Cerere: quest roua permanenta!

Totalitatea subiectelor care nu respectă regulamentul vor fi stocate aici.
Deconectat
Avatar utilizator
Ratonul Maret
Utilizator interzis !
Utilizator interzis !
Mesaje: 46
Membru din: 10 Noi 2014
Status: @_@
Server Metin2: Eclypsia2
Regat: Shinsoo
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Cerere: quest roua permanenta!

Mesajde Ratonul Maret » 22 Dec 2014, 00:04

As vrea un quest de roua permanenta facut de voi, am nevoie pentru server

Deconectat
Avatar utilizator
Floki
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 180
Membru din: 20 Sep 2014
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: www.redlinemt2.com
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Cerere: quest roua permanenta!

Mesajde Floki » 22 Dec 2014, 01:18

Poftim

Cod: Selectaţi tot

----------------------------------------------------
--COLLECT QUEST_lv81
--METIN2 Collect Quest 
----------------------------------------------------
quest roua_quest_lv81  begin
   state start begin
      when login or levelup with pc.level >= 30 and pc.level <= 150 begin
         set_state(information)
      end   
   end

   state information begin
      when letter begin
         local v = find_npc_by_vnum(20095)
         if v != 0 then
            target.vid("__TARGET__", v, "Roua/Crit Permanent/a")
         end
         send_letter("Roua/Crit Permanenta")
      end

      when button or info begin
         say_title("Roua Permanenta:")
         say("Din cauza bugului la roua, si din cauza excessului")
         say("Am decis , sa  scoatem roua/Crit de pe")
         say("server. Fugi la Seon-Hae!")
         say("Si el iti va da bonusurile de la Roua/Crit maxima permanent..")
         say("")
      end
     
      when __TARGET__.target.click or
         20095.chat."Misiunea pentru pt roua/Crit permanent/a" begin
         target.delete("__TARGET__")
         say_title("Seon-hae:")
         say("Oh!! Te rog ajuta-ma.")
         say("Adun informatii despre")
         say("monstrii din tinutul nostru, dar nu")
         say("ma pot ocupa singur.")
         say("Iti poti imagina ca eu, un")
         say("simplu batran, am")
         say("probleme in acest sens. Te rog,")
         say("ajuta-ma. Bineinteles ca vei primi")
         say("bonusurile de la roua PERMANENTA.")
         wait()
         say_title ( "Seon-Hae:" )
         say("In acest moment examinez" )
         say("orcii negri din Valea Seungryong.")
         say("Dintii lor sunt plini de calciu.")
         say("De aceea sunt asa de")
         say("interesanti pentru mine. Este posibil sa")
         say("fim legati de acesti orci")
         say("..Dintii pot fi o cheie")
         say("a evolutiei umane pentru noi toti!")
         say("")
         wait()
         say_title("Seon-Hae:")
         say("Poti sa-mi faci rost de niste")
         say("dinti? Dar am nevoie de")
         say("dinti speciali prin urmare fii foarte")
         say("atent..Poti sa-l folosesti pe prietenul meu")
         say("din apropiere in cazul in care nu-ti place sa vanezi")
         say("orcii..Dar cred ca te va costa foarte mult!")
         say("")                                                                                                                   
         set_state(go_to_disciple)
         pc.setqf("duration",0)
         pc.setqf("collect_count",0)
         pc.setqf("drink_drug",0)
      end
   end

   state go_to_disciple begin
      when letter begin
         send_letter("Dintii din Valea Seungryong")
         
      end
      when button or info begin
         say_title("Dintii din Valea Seungryong:")
         say("Seon-Hae are nevoie")
         say("de dintii de orc din Valea")
         say("Seungryong pentru cercetarile sale.")
         say("Adu-i mereu cate unul pe rand,")
         say("in asa fel incat sa aiba timp sa ii")
         say("examineze.")
         say("ATENTIE DINTII SE POT GASI LA FIERAR")
         say_item_vnum(30006)
         say_reward("Pana acum ai colectat".." "..pc.getqf("collect_count").." dinti de orc.")
         say("")
      end
     
      when 71035.use begin
         if get_time() < pc.getqf("duration") then
            say_title("Elixir:")
            say("Poti diminua timpul de asteptare daca vrei.")
            return
         end
         if pc.getqf("drink_drug")==1 then
            say_title("Elixir:")
            say("Poti diminua timpul de asteptare daca vrei.")

