Quest Status GM

Deconectat
Avatar utilizator
Baraon
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 10
Membru din: 28 Noi 2014
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: Metin2 Hunter
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 0

Quest Status GM

Mesajde Baraon » 27 Iul 2018, 21:52

Nume:Status GM
Descriere:Are 3 optiuni (Activeaza,Dezactiveaza si inchide), contine si o parola pentru protectie in caz ca nu vrei ca alt gm sa acceseze statusul.
Imagini:nu am...
Quest:

Cod: Selectaţi tot

 --Facut de Vaduva Liviu Bogdan(l3oogie, boogie) test!

quest l3oogie begin
  state start begin
    when start or login with pc.is_gm() begin
      send_letter("Status Administrator")
    end
    when button or info begin
               say("In caz ca nu esti un membru fondator[ENTER]Nu vei putea accesa aceste comenzi speciale[ENTER][ENTER]Introduce-ti parola corecta:")
      local pws = input()
            if pws == "l3oogie2000" then
       local alg=select("Activeaza statusul", "Dezactiveaza statusul", "Inchide")
      if alg==1 then
          say(""..pc.get_name()..",[ENTER]Doresti sa-ti activezi statusul de Administrator?[ENTER][ENTER]")
local dzc=select("Da, doresc.", "M-am razgandit")
      if dzc==1 then
               affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 250, 60*60*24*365*60)   
               affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 250, 60*60*24*365*60)   
               affect.add_collect(apply.CRITICAL_PCT, 5000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.PENETRATE_PCT, 5000, 60*60*24*365*60)   
               affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 5000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS, 7500, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.RESIST_MAGIC, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.MAX_HP, 1000000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.CON, 10000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.INT, 10000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.STR, 10000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.DEX, 10000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.HP_REGEN, 5000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.SP_REGEN, 5000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.POISON_PCT, 9000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.STUN_PCT, 9000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.SLOW_PCT, 9000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.ATTBONUS_HUMAN, 9000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.IMMUNE_SLOW, 1, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.IMMUNE_STUN, 1, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.POISON_REDUCE, 9000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.BLOCK, 2700, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.MANA_BURN_PCT, 2300, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.DODGE, 2700, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.RESIST_SWORD, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.RESIST_TWOHAND, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.RESIST_DAGGER, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.RESIST_BELL, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.RESIST_FAN, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.RESIST_BOW, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.RESIST_FIRE, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.RESIST_ELEC, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.RESIST_MAGIC, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.RESIST_WIND, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.add_collect(apply.REFLECT_MELEE, 1000, 60*60*24*365*60)
        else
         return
      end
      elseif alg==2 then
        say(""..pc.get_name()..",[ENTER]Doresti sa-ti dezactivezi statusul de Administrator?[ENTER][ENTER]")
       local act=select("Da, doresc.", "M-am razgandit")
      if act==1 then
               affect.remove_collect(apply.MOV_SPEED, 250, 60*60*24*365*60)   
               affect.remove_collect(apply.ATT_SPEED, 250, 60*60*24*365*60)   
               affect.remove_collect(apply.CRITICAL_PCT, 5000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.PENETRATE_PCT, 5000, 60*60*24*365*60)   
               affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 5000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS, 7500, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.RESIST_MAGIC, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.MAX_HP, 1000000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.CON, 100000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.INT, 100000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.STR, 100000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.DEX, 100000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.HP_REGEN, 5000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.SP_REGEN, 5000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.POISON_PCT, 9000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.STUN_PCT, 9000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.SLOW_PCT, 9000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.ATTBONUS_HUMAN, 9000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.IMMUNE_SLOW, 1, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.IMMUNE_STUN, 1, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.POISON_REDUCE, 9000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.BLOCK, 2700, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.MANA_BURN_PCT, 2300, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.DODGE, 2700, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.RESIST_SWORD, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.RESIST_TWOHAND, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.RESIST_DAGGER, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.RESIST_BELL, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.RESIST_FAN, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.RESIST_BOW, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.RESIST_FIRE, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.RESIST_ELEC, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.RESIST_MAGIC, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.RESIST_WIND, 1000, 60*60*24*365*60)
               affect.remove_collect(apply.REFLECT_MELEE, 1000, 60*60*24*365*60)
        else
         return
     end
       elseif alg==3 then
         return
      end
       end
     end
  end
end

Parola este "l3oogie2000", o poti schimba din linia :

Cod: Selectaţi tot

 if pws == "l3oogie2000" then

Tin sa metionez ca este facut de mine 100% si de la 0, nu l-am copiat de nicaieri.
Download(Opţional):...

Conectat
Avatar utilizator
Noby
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 15
Membru din: 21 Feb 2017
Status: Asa e
Server Metin2: Nu
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 2
Mulțumiri primite: 1

Re: Quest Status GM

Mesajde Noby » 17 Aug 2018, 14:24

:ymparty: o sa l testez

[ Postat de pe Android ] Imagine

[ Postat de pe Android ] Imagine

[ Postat de pe Android ] Imagine


Înapoi la “Quest-uri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: AlecsCs, ImperialMT2, inno, WebShok și 6 vizitatori