[Quest] Piatra insangerata-ro

Metin2 Global - Un server de calitate !
Totalitatea subiectelor care nu respectă regulamentul vor fi stocate aici.
Deconectat
Avatar utilizator
bellogioco1
Nivel 3
Nivel 3
Mesaje: 384
Membru din: 20 Mar 2014
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: metin2.ro
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 2
Mulțumiri primite: 6

[Quest] Piatra insangerata-ro

Mesajde bellogioco1 » 18 Sep 2014, 20:47

Salut J4M !

Questul ca pe oficial:

1.Mergem la Npc-ul unde e instalat questul,ne trimite in Tara de Foc
2.Mergem la toate punctele de pe harta sa ne dea - 7 Lacrimi fosilizate
3.Mergem in mijlocul hartii (Tara de Foc) si omoram monstrii pana ne pica - 4 Obdisiam
4.Ne intoarcem cu ele la Seon-Hae
5.El ne va da in schimb urna aceea lui Bahar-Taji
6.Mergem cu ea in padurea rosie unde se afla punctul care palpaie in minimap
7.Dupa ce am ajuns la punctul acela ne va aparea un nou nume al misiunii ,dam click pe el si ne da sangele lui Bahar-Taji
8.Ne intoarcem cu el inapoi.
9.Si gata am primit piatra insangerata.

quest:
quest bloodstone begin
state start begin
when login or levelup with pc.get_level()>=75 begin
if pc.count_item("80041")>=1 then
syschat("Nu poti folosi acest obiect.")
return
end
local v=find_npc_by_vnum(20091)
if 0==v then
else
target.vid("__TARGET__",v,"Seon-Pyeong")
set_state(run)
end
end
end
state run begin
when letter begin
send_letter("In grota")
end
when button or info begin
say_title("In grota:")
say("Probabil ai auzit de Grota exilului. Ca sa poti")
say("intra acolo ai nevoie de o piatra insangerata.")
say("Seon-Pyeong este singurul care stie cum sa produca")
say("aceste pietre. In acest moment chiar te cauta sa-ti")
say("dea o sarcina. Mergi la el, cu putin noroc poate")
say("poti obtine o piatra insangerata.")
say()
end
when __TARGET__.target.click or 20091.chat."In grota" begin
target.delete("__TARGET__")
if pc.get_level()<75 then
say_title("Seon-Pyeong:")
say("Tinere razboinic, aceasta misiune este mult prea")
say("periculoasa pentru tine. Revino dupa ce ai")
say("acumulat mai multa experienta.")
say()
say_reward("Trebuie sa ai cel putin nivelul 75.")
say()
return
end
say_title("Seon-Pyeong:")
say("Oh, cat ma bucur ca ai venit. Am o sarcina")
say("dificila pe care nu o pot indeplinii singur.")
say("Tu pari a fi omul potrivit care ma poate")
say("ajuta.")
say()
wait()
say_title("Seon-Pyeong:")
say("Ma ocup de ceva timp de misterele Grotei")
say("Exilului si producerea pietrelor insangerate.")
say("Dar ingredientele necesare nu sunt usor de")
say("obtinut. Trebuie sa strabat Tara de foc pentru")
say("a le gasi si aici am nevoie de ajutorul tau.")
say()
wait()
say_title("Seon-Pyeong:")
say("O sa-ti marchez pe harta punctele unde")
say("Baljit-Elvedin a ascuns Lacrimile fosilizate.")
say("Le aduni pe toate si mi le aduci, dar asta")
say("nu este tot... mai este nevoie si de patru")
say("Obsidiane, acestea le poti gasi doar la Flacari.")
say("Trebuie sa fii foarte atent!")
say()
wait()
say_title("Seon-Pyeong:")
say("Poftim harta cu punctele marcate unde poti")
say("gasii lacrimile fosilizate. Eu am sa te")
say("astept aici. Mult noroc!")
say()
if pc.count_item(30186)>=7 and pc.count_item(30188)>=4 then
say("In grota")
set_state(backtoseon)
return
end
set_state(doyyumhwaji)
end
end
state doyyumhwaji begin
when letter begin
if pc.count_item(30186)>=7 and pc.count_item(30188)>=4 then
set_state(backtoseon)
return
end
send_letter("In grota")
end
when letter with pc.get_map_index()==62 begin
--pc.remove_item(30186,anzahl1)
--pc.remove_item(30188,anzahl2)
local tear={
{1333,785},
{900,730},
{656,716},
{543,821},
{460,771},
{379,685},
{480,623},
{428,468},
{327,359},
{224,539},
{175,727},
{145,900},
{59,1000},
{176,1150},
{438,1112},
{646,1015},
{790,1183},
{1027,1043},
{1326,1028},
{1376,1198},
{1408,1369},
{899,1396},
{539,1338},
{574,361},
{846,455},
{1154,498},
{1222,440},
{1425,500},
{1283,347},
{1396,148},
{1100,159},
{787,1083},
{610,175},
{500,278},
{390,125},
}
local r=number(1,30)
target.pos("p1",tear[r][1],tear[r][2],62,"Lacrima fosilizata")
local r=r+1
target.pos("p2",tear[r][1],tear[r][2],62,"Lacrima fosilizata")
local r= r+1
target.pos("p3",tear[r][1],tear[r][2],62,"Lacrima fosilizata")
local r=r+1
target.pos("p4",tear[r][1],tear[r][2],62,"Lacrima fosilizata")
local r=r+1
target.pos("p5",tear[r][1],tear[r][2],62,"Lacrima fosilizata")
local r=r+1
target.pos("p6",tear[r][1],tear[r][2],62,"Lacrima fosilizata")
local r=r+1
target.pos("p7",tear[r][1],tear[r][2],62,"Lacrima fosilizata")
local r=r+1
end
when button or info begin
say_title("In grota:")
say("Mergi in Doyyumhwan si cauta cele patru bucati")
say("de obsidian si cele sapte lacrimi fosilizate.")
say("Seon-Pyeong ti-a marcat pe harta unde le poti gasi.")
say()
end
when p1.target.arrive begin
target.delete("p1")
say_title("In grota:")
say("Acesta este locul marcat pe harta.")
say("Se pare ca sub pamantul pietros este o")
say("lacrima fosilizata.")
say()
pc.give_item2(30186,1)
if pc.count_item(30186)>=7 then
say("Ai luat ultima bucata de lacrima fosilizata.")
if pc.count_item(30188)>=4 then
say("Intoarce-te la Seon-Pyeong.")
say()
set_state(backtoseon)
else
say("Mai ai de cautat cele patru bucati de")
say("obsidian.")
say()
end
end
end
when p2.target.arrive begin
target.delete("p2")
say_title("In grota:")
say("Acesta este locul marcat pe harta.")
say("Se pare ca sub pamantul pietros este o")
say("lacrima fosilizata.")
say()
pc.give_item2(30186,1)
if pc.count_item(30186)>=7 then
say("Ai luat ultima bucata de lacrima fosilizata.")
if pc.count_item(30188)>=4 then
say("Intoarce-te la Seon-Pyeong.")
say()
set_state(backtoseon)
else
say("Mai ai de cautat cele patru bucati de")
say("obsidian.")
say()
end
end
end
when p3.target.arrive begin
target.delete("p3")
say_title("In grota:")
say("Acesta este locul marcat pe harta.")
say("Se pare ca sub pamantul pietros este o")
say("lacrimă fosilizata.")
say()
pc.give_item2(30186,1)
if pc.count_item(30186)>=7 then
say("Ai luat ultima bucata de lacrima fosilizata.")
if pc.count_item(30188)>=4 then
say("Intoarce-te la Seon-Pyeong.")
say()
set_state(backtoseon)
else
say("Mai ai de cautat cele patru bucati de")
say("obsidian.")
say()
end
end
end
when p4.target.arrive begin
target.delete("p4")
say_title("In grota:")
say("Acesta este locul marcat pe harta.")
say("Se pare ca sub pamantul pietros este o")
say("lacrima fosilizata.")
say()
pc.give_item2(30186,1)
if pc.count_item(30186)>=7 then
say("Ai luat ultima bucata de lacrima fosilizata.")
if pc.count_item(30188)>=4 then
say("Intoarce-te la Seon-Pyeong.")
say()
set_state(backtoseon)
else
say("Mai ai de cautat cele patru bucati de")
say("obsidian.")
say()
end
end
end
when p5.target.arrive begin
target.delete("p5")
say_title("In grota:")
say("Acesta este locul marcat pe harta.")
say("Se pare ca sub pamantul pietros este o")
say("lacrima fosilizata.")
say()
pc.give_item2(30186,1)
if pc.count_item(30186)>=7 then
say("Ai luat ultima bucata de lacrima fosilizata.")
if pc.count_item(30188)>=4 then
say("Intoarce-te la Seon-Pyeong.")
say()
set_state(backtoseon)
else
say("Mai ai de cautat cele patru bucati de")
say("obsidian.")
say()
end
end
end
when p6.target.arrive begin
target.delete("p6")
say_title("In grota:")
say("Acesta este locul marcat pe harta.")
say("Se pare ca sub pamantul pietros este o")
say("lacrima fosilizata.")
say()
pc.give_item2(30186,1)
if pc.count_item(30186)>=7 then
say("Ai luat ultima bucata de lacrima fosilizata.")
if pc.count_item(30188)>=4 then
say("Intoarce-te la Seon-Pyeong.")
say()
set_state(backtoseon)
else
say("Mai ai de cautat cele patru bucati de")
say("obsidian.")
say()
end
end
end
when p7.target.arrive begin
target.delete("p7")
say_title("In grota:")
say("Acesta este locul marcat pe harta.")
say("Ai luat ultima bucata de lacrima fosilizata.")
pc.give_item2(30186,1)
if pc.count_item(30186)>=7 then
if pc.count_item(30188)>=4 then
say("Intoarce-te la Seon-Pyeong.")
say()
set_state(backtoseon)
else
say("Mai ai de cautat cele patru bucati de")
say("obsidian.")
say()
end
end
end
when 2204.kill begin
local n=number(1,50)
if n<=7 then
pc.give_item2(30188,1)
if pc.count_item(30188)>=4 then
say_title("In grota:")
say("Ai luat ultima bucata de obsidian.")
if pc.count_item(30186)>=7 then
say("Intoarce-te la Seon-Pyeong.")
say()
set_state(backtoseon)
else
say("Mai ai nevoie de cele sapte lacrimi fosilizate.")
say()
end
end
end
end
end
state backtoseon begin
when letter begin
send_letter("In grota")
local v=find_npc_by_vnum(20091)
if 0==v then
else
target.vid("__TARGETs__",v,"Lacrima fosilizata")
end
target.delete("__TARGET1__")
target.delete("__TARGET2__")
target.delete("__TARGET3__")
target.delete("__TARGET4__")
target.delete("__TARGET5__")
target.delete("__TARGET6__")
target.delete("__TARGET7__")
end
when button or info begin
say_title("In grota:")
say("Bun, ai gasit toate materialele necesare.")
say("Intoarce-te la Seon-Pyeong acum.")
say()
end
when 20091.chat."In grota" with pc.count_item(30186)>=7 and pc.count_item(30188)>=4 begin
target.delete("__TARGETs__")
pc.remove_item(30186,7)
pc.remove_item(30188,4)
say_title("Seon-Pyeong:")
say("Foarte bine, dar mai avem de facut un singur")
say("lucru in Padurea Rosie.")
say("Mergi cu acest vas magic acolo si cauta spiritul")
say("zeitei Bahar-Taraji. Aceasta iti va oferii")
say("sangele ei in schimbul lacrimilor fratelui sau.")
say("Un strop ar trebuii sa fie de ajuns sa-si faca")
say("efect.")
say()
set_state(gototrent02)
pc.give_item2(30189,1)
end
end
state gototrent02 begin
when letter begin
send_letter("In grota")
end
when letter begin
target.pos("__TARGETtr2__",650,633,68,"Bahar-Taraji")
end
when button or info begin
say_title("In grota:")
say("Cauta spiritul zeitei Bahar-Taraji in Lungsam,")
say("zona Padurii Rosii. Chiar daca nu poti vedea")
say("spiritul zeitei poti simti prezenta ei.")
say()
end
when __TARGETtr2__.target.arrive begin
target.delete("__TARGETtr2__")
say_title("Bahar-Taraji:")
say("O voce inceată iti zice:")
say("Ai adus lacrimile fratelui meu pentru a ma")
say("consola, ca recompensa iti dau sângele meu")
say("pentru a putea lupta in continuare.")
say()
pc.give_item2(30187, 1)
set_state(backtoseon2)
end
end
state backtoseon2 begin
when letter begin
send_letter("In grota")
target.vid("__TARGETseon2__",v,"Seon-Pyeong")

end
when button or info begin
say_title("In grota:")
say("Ai obtinut ultimul ingredient necesar. Intoarce-te")
say("la Seon-Pyeong.")
say()
end
when 20091.chat."In grota" begin
if pc.count_item(30189)>=1 then
pc.remove_item(30189,1)
end
if pc.count_item(30187)>=1 then
pc.remove_item(30187,1)
end
target.delete("__TARGETseon2__")
say_title("Seon-Pyeong:")
say("Perfect, acum avem toate ingredientele")
say("necesare. Voi transforma sangele zeitei")
say("Bahar-Taraji într-o piatra insangerata.")
say("Da-mi cateva minute[DELAY value;400]. . .[/DELAY]")
say()
wait()
say_title("Seon-Pyeong:")
say("Poftim, sa-ti foloseasca cu bine.")
say()
say_reward("Ai primit 5 Pietre insangerate.")
say()
wait()
say_title("Seon-Pyeong:")
say("Cu aceste pietre poti trece de Koe-Pung")
say("paznicul Grotei Exilului.")
say("Poti reveni la mine de fiecare data cand")
say("ai nevoie de o noua piatra insangerata.")
local serverid=game.get_event_flag("SERVERID")
if serverid==2 then
pc.give_item2(30191,5)
else
pc.give_item2(30191,5)
end
clear_letter()
pc.setqf("time",get_global_time())
set_state(__COMPLETE__)
end
end
state __COMPLETE__ begin
when 20091.chat."In grota" begin
local delay=86400
if get_global_time()-pc.getqf("time")<delay and pc.getqf("time")!=0 then
local remaining_time=delay-(get_global_time()-pc.getqf("time"))
say_title("Seon-Pyeong:")
say("Ai nevoie de inca o piatra insangerata? Koe-Pung")
say("nu este cel mai destept, dar trebuie sa astepti")
say("putin, in caz contrar ar putea observa ca nu faci")
say("parte din ordinul lui.")
say()
say_reward("Timp ramas: "..remaining_time.." secunde.")
say()
return
end
if pc.get_level()<75 then
say_title("Seon-Pyeong:")
say("Tinere razboinic, aceasta misiune este mult prea")
say("periculoasa pentru tine. Revino dupa ce ai")
say("acumulat mai multa experienta.")
say()
say_reward("Trebuie sa ai cel putin nivelul 75.")
return
end
target.delete("__TARGET__")
say_title("Seon-Pyeong:")
say("Mai ai nevoie de piatra insangerata pentru a")
say("trece de Garda Ordinului? In acest caz strange")
say("alte sapte lacrimi fosilizate si patru bucati de")
say("obsidian din Doyyumhwan.")
say()
set_state(doyyumhwaji)
end


Eu am pus sa dea ca recompensa 5 pietre, voi puteti modifica cum vreti voi de la :

pc.give_item2(30191,5)
else
pc.give_item2(30191,5)

Si la timp eu am pus 24 de ore.

Daca vreti sa puneti altfel schimbati de aici:

when 20091.chat."In grota" begin
local delay=86400

In loc de 86400 puneti cate secunde vreti voi.

Succes !
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Donici Cătălin
Administrator
Administrator
Mesaje: 3105
Membru din: 24 Iul 2013
Localitate: Tecuci
Reputație: Fondator
---------------------------------------
► Administrator Principal
► Administrator Plăți
---------------------------------------
Status: Urasc prostia !
Server Metin2: Niciunul :P
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 9
Mulțumiri primite: 89
Contact:

Re: [Quest] Piatra insangerata-ro

Mesajde Donici Cătălin » 18 Oct 2014, 19:08

Mai este postat. Topic trimis la cos !


Înapoi la “Topicuri şi mesaje şterse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Alexa [Bot] și 10 vizitatori