Breasla cu acelasi nume

Totalitatea subiectelor care nu respectă regulamentul impus in sectiunea "Probleme şi Întrebări" vor fi stocate aici.
Deconectat
Avatar utilizator
andrei99
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 7
Membru din: 06 Iul 2014
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: Lucius
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 0

Breasla cu acelasi nume

Mesajde andrei99 » 27 Sep 2016, 20:40

Salutare :)

Am un bug pe srver in care pot face mai multe bresle cu acelasi nume.
Deci vin cu cate conturi vreau eu, cate caractere si pot face bresle cu acelasi nume.

Detin SURSA game/db

Ma poate ajuta cineva va rog frumos ?

Conectat
Avatar utilizator
stilledanger
Mister Just4Metin
Mister Just4Metin
Mesaje: 726
Membru din: 31 Ian 2014
Localitate: /usr/xsag/thw2/
Reputație: Fost dezvoltator la Zearth2 si ThunderWorld2
Status: http://survive-on-mars.com
Server Metin2: survive-on-mars.com
Mulțumiri acordate: 13
Mulțumiri primite: 46
Contact:

Re: Breasla cu acelasi nume

Mesajde stilledanger » 27 Sep 2016, 21:01

Intra in guild_manager.cpp si cauta
DWORD CGuildManager::CreateGuild(TGuildCreateParameter& gcp)

Adauga in functie asta
std::auto_ptr<SQLMsg> pmsg(DBManager::instance().DirectQuery("SELECT COUNT(*) FROM guild%s WHERE name = '%s'",get_table_postfix(), gcp.name));

if (pmsg->Get()->uiNumRows > 0)
{
MYSQL_ROW row = mysql_fetch_row(pmsg->Get()->pSQLResult);

if (!(row[0] && row[0][0] == '0'))
{
gcp.master->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Acest nume de breasla este folosit."));
return 0;
}
}
else
{
gcp.master->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("<길드> 길드를 생성할 수 없습니다."));
return 0;
}
Administrator la Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Fost dezvoltator şi administrator la ThunderWorld2
Tutoriale C++ in curs de dezvoltare Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

Deconectat
Avatar utilizator
andrei99
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 7
Membru din: 06 Iul 2014
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: Lucius
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 0

Re: Breasla cu acelasi nume

Mesajde andrei99 » 27 Sep 2016, 21:31

Uite ce am aici deja

Copiaza link te rog: gyazo.com/9bd5941b3012876aecdc2dbb062102e0

Conectat
Avatar utilizator
stilledanger
Mister Just4Metin
Mister Just4Metin
Mesaje: 726
Membru din: 31 Ian 2014
Localitate: /usr/xsag/thw2/
Reputație: Fost dezvoltator la Zearth2 si ThunderWorld2
Status: http://survive-on-mars.com
Server Metin2: survive-on-mars.com
Mulțumiri acordate: 13
Mulțumiri primite: 46
Contact:

Re: Breasla cu acelasi nume

Mesajde stilledanger » 27 Sep 2016, 22:05

andrei99 scrie:Uite ce am aici deja

Copiaza link te rog: gyazo.com/9bd5941b3012876aecdc2dbb062102e0

Ti-am explicat ce trebuie sa faci...nu e treaba mea ca nu sti oleaca c++ si nici nu trebuie sa sti ca ti-am explicat ce trebuie sa faci,dar voi vreti tot mura in gura ,nu vreti sa ganditi putin x_x

[ Postat de pe Android ] Imagine
Administrator la Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Fost dezvoltator şi administrator la ThunderWorld2
Tutoriale C++ in curs de dezvoltare Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

Deconectat
Avatar utilizator
andrei99
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 7
Membru din: 06 Iul 2014
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: Lucius
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 0

Re: Breasla cu acelasi nume

Mesajde andrei99 » 27 Sep 2016, 22:30

stilledanger scrie:
andrei99 scrie:Uite ce am aici deja

Copiaza link te rog: gyazo.com/9bd5941b3012876aecdc2dbb062102e0

Ti-am explicat ce trebuie sa faci...nu e treaba mea ca nu sti oleaca c++ si nici nu trebuie sa sti ca ti-am explicat ce trebuie sa faci,dar voi vreti tot mura in gura ,nu vreti sa ganditi putin x_x

[ Postat de pe Android ] Imagine



Nu stiu, am modificat cum e la mine fix cum mi-ai zis tu.
Compilez si vad daca se mai repeta problema

Multumesc

Conectat
Avatar utilizator
stilledanger
Mister Just4Metin
Mister Just4Metin
Mesaje: 726
Membru din: 31 Ian 2014
Localitate: /usr/xsag/thw2/
Reputație: Fost dezvoltator la Zearth2 si ThunderWorld2
Status: http://survive-on-mars.com
Server Metin2: survive-on-mars.com
Mulțumiri acordate: 13
Mulțumiri primite: 46
Contact:

Re: Breasla cu acelasi nume

Mesajde stilledanger » 27 Sep 2016, 22:33

Omule tu nu trebuie sa modifici nimic de acolo :)) adauga doar chestia aia in functia DWORD CGuildManager::CreateGuild(TGuildCreateParameter& gcp)

[ Postat de pe Android ] Imagine
Administrator la Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Fost dezvoltator şi administrator la ThunderWorld2
Tutoriale C++ in curs de dezvoltare Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

Deconectat
Avatar utilizator
andrei99
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 7
Membru din: 06 Iul 2014
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: Lucius
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 0

Re: Breasla cu acelasi nume

Mesajde andrei99 » 27 Sep 2016, 22:38

stilledanger scrie:Omule tu nu trebuie sa modifici nimic de acolo :)) adauga doar chestia aia in functia DWORD CGuildManager::CreateGuild(TGuildCreateParameter& gcp)

[ Postat de pe Android ] Imagine



Uitate te rog in poza, o am deja dar putin schimbat..


La mine am :

=======================
DWORD CGuildManager::CreateGuild(TGuildCreateParameter& gcp)
{
if (!gcp.master)
return 0;


if (!check_name(gcp.name))
{
gcp.master->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("<e¢¬¢¬ea¢æ©«A¡°> e¢¬¢¬ea¢æ©«A¡° i¢¥e|a¢æži¢¥ i ia¢æ¡Ë¨Ïia¢æ¡ËE©«i¡×a?¡þ ia¢æ¡ËA iA ¥ìea¢æ©öE¢Óea¢æ©ö¢´."));
return 0;
}
static char __escape_name[GUILD_NAME_MAX_LEN * 2 + 1];
DBManager::instance().EscapeString(__escape_name, sizeof(__escape_name), static_cast<const char *>(gcp.name), sizeof(gcp.name));
std::auto_ptr<SQLMsg> pmsg(DBManager::instance().DirectQuery("SELECT COUNT(*) FROM guild%s WHERE name = '%s'",
get_table_postfix(), __escape_name));


if (pmsg->Get()->uiNumRows > 0)
{
MYSQL_ROW row = mysql_fetch_row(pmsg->Get()->pSQLResult);


if (!(row[0] && row[0][0] == '0'))
{
gcp.master->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("<e¢¬¢¬ea¢æ©«A¡°> i¢¥e?¢¬ e¡Æa?¡Ëia?¡þ i¢¥e|a¢æžiE©« e¢¬¢¬ea¢æ©«A¡°e¡Æa?¡þ ižE¢ÓiA ¥ìea¢æ©öE¢Óea¢æ©ö¢´."));
return 0;
}
}
else
{
gcp.master->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("<e¢¬¢¬ea¢æ©«A¡°> e¢¬¢¬ea¢æ©«A¡°e¡Í¨ù i¨¡¡¯ia¢æž¡¾ia¢æ¡Ë iE¢ÓE©« ia¢æ¡±a¢æ iA ¥ìea¢æ©öE¢Óea¢æ©ö¢´."));
return 0;
}
=======================


EDIT: Am rezolvat domnule, eu ti-am zis doar ca de la prima linia care ai zis si pana la ultima, la mine in sursa era altfel, am facut cum mi-ai dat tu, si acum merge bine. Iti multumesc foarte mult :)

Conectat
Avatar utilizator
stilledanger
Mister Just4Metin
Mister Just4Metin
Mesaje: 726
Membru din: 31 Ian 2014
Localitate: /usr/xsag/thw2/
Reputație: Fost dezvoltator la Zearth2 si ThunderWorld2
Status: http://survive-on-mars.com
Server Metin2: survive-on-mars.com
Mulțumiri acordate: 13
Mulțumiri primite: 46
Contact:

Re: Breasla cu acelasi nume

Mesajde stilledanger » 27 Sep 2016, 22:56

De unde incepe std::auto_ptr pui ce ti-am dat eu...

[ Postat de pe Android ] Imagine
Administrator la Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Fost dezvoltator şi administrator la ThunderWorld2
Tutoriale C++ in curs de dezvoltare Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

Deconectat
Avatar utilizator
andrei99
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 7
Membru din: 06 Iul 2014
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: Lucius
Regat: Jinno
Mulțumiri acordate: 1
Mulțumiri primite: 0

Re: Breasla cu acelasi nume

Mesajde andrei99 » 27 Sep 2016, 23:03

stilledanger scrie:De unde incepe std::auto_ptr pui ce ti-am dat eu...

[ Postat de pe Android ] Imagine


Asta am zis de la inceput ca am facut :)
Multumesc:)
O seara faina :)

T/C cand vreti :)

Conectat
Avatar utilizator
stilledanger
Mister Just4Metin
Mister Just4Metin
Mesaje: 726
Membru din: 31 Ian 2014
Localitate: /usr/xsag/thw2/
Reputație: Fost dezvoltator la Zearth2 si ThunderWorld2
Status: http://survive-on-mars.com
Server Metin2: survive-on-mars.com
Mulțumiri acordate: 13
Mulțumiri primite: 46
Contact:

Re: Breasla cu acelasi nume

Mesajde stilledanger » 27 Sep 2016, 23:06

Multumesc doar din cuvinte? Daca apasai butonul de like eram mai motivat :)) bafta

[ Postat de pe Android ] Imagine
Administrator la Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Fost dezvoltator şi administrator la ThunderWorld2
Tutoriale C++ in curs de dezvoltare Trebuie să fii logat sau înregistrat pentru a vedea acest link.


Înapoi la “Arhivă Probleme şi Întrebări”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori