[Quest] Biolog tradus în Română

Deconectat
Avatar utilizator
Ivan Vladuţ Florentin
Nivel 1
Nivel 1
Mesaje: 64
Membru din: 25 Iul 2013
Status: Sunt bine mersi ^.^
Server Metin2: x
Mulțumiri acordate: 0
Mulțumiri primite: 5

[Quest] Biolog tradus în Română

Mesajde Ivan Vladuţ Florentin » 26 Iul 2013, 23:13

Imagine

Misiuni level :

*30 - Dinţi de orc
*40 - Carţi blestemate
*50 - Amintiri de demon
*60 - Globuri de gheaţă
*70 - Crengi Zelkova
*80 - Tabliţe
*90 - Însemnele regelui

Quest lvl 30 :

Cod: Selectaţi tot

quest biologist_sequence begin

    ----------------------------------
    -- LvL 30 / Dinti de orc
    ----------------------------------
    state start begin
        when login or levelup with pc.level>29 begin
            set_state(talk_to_disciple_lv30)
        end     
    end
    state talk_to_disciple_lv30 begin
        when letter begin
            local v = find_npc_by_vnum(20084)
            if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Cererea biologului")
            end
            send_letter("Cererea biologului")
        end
        when button or info begin
            say_title("Cererea biologului")
            say("")
            say("Biologul are nevoie de ajutorul tau")
            say("Dute si vorbeste cu el")
            say("")
            say_reward("Discuta cu biologul")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Orkzähne" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say("Biolog:")
            say("")
            say("Oh,ai venit sa ma ajuti?")
            say("Ei bine ...")
            say("Eu sunt de altfel biologul")
            say("si ma ocup cu studierea numeroaselor plante")
            say("Daca ma ajuti cu cercetarea,")
            say("eu te voi rasplati din plin")
            say("")
            wait()
            say("Biolog:")
            say("Eu va voi rasplati din plin .")
            say("Vom face cercetarea pe o legenda")
            say("Dar eu trebuie sa fac mai intai in prezent ,")
            say("ar fi atat de frumos daca m-ai ajuta")
            say("")
            wait()
            say("Biolog:")
            say("Am nevoie de 10 dinti de orc pentru cercetarea mea.")
            say("Cu toate astea sunt foarte fragili ,")
            say("se poate ca la unii dinti")
            say("sa nu pot fi analizati")
            say("Am nevoie de toti cei 10,")
            say("pentru a finaliza cercetarea")
            say("")
            set_state(collect_orcteeth)
            pc.setqf("duration",0)
            pc.setqf("collect_count",0)
        end
    end
    state collect_orcteeth begin
        when letter begin
            send_letter("Die Forschung des Biologen")
        end
        when button or info begin
            say_title("Dinti de orc")
            say("")
            say("Biologul ti-a dat mult de lucru,")
            say("sa colectezi cei 10 dinti de orc.")
            say("Colecteaza-i si adui pe toti la biolog.")
            say("")
            say_item_vnum(30006) 
            say_reward("Aveti in prezent "..pc.getqf("collect_count").." abgegeben!")
            say("")
        end
        when 20084.chat."Dinti de orc" with pc.count_item(30006)>0 begin
            if get_time()>pc.getqf("duration") then
                say("Un moment ...")
                say("Iti multumesc mult,")
                say("lasa-ma sa revizuiesc rapid")
                say("in cazul in care acest dinte este in ordine ...")
                say("")
                pc.remove_item("30006", 1)
                pc.setqf("duration",get_time()+300)
                wait()
                local rand = number(0,99)
                if rand<50 then
                    local count = pc.getqf("collect_count")+1
                    if count<10 then
                        pc.setqf("collect_count", count)
                        say("Biolog:")
                        say("Excelent,acest dinte este in ordine.")
                        say("Adu-mi altul.)
                        say("Se poate cerceta.")
                        say("")
                        say_reward("Aveti in prezent"..pc.getqf("collect_count").." abgegeben!")
                        say("")
                    else 
                        say("Biolog:")
                        say("Mi-ai adus 10 dinti.")
                        say("Acum,te rog s ate duci sa imi aduci piatra Jinunggyis")
                        say("Pentru a aduce piatra Jinunggyis.")
                        say("Trebuie sa te duci sa o procuri de la orcii mandrii...")     
                        say("Cred ca esti suficient de puternic pentru ea.")
                        say("")
                        pc.setqf("collect_count",0)
                        pc.setqf("duration",0) 
                        set_state(collect_jinunggyis)
                    end
                else                                 
                    say("Biolog:")
                    say("Imi pare rau dar acest dintele este")
                    say("deja putrezit")
                    say("Te rog sa-mi aduci un alt dinte de orc.")
                    say("")
                end
            else
                say("Biolog:")
                say("Imi pare rau")
                say("Studiile nu sunt terminate inca.")
                say("Te rog sa imi aduci un alt dinte mai tarziu.")
                say("")
            end
        end
    end
    state collect_jinunggyis begin
        when letter begin
            send_letter("Piatra Jinunggyis")
        end
        when button or info begin
            say_title("Piatra Jinunggyis")
            say("")
            say("Felicitari! Aveti toti cei 10 dinti de orc")
            say("Acum aveti nevoie sa capturati piatra Jinunggyis")
            say("")
            say_item_vnum(30220)
            say("Aceasta piatra de fapt contine un suflet")
            say("")
        end
        when 635.kill or 636.kill or 637.kill begin
            if pc.count_item(30220)<1 then
                local rand = number(0,99)
                if rand<5 then pc.give_item2(30220, 1)
                end
            end     
        end
        when 20084.chat."Piatra Jinunggyis" begin
            if pc.count_item(30220)>0 then
                say("Biolog:")
                say("Datorita muncii dumneavoastra avem acum")
                say("legenda pietrei Jinunggyis.")
                say("Ai luptat din greu.")
                say("Dute si vorbeste cu Baek-Go,")
                say("pentru a creste puterea ta interioara.")
                say("")
                pc.remove_item(30220,1)
                set_state(jinunggyis_reward)
            else
                say("Biolog:")
                say("Bravo,mi-ai adus 10 bucati")
                say("Acum eu va rog sa-mi aduceti piatra Jinunggyis")
                say("Pentru a aduce piatra Jinunggyis")
                say("Trebuie sa ucideti Orcii cei mandrii")     
                say("Cred ca esti suficient de puternic pentru a aduce piatra.")
                say("")         
            end
        end
    end     
    state jinunggyis_reward begin
        when letter begin
            send_letter("Discutati cu Baek-Go")
            local v = find_npc_by_vnum(20018)
            if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Doktor")
            end
        end
        when button or info begin
            say("Pentru a primi recomepnsa de la biolog")
            say("dute si vorbeste cu baek-go.")
            say("Acesta iti va creste competentele permanent!")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click  or 20018.chat."Recompensa de la biolog" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title("Baek-Go:")
            say("Eu vad...")
            say("Biologul v-a trimis la mine.")
            say("Iata rasplata ta:")
            say("")
            say_reward("Veti primi:")
            say_reward("Viteza de miscare +10% (permanent)")
            say("")
            affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 10, 60*60*24*365*60)
            set_state(collect_quest_lv40)
        end
    end


Quest lvl 40 :

Cod: Selectaţi tot

----------------------------------
    -- LvL 40 / Fluchsammlung
    ----------------------------------
    state collect_quest_lv40 begin
        when login or levelup with pc.level>39 begin
            set_state(talk_to_disciple_lv40)
        end     
    end
    state talk_to_disciple_lv40 begin
        when letter begin
            local v = find_npc_by_vnum(20084)
            if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Biologe")
            end
            send_letter("Cercetarea biologului nr 2")
        end
        when button or info begin
            say_title("Cercetarea biologului nr 2")
            say("")
            say("Biologul are nevoie de ajutor")
            say("Spune ca doreste sa il ajuti in cautarea ")
            say("elementelor de constructie")
            say("Dute si vorbeste cu el,")
            say("Pentru a obtine mai multe amanunte")
            say("")
            say_reward("Vorbeste cu biologul")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Fluchbücher" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say("Biologul:")
            say("Ei bine ai ajuns...")
            say("Investigatia privind Orcii")
            say("S-a terminat.")
            say("Acum am descoperit noi obiecte,")
            say("As vrea sa investighezi")
            wait()
            say("Biologul:")
            say("As putea sa le colectez eu dar,")
            say("am prea multe de facut.")
            say("Ar fi foarte frumos")
            say("daca a-i face asta pentru mine.")
            wait()
            say("Biologul:")
            say("Vreau sa examinezi cartile blesteme.")
            say("Am nevoie de 15 carti")
            say("Cartile sunt destul de vechi,")
            say("acestea cad uneori in afara templului!")
            say("")                                                                                                                                                           
            set_state(collect_cursebook)
            pc.setqf("duration",0)
            pc.setqf("collect_count",0)
        end
    end
    state collect_cursebook begin
        when letter begin
            send_letter("Cercetarea biologului nr 2")
        end
        when button or info begin
            say_title("Colectionarea Blestemelor")
            say("")
            say("Biologul ti-a dat un loc de munca,")
            say("Pentru a obtine 15 carti blesteme.")
            say("Acest lucru se poate si pe intuneric")
            say("Colectionarea cartilor blesteme")
            say("")
            say_item_vnum(30047) 
            say_reward("Ai in prezent "..pc.getqf("collect_count").." colectionate!")
            say("")
        end
        when 20084.chat."Cercetarea cartilor blesteme" with pc.count_item(30047)>0 begin
            if get_time()>pc.getqf("duration") then
                say("Ateapta un minut ...")
                say("Multumesc,")
                say("lasa-ma sa ma uit")
                say("In cazul in care aceasta carte este buna ...")
                say("")
                pc.remove_item("30047", 1)
                pc.setqf("duration",get_time()+300)
                wait()

                local rand = number(0,99)
                if rand<50 then
                    local count = pc.getqf("collect_count")+1
                    if count<15 then
                        pc.setqf("collect_count", count)
                        say("Biologul:")
                        say("Excelent aceasta carte este in ordine.")
                        say("Mai adu-mi deoarece ")
                        say("Am nevoie de mai multe.")
                        say("")
                        say_reward("In prezent ai  "..pc.getqf("collect_count").." colectionate!")
                        say("")
                    else 
                        say("Biologul:")
                        say("Ai adus 15 carti .")
                        say("Ei bine mai am o cercetare.")
                        say("Am nevoie de piatra sufletului din templu,")
                        say("Aceasta pica langa templul,")
                        say("Luptator precum Ork Sef te poate invinge")
                        say("Cred ca esti suficient de puternic")
                        say("")
                        pc.setqf("collect_count",0)
                        pc.setqf("duration",0)
                        set_state(collect_templekey)
                    end
                else                                 
                    say("Biologul:")
                    say("Imi pare rau aceasta carte,")
                    say("S-a deteriorat pe parcusul investigatiei")
                    say("Te rog adu-mi alta.")
                end
            else
                say("Biologul:")
                say("Imi pare rau ")
                say("nu am terminat studiile inca ...")
                say("Te rog sa imi aduci Fluchsammmlung mai tarziu...")
            end
        end
    end
    state collect_templekey begin
        when letter begin
            send_letter("Piatra sufletului din Templu")
        end
        when button or info begin
            say_title("Piatra sufletului din Templu")
            say("")
            say("Tu ai adus toate cele 15 carti blestem.")
            say("Iar acum ai Piatra sufletului din Templu.")
            say("")
            say_item_vnum(30221)
            say("Stiai ca aceasta piatra contine")
            say("Sufletul urmasilor din templu?")
            say("")
        end
        when 635.kill or 636.kill or 637.kill begin
            if pc.count_item(30221)<1 then
                local rand = number(0,99)
                if rand<5 then pc.give_item2(30221, 1)
                end
            end     
        end
        when 20084.chat."Piatra sufletului din Templu" begin
            if pc.count_item(30221)>0 then
                say("Biologul:")
                say("Pentru a primii recompensa ")
                say("In urma cautarii de informatii despre.")
                say("Cartile blesteme si Piatra sufletului din Templu.")
                say("Dute si cauta-l pe Baek-Go,")
                say("Acesta se afla in oras.")
                say("")
                pc.remove_item(30221,1)
                set_state(templekey_reward)
            else
                 say("Biologul:")
                 say("Ai adus 15 carti .")
                 say("Ei bine mai am o cercetare.")
                 say("Am nevoie de piatra sufletului din templu,")
                 say("Aceasta pica langa templul,")
                 say("Luptator precum Ork Sef te poate invinge")
                 say("Cred ca esti suficient de puternic")
                 say("")
             
        end
    end
    state templekey_reward begin
        when letter begin
            send_letter("Dute si vorbeste cu Baek-GO")
            local v = find_npc_by_vnum(20018)
            if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Doktor")
            end
        end
        when button or info begin
            say_title("Vorbeste cu Baek-Go")
            say(Pentru a primi recompensa,")
            say("In urma colecatrii de informatii")
            say("despre cartile blestem si piatra sufletului din templu")
            say("Dute in oras la Baek-Go.")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click  or 20018.chat."Belohnung des Biologen" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title("Baek-Go:")
            say("Sa vedem, zici ca biologul te-a trimis la mine ...")
            say("Biologul te-a trimis la mine")
            say("Uite rasplata ta")
            say("")
            say_reward("Primesti:")
            say_reward("+5% Viteza de atac (Permanent)")
            say("")
            affect.add_collect(apply.ATT_SPEED,5,60*60*24*365*60)
            set_state(collect_quest_lv50)
        end
    end


