Metin2Karamora!!!

Totalitatea subiectelor care nu respectă regulamentul vor fi stocate aici.
Deconectat
Avatar utilizator
xShad0w
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 11
Membru din: 28 Iul 2013
Status: In cautare de server
Server Metin2: Niciunul
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Metin2Karamora!!!

Mesajde xShad0w » 22 Aug 2013, 11:54

Imagine
Istoria Karamora I : Acum foarte mult timp se zvonea , ca au existat 3 regate . Aceste regate erau unite pana intr-o zi cand , un spirit malefic a ajuns sa domine cele trei regate. Aceste trei regate se numeau Goguryeo , Baekje si Silla.
Regatul Goguryeo facea parte din dinastia Joseon , in care locuitorii sai se ocupau cu comertul.
Regatul Baekje a luat nastere , cand cei doi fii ai regelui Jumong au plecat sa recupere tronul. Regatul Baekje se afla in sud. Regatul era bine construit si aparat de soldati.
Regatul Silla si-a extins teritoriul . Regatul se ocupa cu pescuitul , avand in vedere ca era un regat aproape de apa.
Istoria Metin2NewGen II : Dupa pacea care a domnit timp de multii ani intre cele trei regate , ele au ajuns sa se dusmaneasca din pricina pamanturilor.
Din cauza pietrelor metin care apareau din ce in ce mai multe , in fiecare regat , animalele erau " blestemate " cauzand friica satenilor .
Regele din Goguryeo a trimis multi asasini , cercetatori sa gaseasca cauza acestor fenomene .
Dupa 15 ani vazand ca nimeni nu face fata pericolelor iminente , care se dezvoltau mai rau , regele renunta la planul sau . Celelate regate Baekje si Silla erau afectate din toate partile . Din cauza pietrelor metin care cauzau bolii care nu aveau leac , si erau greu de tratat , regii celor doua regate ( Regatul Baekje si regatul Silla) au hotarat sa faca pace , si sa gaseasca o solutie de a remedia problemele din regatele lor .
In tot acest timp , apareau tot felul de creaturi infricosatoare , de la animale blestemate la paianjeni otravitori , la tot felul de creaturii noi .
Fiul regelui din Goguryeo auzind zvonuri cum ca , printesa lui a fost rapita de niste arcasi salbatici , el a pornit in cautarea printesei sale.
A strabatut continente multe , regate pe care nu le mai vazuse , pana cand a gasit pe jos o scrisoare , despre printesa lui .
A luat scrisoareaa si s-a dus la tatal lui sa ii arate scrisoarea .
Regele din Goguryeo vazand ca fiul lui suferea si ca pe scrisoare scria ca printesa era tinuta ostatica de un asasin pe nume Chuong .
Regele a dat de veste in toate regatele , ca sa il gaseasca pe Chuong ... Dar a fost in zadar.
Trecand 5 ani de la disparitia printesei ... Printul primeste o scrisoare de la un invatator pe nume Uriel ...
Printul( Razboinic) a citit scrisoarea si a plecat la prietenii sai din Silla si Baekje ca sa il ajute sa o gaseasca pe printesa .
Fiul regelui din Shilla isi lustruia arcu si isi ascutea sageti de fier ( Ninja), cu care sa ii strapunga soldatii asasinului Chuong.

Istoria karamora II : Printul din Goguryeo ii povesteste tot ce s-a intamplat , si i-a cerut ajutorul.
Salutandu-l respectuos , pe fiul regelui din Silla el plecase spre Baekje .
In drum spre Baekje ... fiul regelui auzind de la un batranel , ca intr-un sat din apropiere se afla un fel de creatura , care a fost blestemata si transformata pe vecii .
Ajungand in locul indicat de batranel , printul simti cum pamantul i se misca de sub picioare . Vazand o astfel de creatura , printul si-a scos sabia ca sa o atace.
Atunci razbonicul transformat pe jumatate monstru , s-a ferit de atacurile razbonicului.
Printul vazand ca nu este atacat , se oprii si ii cere ajutorul ca sa o gaseasca pe printesa.
Razboinicul transformat pe jumatate monstru ( zis si Sura ) , i s-a alaturat la drum in gasirea printesei.
Ajugand in Baekje , l-a cautat pe fiul regelui din Baekje... dar dupa multe cautari printul aflase , ca el a fost omorat de catre un arcas de-al lui Chuong.
S-a intors inapoi in Silla , l-a luat pe fiul regelui din Silla si au plecat in cautarea lui Chuong .
La un moment dat , printul din Silla a vazut ca dintr-o casa se auzeau taisurile subtiri a unei sabii.
Coborand de pe cai , si-au scos armele si au intrat in casa... In casa era un asasin platit de Chuong ca sa ucida satenii care au vorbit cu trecatorii din cele trei regate.
Au luat soldatul ca ostatic si i-a indrumat spre puternicul Chuong.
Ajungand si vazand ca printesa ajunsese sa fie chinuita din ce in ce mai rau , puternicul fiu si-a scos sabia si a sarit sa o salveze.
Lupta dintre el si Chuong a durat cateva minute .... Unde printul a salvato pe printesa.

Istoria Karamora III :
Plecand din locul in care se aflau , si-a luat prietenii si au plecat in Goguryeo.
Regele din Goguryeo era fericit vazand ca fiul sau s-a intors teafar si nevatamat .
Printul a decis impreuna cu tatal sau sa faca o nunta ca in povesti...
Ei nu au stiut un lucru ... Ca printesa era o vrajitoare ( Shamanca ) care vindeca oamenii de bolile cauzate de pietrele metin ...
Ei au aflat ca mai au multe aventuri de trecut impreuna ...
Regii din Goguryeo au trait fericiti timp de 100 de ani ... fara sa aiba probleme cu poporul , sau cu regatele vecine .

Asta a fost mica noastra introducere
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
ATENTIE !!! Duminica se va organiza eventul OX !!!
~ Event PvP [ Player Vs. Player ]
~ Event PvM [ Player V2. Moob ]
~ Event OX
~ Event cufere clar de luna si mingi de fotbal
~ Evente ocazionale
Imagine
6.500 pv
20 aparari
25 critica si patrunzatoare
15 viteza de miscare
15 Int , Str , Vit , Dex
20 diavol , vampiri , orci , esoterici , animale
Imun la necunostiina & imun la incetinire
20 semi-oameni
20 magie
Imagine
25 monstrii
15 vit de miscare
20 patrunzatoare & critica
15 int , str , vit , dex
P.S. [ Bonusurile 6/7 sunt doar pvm ]
Imagine
Am pus doar evolutiile la arme deoarece la armuri nu am pozele
Armuri : otel --> posedata-->king1 [ Luni se vor adauga evolutii noi la armuri ]
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
~ Avem implementat " Dansul Gangnam-Style
~ Nivelul maxim este 127
~ Evolutii noi
~ Bonusuri 6/7 PvM
~ Catacombele implementate
~ Sistemul de costume implementat
~ Mount-urile si pet-urile au fost implementate
~ Sistemul de energie implementat
~ Eventele se vor organiza in fiecare zi/saptamana
~ Serverul este hostat 24/24 , 7/7
~ Ne puteti gasi si pe google
~ Bonusurile variaza dar nu exagerat de mult
~ Valoarea bonusurilor de variatie este intre 15-20
~ Dragonul , Generalul , Azraelul , Vrajitoarea de gheata ii puteti bate singuri
~ Itemele BETA scoase
~ Npc de G
~ Piatra spirit aveti in oras si pica si la metine
~ banii se fac repede
~ Pentru a va veni banii in iventar trebuie sa aveti " a treia mana"
~ Upgradele le veti gasi la Cetateanul Turmentat
~ Roua si Critice implementate
~ Este scoasa roua verde si apa
~ Avem implementate frizurile obisnuite si cele noi si vopsele de par

ATENTIE !!! Duminica-Luni serverul Metin2Karamora va fi in mentenanta pentru adaugarea evolutiilor la armuri [ Evolutii noi ] si rezolvarea unor Bugguri !
Prezentarea a fost realizata de Ego !
Va multumim pentru timpul acordat !
Staff-ul si echipa " Karamora " va ureaza un joc cat mai placut !

Deconectat
Avatar utilizator
Donici Cătălin
Administrator
Administrator
Mesaje: 3098
Membru din: 24 Iul 2013
Localitate: Tecuci
Reputație: Fondator
---------------------------------------
► Administrator Principal
► Administrator Plăți
---------------------------------------
Status: Urasc prostia !
Server Metin2: Niciunul :P
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 9
Mulțumiri primite: 87
Contact:

Re: Metin2Karamora!!!

Mesajde Donici Cătălin » 22 Aug 2013, 12:56

Topic închis + coş, link-ul nu este către un site de înregistrare pentru metin2.


Înapoi la “Topicuri şi mesaje şterse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori