[Quest]Transformare la OX

Deconectat
Avatar utilizator
aqdasfg1
Fost Helper
Fost Helper
Mesaje: 392
Membru din: 28 Iul 2013
Localitate: Tecuci, Galaţi
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 1

Re: [Quest]Transformare la OX

Mesajde aqdasfg1 » 29 Ian 2016, 13:41

Pentru a sterse transformarea dupa ce incheiati ox-ul, folositi in quest:

Cod: Selectaţi tot

when logout with pc.get_map_index() == 13 begin
      pc.remove_polymorph()
end


http://just4metin.ro/quest-uri/polymorph-t38295.html
Y.M! mandi_work47

Dă-mi un glonţ direct în ţestos în clipa în care n-am să mai recunosc;
Că-s extrem de norocos să am părinţi ce m-au crescut perfect sănătos;
Departe de influenţa bestică şi mai ales de violenţa domestică !

Deconectat
Avatar utilizator
klausp33d
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 20
Membru din: 16 Oct 2013
Status: Sunt bine mersi ^.^
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: [Quest]Transformare la OX

Mesajde klausp33d » 04 Feb 2016, 17:44

Am sa il aplic si eu

[ Mesaj scris via Android ] Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Octavv
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 24
Membru din: 20 Dec 2015
Status: Sunt bine mersi ^.^
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: [Quest]Transformare la OX

Mesajde Octavv » 05 Feb 2016, 01:35

Merge bine :)
mersi

Deconectat
Avatar utilizator
JeezMO
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 7
Membru din: 01 Feb 2016
Status: La inceput cu Metin2ASAP
Server Metin2: ASAP Mediu Server
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: [Quest]Transformare la OX

Mesajde JeezMO » 05 Feb 2016, 08:37

Il încerc şi revin cu edit.

Deconectat
Avatar utilizator
adiutsu
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 104
Membru din: 29 Apr 2014
Localitate: CL
Status: Sunt bine ^.^
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0
Contact:

Re: [Quest]Transformare la OX

Mesajde adiutsu » 30 Noi 2016, 19:18

Nu merge.. Nu se transforma .. Se face doar efectul de transformare dar nu se transforma

Deconectat
Avatar utilizator
VegaS™
Developer
Developer
Mesaje: 223
Membru din: 30 Oct 2015
Localitate: Italy
Status: http://vegas-projects.com/
Mulțumiri acordate: 64
Mulțumiri primite: 88
Contact:

Re: [Quest]Transformare la OX

Mesajde VegaS™ » 30 Noi 2016, 19:24

adiutsu scrie:Nu merge.. Nu se transforma .. Se face doar efectul de transformare dar nu se transforma


//@svn/Source/Server/game/src/common/service.h
//1.) Add where you want:
#define ENABLE_TRANSFORM_PLAYER_OX
//#define ENABLE_TRANSFORM_PLAYER_VIP

//@svn/Source/Server/game/src/common/length.h
//1.) Search:
#define __INC_METIN_II_LENGTH_H__
//2.) Add bellow:
#include "../../common/service.h"

//#3.) Search:
enum EJobs
{
JOB_WARRIOR,
JOB_ASSASSIN,
JOB_SURA,
JOB_SHAMAN,
JOB_MAX_NUM
};
//#4.) Add bellow:
#ifdef ENABLE_TRANSFORM_PLAYER_OX
enum ETypeInformationsEventOx
{ //@functionMe492
OX_MOBNAME_PLAYER = 101, // MobVnum
OX_MOBNAME_VIP = 102, // MobVnum
OX_MAPINDEX = 113, // MapIndex
OX_TIME_AFFECT = 60*60*24*7, // Is not important time because when you will finish event ox, will be removed to 0.
};
#endif

//@svn/Source/Server/game/src/game/affect.h
//#1.) Search:
AFFECT_BLEND,
//#2.) Add bellow:
#ifdef ENABLE_TRANSFORM_PLAYER_OX
AFFECT_POLYMORPH_OX,
#endif

//@svn/Source/Server/game/src/game/input_login.cpp
//#1.) Search:
if (ch->GetHorseLevel() > 0)
{
DWORD pid = ch->GetPlayerID();
if (pid != 0 && CHorseNameManager::instance().GetHorseName(pid) == NULL)
db_clientdesc->DBPacket(HEADER_GD_REQ_HORSE_NAME, 0, &pid, sizeof(DWORD));
ch->SetHorseLevel(ch->GetHorseLevel());
ch->SkillLevelPacket();
}
//#2.) Add bellow:
#ifdef ENABLE_TRANSFORM_PLAYER_OX
if (ch->GetMapIndex() == OX_MAPINDEX)
{
#ifdef ENABLE_TRANSFORM_PLAYER_VIP
if (ch->GetGMLevel() == GM_VIP) /* VIP */
{
ch->SetPolymorph(OX_MOBNAME_VIP);
}
#endif
else if (ch->GetGMLevel() == GM_PLAYER) /* Player */
{
ch->SetPolymorph(OX_MOBNAME_PLAYER);
}

ch->AddAffect(AFFECT_POLYMORPH_OX, 0, 0, AFF_NONE, OX_TIME_AFFECT , 0, true, false);
}
#endif

//@svn/Source/Server/game/src/game/OXEvent.cpp
//1.) Search:
#include "desc.h"
//2.) Add bellow:
#ifdef ENABLE_TRANSFORM_PLAYER_OX
#include "affect.h"
#include "../../common/service.h"
#endif

//1.) Search:
if (pkChar != NULL)
pkChar->WarpSet(EMPIRE_START_X(pkChar->GetEmpire()), EMPIRE_START_Y(pkChar->GetEmpire()));
//2.) Add bellow:
#ifdef ENABLE_TRANSFORM_PLAYER_OX
if (pkChar->IsPolymorphed())
{
pkChar->SetPolymorph(0);
pkChar->RemoveAffect(AFFECT_POLYMORPH_OX); // Fix remove polymorph @function493
}
#endif


Înapoi la “Quest-uri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori