Client Interface illumina (code by [Robert])

Totalitatea subiectelor care nu respectă regulamentul vor fi stocate aici.
Deconectat
Avatar utilizator
Moș xWiggle
Utilizator interzis !
Utilizator interzis !
Mesaje: 494
Membru din: 26 Dec 2015
Localitate: Acasa la prietena ta
Status: - Marijuana -
Server Metin2: Metin2Blow
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 1
Contact:

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde Moș xWiggle » 15 Mar 2016, 21:59

Felicitari pt munca depusa .
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Robert
Traficant de ouă
Traficant de ouă
Mesaje: 1399
Membru din: 19 Feb 2015
Localitate: Timisoara
Reputație: .
Trial Helper
~ Fost Super Moderator ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Fost Ad Moderator ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Fost Moderator ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Fost Trial Moderator ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Fost Helper ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Membru Club ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Castigator Eveniment Paste 2017 ~
~~~~~~~~~~~~~
~Nume anterior : Kanort~
Server Metin2: Nu joc.
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 89
Mulțumiri primite: 117
Contact:

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde Robert » 15 Mar 2016, 22:01

Moș xWiggle scrie:Felicitari pt munca depusa .

Multumesc mult :ymhug:

Deconectat
Avatar utilizator
DaRealPain
Fost Helper
Fost Helper
Mesaje: 957
Membru din: 05 Oct 2014
Status: I'm happy (:
Server Metin2: Loading ...
Mulțumiri acordate: 8
Mulțumiri primite: 7
Contact:

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde DaRealPain » 16 Mar 2016, 00:46

Mult succes Robert cu terminarea codului.

MariusExygo scrie:
[Robert] scrie:
MariusExygo scrie:De ce le postezi la nabi munca ta? pointless...
Doar thinboard, bravo

De mila :)) Am mai mult decât thinboard :)) Stai calm.

[ Mesaj scris via Android ] Imagine

Nu le pune traiti-ar serveru

Asta e diferenta intre romani si germani.
Cum ti-a spus si Sora deja acesta este un proiect pentru comunitate.
El nici o secunda nu s-a gandit sa il vanda.
Dar tu repede "Dece nu il vinzi? Daca asi fi fost in locul tau la-si fi vandut."
Dar na, saracu' cauta peste tot sa faca bani.

Deconectat
Avatar utilizator
MariusExygo
Fost Helper
Fost Helper
Mesaje: 1667
Membru din: 09 Mar 2014
Localitate: Planeta Pluto
Server Metin2: Wild Fantasy
Mulțumiri acordate: 16
Mulțumiri primite: 72
Contact:

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde MariusExygo » 16 Mar 2016, 11:21

Asta e diferenta intre romani si germani.
Cum ti-a spus si Sora deja acesta este un proiect pentru comunitate.
El nici o secunda nu s-a gandit sa il vanda.
Dar tu repede "Dece nu il vinzi? Daca asi fi fost in locul tau la-si fi vandut."
Dar na, saracu' cauta peste tot sa faca bani.


Nu e vorba de bani desteptule, si apropo daca tot zici care-i diferenta dintre romani si germani, hai sa-ti spun eu care-i diferenta, la roman cand ii zici de 5-10 euro parca il curentezi :)

Deconectat
Avatar utilizator
Robert
Traficant de ouă
Traficant de ouă
Mesaje: 1399
Membru din: 19 Feb 2015
Localitate: Timisoara
Reputație: .
Trial Helper
~ Fost Super Moderator ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Fost Ad Moderator ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Fost Moderator ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Fost Trial Moderator ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Fost Helper ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Membru Club ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Castigator Eveniment Paste 2017 ~
~~~~~~~~~~~~~
~Nume anterior : Kanort~
Server Metin2: Nu joc.
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 89
Mulțumiri primite: 117
Contact:

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde Robert » 17 Mar 2016, 22:26

DaRealPain scrie:Mult succes Robert cu terminarea codului.

Multumesc. Up
Am finalizat Cod Decor Board

Deconectat
Avatar utilizator
Apollo
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 39
Membru din: 10 Mai 2014
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: Elysium2
Regat: Shinsoo
Mulțumiri acordate: 2
Mulțumiri primite: 2

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde Apollo » 19 Mar 2016, 01:25

Cine o doreste ma poate gasi pe skype: geo.geani94.
P.S.: Not for free!

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Paikei
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 34
Membru din: 28 Feb 2016
Localitate: Suceava
Status: 123
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 0

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde Paikei » 19 Mar 2016, 13:47

Abia astept sa finalizezi acest proiect! BIG UP :-bd

Deconectat
Avatar utilizator
MariusExygo
Fost Helper
Fost Helper
Mesaje: 1667
Membru din: 09 Mar 2014
Localitate: Planeta Pluto
Server Metin2: Wild Fantasy
Mulțumiri acordate: 16
Mulțumiri primite: 72
Contact:

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde MariusExygo » 19 Mar 2016, 13:59

Paikei scrie:Abia astept sa finalizezi acest proiect! BIG UP :-bd

Asteapta tu mult si bine

Deconectat
Avatar utilizator
[Brain™]
Nivel 2
Nivel 2
Mesaje: 175
Membru din: 19 Feb 2016
Status: Battle II - Adventure
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 5

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde [Brain™] » 19 Mar 2016, 19:26

La board
Imagine
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Robert
Traficant de ouă
Traficant de ouă
Mesaje: 1399
Membru din: 19 Feb 2015
Localitate: Timisoara
Reputație: .
Trial Helper
~ Fost Super Moderator ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Fost Ad Moderator ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Fost Moderator ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Fost Trial Moderator ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Fost Helper ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Membru Club ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Castigator Eveniment Paste 2017 ~
~~~~~~~~~~~~~
~Nume anterior : Kanort~
Server Metin2: Nu joc.
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 89
Mulțumiri primite: 117
Contact:

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde Robert » 19 Mar 2016, 19:54

[Brain™] scrie:La board
Imagine

Ai grija la TAB-uri
Asa trebuie sa arate la final:

Cod: Selectaţi tot

class Board(Window):

   CORNER_WIDTH = 55
   CORNER_HEIGHT = 55
   LINE_WIDTH = 128
   LINE_HEIGHT = 128

   D = 0
   LT = 0
   LB = 1
   RT = 2
   RB = 3
   L = 0
   R = 1
   T = 2
   B = 3

   def __init__(self):
      Window.__init__(self)

      self.MakeBoard("d:/ymir work/ui/pattern/Board_Corner_", "d:/ymir work/ui/pattern/Board_Line_", "d:/ymir work/ui/pattern/Board_Decoration")
      self.MakeBase()

   def MakeBoard(self, cornerPath, linePath, decorPath):

      CornerFileNames = [ cornerPath+dir+".tga" for dir in ("LeftTop", "LeftBottom", "RightTop", "RightBottom", ) ]
      LineFileNames = [ linePath+dir+".tga" for dir in ("Left", "Right", "Top", "Bottom", ) ]
      DecorFileNames = [ decorPath+dir+".tga" for dir in ("Bottom", ) ]

      self.Decors = []
      for fileName in DecorFileNames:
         Decor = ExpandedImageBox()
         Decor.AddFlag("not_pick")
         Decor.LoadImage("d:/ymir work/ui/pattern/Board_Decoration.tga")
         Decor.SetParent(self)
         Decor.SetPosition(0, 0)
         Decor.Show()
         self.Decors.append(Decor)

      self.Corners = []
      for fileName in CornerFileNames:
         Corner = ExpandedImageBox()
         Corner.AddFlag("not_pick")
         Corner.LoadImage(fileName)
         Corner.SetParent(self)
         Corner.SetPosition(0, 0)
         Corner.Show()
         self.Corners.append(Corner)

      self.Lines = []
      for fileName in LineFileNames:
         Line = ExpandedImageBox()
         Line.AddFlag("not_pick")
         Line.LoadImage(fileName)
         Line.SetParent(self)
         Line.SetPosition(0, 0)
         Line.Show()
         self.Lines.append(Line)

      self.Lines[self.L].SetPosition(0, self.CORNER_HEIGHT)
      self.Lines[self.T].SetPosition(self.CORNER_WIDTH, 0)

   def MakeBase(self):
      self.Base = ExpandedImageBox()
      self.Base.AddFlag("not_pick")
      self.Base.LoadImage("d:/ymir work/ui/pattern/Board_Base.tga")
      self.Base.SetParent(self)
      self.Base.SetPosition(self.CORNER_WIDTH, self.CORNER_HEIGHT)
      self.Base.Show()

   def __del__(self):
      Window.__del__(self)

   def SetSize(self, width, height):

      width = max(self.CORNER_WIDTH*2, width)
      height = max(self.CORNER_HEIGHT*2, height)
      Window.SetSize(self, width, height)

      self.Decors[self.D].SetPosition(0 - 5, height - self.CORNER_HEIGHT)
      self.Corners[self.LB].SetPosition(0, height - self.CORNER_HEIGHT)
      self.Corners[self.RT].SetPosition(width - self.CORNER_WIDTH, 0)
      self.Corners[self.RB].SetPosition(width - self.CORNER_WIDTH, height - self.CORNER_HEIGHT)
      self.Lines[self.R].SetPosition(width - self.CORNER_WIDTH, self.CORNER_HEIGHT)
      self.Lines[self.B].SetPosition(self.CORNER_HEIGHT, height - self.CORNER_HEIGHT)

      verticalShowingPercentage = float((height - self.CORNER_HEIGHT*2) - self.LINE_HEIGHT) / self.LINE_HEIGHT
      horizontalShowingPercentage = float((width - self.CORNER_WIDTH*2) - self.LINE_WIDTH) / self.LINE_WIDTH
      self.Lines[self.L].SetRenderingRect(0, 0, 0, verticalShowingPercentage)
      self.Lines[self.R].SetRenderingRect(0, 0, 0, verticalShowingPercentage)
      self.Lines[self.T].SetRenderingRect(0, 0, horizontalShowingPercentage, 0)
      self.Lines[self.B].SetRenderingRect(0, 0, horizontalShowingPercentage, 0)

      if self.Base:
         self.Base.SetRenderingRect(0, 0, horizontalShowingPercentage, verticalShowingPercentage)


Înapoi la “Topicuri şi mesaje şterse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Almunya99, Fanarim, NiniCosmin, TomásLopes și 18 vizitatori