Roua permanenta

Totalitatea subiectelor care nu respectă regulamentul impus in sectiunea "Probleme şi Întrebări" vor fi stocate aici.
Neconectat
Avatar utilizator
bogdan1809
Nivel 2

Nivel 2
Mesaje: 294
Membru din: 27 Feb 2014, 19:33
Status: Sunt bine mersi ^.^
Mulţumiri acordate: 0
Mulţumiri primite: 0

Roua permanenta

Mesaj de bogdan1809 » 11 Oct 2019, 17:33

*Problemă: Roua permanenta
Tipologie server: PVM
*Resursă folosită: Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
*ServerFiles utilizat:
*Syserr: Gol
Poză:
*Detalii suplimentare: Pot activa si roua clasica si asta nou implementata, ma poate ajuta cineva?

Neconectat
Avatar utilizator
OnlyRipper
Mister Just4Metin

Mister Just4Metin
Mesaje: 191
Membru din: 20 Feb 2018, 15:58
Status: Sunt bine mersi
Server Metin2: ABC
Regat: Shinsoo
Mulţumiri acordate: 58  
Mulţumiri primite: 9  

Re: Roua permanenta

Mesaj de OnlyRipper » 11 Oct 2019, 19:39

Daca folosesti doua tipuri de roua per fiecare culoare,in item proto,scoate-l pe cel care nu functioneaza conform acestui sistem.

Neconectat
Avatar utilizator
Lion
Ţepar / Untrusted User
Mesaje: 519
Membru din: 03 Aug 2019, 22:12
Localitate: Braila
Reputație: ==================
►✔ Helper J4M♛
==================
►✔ Trial Helper J4M♛
==================
►✔ Mister J4M♛
==================
►✔ Discord : Lion#6336
==================
►✔ Skype : vlad.buga9
==================
Status: Regele
Server Metin2: Honor2
Regat: Chunjo
Mulţumiri acordate: 128  
Mulţumiri primite: 64  

Re: Roua permanenta

Mesaj de Lion » 11 Oct 2019, 22:09

Fa linie noua în item proto cu roua noua, faci itemlist sa îți citească iconița, compilezi și poc

[ Postat de pe Android ] Imagine
Imagine
Oamenii sunt animale
Leul este regele animalelor
Deci sunt regele vostru drq

Neconectat
Avatar utilizator
bogdan1809
Nivel 2

Nivel 2
Mesaje: 294
Membru din: 27 Feb 2014, 19:33
Status: Sunt bine mersi ^.^
Mulţumiri acordate: 0
Mulţumiri primite: 0

Re: Roua permanenta

Mesaj de bogdan1809 » 12 Oct 2019, 23:24

Ideea e ca vreau sa le folosesc pe ambele, gen din alea clasice sa se faca asta permanenta. Banuiesc ca ar trebui un if sau ceva cand este activata una sa nu poata fi activata si cealalta, nu am idee. E doar o banuiala.

Neconectat
Avatar utilizator
bogdan1809
Nivel 2

Nivel 2
Mesaje: 294
Membru din: 27 Feb 2014, 19:33
Status: Sunt bine mersi ^.^
Mulţumiri acordate: 0
Mulţumiri primite: 0

Re: Roua permanenta

Mesaj de bogdan1809 » 15 Oct 2019, 14:52

UP

Neconectat
Avatar utilizator
bogdan1809
Nivel 2

Nivel 2
Mesaje: 294
Membru din: 27 Feb 2014, 19:33
Status: Sunt bine mersi ^.^
Mulţumiri acordate: 0
Mulţumiri primite: 0

Re: Roua permanenta

Mesaj de bogdan1809 » 19 Oct 2019, 08:59

UP

Neconectat
Avatar utilizator
Syron
Membru Club

Membru Club
Mesaje: 663
Membru din: 14 Mai 2014, 23:41
Mulţumiri acordate: 3  
Mulţumiri primite: 49  
Discord: Syron#4341

Re: Roua permanenta

Mesaj de Syron » 19 Oct 2019, 15:36

Cod: Selectaţi tot

				if (FindAffect(AFFECT_BLEND, apply_type))
				{
					ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, ("Ai activat deja roua."));
				}
Poti sa il pui inainte de AddEffect in functia principala. AFFECT_BLEND sunt toate potiunile de tip roua normale. In caz ca nu e definit apply_type:

Cod: Selectaţi tot

int		apply_type		= aApplyInfo[item->GetSocket(0)].bPointType;
Parelel trebuie in char_item.cpp la case ITEM_BLEND sa creezi un check pentru potiunile permanente. Ce e 'naspa' la acest 'sistem' e ca, sunt facute affecte separate pentru fiecare roua (cand la cele normale toate se fuziuneaza sub AFFECT_BLEND) si anume:

Cod: Selectaţi tot

				int 		check_new_blend	= AFFECT_NEW_AFFECT_POTION_1;
				int		check_new_blend2 = AFFECT_NEW_AFFECT_POTION2;
				int		check_new_blend3 = AFFECT_NEW_AFFECT_POTION3;
				int		check_new_blend4 = AFFECT_NEW_AFFECT_POTION4;
				int		check_new_blend5 = AFFECT_NEW_AFFECT_POTION5;
				int		check_new_blend6 = AFFECT_NEW_AFFECT_POTION6;
Asa vizualizam situatia:
Imagine
Poftim check-ul:

Cod: Selectaţi tot

			if (FindAffect(check_new_blend) || (check_new_blend2) || (check_new_blend3) || (check_new_blend4) || (check_new_blend5) || (check_new_blend6))
				{
					ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, ("Ai activat deja roua."));
				}
//edit: am uitat de apply_type, ca sa faca diferenta intre diferitele tipuri de roua.
kuly aka connor mcgregor nr 1 ca enzo ferrari

Neconectat
Avatar utilizator
bogdan1809
Nivel 2

Nivel 2
Mesaje: 294
Membru din: 27 Feb 2014, 19:33
Status: Sunt bine mersi ^.^
Mulţumiri acordate: 0
Mulţumiri primite: 0

Re: Roua permanenta

Mesaj de bogdan1809 » 20 Oct 2019, 17:36

Syron scrie:
19 Oct 2019, 15:36

Cod: Selectaţi tot

				if (FindAffect(AFFECT_BLEND, apply_type))
				{
					ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, ("Ai activat deja roua."));
				}
Poti sa il pui inainte de AddEffect in functia principala. AFFECT_BLEND sunt toate potiunile de tip roua normale. In caz ca nu e definit apply_type:

Cod: Selectaţi tot

int		apply_type		= aApplyInfo[item->GetSocket(0)].bPointType;
Parelel trebuie in char_item.cpp la case ITEM_BLEND sa creezi un check pentru potiunile permanente. Ce e 'naspa' la acest 'sistem' e ca, sunt facute affecte separate pentru fiecare roua (cand la cele normale toate se fuziuneaza sub AFFECT_BLEND) si anume:

Cod: Selectaţi tot

				int 		check_new_blend	= AFFECT_NEW_AFFECT_POTION_1;
				int		check_new_blend2 = AFFECT_NEW_AFFECT_POTION2;
				int		check_new_blend3 = AFFECT_NEW_AFFECT_POTION3;
				int		check_new_blend4 = AFFECT_NEW_AFFECT_POTION4;
				int		check_new_blend5 = AFFECT_NEW_AFFECT_POTION5;
				int		check_new_blend6 = AFFECT_NEW_AFFECT_POTION6;
Asa vizualizam situatia:
Imagine
Poftim check-ul:

Cod: Selectaţi tot

			if (FindAffect(check_new_blend) || (check_new_blend2) || (check_new_blend3) || (check_new_blend4) || (check_new_blend5) || (check_new_blend6))
				{
					ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, ("Ai activat deja roua."));
				}
//edit: am uitat de apply_type, ca sa faca diferenta intre diferitele tipuri de roua.
Imi apare mesajul ala cu "Ai activat deja roua" dar tot o activeaza, nu o blocheaza.

Neconectat
Avatar utilizator
Syron
Membru Club

Membru Club
Mesaje: 663
Membru din: 14 Mai 2014, 23:41
Mulţumiri acordate: 3  
Mulţumiri primite: 49  
Discord: Syron#4341

Re: Roua permanenta

Mesaj de Syron » 20 Oct 2019, 17:49

Adauga:

Cod: Selectaţi tot

return false;
unde ai pus check-ul la functia aluia. Pentru ITEM_BLEND este facut deja un else unde (daca nu se gasesc restul) se activeaza.
Deci in momentul de fata ar trebuii sa nu mearga sa activezi roua temporara daca ai roua permanente. (asta daca AFFECT-urile care le-am pus eu acolo sunt cele de la sistemul aluia)
Dupa cum am spus, e o mizerie sistemul, nu prea imi dau seama ce e si cum... dar nu e greu de realizat ce trebuie sa pui si unde.
kuly aka connor mcgregor nr 1 ca enzo ferrari

Neconectat
Avatar utilizator
bogdan1809
Nivel 2

Nivel 2
Mesaje: 294
Membru din: 27 Feb 2014, 19:33
Status: Sunt bine mersi ^.^
Mulţumiri acordate: 0
Mulţumiri primite: 0

Re: Roua permanenta

Mesaj de bogdan1809 » 20 Oct 2019, 18:07

Syron scrie:
20 Oct 2019, 17:49
Adauga:

Cod: Selectaţi tot

return false;
unde ai pus check-ul la functia aluia. Pentru ITEM_BLEND este facut deja un else unde (daca nu se gasesc restul) se activeaza.
Deci in momentul de fata ar trebuii sa nu mearga sa activezi roua temporara daca ai roua permanente. (asta daca AFFECT-urile care le-am pus eu acolo sunt cele de la sistemul aluia)
Dupa cum am spus, e o mizerie sistemul, nu prea imi dau seama ce e si cum... dar nu e greu de realizat ce trebuie sa pui si unde.
La fel...

Închis

Înapoi la “Arhivă Probleme şi Întrebări”