            return
         end
         if pc.count_item(30006)==0 then
            say_title("Seon-Hae:")
            say("Daca nu-mi aduci dintii de orc")
            say("cum imi voi termina")
            say("cercetarea? Gaseste-mi cativa!")
            say("")
            return
         end
         item.remove()   
         pc.setqf("drink_drug",1)
      end



     
      when 20095.chat."Ai un dinte de orc?" with pc.count_item(30006) >0   begin
         if get_time() > pc.getqf("duration") then
            say_title("Seon-Hae:")
            say("Humm...")
            say("Mi-ai adus un dinte de orc..")
            say("Sa ma uit o clipa.")
            say("")
            pc.remove_item("30006", 1)
            pc.setqf("duration",get_time()+0) -----------------------------------00??
            wait()
           
            local pass_percent
            if pc.getqf("drink_drug")==0 then
               pass_percent=80
            else     
               pass_percent=100
            end
           
            local s= number(1,100)
            if s<= pass_percent  then
               if pc.getqf("collect_count")< 9 then
                  local index =pc.getqf("collect_count")+1
                  pc.setqf("collect_count",index)
                  say_title("Seon-Hae:")
                  say("Perfect aventurierule!")
                  say("Acest dinte de orc este potrivit pentru cercetarea mea.")
                                         say("")
                  say_reward("Trebuie sa-mi mai aduci".." "..10-pc.getqf("collect_count").. " dinti de orc!")
                  say("")
                  pc.setqf("drink_drug",0)
                  return
               end
               say_title("Seon-Hae:")
               say("Excelent!!!")
               say("Mi-am terminat cercetarea...")
               say("Nu... Asteapta...")
               say("Pentru a-mi termina cercetarea am nevoie")   
               say("de Piatra sufletului Jununggyis.")
               say("Ea pica la orci.")
               say("")
               pc.setqf("collect_count",0)
               pc.setqf("drink_drug",0)   
               pc.setqf("duration",0)
               set_state(key_item)
               return
            else                       
            say_title("Biologul Cheagirab:")
            say("Acest dinte nu este potrivit pentru")
            say("cercetarea mea.")
            say("Poti sa-mi aduci altul?")
            pc.setqf("drink_drug",0)
            return
            end
      else
        say_title("Seon-Hae:")
        say("Ah... Adu-ti aminte sa-mi aduci cate")
        say("un dinte pe rand!")
        say("In cazul in care aduci mai mult de un dinte, vei putea")
        say("sa-i aduni, dar iti voi lua")
        say("unul singur...Prin urmare fii atent!")
        return
      end

   end
end


   state key_item begin
      when letter begin
         send_letter("Piatra Sufletului")
         
         if pc.count_item(30220)>0 then   
            local v = find_npc_by_vnum(20095)
            if v != 0 then
               target.vid("__TARGET__", v, "Piatra Sufletului")
            end
         end

      end
      when button or info begin
         if pc.count_item(30220) >0 then
            say_title("Piatra Sufletului:")
            say("Acum ca ai adus toti dintii de orc")
            say("si ai gasit Piatra Sufletului")
            say("intoarce-te la Seon-Hae sa ")
            say("iti dea recompensa!")
            return
         end
         say_title("Piatra Sufletului:")
         say("Acum ca ai gasit toti cei ")
         say("zece dinti..Gaseste Piatra Sufletului")
         say("pentru a termina cercetarea.")
         say_item_vnum(30220)
         say("O vei gasi vanand orcii negri sau mereu")
         say("de la prietenul meu din apropiere.")
         say("")
      end
     

   
      when 635.kill or
          636.kill or
          637.kill  begin
         local s = number(1, 30)
         if s == 1 and pc.count_item(30220)==0 then
            pc.give_item2(30220, 1)
            send_letter("Am Piatra Sufletului")     
         end   
      end
   
      when __TARGET__.target.click  or
         20095.chat."Am Piatra Sufletului" with pc.count_item(30220) > 0  begin
         target.delete("__TARGET__")
         say_title ( "Seon-Hae:" )
         say ( "Acum ca ai gasit Piatra Sufletului" )
         say ( "pot intr-un final sa-mi termin" )
         say ( "cercetarea.Du-te sa iti ridici recompensa." )
         say ( "" )
         say_reward("Du-te la Beak-go.")
         pc.remove_item(30220,1)
         set_state(__reward)
      end
     
   end
   
   state __reward begin
      when letter begin
         send_letter("Gaseste-l pe Beak-go")
         
         local v = find_npc_by_vnum(20018)
         if v != 0 then
            target.vid("__TARGET__", v, "Beak-go")
         end

      end
      when button or info begin
         say_title("Gaseste-l pe Beak-go:")
         say("Ai gasit Piatra Sacra a Sufletului ..Minunat!")
         say("Acum nu-ti mai lipseste decat sa te duci sa-ti iei")
         say("recompensa..")
         say("")
         say_reward("Mergi la Beak-go si ia-ti recompensa.")
         say("")
      end
     
      when __TARGET__.target.click  or
         20018.chat."Recompensa Roua/Crit Permanenta"  begin
         target.delete("__TARGET__")
         say_title("Beak-go:")
         say("Mi-a spus Seon-Hae ca ai reusit")
         say("sa-i termini cercetarea")
         say("aducandu-i ce avea nevoie.")
         say("Te asteapta, prin urmare, o recompensa mare.")
         say("")
         say_title("Ca recompensa vei primi:")
         say_reward("Bonus Viteza de miscare +10% (Permanent).")
         say_reward("Bonus Viteza de atac +10% (Permanent).")
         say_reward("Valoarea atacului +120 (Permanent).")
         say_reward("Rezistenta la magie +20% (Permanent).")
         say_reward("Aparare +200 (Permanent).")
         say_reward("Sansa de lov. Critica +40% (Permanent).")
         say_reward("Sansa de lov. Patrunzatoare +40% (Permanent).")
         affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 10, 60*60*24*365*60) --60¦~   
         affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 10, 60*60*24*365*60) --60¦~   
         affect.add_collect(apply.CRITICAL_PCT, 40, 60*60*24*365*60) --60¦~
         affect.add_collect(apply.PENETRATE_PCT, 40, 60*60*24*365*60) --60¦~   
         affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 120, 60*60*24*365*60) --60¦~
         affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS, 200, 60*60*24*365*60) --60¦~
         affect.add_collect(apply.RESIST_MAGIC, 20, 60*60*24*365*60) --60¦~
         pc.give_item2(50109, 1)
         clear_letter()
         set_state(__complete)
      end
   end
   state __complete begin
   end
end

Deconectat
Avatar utilizator
Ratonul Maret
Utilizator interzis !
Utilizator interzis !
Mesaje: 46
Membru din: 10 Noi 2014
Status: @_@
Server Metin2: Eclypsia2
Regat: Shinsoo
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Cerere: quest roua permanenta!

Mesajde Ratonul Maret » 25 Dec 2014, 17:20

un quest sa iti dea roua permanenta fara a cere nimic?

Deconectat
Avatar utilizator
M.Seby
Utilizator interzis !
Utilizator interzis !
Mesaje: 3011
Membru din: 10 Sep 2013
Localitate: Suceava
Reputație: Fost Administrator
Fost Organizator echipă
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: Not Found
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 11
Contact:

Re: Cerere: quest roua permanenta!

Mesajde M.Seby » 28 Dec 2014, 17:18

Cod: Selectaţi tot

quest roua_quest_lv1  begin
   state start begin
      when login or levelup with pc.level >= 1 and pc.level <= 150 begin
         set_state(information)
      end   
   end
say_title("Ca recompensa vei primi:")
         say_reward("Bonus Viteza de miscare +10% (Permanent).")
         say_reward("Bonus Viteza de atac +10% (Permanent).")
         say_reward("Valoarea atacului +120% (Permanent).")
         say_reward("Rezistenta la magie +20% (Permanent).")
         say_reward("Aparare +200% (Permanent).")
         say_reward("Sansa de lov. Critica +20% (Permanent).")
         say_reward("Sansa de lov. Patrunzatoare +20% (Permanent).")
         affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 10, 60*60*24*365*60) --60¦~   
         affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 10, 60*60*24*365*60) --60¦~   
         affect.add_collect(apply.CRITICAL_PCT, 20, 60*60*24*365*60) --60¦~
         affect.add_collect(apply.PENETRATE_PCT, 20, 60*60*24*365*60) --60¦~   
         affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 120, 60*60*24*365*60) --60¦~
         affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS, 200, 60*60*24*365*60) --60¦~
         affect.add_collect(apply.RESIST_MAGIC, 20, 60*60*24*365*60) --60¦~
         pc.give_item2(50109, 1)
         clear_letter()
         set_state(__complete)
      end
   end
   state __complete begin
   end
end
Imagine

Contact:

Skype: seby_061

Deconectat
Avatar utilizator
Ratonul Maret
Utilizator interzis !
Utilizator interzis !
Mesaje: 46
Membru din: 10 Noi 2014
Status: @_@
Server Metin2: Eclypsia2
Regat: Shinsoo
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: Cerere: quest roua permanenta!

Mesajde Ratonul Maret » 29 Dec 2014, 23:27

expecting 'state'
questroua.lua:7:Abort (core dumped)


Înapoi la “Topicuri şi mesaje şterse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori