[CERERE QUEST CARE DA BONUSURI]

Metin2 Global - Un server de calitate !
Totalitatea subiectelor care nu respectă regulamentul vor fi stocate aici.
Deconectat
Avatar utilizator
SergiuSmekeru
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 68
Membru din: 14 Feb 2015
Status: Pe www.metin2zuko.fzn.ro
Server Metin2: metin2zuko.fzn.ro
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

[CERERE QUEST CARE DA BONUSURI]

Mesajde SergiuSmekeru » 11 Iul 2015, 19:21

Am nevoie de un Quest , ca atunci cand pui un item pe tine( Gen Inel Semiluna,Amuleta Dragostei Etenre, Acadea) sa dea un Bonus!!!
Dar am nevoie de el , vreau sa fac ca un sistem de curele , darnu dinacela cu slot special , ci un sistem in care pui cureaua pe tine ca si ex. papauci de vant , si sa-ti dea Bonus!!!

Multumesc Anticipat, Semnat Andy Opris :)

Deconectat
Avatar utilizator
SergiuSmekeru
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 68
Membru din: 14 Feb 2015
Status: Pe www.metin2zuko.fzn.ro
Server Metin2: metin2zuko.fzn.ro
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: [CERERE QUEST CARE DA BONUSURI]

Mesajde SergiuSmekeru » 11 Iul 2015, 19:24

up va rog am nevoie urgent

Deconectat
Avatar utilizator
MenDarK
Nivel 6
Nivel 6
Mesaje: 989
Membru din: 27 Iul 2013
Localitate: Bucureşti .
Reputație: Moderator [1.55/3.0]
Fost Trial Moderator
Fost Super Moderator
Tehnician
Status: Nu Mai JOC !
Server Metin2: Nu Mai JOC !
Regat: Shinsoo
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 2
Contact:

Re: [CERERE QUEST CARE DA BONUSURI]

Mesajde MenDarK » 11 Iul 2015, 19:24

Cod: Selectaţi tot

----------------------------------
--  Medalia Eroului
--  Misiune Speciala
--  Facuta de "setezi cum vrei"
----------------------------------
quest medalia_eroului begin
        state start begin
         when login and game.get_event_flag("olimpiada") ==1  begin
   set_state("informacion")
  end
end
state informacion begin
         when letter begin
          send_letter("Medalia Eroului")
   local v=find_npc_by_vnum(20017)
   if 0==v
   else
           target.vid("__TARGET__", v, "Medalia Eroului")
   end
  end
  when button or info begin
   say("Yu-Hwan are nevoie de ajutorul tau. Du-te sa-l vezi!")
   say("Il gasesti in al doilea oras.")
  end
  when __TARGET__.target.click or
          20017.chat."Medalia Eroului" begin
   target.delete("__TARGET__")
   say_title("Yu-Hwan")
   say("Ajutor!")
   say("Mizerabila banda de hoti...")
   say("Aseara mi-au intrat in casa!")
   say("Au furat Medalia Eroului. Un urmas de-al")
   say("meu a primit-o dupa ce a parcurs")
   say("42195 km de pe campul de lupta")
   say("pana a ajus sa-i comunice monarhului")
   say("victoria.")
   say("Si acum a disparut!")
   wait()
   say_title("Yu-Hwan")
   say("La naiba... pentru familia mea are")
   say("o valoare incalculabila. Ce fac acum?")
   say("Ma vei ajuta?")
   local s=select("Da","Nu" )
   if 2==s then
        say("Chiar vrei sa anulezi aceasta munca?")
        say("Daca acum alegi "Da" nu te vei")
        say("mai putea intoarce.")
        local a=select("Da","Nu")
        if  2==a then
         say_title("Yu-Hwan")
         say("Inteleg ca acum nu ai timp.")
         say("Revino cand o sa ai. Dar")
         say("nu ma fa sa astept mult!")
         return
        end
        say_title("Yu-Hwan")
        say("Cred ca ai venit prea tarziu")
        say("si nu ma mai poti ajuta. Iti urez")
        say("tot binele in drumul tau!")
        set_state(__GIVEUP__)
        return
   end
   say_title("Yu-Hwan")
   say("Omoara monstrii care m-au furat! Dr")
   say("ai grija: eram puternic, minim")
   say("nivel 30. Daca imi aduci inapoi Medalia")
   say("Eroului te voi rasplati pe masura!")
   set_state(Medalla_Héroe)
   end
  end
  state Medalla_Héroe begin
   when letter begin   
        if pc.count_item("30265")>=1 and pc.count_item("30266")>=1 and pc.count_item("30267")>=1 and pc.count_item("30268")>=1 and pc.count_item("30269")>=1 then
         send_letter("eram muy fuerte")
         local v=find_npc_by_vnum(20017)
         if 0!= v then
          target.vid("__TARGET__",v,"Inapoi la Yu-Hwan")
         end
         return
        end 
        send_letter("Medalia del Eroului")
   end
   when info or button begin
        if pc.count_item("30265")>=1 and pc.count_item("30266")>=1 and pc.count_item("30267")>=1 and pc.count_item("30268")>=1 and pc.count_item("30269")>=1 then
         say("Gaseste Medalia Eroului si da-i-o")
         say("lui Yu-Hwan.")
         return
        end
        say("Gaseste Medalia Eroului si da-i-o")
        say("lui Yu-Hwan.")
   end
 
   when kill begin
                        local m_ind = pc.get_map_index()
                        else
                                if m_ind == 1 or m_ind == 3 or m_ind == 21 or m_ind == 23 or m_ind == 41 or m_ind == 43 and pc.get_level() <= 30 then
                                        if game.get_event_flag("olimpiadas") == 1 then
               
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30265")==0  then
         pc.give_item2(30265, 1)-- Fragment de Medalie (1) 
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30266")==0  then
         pc.give_item2(30266, 1) -- Fragment de Medalie (2)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30267")==0  then
         pc.give_item2(30267, 1) -- Fragment de Medalie (3)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30268")==0  then
         pc.give_item2(30268, 1) -- Fragment de Medalie (4)
         return
        end
 
                                elseif m_ind == 63 or m_ind == 64 and pc.get_level() <= 40 then
                                        if game.get_event_flag("olimpiadas") == 1 then
                                         
          local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30265")==0  then
         pc.give_item2(30265, 1)-- Fragment de Medalie (1) 
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30266")==0  then
         pc.give_item2(30266, 1) -- Fragment de Medalie (2)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30267")==0  then
         pc.give_item2(30267, 1) -- Fragment de Medalie (3)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30268")==0  then
         pc.give_item2(30268, 1) -- Fragment de Medalie (4)
         return
        end
                                elseif m_ind == 65 or m_ind == 61 or m_ind == 104 and pc.get_level() <= 60 then
                                        if game.get_event_flag("olimpiadas") == 1 then
                                         
          local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30265")==0  then
         pc.give_item2(30265, 1)-- Fragment de Medalie (1) 
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30266")==0  then
         pc.give_item2(30266, 1) -- Fragment de Medalie (2)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30267")==0  then
         pc.give_item2(30267, 1) -- Fragment de Medalie (3)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30268")==0  then
         pc.give_item2(30268, 1) -- Fragment de Medalie (4)
         return
        end
                                elseif m_ind == 62 or m_ind == 71 or m_ind == 67 and pc.get_level() <= 70 then
                                        if game.get_event_flag("olimpiadas") == 1 then
                                         
          local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30265")==0  then
         pc.give_item2(30265, 1)-- Fragment de Medalie (1) 
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30266")==0  then
         pc.give_item2(30266, 1) -- Fragment de Medalie (2)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30267")==0  then
         pc.give_item2(30267, 1) -- Fragment de Medalie (3)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30268")==0  then
         pc.give_item2(30268, 1) -- Fragment de Medalie (4)
         return
        end
                                elseif m_ind == 68 or m_ind == 72 or m_ind == 73 or m_ind == 66 and pc.get_level() <= 90 then
                                        if game.get_event_flag("olimpiadas") == 1 then
                                         
          local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30265")==0  then
         pc.give_item2(30265, 1)-- Fragment de Medalie (1) 
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30266")==0  then
         pc.give_item2(30266, 1) -- Fragment de Medalie (2)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30267")==0  then
         pc.give_item2(30267, 1) -- Fragment de Medalie (3)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30268")==0  then
         pc.give_item2(30268, 1) -- Fragment de Medalie (4)
         return
        end
                        end
                end
 
  when __TARGET__.target.click or
          20017.chat."Medalia Eroului" begin
   target.delete("__TARGET__")
   say_title("Yu-Hwan")
   say("In sfarsit! Te-ai intors!")
   say("Ai gasit Medalia Eroului?")
 
   if pc.count_item(30265)>=1 and pc.count_item(30266)>=1 and  pc.count_item(30267) >= 1 and pc.count_item(30268)
        say_title("Yu-Hwan")
        say("Acesti hoti blestemati au distrus")
        say("patrimoniul meu pretios!")
        say("Iti multumesc foarte mult pentru ca ai gasit")
        say("toate fragmentele. Acum ma pot intoarce")
        say("sa le unesc pe toate.")
        wait()
        say_title("Yu-Hwan")
        say("Multumiri! Ai restaurat onoarea")
        say("familiei mele.")
        say("Eforturile tale nu au fost")
        say("degeaba. Aici ai recompensa ta!")
        say_item_vnum("71158")
        say_item_vnum("71159")
        pc.remove_item(30265,1)
        pc.remove_item(30266,1)
        pc.remove_item(30267,1)
        pc.remove_item(30268,1)
        pc.give_item2(71158)
        pc.give_item2(71159)
        clear_letter()
        set_state(__COMPLETE__)
   end
   else
        say_title("Yu-Hwan")
        say("Ai gasit Medalia mea!")
        say("Dar stai... asta este doar un fragment. ¡Ce")
        say("infamie, au distrus-o in 5!")
        say("Te rog, adu-mi toate fragmentele! Poate")
        say("le pot uni si reface Medalia!")
        return
   end
  end
end
state __GIVEUP__ begin
end
stat __COMPLETE__ begin
end
end


uite quest , il modifici dupa bunul plac

Deconectat
Avatar utilizator
SergiuSmekeru
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 68
Membru din: 14 Feb 2015
Status: Pe www.metin2zuko.fzn.ro
Server Metin2: metin2zuko.fzn.ro
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: [CERERE QUEST CARE DA BONUSURI]

Mesajde SergiuSmekeru » 11 Iul 2015, 19:28

MenDarK scrie:

Cod: Selectaţi tot

----------------------------------
--  Medalia Eroului
--  Misiune Speciala
--  Facuta de "setezi cum vrei"
----------------------------------
quest medalia_eroului begin
        state start begin
         when login and game.get_event_flag("olimpiada") ==1  begin
   set_state("informacion")
  end
end
state informacion begin
         when letter begin
          send_letter("Medalia Eroului")
   local v=find_npc_by_vnum(20017)
   if 0==v
   else
           target.vid("__TARGET__", v, "Medalia Eroului")
   end
  end
  when button or info begin
   say("Yu-Hwan are nevoie de ajutorul tau. Du-te sa-l vezi!")
   say("Il gasesti in al doilea oras.")
  end
  when __TARGET__.target.click or
          20017.chat."Medalia Eroului" begin
   target.delete("__TARGET__")
   say_title("Yu-Hwan")
   say("Ajutor!")
   say("Mizerabila banda de hoti...")
   say("Aseara mi-au intrat in casa!")
   say("Au furat Medalia Eroului. Un urmas de-al")
   say("meu a primit-o dupa ce a parcurs")
   say("42195 km de pe campul de lupta")
   say("pana a ajus sa-i comunice monarhului")
   say("victoria.")
   say("Si acum a disparut!")
   wait()
   say_title("Yu-Hwan")
   say("La naiba... pentru familia mea are")
   say("o valoare incalculabila. Ce fac acum?")
   say("Ma vei ajuta?")
   local s=select("Da","Nu" )
   if 2==s then
        say("Chiar vrei sa anulezi aceasta munca?")
        say("Daca acum alegi "Da" nu te vei")
        say("mai putea intoarce.")
        local a=select("Da","Nu")
        if  2==a then
         say_title("Yu-Hwan")
         say("Inteleg ca acum nu ai timp.")
         say("Revino cand o sa ai. Dar")
         say("nu ma fa sa astept mult!")
         return
        end
        say_title("Yu-Hwan")
        say("Cred ca ai venit prea tarziu")
        say("si nu ma mai poti ajuta. Iti urez")
        say("tot binele in drumul tau!")
        set_state(__GIVEUP__)
        return
   end
   say_title("Yu-Hwan")
   say("Omoara monstrii care m-au furat! Dr")
   say("ai grija: eram puternic, minim")
   say("nivel 30. Daca imi aduci inapoi Medalia")
   say("Eroului te voi rasplati pe masura!")
   set_state(Medalla_Héroe)
   end
  end
  state Medalla_Héroe begin
   when letter begin   
        if pc.count_item("30265")>=1 and pc.count_item("30266")>=1 and pc.count_item("30267")>=1 and pc.count_item("30268")>=1 and pc.count_item("30269")>=1 then
         send_letter("eram muy fuerte")
         local v=find_npc_by_vnum(20017)
         if 0!= v then
          target.vid("__TARGET__",v,"Inapoi la Yu-Hwan")
         end
         return
        end 
        send_letter("Medalia del Eroului")
   end
   when info or button begin
        if pc.count_item("30265")>=1 and pc.count_item("30266")>=1 and pc.count_item("30267")>=1 and pc.count_item("30268")>=1 and pc.count_item("30269")>=1 then
         say("Gaseste Medalia Eroului si da-i-o")
         say("lui Yu-Hwan.")
         return
        end
        say("Gaseste Medalia Eroului si da-i-o")
        say("lui Yu-Hwan.")
   end
 
   when kill begin
                        local m_ind = pc.get_map_index()
                        else
                                if m_ind == 1 or m_ind == 3 or m_ind == 21 or m_ind == 23 or m_ind == 41 or m_ind == 43 and pc.get_level() <= 30 then
                                        if game.get_event_flag("olimpiadas") == 1 then
               
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30265")==0  then
         pc.give_item2(30265, 1)-- Fragment de Medalie (1) 
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30266")==0  then
         pc.give_item2(30266, 1) -- Fragment de Medalie (2)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30267")==0  then
         pc.give_item2(30267, 1) -- Fragment de Medalie (3)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30268")==0  then
         pc.give_item2(30268, 1) -- Fragment de Medalie (4)
         return
        end
 
                                elseif m_ind == 63 or m_ind == 64 and pc.get_level() <= 40 then
                                        if game.get_event_flag("olimpiadas") == 1 then
                                         
          local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30265")==0  then
         pc.give_item2(30265, 1)-- Fragment de Medalie (1) 
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30266")==0  then
         pc.give_item2(30266, 1) -- Fragment de Medalie (2)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30267")==0  then
         pc.give_item2(30267, 1) -- Fragment de Medalie (3)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30268")==0  then
         pc.give_item2(30268, 1) -- Fragment de Medalie (4)
         return
        end
                                elseif m_ind == 65 or m_ind == 61 or m_ind == 104 and pc.get_level() <= 60 then
                                        if game.get_event_flag("olimpiadas") == 1 then
                                         
          local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30265")==0  then
         pc.give_item2(30265, 1)-- Fragment de Medalie (1) 
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30266")==0  then
         pc.give_item2(30266, 1) -- Fragment de Medalie (2)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30267")==0  then
         pc.give_item2(30267, 1) -- Fragment de Medalie (3)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30268")==0  then
         pc.give_item2(30268, 1) -- Fragment de Medalie (4)
         return
        end
                                elseif m_ind == 62 or m_ind == 71 or m_ind == 67 and pc.get_level() <= 70 then
                                        if game.get_event_flag("olimpiadas") == 1 then
                                         
          local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30265")==0  then
         pc.give_item2(30265, 1)-- Fragment de Medalie (1) 
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30266")==0  then
         pc.give_item2(30266, 1) -- Fragment de Medalie (2)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30267")==0  then
         pc.give_item2(30267, 1) -- Fragment de Medalie (3)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30268")==0  then
         pc.give_item2(30268, 1) -- Fragment de Medalie (4)
         return
        end
                                elseif m_ind == 68 or m_ind == 72 or m_ind == 73 or m_ind == 66 and pc.get_level() <= 90 then
                                        if game.get_event_flag("olimpiadas") == 1 then
                                         
          local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30265")==0  then
         pc.give_item2(30265, 1)-- Fragment de Medalie (1) 
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30266")==0  then
         pc.give_item2(30266, 1) -- Fragment de Medalie (2)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30267")==0  then
         pc.give_item2(30267, 1) -- Fragment de Medalie (3)
         return
        end
 
        local s = number(1, 100)
        if s <= 5 and pc.count_item("30268")==0  then
         pc.give_item2(30268, 1) -- Fragment de Medalie (4)
         return
        end
                        end
                end
 
  when __TARGET__.target.click or
          20017.chat."Medalia Eroului" begin
   target.delete("__TARGET__")
   say_title("Yu-Hwan")
   say("In sfarsit! Te-ai intors!")
   say("Ai gasit Medalia Eroului?")
 
   if pc.count_item(30265)>=1 and pc.count_item(30266)>=1 and  pc.count_item(30267) >= 1 and pc.count_item(30268)
        say_title("Yu-Hwan")
        say("Acesti hoti blestemati au distrus")
        say("patrimoniul meu pretios!")
        say("Iti multumesc foarte mult pentru ca ai gasit")
        say("toate fragmentele. Acum ma pot intoarce")
        say("sa le unesc pe toate.")
        wait()
        say_title("Yu-Hwan")
        say("Multumiri! Ai restaurat onoarea")
        say("familiei mele.")
        say("Eforturile tale nu au fost")
        say("degeaba. Aici ai recompensa ta!")
        say_item_vnum("71158")
        say_item_vnum("71159")
        pc.remove_item(30265,1)
        pc.remove_item(30266,1)
        pc.remove_item(30267,1)
        pc.remove_item(30268,1)
        pc.give_item2(71158)
        pc.give_item2(71159)
        clear_letter()
        set_state(__COMPLETE__)
   end
   else
        say_title("Yu-Hwan")
        say("Ai gasit Medalia mea!")
        say("Dar stai... asta este doar un fragment. ¡Ce")
        say("infamie, au distrus-o in 5!")
        say("Te rog, adu-mi toate fragmentele! Poate")
        say("le pot uni si reface Medalia!")
        return
   end
  end
end
state __GIVEUP__ begin
end
stat __COMPLETE__ begin
end
end


uite quest , il modific dupa bunul plac


dar din acest quest unde modfic bonusurul care il da medalia? sau respectiv itemul de pe serverul meu ( cureau)?
as vrea daca se poate fara un event sa fie asa in general ca la papauci de vant, cureaua sa ofere in loc de voiteza de ex.1k pv , 20hh...
ms pentru quest MenDarK dar nu imi este de ajutor

Deconectat
Avatar utilizator
SergiuSmekeru
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 68
Membru din: 14 Feb 2015
Status: Pe www.metin2zuko.fzn.ro
Server Metin2: metin2zuko.fzn.ro
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: [CERERE QUEST CARE DA BONUSURI]

Mesajde SergiuSmekeru » 11 Iul 2015, 20:54

upp+ am nev urgent

Deconectat
Avatar utilizator
SergiuSmekeru
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 68
Membru din: 14 Feb 2015
Status: Pe www.metin2zuko.fzn.ro
Server Metin2: metin2zuko.fzn.ro
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Re: [CERERE QUEST CARE DA BONUSURI]

Mesajde SergiuSmekeru » 12 Iul 2015, 12:39

uppp

Deconectat
Avatar utilizator
h u m a n
Super Ad Mod
Super Ad Mod
Mesaje: 1916
Membru din: 03 Sep 2014
Localitate: Bravos
Reputație: ﭸ S.Ad.Moderator
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
ﭸ Fost lider Helperi si Trial Helperi
ﭸ Fost Ad.Moderator
ﭸ Fost S.Moderator
ﭸ Fost Moderator
ﭸ Fost Helper
▬▬▬▬▬▬▬▬
ﭸ Old dawg
ﭸ Băştinaş
ﭸ Human after all...
▬▬▬▬▬▬▬▬
ﭸ Sătul de PCR
Status: ▬▬▬▬▬▬
Server Metin2: ▬▬▬▬▬▬
Mulțumiri acordate: 18
Mulțumiri primite: 16
Contact:

Re: [CERERE QUEST CARE DA BONUSURI]

Mesajde h u m a n » 16 Iul 2015, 15:50

3 zile,cerere inactivă,coș!

[ Mesaj scris via Android ] Imagine
Imagine


Înapoi la “Topicuri şi mesaje şterse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori