Client Interface illumina (code by [Robert])

Totalitatea subiectelor care nu respectă regulamentul vor fi stocate aici.
Deconectat
Avatar utilizator
Moș xWiggle
Utilizator interzis !
Utilizator interzis !
Mesaje: 496
Membru din: 26 Dec 2015
Localitate: Acasa la prietena ta
Status: - Marijuana -
Server Metin2: Metin2Blow
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 1
Contact:

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde Moș xWiggle » 15 Mar 2016, 21:59

Felicitari pt munca depusa .
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Robert
Ad Moderator
Ad Moderator
Mesaje: 1234
Membru din: 19 Feb 2015
Localitate: Timisoara
Reputație: .
Ad Moderator
Fost Super Moderator
Fost Moderator
Fost Trial Moderator
Fost Helper
Nume anterior : Kanort
Status: Nu joc.
Server Metin2: Nu joc.
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 54
Mulțumiri primite: 91
Contact:

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde Robert » 15 Mar 2016, 22:01

Moș xWiggle scrie:Felicitari pt munca depusa .

Multumesc mult :ymhug:

Deconectat
Avatar utilizator
DaRealPain
Fost Helper
Fost Helper
Mesaje: 953
Membru din: 05 Oct 2014
Status: I'm happy (:
Server Metin2: Loading ...
Mulțumiri acordate: 6
Mulțumiri primite: 4
Contact:

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde DaRealPain » 16 Mar 2016, 00:46

Mult succes Robert cu terminarea codului.

MariusExygo scrie:
[Robert] scrie:
MariusExygo scrie:De ce le postezi la nabi munca ta? pointless...
Doar thinboard, bravo

De mila :)) Am mai mult decât thinboard :)) Stai calm.

[ Mesaj scris via Android ] Imagine

Nu le pune traiti-ar serveru

Asta e diferenta intre romani si germani.
Cum ti-a spus si Sora deja acesta este un proiect pentru comunitate.
El nici o secunda nu s-a gandit sa il vanda.
Dar tu repede "Dece nu il vinzi? Daca asi fi fost in locul tau la-si fi vandut."
Dar na, saracu' cauta peste tot sa faca bani.
Doresti sa iti omori timpul cu un Let's Play de la cele mai actuale jocuri?
Da click pe banner, lasa un like si aboneaza-te.
Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

Cel mai bun microfon pentru PC, Telefon si Notebook
Preview aici: Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

Deconectat
Avatar utilizator
MariusExygo
Membru Club
Membru Club
Mesaje: 1404
Membru din: 09 Mar 2014
Localitate: Planeta Pluto
Server Metin2: Wild Fantasy
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 38
Contact:

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde MariusExygo » 16 Mar 2016, 11:21

Asta e diferenta intre romani si germani.
Cum ti-a spus si Sora deja acesta este un proiect pentru comunitate.
El nici o secunda nu s-a gandit sa il vanda.
Dar tu repede "Dece nu il vinzi? Daca asi fi fost in locul tau la-si fi vandut."
Dar na, saracu' cauta peste tot sa faca bani.


Nu e vorba de bani desteptule, si apropo daca tot zici care-i diferenta dintre romani si germani, hai sa-ti spun eu care-i diferenta, la roman cand ii zici de 5-10 euro parca il curentezi :)
Skype - csmarius.sro

Serviciu si chestii gratis pt. voi: Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Robert
Ad Moderator
Ad Moderator
Mesaje: 1234
Membru din: 19 Feb 2015
Localitate: Timisoara
Reputație: .
Ad Moderator
Fost Super Moderator
Fost Moderator
Fost Trial Moderator
Fost Helper
Nume anterior : Kanort
Status: Nu joc.
Server Metin2: Nu joc.
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 54
Mulțumiri primite: 91
Contact:

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde Robert » 17 Mar 2016, 22:26

DaRealPain scrie:Mult succes Robert cu terminarea codului.

Multumesc. Up
Am finalizat Cod Decor Board

Deconectat
Avatar utilizator
Apollo
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 39
Membru din: 10 Mai 2014
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: Elysium2
Regat: Shinsoo
Mulțumiri acordate: 3
Mulțumiri primite: 2

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde Apollo » 19 Mar 2016, 01:25

Cine o doreste ma poate gasi pe skype: geo.geani94.
P.S.: Not for free!

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Paikei
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 35
Membru din: 28 Feb 2016
Localitate: Suceava
Status: 123
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 0

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde Paikei » 19 Mar 2016, 13:47

Abia astept sa finalizezi acest proiect! BIG UP :-bd

Deconectat
Avatar utilizator
MariusExygo
Membru Club
Membru Club
Mesaje: 1404
Membru din: 09 Mar 2014
Localitate: Planeta Pluto
Server Metin2: Wild Fantasy
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 38
Contact:

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde MariusExygo » 19 Mar 2016, 13:59

Paikei scrie:Abia astept sa finalizezi acest proiect! BIG UP :-bd

Asteapta tu mult si bine
Skype - csmarius.sro

Serviciu si chestii gratis pt. voi: Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
[Brain™]
Utilizator suspendat !
Utilizator suspendat !
Mesaje: 176
Membru din: 19 Feb 2016
Status: Battle II - Adventure
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 5

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde [Brain™] » 19 Mar 2016, 19:26

La board
Imagine
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Robert
Ad Moderator
Ad Moderator
Mesaje: 1234
Membru din: 19 Feb 2015
Localitate: Timisoara
Reputație: .
Ad Moderator
Fost Super Moderator
Fost Moderator
Fost Trial Moderator
Fost Helper
Nume anterior : Kanort
Status: Nu joc.
Server Metin2: Nu joc.
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 54
Mulțumiri primite: 91
Contact:

Re: Client Interface illumina (code by [Robert])

Mesajde Robert » 19 Mar 2016, 19:54

[Brain™] scrie:La board
Imagine

Ai grija la TAB-uri
Asa trebuie sa arate la final:

Cod: Selectaţi tot

class Board(Window):

   CORNER_WIDTH = 55
   CORNER_HEIGHT = 55
   LINE_WIDTH = 128
   LINE_HEIGHT = 128

   D = 0
   LT = 0
   LB = 1
   RT = 2
   RB = 3
   L = 0
   R = 1
   T = 2
   B = 3

   def __init__(self):
      Window.__init__(self)

      self.MakeBoard("d:/ymir work/ui/pattern/Board_Corner_", "d:/ymir work/ui/pattern/Board_Line_", "d:/ymir work/ui/pattern/Board_Decoration")
      self.MakeBase()

   def MakeBoard(self, cornerPath, linePath, decorPath):

      CornerFileNames = [ cornerPath+dir+".tga" for dir in ("LeftTop", "LeftBottom", "RightTop", "RightBottom", ) ]
      LineFileNames = [ linePath+dir+".tga" for dir in ("Left", "Right", "Top", "Bottom", ) ]
      DecorFileNames = [ decorPath+dir+".tga" for dir in ("Bottom", ) ]

      self.Decors = []
      for fileName in DecorFileNames:
         Decor = ExpandedImageBox()
         Decor.AddFlag("not_pick")
         Decor.LoadImage("d:/ymir work/ui/pattern/Board_Decoration.tga")
         Decor.SetParent(self)
         Decor.SetPosition(0, 0)
         Decor.Show()
         self.Decors.append(Decor)

      self.Corners = []
      for fileName in CornerFileNames:
         Corner = ExpandedImageBox()
         Corner.AddFlag("not_pick")
         Corner.LoadImage(fileName)
         Corner.SetParent(self)
         Corner.SetPosition(0, 0)
         Corner.Show()
         self.Corners.append(Corner)

      self.Lines = []
      for fileName in LineFileNames:
         Line = ExpandedImageBox()
         Line.AddFlag("not_pick")
         Line.LoadImage(fileName)
         Line.SetParent(self)
         Line.SetPosition(0, 0)
         Line.Show()
         self.Lines.append(Line)

      self.Lines[self.L].SetPosition(0, self.CORNER_HEIGHT)
      self.Lines[self.T].SetPosition(self.CORNER_WIDTH, 0)

   def MakeBase(self):
      self.Base = ExpandedImageBox()
      self.Base.AddFlag("not_pick")
      self.Base.LoadImage("d:/ymir work/ui/pattern/Board_Base.tga")
      self.Base.SetParent(self)
      self.Base.SetPosition(self.CORNER_WIDTH, self.CORNER_HEIGHT)
      self.Base.Show()

   def __del__(self):
      Window.__del__(self)

   def SetSize(self, width, height):

      width = max(self.CORNER_WIDTH*2, width)
      height = max(self.CORNER_HEIGHT*2, height)
      Window.SetSize(self, width, height)

      self.Decors[self.D].SetPosition(0 - 5, height - self.CORNER_HEIGHT)
      self.Corners[self.LB].SetPosition(0, height - self.CORNER_HEIGHT)
      self.Corners[self.RT].SetPosition(width - self.CORNER_WIDTH, 0)
      self.Corners[self.RB].SetPosition(width - self.CORNER_WIDTH, height - self.CORNER_HEIGHT)
      self.Lines[self.R].SetPosition(width - self.CORNER_WIDTH, self.CORNER_HEIGHT)
      self.Lines[self.B].SetPosition(self.CORNER_HEIGHT, height - self.CORNER_HEIGHT)

      verticalShowingPercentage = float((height - self.CORNER_HEIGHT*2) - self.LINE_HEIGHT) / self.LINE_HEIGHT
      horizontalShowingPercentage = float((width - self.CORNER_WIDTH*2) - self.LINE_WIDTH) / self.LINE_WIDTH
      self.Lines[self.L].SetRenderingRect(0, 0, 0, verticalShowingPercentage)
      self.Lines[self.R].SetRenderingRect(0, 0, 0, verticalShowingPercentage)
      self.Lines[self.T].SetRenderingRect(0, 0, horizontalShowingPercentage, 0)
      self.Lines[self.B].SetRenderingRect(0, 0, horizontalShowingPercentage, 0)

      if self.Base:
         self.Base.SetRenderingRect(0, 0, horizontalShowingPercentage, verticalShowingPercentage)


Înapoi la “Topicuri şi mesaje şterse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori