Relase: Quest Fisherman Mission catch fish

Deconectat
Avatar utilizator
Western
Nivel 3
Nivel 3
Mesaje: 339
Membru din: 30 Iul 2013
Localitate: Craiova
Status: Va urma ...
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 16
Contact:

Relase: Quest Fisherman Mission catch fish

Mesajde Western » 10 Iun 2014, 23:04

Ce face ? Prinzi salai pentru pescar si el iti da o misiune

Quest :

Cod: Selectaţi tot

quest pescar_misiune begin
state start begin
when 9009.chat."Sarcina Pescarului." with pc.level>=30 and pc.level<=105 begin
say("Hei, da tu, da micule pescar.")
say("Vreau sã te întreb dacã vrei sã ma ajuti cu o ")
say("mica sarcina in domeniul pescariei")
say("eu iti voi oferi si un pachet pentru pescuit")
say("dar am nevoie de 5.000.000 yang")
say("Sotia mea ma asteapta acasa cu 15 salai, maine trebuie sa ii am..")
say("doresti sa participi , daca vei reusi sa prinzi,")
say("15 salai te voi rasplati cu ceva valoros.")
say_auriu("Deci doresti sa ma ajuti ?")
local b=select("Încerc norocul ºi eu.", "M-am rãzgândit.")
if 1==b then
if pc.money>=5000000 then
pc.changemoney(-5000000)
say("Felicitãri, ai achiziþionat pachetul perfect.")
say("În scurt timp vei deveni un mare pescar.")
say("Mult noroc la pescuit.")
pc.give_item2("27440", 1)
pc.give_item2("27800", 100)
pc.give_item2("27801", 20)
setstate(pescuieste_15_salai)
else
say("Oh, bine daca nu doreºti acest pachet de")
say("austeritate nu te pot forþa sã îl cumperi.")
say("Tot aici voi fi dacã te vei rãzgândi.")
end
elseif 2==b then
else
say("UNKNOWN BUTTON ["..b.."]")
end
end
end
state pescuieste_15_salai begin
when letter begin
setskin(NOWINDOW)
makequestbutton("Sarcina Pescarului.")
q.set_title("Sarcina Pescarului.")
q.start()
end
when button begin
say_title(locale.NOTICE_COLOR.."Sarcina Pescarului."..locale.NORMAL_COLOR)
say("În aceasta sarcina este vorba de prinsul a")
say("cincisprezece ºalãi. ")
say("sigur vrei sa il ajuti pe Pescar ? daca nu vei reusi va fi foarte dezamagit.")
local b=select("Da, vreau.", "Nu sunt pregãtit.")
if 1==b then
setstate(prind_15_salai)
elseif 2==b then
setstate(__COMPLETE__)
q.done()
else
say("UNKNOWN BUTTON ["..b.."]")
end
end
when info begin
say_title(locale.NOTICE_COLOR.."Sarcina Pescarului."..locale.NORMAL_COLOR)
say("În aceasta sarcina este vorba de prinsul a")
say("cincisprezece ºalãi. ")
say("sigur vrei sa il ajuti pe Pescar ? daca nu vei reusi va fi foarte dezamagit.")
local b=select("Da, vreau.", "Nu sunt pregãtit.")
if 1==b then
setstate(prind_15_salai)
elseif 2==b then
setstate(__COMPLETE__)
q.done()
else
say("UNKNOWN BUTTON ["..b.."]")
end
end
end
state prind_15_salai begin
when letter begin
setskin(NOWINDOW)
makequestbutton("Sarcina Pescarului.")
q.set_title("Sarcina Pescarului.")
q.start()
end
when button begin
say_title(locale.NOTICE_COLOR.."Sarcina Pescarului."..locale.NORMAL_COLOR)
say("Ai ales sã il ajuti pe Pescar.")
say("Va trebui sã prinzi cincisprezece ºalãi .")
end
when info begin
say_title(locale.NOTICE_COLOR.."Sarcina Pescarului."..locale.NORMAL_COLOR)
say("Ai ales sã il ajuti pe Pescar.")
say("Va trebui sã prinzi cincisprezece ºalãi .")
end
when 9009.chat."Sarcina Pescarului." with pc.countitem("27803")>=15 begin
say("Oh, felicitãrile mele.")
say("Eºti foarte bun.")
setstate(reward)
end
when 9009.chat."Sarcina Pescarului." with pc.countitem("27803")<15 begin
say("Oh, ce mare pãcat, nu ai încã cei")
say("cincisprezece ºalãi . Revino cand ii ai.....")
end
end
state reward begin
when letter begin
setskin(NOWINDOW)
makequestbutton("Sarcina Pescarului - Indeplinita.")
q.set_title("O pescarul iti multumeste foarte mult dute la el pentru rasplata.")
q.start()
end
when button begin
say_title(locale.NOTICE_COLOR.."Sarcina Pescarului - Indeplinita."..locale.NORMAL_COLOR)
say("Felicitãrile mele.")
say("Intradevar esti foarte bun ca pescar")
if pc.countitem("27803")>=15 then
pc.removeitem("27803", 15)
say_auriu("Oh, aici este recompensa dvs.")
pc.give_item2("27994", 1)
pc.give_item2("27993", 1)
pc.give_item2("27992", 1)
pc.give_item2("81001", 1)
pc.give_item2("80005", 1)
pc.give_item2("70005", 1)
say_reward(" Ai primit 50kk , 1 perla alba , 1 perla albastra")
say_reward(" 1 perla rosie si 1 perla neagra dar si 1 inel de")
say_reward(" experienta")
else
say("Inca nu ai prins cei 15 salai...")
say("pai .. bafta la prins , nevasta mea inca ma asteapta")
say("cu cei 15 salai acasa , pana maine dimineata trebuie sa ii am")
end
setstate(__COMPLETE__)
q.done()
end
end
state __COMPLETE__ begin
when enter begin
q.done()
end
end
end


Tutorial instalare quest:
1. Salvaţi conţinutul quest-ului într-un fişier text numit de exemplu rasplata.quest .
2. Vă conectaţi la filezilla / winscp şi întrati în /usr/home/game/share/locale/germany/quest (depinde ce server aveţi).
3. Îl puneţi acolo (să fie .quest) şi da-ţi permisiuni 777.
4. Te loghezi în FreeBSD / putty şi scrii în felul următor: cd /usr/home/game/share/locale/germany/quest apoi ./qc rasplata.quest
5. Intraţi pe server şi scrieţi /reload q .
6. Testaţi quest-ul .

Deconectat
Avatar utilizator
M.Seby
Utilizator interzis !
Utilizator interzis !
Mesaje: 3006
Membru din: 10 Sep 2013
Localitate: Suceava
Reputație: Fost Administrator
Fost Organizator echipă
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: Not Found
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 16
Contact:

Re: Relase: Quest Fisherman Mission catch fish

Mesajde M.Seby » 08 Iul 2015, 08:47

Mutat în Quest-uri!
Imagine

Contact:

Skype: seby_061


Înapoi la “Quest-uri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Ene și 6 vizitatori