cerere quest roua permanenta

Totalitatea subiectelor care nu respectă regulamentul vor fi stocate aici.
Deconectat
Avatar utilizator
BloDyMinD
Nivel 3
Nivel 3
Mesaje: 479
Membru din: 16 Iul 2014
Status: www.waroflegends2.ro
Server Metin2: War Of Legends2
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 1

cerere quest roua permanenta

Mesajde BloDyMinD » 19 Ian 2015, 17:59

Salut as vrea un quest cu roua permanenta dar sa aiba un drop la quest pt un pvm hard va rog frumos .. Sau daca nu unul simplu ca il modific eu
Imagine

SERVICII: PHOTOSHOP , PHPBB , METIN2

Deconectat
Avatar utilizator
AdrianC
Nivel 4
Nivel 4
Mesaje: 607
Membru din: 30 Noi 2014
Reputație: -Trial Moderator
-Pensionat
-Analist Programator
-AMF
Status: http://metin2blackart.ga/
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 3

Re: cerere quest roua permanenta

Mesajde AdrianC » 20 Ian 2015, 19:59

Poftim:

Cod: Selectaţi tot

----------------------------------------------------
--COLLECT QUEST_lv30
--METIN2 Roua - Dintii de ork
----------------------------------------------------
quest roua_quest_lv30  begin
   state start begin
      when login or levelup with pc.level >= 30 and pc.level <= 150 begin
         set_state(information)
      end   
   end

   state information begin
      when letter begin
         local v = find_npc_by_vnum(20095)
         if v != 0 then
            target.vid("__TARGET__", v, "Roua Permanenta")
         end
         send_letter("Roua Permanenta")
      end

      when button or info begin
         say_title("Roua Permanenta:")
         say("Din cauza bugului la roua, si din cauza excessului")
         say("Am decis , sa  scoatem roua de pe")
         say("server. Fugi la Seon-Hae!")
         say("Si el iti va da bonusurile de la Roua maxima permanent..")
         say("")
      end
     
      when __TARGET__.target.click or
         20095.chat."Misiunea pentru pt roua permanenta" begin
         target.delete("__TARGET__")
         say_title("Seon-hae:")
         say("Oh!! Te rog ajuta-ma.")
         say("Adun informatii despre")
         say("monstrii din tinutul nostru, dar nu")
         say("ma pot ocupa singur.")
         say("Iti poti imagina ca eu, un")
         say("simplu batran, am")
         say("probleme in acest sens. Te rog,")
         say("ajuta-ma. Bineinteles ca vei primi")
         say("bonusurile de la roua PERMANENTE.")
         wait()
         say_title ( "Seon-Hae:" )
         say("In acest moment examinez" )
         say("orcii negri din Valea Seungryong.")
         say("Dintii lor sunt plini de calciu.")
         say("De aceea sunt asa de")
         say("interesanti pentru mine. Este posibil sa")
         say("fim legati de acesti orci")
         say("..Dintii pot fi o cheie")
         say("a evolutiei umane pentru noi toti!")
         say("")
         wait()
         say_title("Seon-Hae:")
         say("Poti sa-mi faci rost de niste")
         say("dinti? Dar am nevoie de")
         say("dinti speciali prin urmare fii foarte")
         say("atent..Poti sa-l folosesti pe prietenul meu")
         say("din apropiere in cazul in care nu-ti place sa vanezi")
         say("orcii..Dar cred ca te va costa foarte mult!")
         say("")                                                                                                                   
         set_state(go_to_disciple)
         pc.setqf("duration",0)
         pc.setqf("collect_count",0)
         pc.setqf("drink_drug",0)
      end
   end

   state go_to_disciple begin
      when letter begin
         send_letter("Dintii din Valea Seungryong")
         
      end
      when button or info begin
         say_title("Dintii din Valea Seungryong:")
         say("Seon-Hae are nevoie")
         say("de dintii de orc din Valea")
         say("Seungryong pentru cercetarile sale.")
         say("Adu-i mereu cate unul pe rand,")
         say("in asa fel incat sa aiba timp sa ii")
         say("examineze.")
         say("")
         say_item_vnum(30006)
         say_reward("Pana acum ai colectat".." "..pc.getqf("collect_count").." dinti de orc.")
         say("")
      end
     
      when 71035.use begin
         if get_time() < pc.getqf("duration") then
            say_title("Elixir:")
            say("Poti diminua timpul de asteptare daca vrei.")
            return
         end
         if pc.getqf("drink_drug")==1 then
            say_title("Elixir:")
            say("Poti diminua timpul de asteptare daca vrei.")

            return
         end
         if pc.count_item(30006)==0 then
            say_title("Seon-Hae:")
            say("Daca nu-mi aduci dintii de orc")
            say("cum imi voi termina")
            say("cercetarea? Gaseste-mi cativa!")
            say("")
            return
         end
         item.remove()   
         pc.setqf("drink_drug",1)
      end



     
      when 20095.chat."Ai un dinte de orc?" with pc.count_item(30006) >0   begin
         if get_time() > pc.getqf("duration") then
            say_title("Seon-Hae:")
            say("Humm...")
            say("Mi-ai adus un dinte de orc..")
            say("Sa ma uit o clipa.")
            say("")
            pc.remove_item("30006", 1)
            pc.setqf("duration",get_time()+0) -----------------------------------00??
            wait()
           
            local pass_percent
            if pc.getqf("drink_drug")==0 then
               pass_percent=80
            else     
               pass_percent=100
            end
           
            local s= number(1,100)
            if s<= pass_percent  then
               if pc.getqf("collect_count")< 9 then
                  local index =pc.getqf("collect_count")+1
                  pc.setqf("collect_count",index)
                  say_title("Seon-Hae:")
                  say("Perfect aventurierule!")
                  say("Acest dinte de orc este potrivit pentru cercetarea mea.")
                                         say("")
                  say_reward("Trebuie sa-mi mai aduci".." "..10-pc.getqf("collect_count").. " dinti de orc!")
                  say("")
                  pc.setqf("drink_drug",0)
                  return
               end
               say_title("Seon-Hae:")
               say("Excelent!!!")
               say("Mi-am terminat cercetarea...")
               say("Nu... Asteapta...")
               say("Pentru a-mi termina cercetarea am nevoie")   
               say("de Piatra sufletului Jununggyis.")
               say("Ea pica la orci.")
               say("")
               pc.setqf("collect_count",0)
               pc.setqf("drink_drug",0)   
               pc.setqf("duration",0)
               set_state(key_item)
               return
            else                       
            say_title("Biologul Cheagirab:")
            say("Acest dinte nu este potrivit pentru")
            say("cercetarea mea.")
            say("Poti sa-mi aduci altul?")
            pc.setqf("drink_drug",0)
            return
            end
      else
        say_title("Seon-Hae:")
        say("Ah... Adu-ti aminte sa-mi aduci cate")
        say("un dinte pe rand!")
        say("In cazul in care aduci mai mult de un dinte, vei putea")
        say("sa-i aduni, dar iti voi lua")
        say("unul singur...Prin urmare fii atent!")
        return
      end

   end
end


   state key_item begin
      when letter begin
         send_letter("Piatra Sufletului")
         
         if pc.count_item(30220)>0 then   
            local v = find_npc_by_vnum(20095)
            if v != 0 then
               target.vid("__TARGET__", v, "Piatra Sufletului")
            end
         end

      end
      when button or info begin
         if pc.count_item(30220) >0 then
            say_title("Piatra Sufletului:")
            say("Acum ca ai adus toti dintii de orc")
            say("si ai gasit Piatra Sufletului")
            say("intoarce-te la Seon-Hae sa ")
            say("iti dea recompensa!")
            return
         end
         say_title("Piatra Sufletului:")
         say("Acum ca ai gasit toti cei ")
         say("zece dinti..Gaseste Piatra Sufletului")
         say("pentru a termina cercetarea.")
         say_item_vnum(30220)
         say("O vei gasi vanand orcii negri sau mereu")
         say("de la prietenul meu din apropiere.")
         say("")
      end
     

   
      when 635.kill or
          636.kill or
          637.kill  begin
         local s = number(1, 30)
         if s == 1 and pc.count_item(30220)==0 then
            pc.give_item2(30220, 1)
            send_letter("Am Piatra Sufletului")     
         end   
      end
   
      when __TARGET__.target.click  or
         20095.chat."Am Piatra Sufletului" with pc.count_item(30220) > 0  begin
         target.delete("__TARGET__")
         say_title ( "Seon-Hae:" )
         say ( "Acum ca ai gasit Piatra Sufletului" )
         say ( "pot intr-un final sa-mi termin" )
         say ( "cercetarea.Du-te sa iti ridici recompensa." )
         say ( "" )
         say_reward("Du-te la Beak-go.")
         pc.remove_item(30220,1)
         set_state(__reward)
      end
     
   end
   
   state __reward begin
      when letter begin
         send_letter("Gaseste-l pe Beak-go")
         
         local v = find_npc_by_vnum(20018)
         if v != 0 then
            target.vid("__TARGET__", v, "Beak-go")
         end

      end
      when button or info begin
         say_title("Gaseste-l pe Beak-go:")
         say("Ai gasit Piatra Sacra a Sufletului ..Minunat!")
         say("Acum nu-ti mai lipseste decat sa te duci sa-ti iei")
         say("recompensa..")
         say("")
         say_reward("Mergi la Beak-go si ia-ti recompensa.")
         say("")
      end
     
      when __TARGET__.target.click  or
         20018.chat."Recompensa Roua Permanenta"  begin
         target.delete("__TARGET__")
         say_title("Beak-go:")
         say("Mi-a spus Seon-Hae ca ai reusit")
         say("sa-i termini cercetarea")
         say("aducandu-i ce avea nevoie.")
         say("Te asteapta, prin urmare, o recompensa mare.")
         say("")
         say_title("Ca recompensa vei primi:")
         say_reward("Bonus Viteza de miscare +10% (Permanent).")
         say_reward("Bonus Viteza de atac +10% (Permanent).")
         say_reward("Valoarea atacului +120% (Permanent).")
         say_reward("Rezistenta la magie +20% (Permanent).")
         say_reward("Aparare +200% (Permanent).")
         say_reward("Sansa de lov. Critica +20% (Permanent).")
         say_reward("Sansa de lov. Patrunzatoare +20% (Permanent).")
         affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 10, 60*60*24*365*60) --60¦~   
         affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 10, 60*60*24*365*60) --60¦~   
         affect.add_collect(apply.CRITICAL_PCT, 20, 60*60*24*365*60) --60¦~
         affect.add_collect(apply.PENETRATE_PCT, 20, 60*60*24*365*60) --60¦~   
         affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 120, 60*60*24*365*60) --60¦~
         affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS, 200, 60*60*24*365*60) --60¦~
         affect.add_collect(apply.RESIST_MAGIC, 20, 60*60*24*365*60) --60¦~
         pc.give_item2(50109, 1)
         clear_letter()
         set_state(__complete)
      end
   end
   state __complete begin
   end
end


Înapoi la “Topicuri şi mesaje şterse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: cotcorus și 8 vizitatori