[QUEST-URI] Utile pentru server !

Deconectat
Avatar utilizator
danyel20201
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 277
Membru din: 10 Sep 2014
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: metin2
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 1
Contact:

[QUEST-URI] Utile pentru server !

Mesajde danyel20201 » 31 Mar 2015, 09:17

Camera de cristal 100% ro cu diacritice.

Cod: Selectaţi tot

    quest camera_de_cristal begin
    state start begin
           
            when 30123.chat."Templul Dragonului." with pc.get_map_index() == 73 begin
            if get_time() > game.get_event_flag("Grotte_time") then
            game.set_event_flag("Grotte_zugang",0)
            end
            if pc.is_gm() or pc.count_item(80041) >= 1 then
            say_title(""..mob_name(30123).."")
            say("Bun venit "..pc.get_name().."")
            say("Nu ai nevoie nici de chei nici de parola")
            say("esti GM poti intra cand vrei.")
            wait()
            pc.warp(843200, 1066900)
            return
            end
            if game.get_event_flag("Grotte_zugang") == 0 and pc.count_item(30179) < 3 then
            say_title(""..mob_name(30123).."")
          say_reward("Pentru a intra în templul lui Beran,")
            say_reward("ai nevoie de "..item_name(30179).."")
            say_item_vnum(30179)
            say_reward("Aceastã cheie rãsucitã picã la Cãpitanul Setaou.")
          say_reward("Ai nevoie de trei Chei Rãsucite pentru a intra.")
            return
            end
            if game.get_event_flag("Grotte_zugang") == 1 then
            say_title(""..mob_name(30123).."")
            pc.setqf("grotte_passworto", 078954687921)
            if pc.getqf("abgabe") == 1 then
            pc.setqf("abgabe",0)
            say("Ai cele trei Chei Rãsucite.")
            say("Te voi teleporta imediat în camera de cristal.")
            pc.setqf("erlaubt",1)
            wait()
            pc.warp(843200, 1066900)
            return
            end
            say("Introdu codul ales de liderul grupului.")
            local passwort = tonumber(input(""))
            --pc.setqf("grotte_passworto", passwort)
            if game.get_event_flag("Grotte_passwort") == passwort then
            say_title(""..mob_name(30123).."")
            say("Ai introdus codul corect.")
            if pc.count_item(30179) < 3 then
            say("Nu te pot teleporta deoarece nu ai")
            say(""..item_name(30179).."")
            say_item_vnum(30179)
            say("Ai nevoie de cele trei Chei Rãsucite.")
            return
            end
            say("Te voi teleporta imediat.")
            pc.setqf("erlaubt",1)
            wait()
            if pc.can_warp() then   
        pc.remove_item("30179",3) end
            pc.warp(843200, 1066900)
            elseif passi != pc.getqf("grotte_passworto") then
            say_title(""..mob_name(30123).."")
            say("")
            return
            end
            end
            if game.get_event_flag("Grotte_zugang") == 0 and pc.count_item(30179) >= 3 then
            say_title(""..mob_name(30123).."")
            say("Deþin în mine, ultima suflare a zeului dragon.")
          say("Aceastã suflare magicã te pot ajuta sã mergi în")
          say_reward("Camera de cristal.")
          say("")
            say("Ai nevoie de cele trei chei rãsucite.")
            local i = select("Da, Vreau", "Nu, Mulþumesc")
            if 1 == i then
            say_title(""..mob_name(30123).."")
            say("Ai nevoie de un cod pentru tine ºi grupul tãu.")
          say("Codul pe care îl vei introduce, va trebui sã ")
          say("conþinã maxim 2 cifre.")
            local passwort = tonumber(input(""))
            if passwort and passwort <= 999999999 and pc.count_item(30179)>=1 then
            game.set_event_flag("Grotte_zugang",1)
            game.set_event_flag("Grotte_passwort",passwort)
            local times = get_time() + 300 --Wartezeit
            game.set_event_flag("Grotte_time", times)
            say_title(""..mob_name(30123).."")
            pc.setqf("abgabe",1)
            say("Parola aleasa este: "..passwort.."")
            notice_in_map("[Pocal Magic]:Parola camerei alese este "..passwort.." ")
            pc.remove_item("30179",3)
            else
            say_title(""..mob_name(30123).."")
            say("Nu ai scris codul corect.")
            end
            end
            end
            end
        when login with pc.get_map_index() == 189 and not pc.is_gm() begin
            if pc.count_item("80041") >= 1 then chat("") return end
            if pc.get_level() < 75 or pc.getqf("erlaubt") == 0 and pc.get_map_index() == 189 then
            chat("Dir ist es nicht erlaubt diese Map zu betreten. "..pc.get_level().." "..pc.getqf("erlaubt").." "..pc.get_map_index().." ")
                warp_to_village()
            end
            notice_in_map("[Camera de cristal]:Bun venit în camera de cristal ! Începem prima sarcinã a voastrã.")
            notice_in_map("[Camera de cristal]:Spargeþi toate metinele, si aflaþi care este metinul corespunzãtor.")
            pc.set_warp_location(73 , 1825, 12207)
            end
        when 8031.kill with pc.get_map_index() == 189 begin
            timer("skipia_boss_goo", 10)
            notice_in_map("[Camera de cristal]:Aþi spart metinul corespunzãtor.")
        notice_in_map("[Camera de cristal]:Îl veþi întâlni pe Beran-Setaou. Ce veþi face ?")
        d.kill_all()
            end
        when skipia_boss_goo.timer begin
            game.set_event_flag("Grotte_zugang",0)
            d.new_jump_all(189, 8427, 10669)
            d.setf("grotte_boss", 1)
            d.spawn_mob(9012, 247, 173)
            end
        when 8031.kill or 8032.kill or 8033.kill or 8034.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 2 begin
        local n =d.getf("count") + 1
        d.setf("count", n)
        notice_in_map("[Camera de cristal]:Aþi spart pânã acum "..n.." metine.")
        if n > 2 then
        local t = number(1,4)
        notice_in_map("[Camera de cristal]:Beran-Setaou este foarte furios.")
       notice_in_map("[Camera de cristal]:Cheama ºi mai multe metine.")
        if 1 == t then
        d.regen_file("data/dungeon/skia_boss1.txt")
        elseif 2 == t then
        d.regen_file("data/dungeon/skia_boss2.txt")
        elseif 3 == t then
        d.regen_file("data/dungeon/skia_boss3.txt")
        else
        d.regen_file("data/dungeon/skia_boss4.txt")
        end
        end
        end
        when 2493.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 2 begin
            d.setf("grotte_boss", 3)
            notice_all("Cu o ultimã suflare de speranþã liderul "..pc.get_name().."")
            notice_all("Urmat de rãzboinici lui de încredere, au reuºit sã învingã Dragonul Albastru.")
            timer("skipia_boss_end", 60)
          d.spawn_mob(9012, 64, 142)
            d.kill_all()
            d.clear_regen()
            end

        when login with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 2 begin
        pc.set_warp_location(73 , 1825, 12207)
        end
        when login with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 1 begin
            timer("skipia_boss_end", 3600)   
            d.set_regen_file("data/dungeon/skia_boss.txt")
            local t = number(1,4)
            if 1 == t then
                d.regen_file("data/dungeon/skia_boss1.txt")
                elseif 2 == t then
                d.regen_file("data/dungeon/skia_boss2.txt")
                elseif 3 == t then
                d.regen_file("data/dungeon/skia_boss3.txt")
                else
                d.regen_file("data/dungeon/skia_boss4.txt")
            end
            local o = number(1,4)
            if 1 == o then
                d.regen_file("data/dungeon/skia_boss5.txt")
                elseif 2 == o then
                d.regen_file("data/dungeon/skia_boss6.txt")
                elseif 3 == o then
                d.regen_file("data/dungeon/skia_boss7.txt")
                else
                d.regen_file("data/dungeon/skia_boss8.txt")
                end   
            d.setf("grotte_boss", 2)
            d.notice("[Camera de cristal]:Aveþi la dispozitie 60 de minute sã îi capturaþi sufletul lui Beran.")
            d.setf("count", 0)
            pc.set_warp_location(73 , 1825, 12207)
            end

        when login with pc.in_dungeon() and d.getf("grotte_boss") == 3 begin -- begin
        --pc.warp(181700, 1220600)
        end
        when skipia_boss_end.timer begin
            d.exit_all()
            end
        when skipia_boss_ende.timer begin
            kill_all_in_map(189)
            game.set_event_flag("Grotte_zugang",0)
            d.setf("grotte_boss", 1)
            d.exit_all()
        end
        when login with pc.get_map_index() != 189 or not pc.in_dungeon() begin
        pc.setqf("erlaubt",0)
        end
        end
    end

Eveniment cufere clar de luna cu panou activare/dezactivare la NPC 9004 + panou de setare drop.

Cod: Selectaţi tot

    quest cufere_clar_luna begin
        state start begin
            when login begin
                if game.get_event_flag("mondlicht_event") == 1 then
                    notice("[Eveniment]Cufãr Clar de Lunã: Activ")
                end
            end
            when kill begin
                local m_ind = pc.get_map_index()
                if npc.is_pc() then
                else
                    if m_ind == 1 or m_ind == 3 or m_ind == 21 or m_ind == 23 or m_ind == 41 or m_ind == 43 and pc.get_level() <= 100 then
                        if game.get_event_flag("mondlicht_event") == 1 then
                            local chance = number(1, 100)
                            local chance_max = game.get_event_flag("mond_drop_chance")
                            if chance <= chance_max then
                                pc.give_item2(50011)                       
                            else
                            end
                        else
                        end
                    elseif m_ind == 63 or m_ind == 64 and pc.get_level() <= 100 then
                        if game.get_event_flag("mondlicht_event") == 1 then
                            local chance = number(1, 100)
                            local chance_max = game.get_event_flag("mond_drop_chance")
                            if chance <= chance_max then
                                pc.give_item2(50011)                           
                            else
                            end
                        else
                        end
                    elseif m_ind == 65 or m_ind == 61 or m_ind == 104 and pc.get_level() <= 100 then
                        if game.get_event_flag("mondlicht_event") == 1 then
                            local chance = number(1, 100)
                            local chance_max = game.get_event_flag("mond_drop_chance")
                            if chance <= chance_max then
                                pc.give_item2(50011)                       
                            else
                            end
                        else
                        end
                    elseif m_ind == 62 or m_ind == 71 or m_ind == 67 and pc.get_level() <= 100 then
                        if game.get_event_flag("mondlicht_event") == 1 then
                            local chance = number(1, 100)
                            local chance_max = game.get_event_flag("mond_drop_chance")
                            if chance <= chance_max then
                                pc.give_item2(50011)                       
                            else
                            end
                        else
                        end
                    elseif m_ind == 68 or m_ind == 72 or m_ind == 73 or m_ind == 66 and pc.get_level() <= 100 then
                        if game.get_event_flag("mondlicht_event") == 1 then
                            local chance = number(1, 100)
                            local chance_max = game.get_event_flag("mond_drop_chance")
                            if chance <= chance_max then
                                pc.give_item2(50011)                       
                            else
                            end
                        else
                        end
                    elseif m_ind == 103 or m_ind == 70 or m_imd == 69 and pc.get_level() <= 100 then
                        if game.get_event_flag("mondlicht_event") == 1 then
                            local chance = number(1, 100)
                            local chance_max = game.get_event_flag("mond_drop_chance")
                            if chance <= chance_max then
                                pc.give_item2(50011)                       
                            else
                            end
                        else
                        end
                    end
                end
            end
            when 9004.chat."<GM> Eveniment Cufere" with pc.is_gm() begin
                if game.get_event_flag("mondlicht_event") == 1 then
                    say_title("Administrare Eveniment:")
                    say("")
                    say("[Eveniment]Cufãr Clar de Lunã: Activ")
                    say("")
                    say_reward("Event Beenden?")
                    local s=select("Da", "Nu")
                    if s==1 then
                        say_title("Administrare Eveniment:")
                        say("")
                        say("Evenimentul a luat sfârsit .")
                        say("~ Pe data viitoare !")
                        game.set_event_flag("mondlicht_event", 0)
                        char_log(0, "Mondlicht_event_end from" ..pc.get_name())
                        notice_all("[Eveniment]Cufãr Clar de Lunã: Terminat")
                    elseif s==2 then
                        say_title("Administrare Eveniment:")
                        say("")
                        say("~ Pe curând !")
                    end
                else
                    say_title("Administrare Eveniment:")
                    say("")
                    say("Cufãr Com Clar De Lunã : ~ Închis ")
                    say("")
                    say_reward("Start Eveniment?")
                    local s=select("Da", "Nu")
                    if s==1 then
                        say_title("Administrare Eveniment:")
                        say("")
                        say("[Eveniment]Cufãr Clar de Lunã: A inceput")
                        game.set_event_flag("mondlicht_event", 1)
                        char_log(0, "Mondlicht_event_start from" ..pc.get_name())
                        notice_all("[Eveniment]Cufãr Clar de Lunã: A inceput!")
                    elseif s==2 then
                        say_title("Administrare Eveniment:")
                        say("")
                        say("~ Pe curând !")
                    end
                end
            end
            when 9004.chat."<GM> Dropul Cuferelor" with pc.is_gm() begin
                if pc.get_name() == "[SGA]Pinguu" or pc.get_name() == "[SGA]DnZ" or pc.get_name() == "[SGA]Pinguu" then
                    say_title("Administrare Eveniment:")
                    say("")
                    say("Cat de mult sã fie dropul acestora ?")
                    say("")
                    say_reward("Între 1-100")
                    say("")
                    local new_chance = tonumber(input())
                    if new_chance < 0 or new_chance > 100 then
                        say_title("Administrare Eveniment:")
                        say("")
                        say("Introducere incorectã ~")
                    else
                        char_log(0, "Mondlicht_event_chance from" ..pc.get_name().. " to " ..new_chance.. "%")
                        game.set_event_flag("mond_drop_chance", new_chance)
                        say_title("Administrare Eveniment:")
                        say("")
                        say("Dropul actual " ..new_chance.. " setat.")
                        say("~ Pe curând !")
                    end
                else
                    say_title("Administrare Eveniment:")
                    say("")
                    say("Nu ai dreptul pentru a executa evenimentul .")
                end
            end
        end
    end

Switch Fix. Permite jucatorului sa ia schimba bonus de la un NPC 20094 introducand un cod PIN.
Acesta nu poate lua alte bonusuri daca are deja in inventar.


