc.remove_item( "30302", 1)
            return
         end
         
      say("Cu aceasta mapa poti urca mai sus!")
      pc.remove_item("30302", 1)
       timer("devil_jump_8", 6)
      d.clear_regen()
   end
                  
   --------------------------------------------
   -- 8Ãþ ÁøÀÔºÎÅÍ 9Ãþ ±îÁö
   --------------------------------------------
   when devil_jump_8.timer begin
      d.setf("level", 8)
      d.jump_all(2048+590, 6656+403)
      d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt")
      d.spawn_mob(20366, 640, 460)
      local _count= pc.count_item(30302)-- Áø »ç±ÍŸ¿ö Áö¿ì±â
      pc.remove_item(30302,_count)
      
   end

   when 1040.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
      local pct1 = number(1, 5)

      if pct1 == 1 and d.getf("level") == 8 then
         local pct2 = number(1, 10)
         if pct2 == 1 then
            -- ÁøÂ¥ ¿­¼è µå·Ó
            game.drop_item(30304, 1)
         else
            -- °¡Â¥ ¿­¼è µå·Ó
            game.drop_item(30303, 1)
         end
      else
         return
      end
   end

   when 20366.take with item.vnum == 30304 begin
      -- ºÀÀÎ ÇØü 9Ãþ ¤¡¤¡
      npc.purge()
      item.remove()
      timer("devil_jump_9", 6)
   end

   ---------------------------------------------
   -- 9Ãþ ÁøÀÔºÎÅÍ ¿Ï·á±îÁö
   ---------------------------------------------
   when devil_jump_9.timer begin
      d.setf("level", 9)
      d.jump_all(2048+590, 6656+155)
      d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt")
   end

   when 1093.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
      chat("Ingerul a fost ucis")
      notice_all(""..pc.get_name().." a omorat Ingerul cu Coasa.")
      say_title("Bravo!")
      say("Felicitari,ai ucis diavolul.")
      say("O sa iti dau o recompensa : ")
      say_item(30319)
      pc.give_item2(30319)
      pc.give_item2(30319)
      pc.give_item2(30319)
      pc.give_item2(30319)
      d.kill_all()
      timer("devil_end_jump", 10)
   end
   
   when devil_end_jump.timer begin
      d.setf("level", 7)
      d.jump_all(2048+590, 6656+638)
      d.clear_regen()
      d.spawn_mob(1094, 639, 658)
   end
      
   when 1094.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
      d.notice("Felicitari!")
      d.notice("Ai ucis soldatii regelui demon!")
      d.notice("Acum, veti ajunge la etajul urmator, Moartea Albastra!")
      d.kill_all()
      timer("devil_end_jump_schmied", 10)
      end

   when devil_end_jump_schmied.timer begin
      d.setf("level", 9)
      d.jump_all(2048+590, 6656+155)
      d.clear_regen()
      d.spawn_mob(1095, 605, 178)
   end
      
   when 1095.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
      notice_all(""..pc.get_name().." a omorat Moartea Albastra.")
      d.notice("Ai ucis Moartea Albastra!")
      d.notice("Ca o recompensa îti vor aparea toti cei 3 fierari din acest turn!")
      pc.give_item2(30320)
      pc.give_item2(30320)
      pc.give_item2(30320)
      end
   end
   end

Tutorial instalare quest:
1. Salvaţi conţinutul quest-ului într-un fişier text numit de exemplu rasplata.quest .
2. Vă conectaţi la filezilla / winscp şi întrati în /usr/home/game/share/locale/germany/quest (depinde ce server aveţi).
3. Îl puneţi acolo (să fie .quest) şi da-ţi permisiuni 777.
4. Te loghezi în FreeBSD / putty şi scrii în felul următor: cd /usr/home/game/share/locale/germany/quest apoi ./qc rasplata.quest
5. Intraţi pe server şi scrieţi /reload q .
6. Testaţi quest-ul .
Ultima oară modificat 23 Apr 2016, 23:41 de către Ankhed, modificat 1 dată în total.
Motiv: .
[b][center]Un nou server PvM 24/7
Noi oferim longitudinea si calitatea
Alege Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.by [Elyps]

Deconectat
Avatar utilizator
Awas
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 35
Membru din: 05 Oct 2013
Status: Sunt bine mersi ^.^
Mulțumiri acordate: 35
Mulțumiri primite: 0

Re: Quest Turnul Demonilor 11 etaje

Mesajde Awas » 12 Oct 2013, 17:58

L-am pus ... acum să îl testez .

Deconectat
Avatar utilizator
Varanus
Nivel 4
Nivel 4
Mesaje: 721
Membru din: 04 Aug 2013
Status: Ma joc ^^
Server Metin2: Metin2 BT
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Quest Turnul Demonilor 11 etaje

Mesajde Varanus » 12 Oct 2013, 18:35

Sper sa mearga. :)
Spune STOP fumatului, spune DA vietii!

Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Elyps
Deţinător Server
Deţinător Server
Mesaje: 103
Membru din: 02 Oct 2013
Status: Ofer Support Contra-Cost
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Quest Turnul Demonilor 11 etaje

Mesajde Elyps » 12 Oct 2013, 18:37

Mie imi merge perfect. Verificati intai de unde se seteaza respawn-ul la fiecare etaj :). adica regen file :P folderu exact.
[b][center]Un nou server PvM 24/7
Noi oferim longitudinea si calitatea
Alege Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.by [Elyps]

Deconectat
Avatar utilizator
deVice
Nivel 6
Nivel 6
Mesaje: 1053
Membru din: 06 Aug 2013
Localitate: Departe de realitate ..
Status: Never give up !
Server Metin2: Mt2Ro - Orion
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 2
Contact:

Re: Quest Turnul Demonilor 11 etaje

Mesajde deVice » 14 Oct 2013, 17:58

Foarte folositor :ymhug: De mult il cautam

Deconectat
Avatar utilizator
WorldOfMetin2
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 28
Membru din: 15 Oct 2013
Status: www.metin2.co.nz
Server Metin2: www.metin2.co.nz
Regat: Shinsoo
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Quest Turnul Demonilor 11 etaje

Mesajde WorldOfMetin2 » 15 Oct 2013, 19:42

nu am mai vazut asta pana acum

Deconectat
Avatar utilizator
Varanus
Nivel 4
Nivel 4
Mesaje: 721
Membru din: 04 Aug 2013
Status: Ma joc ^^
Server Metin2: Metin2 BT
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Quest Turnul Demonilor 11 etaje

Mesajde Varanus » 18 Oct 2013, 18:41

Este doar quest ? Nu ar trebuii sa fie si altceva cand implementez ? Si mai am o intrebare , eu am DT bugat , cand bag acest quest , il bag peste questul meu ?
Spune STOP fumatului, spune DA vietii!

Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Elyps
Deţinător Server
Deţinător Server
Mesaje: 103
Membru din: 02 Oct 2013
Status: Ofer Support Contra-Cost
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Quest Turnul Demonilor 11 etaje

Mesajde Elyps » 18 Oct 2013, 20:20

Salut , da este doar quest-ul , fisierele din data/dungeon orice serverfiles le are..deci nu avea rost sa le mai pun si pe acelea. Referitor la quest-ul tau , logic ca o sa-l dezinstalezi pe al tau dupa il instalezi pe al meu , reload q sau reboot si il incerci.
[b][center]Un nou server PvM 24/7
Noi oferim longitudinea si calitatea
Alege Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.by [Elyps]

Deconectat
Avatar utilizator
Varanus
Nivel 4
Nivel 4
Mesaje: 721
Membru din: 04 Aug 2013
Status: Ma joc ^^
Server Metin2: Metin2 BT
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Quest Turnul Demonilor 11 etaje

Mesajde Varanus » 18 Oct 2013, 20:48

[DeSire] scrie:Salut , da este doar quest-ul , fisierele din data/dungeon orice serverfiles le are..deci nu avea rost sa le mai pun si pe acelea. Referitor la quest-ul tau , logic ca o sa-l dezinstalezi pe al tau dupa il instalezi pe al meu , reload q sau reboot si il incerci.

Pai , pur si simplu inlocuiesc datele din questul meu , cu al tau si va merge cu 11 etaje ? Data si dungeon sigur sunt pentru 11 etaje ? Eu daca am de ex pentru 9 ?
Spune STOP fumatului, spune DA vietii!

Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
SkyMetin2
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 264
Membru din: 22 Oct 2013
Localitate: Wut the fuk is this ?!
Status: SkyMetin2.ro
Server Metin2: SkyMetin2
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 2
Mulțumiri primite: 7
Contact:

Re: Quest Turnul Demonilor 11 etaje

Mesajde SkyMetin2 » 22 Oct 2013, 02:26

Pare inutil, parerea mea !


Înapoi la “Quest-uri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: metin2virtual123 și 4 vizitatori