Cod: Selectaţi tot

    quest switch_fix begin
                    state start begin                 
                            when 20094.chat."Cumpara Vrajeste obiectul" begin
                                    local pcLevel = 10
                                    local minItem = 1
                                    local maxItem = 200
                    local itemValue = 71084
                                    local singleCost = 5000
                                    say_title("Hong-Hae:")
                                    say_reward("Buna, eu sunt Hong-Hae.")
                                    say_reward("Cu ajutorul meu, vei cumpara cate Vrajeste Obiectul")
                                    say_reward("vrei, pentru a-ti schimba bonusurile de pe iteme.")
                                    say_item_vnum(itemValue)
                                    say_reward("Introduceti câte Vrajeste Obiectul doriti sa")
                    say_reward("cumparati. Totusi, puteti cumpara numai o suma")
                               say_reward(string.format("exacta, intre %d si %d de bucati.", minItem, maxItem))
                                    local quant = math.floor(tonumber(input()))
                                    if quant < minItem or quant> maxItem or quant == nil then
                                            say_title("Hong-Hae:")
                                            say_reward("Îmi pare rau, nu am asa de multe bonusuri.")
                                            say_reward(string.format("Suma trebuie sa fie între %d si %d", minItem, maxItem))
                                            return
                                    end
                                    say_title("Hong-Hae:")
                                    say_reward("Ei bine, a?i facut decizia perfecta.[ENTER]")
                                    say_reward(string.format("Numarul solicitat: %d", quant))
                                    say_reward(string.format("Nivel necesar: %d", pcLevel))
                                    say_reward(string.format("Nivelul tau: %d", pc.get_level()))
                                    say_reward(string.format("Un singur Vrajeste obiectul costa: %d Yang", singleCost))
                                    say_reward("")
                                    local price = quant*singleCost
                                    say_reward(string.format("Suma totala: %d Yang.", price))
                                    say_reward("")
                                    say_reward("Introduceti codul de mai jos, pentru cumparare.")
                                    local psw = number(10000,99999)
                                    say_reward("Cod de siguranta: "..psw)
                                    local check = tonumber(input())
                                    --controlli--
                                    say_title("Hong-Hae:")
                                    if check != psw or check == nil then
                                            say_reward("Codul introdus nu se potrive?te.")
                                            say_reward("Introduceti-l corect data viitoare.")
                                            return
                                    end
                                    if pc.count_item(itemValue) > 0 then
                                            say_reward("Nu poti primi alte Vrajeste Obiectul")
                                            say_reward("Prima data terminale pe cele din inventar.")
                                            return
                                    end
                                    if pc.get_gold() < price then
                                            say_reward("Nu aveti suficienti yang,")
                                            say_reward("revino când ai suma necesara.")
                                            return
                                    end
                                    if pc.get_level() < pcLevel then
                                            say_reward("Nu ai nivelul necesar pentru a continua.")
                                            say_reward("Reintoarcete înapoi când ai nivelul necesar.")
                                            return
                                    end
                                    -- end control--
                                    say_reward("Multumesc ca ai cumparat, ai primit")
                                    say_item_vnum(itemValue)
                                    say_reward("Mai vino pe aici, cand ai nevoie!")
                                    pc.changegold(-price)
                                    pc.give_item2(itemValue, quant)
                            end
                    end
            end

Piatra spirit 100% RO cu diacritice.

Cod: Selectaţi tot

    quest training_gRangmaster_skill begin
        state start begin
       when 50513.use begin
           say_title("Piatra Spiritului")

           if pc.get_skill_group() == 0 then
          say("Nu ai nicio aptitudine"..pc.get_skill_group())
          return
           end

           if get_time() < pc.getqf("next_time") then -- and not is_test_server() then
          if pc.is_skill_book_no_delay() then
              say("Aceast lucru vă permite")
              say("perfecţionarea competenţelor.")
              say("")
              wait()
              say_title("Piatra Spiritului")
          else
              say("Trebuie să aşteptaţi.")
              return
          end
           end

           local result = training_gRangmaster_skill.BuildGRangMasterSkillList(pc.get_job(), pc.get_skill_group())

           local vnum_list = result[1]
           local name_list = result[2]

           if table.getn(vnum_list) == 0 then
          say("Nu iti poti perfectiona competentele!")
          return
           end

           say("Alegeti o competenta din urmatoarele.")
           say("")

           local menu_list = {}
           table.foreach(name_list, function(i, name) table.insert(menu_list, name) end)
           table.insert(menu_list, "Renunta")

           local s=select_table(menu_list)
           if table.getn(menu_list) == s then
          return
           end

           local skill_name=name_list[s]
           local skill_vnum=vnum_list[s]
           local skill_level = pc.get_skill_level(skill_vnum)
           local cur_alignment = pc.get_real_alignment()
           local need_alignment = 1000+500*(skill_level-30)

           test_chat("Punctre rang:"..cur_alignment)
           test_chat("Rang negativ prea mare:"..need_alignment)

           local title=string.format("%s a reuşit", skill_name, skill_level-30+1)

           say_title(title)
           say("Atunci când citiţi piatra spiritului")
           say("pierzi punctaj din grad!")
           say("")

           if cur_alignment<-19000+need_alignment then
          say_reward("Puncte insuficiente.")
          return
           end

           if cur_alignment<0 then
          say_reward(string.format("Puncte necesare: %d -> %d", need_alignment, need_alignment*2))
          say_reward("pentru a mari competenta")
          need_alignment=need_alignment*2
           elseif cur_alignment<need_alignment then
          say_reward(string.format("Puncte necesare: %d", need_alignment))
          say_reward("Rang negativ prea mare")
           else
          say_reward(string.format("Puncte necesare: %d", need_alignment))
           end
           say("")

           local s=select("Mai mult", "Renunta")   
           if s==2 then
          return
           end


           if cur_alignment>=0 and cur_alignment<need_alignment then
          say_title(string.format("Piatra Spiritului", title))
          say("A venit timpul!!")
          say("Pentru antrenament,")
          say("Va rugam sa scrieti : Antrenament")
          say("")
          say("")
          say_reward("Antrenament")
          say("")
          say("")
          local s=input()
          if s!="Antrenament" then
              return
          end
           end

           if get_time() < pc.getqf("next_time") then -- and not is_test_server() then
          if pc.is_skill_book_no_delay() then
              pc.remove_skill_book_no_delay()
          else
              say("Sa vedeam ce-ai reusit")
              return
          end
           end

           pc.setqf("next_time", get_time()+time_hour_to_sec(number(8, 12)))

           if need_alignment>0 then
          if pc.learn_gRang_master_skill(skill_vnum) then
              pc.change_alignment(-need_alignment)


              say_title(string.format("%s ", title))
              if 40 == pc.get_skill_level(skill_vnum) then
             say(string.format("%s este deja Perfect", skill_name))
              else
             say(string.format("%s Succes", skill_name, skill_level-30+1+1))
              end
              say("")
              say_reward("Succes!")
              say_reward(string.format("Puncte luate %d ", need_alignment))
              say("")
          else
              say_title(string.format("%s ", title))
              say("Acest lucru nu este elaborat ,din pacate.")
              say("")
              say_reward("Ai esuat!")
              say("Mai Incearca")
              pc.change_alignment(-number(need_alignment/3, need_alignment/2))
          end
           end

           item.remove()
       end
       function BuildGRangMasterSkillList(job, group)
           GRang_MASTER_SKILL_LEVEL = 30
           PERFECT_MASTER_SKILL_LEVEL = 40

           local skill_list = special.active_skill_list[job+1][group]
           local ret_vnum_list = {}
           local ret_name_list = {}

           -- test_chat(string.format("job=%d, group=%d", job, group))

           table.foreach(skill_list,
           function(i, skill_vnum)
          local skill_level = pc.get_skill_level(skill_vnum)

          -- test_chat(string.format("[%d]=%d", skill_vnum, skill_level))
          if skill_level >= GRang_MASTER_SKILL_LEVEL and skill_level < PERFECT_MASTER_SKILL_LEVEL then

              table.insert(ret_vnum_list, skill_vnum)
              local name=locale.GM_SKILL_NAME_DICT[skill_vnum]
              if name == nil then name=skill_vnum end
              table.insert(ret_name_list, name)
          end
           end)
           return {ret_vnum_list, ret_name_list}


           --return {ret_vnum_list, ret_name_list}
       end
        end
    end

Clasament TOP 10 direct in joc la un NPC.La fierar.

Cod: Selectaţi tot

    quest rank_list begin
        state start begin
           when 20016.chat."Top 10" begin
                local jucator = mysql_query("SELECT * FROM player.player WHERE player.name NOT LIKE '[%]%' ORDER BY player.level DESC, player.exp DESC","root","rootpw","player","rootip")
                say_title("Top 10 al jucatorilor:")
                say("Locul 1:     Name: "..jucator.name[1].."    Level: "..jucator.level[1].." ")
                say("Locul 2:     Name: "..jucator.name[2].."    Level: "..jucator.level[2].." ")
                say("Locul 3:     Name: "..jucator.name[3].."    Level: "..jucator.level[3].." ")
                say("Locul 4:     Name: "..jucator.name[4].."    Level: "..jucator.level[4].." ")
                say("Locul 5:     Name: "..jucator.name[5].."    Level: "..jucator.level[5].." ")
                say("Locul 6:     Name: "..jucator.name[6].."    Level: "..jucator.level[6].." ")
                say("Locul 7:     Name: "..jucator.name[7].."    Level: "..jucator.level[7].." ")
                say("Locul 8:     Name: "..jucator.name[8].."    Level: "..jucator.level[8].." ")
                say("Locul 9:     Name: "..jucator.name[9].."    Level: "..jucator.level[9].." ")
                say("Locul 10:     Name: "..jucator.name[10].."    Level: "..jucator.level[10].." ")
            end
        end
    end

Intrarea in grota la Koe-Pung. Cere 1 piatra insangerata si nivel 75.
uest intrare_v3 begin
state start begin
when login or levelup with pc.level >74 begin
set_state(v3transport)
end
end

state v3transport begin
when 20092.chat."Intra in Grota Exilului" begin
say(""..mob_name(20092).."")
say("Locatia grotei este cunoscuta de foarte putini")
say("si cei care cunosc locatia o tin secreta.Dragonul")
say("Negru conduce lumea de jos si tot ce apartine de")
say("aceasta lume.El este inca plin de ura fata de")
say("toate lucrurile vii.Si toti care ii trec calea")
say("vor simti furia sa.")
wait()
if pc.get_premium_remain_sec(PREMIUM_EXP) > 0 then
say("Esti pregatit sa treci de pragul lumii")
say("civilizate?Daca ai peste nivelu 75 si")
say("pasajul de trecere te voi teleporta in")
say("Grota Exilului!")
say("")
wait()
end
if pc.count_item(30191) >0 and pc.level >74 then
say(""..mob_name(20092).."")
say("Pregatestete!Te voi duce unde doar marii")
say("eroi au acces!Ai grija!")
pc.remove_item(30191)
char_log(0,"GO_SPIDER2","USE_ITEM(30191)")
wait()
elseif pc.count_item(30191) >0 and pc.level >74 then
say(""..mob_name(20092).."")
say("Nu ai permisul de trecere, sau")
say("nivelu necesar.Intoarcete doar")
say("cand indeplinesti cerintele.")
char_log(0,"GO_SPIDER2","USE_ITEM(3217321)")
wait()
return
else
say(""..mob_name(20092).."")
say("Nu ai permisul de trecere, sau")
say("nivelu necesar.Intoarcete doar")
say("cand indeplinesti cerintele.")
wait()
return
end

say("Pregatestete!Te voi duce unde doar marii")
say("eroi au acces!Ai grija!")
wait()
pc.warp(9900,1207900)
return
end

end

end

Informatii server

Cod: Selectaţi tot

    quest game_info begin
        state start begin
            when login begin
                send_letter("Informaþii Server")
            end
            when button or info begin
                say_title("Informaþii Server")
                say("")
                say_title("Echipa Metin2M5:")
                say("Super Game Admin: [SGA]Pinguu")
                say("Game Admin: [SGA]DnZ")
                say("Game Master: [GM] -")
                say("Trial Game Master:[TGM]Irina")           
                say_title("Ratele serverului:")
                say("Yang: 350%")
                say("Exp: 200%")
                say("Drop: 250%")
                say_title("Pentru mai multe multe informaþii vizitaþi:")
                say("www.metin2m5.ro")
                say_reward("Þine minte .. joacã corect!")
                say_title("Sã ai un joc plãcut "..pc.get_name())
            end
        end
    end

Secretul Ierburilor,NPC unde poti face ape/roua din flori.

Cod: Selectaţi tot

    quest cube begin
       state start begin
          when 20018.chat."Secretul Ierburilor" with pc.level >= 15 begin
               say("Bună străine")
                say("Ştii, eu am darul de a")
                say("amesteca ierburi împreună")
                say("şi din ele rezultă anumite poţiuni")
                say("Pot să îţi ofer şi ţie acest serviciu,")
                say("Doar adu-mi plantele!")
             wait()
             setskin(NOWINDOW)
             command("cube open")
             -- say("Succes")
          end


          when 20017.chat."Secretul Ierburilor" with pc.level >= 30 begin
              say("Bună străine")
                say("Ştii, eu am darul de a")
                say("amesteca ierburi împreună")
                say("şi din ele rezultă anumite poţiuni")
                say("Pot să îţi ofer şi ţie acest serviciu,")
                say("Doar adu-mi plantele!")
             wait()
             setskin(NOWINDOW)
             command("cube open")

          end


          when 20022.chat."Secretul Ierburilor" with pc.level >=45 begin
             say("Bună străine")
                say("Ştii, eu am darul de a")
                say("amesteca ierburi împreună")
                say("şi din ele rezultă anumite poţiuni")
                say("Pot să îţi ofer şi ţie acest serviciu,")
                say("Doar adu-mi plantele!")
             say("Ştii tu ...din mâna mea ies")
             say("cele mai bune poţiuni de")
             say("pe acest tărâm.")
             say("Ce zici, vrei să încerci şi tu?")
             wait()
             setskin(NOWINDOW)
             command("cube open")
          end     
    end
    end

TUTORIAL INSTALARE QUEST

1. Salvaţi conţinutul quest-ului într-un fişier text numit de exemplu rasplata.quest .
2. Vă conectaţi la filezilla / winscp şi întrati în /usr/home/game/share/locale/germany/quest (depinde ce server aveţi).
3. Îl puneţi acolo (să fie .quest) şi da-ţi permisiuni 777.
4. Te loghezi în FreeBSD / putty şi scrii în felul următor: cd /usr/home/game/share/locale/germany/quest apoi ./qc rasplata.quest
5. Intraţi pe server şi scrieţi /reload q .
6. Testaţi quest-ul .

Deconectat
Avatar utilizator
FlorinX09
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 36
Membru din: 25 Oct 2014
Status: :D
Server Metin2: Metin2 Raiden
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: [QUEST-URI] Utile pentru server !

Mesajde FlorinX09 » 16 Apr 2015, 11:51

Clasamentul si Informatii Server mi-au fost de ajutor . Mersi!
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
h u m a n
Super Ad Mod
Super Ad Mod
Mesaje: 1936
Membru din: 03 Sep 2014
Localitate: Bravos
Reputație: ﭸ S.Ad.Moderator
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
ﭸ Fost lider Helperi si Trial Helperi
ﭸ Fost Ad.Moderator
ﭸ Fost S.Moderator
ﭸ Fost Moderator
ﭸ Fost Helper
▬▬▬▬▬▬▬▬
ﭸ Old dawg
ﭸ Băştinaş
ﭸ Human after all...
▬▬▬▬▬▬▬▬
ﭸ Sătul de PCR
Status: ▬▬▬▬▬▬
Server Metin2: ▬▬▬▬▬▬
Mulțumiri acordate: 18
Mulțumiri primite: 17
Contact:

Re: [QUEST-URI] Utile pentru server !

Mesajde h u m a n » 07 Iul 2015, 21:10

Mutat în quest-uri!

[ Mesaj scris via Android ] Imagine
Imagine
Imagine


Înapoi la “Quest-uri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Angelic și 4 vizitatori