Quest lvl 50 :

Cod: Selectaţi tot

 -- LvL 50 / Dämonenandenken
    ----------------------------------
    state collect_quest_lv50 begin
        when login or levelup with pc.level>49 begin
            set_state(talk_to_disciple_lv50)
        end     
    end
    state talk_to_disciple_lv50 begin
        when letter begin
            local v = find_npc_by_vnum(20084)
            if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Biolog")
            end
            send_letter("Cercetarea biologului numarul 3")
        end
        when button or info begin
            say_title("Cercetarea biologului numarul 3")
            say("")
            say("Biologul are nevoie de ajutorul tau dinou.")
            say("El a spus ca avea nevoie de ajutor in cautare")
            say("pentru anumite elemente.")
            say("Vorbeste cu el,")
            say("pentru a obtine informatii cat mai clare.")
            say("")
            say_reward("Discuta cu biologul")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Suvenirul Demonului" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say("Biolog:")
            say("Bine ca ai venit...")
            say("Ancheta colectiilor blestem")
            say("Am finalizat-o cu succes!")
            say("Acum am gasit obiecte noi,")
            say("si as dori sa le investighez.")
            wait()
            say("Biolog:")
            say("Le-as procura eu,")
            say("dar am prea multe de facut...")
            say("Ar fi foarte frumos daca")
            say("ai putea face asta pentru mine.")
            wait()
            say("Biolog:")
            say("Vreau sa examinez amintirile de demon.")
            say("Am nevoie de 15 amintiri!")
            say("Cu toate astea,sunt foarte fragile,")
            say("se poate ca unele")
            say("sa fie deteriorate.")
            say("")                                                                                                                                                           
            set_state(collect_deamonitem)
            pc.setqf("duration",0)
            pc.setqf("collect_count",0)
        end
    end
    state collect_deamonitem begin
        when letter begin
            send_letter("Cercetarea biologului numarul 3")
        end
        when button or info begin
            say_title("Suvenirul Demonului")
            say("")
            say("Biologul ti-a dat de munca,")
            say("am nevoie de 15 amintiri.")
            say("Aceste suvenire va pot pica la monstrii din")
            say("turnul demonilor.")
            say("")
            say_item_vnum(30015)
            say_reward("In prezent aveti "..pc.getqf("collect_count").." abgegeben!")
            say("")
        end
        when 20084.chat."Suvenirul Demonului" with pc.count_item(30015)>0 begin
            if get_time()>pc.getqf("duration") then
                say("Un moment ...")
                say("Multumesc mult,")
                say("lasa-ma sa-l analizez")
                say("in cazul in care acest suvenir este in ordine ...")
                say("")
                pc.remove_item("30015", 1)
                pc.setqf("duration", get_time()+300)
                wait()
                local rand = number(0,99)
                if rand<50 then
                    local count = pc.getqf("collect_count")+1
                    if count<15 then
                        pc.setqf("collect_count", count)
                        say("Biolog:")
                        say("Excelent,")
                        say("aceasta amintire de demon este in regula.")
                        say("Mai adu-mi te rog")
                        say("Poate intra in cercetare.")
                        say("")
                        say_reward("Aveti in prezent "..pc.getqf("collect_count").." abgegeben!")
                        say("")
                    else 
                        say("Biolog:")
                        say("Mi-ai adus 15 amintiri.")
                        say("Ei bine am pentru tine o sarcine ceva mai mare.")
                        say("Am nevoie de piatra Sagyis.")
                        say("Se gaseste la monstrii din turnul demonilor,")
                        say("si se poate captura usor.")
                        say("Cred ca esti suficient de puternic.")
                        say("")
                        pc.setqf("collect_count",0)
                        pc.setqf("duration",0) 
                        set_state(collect_sagyis)
                    end
                else                                 
                    say("Biolog:")
                    say("Imi pare rau")
                    say("Acest suvenir nu este bun")
                    say("Adu-mi te rog altul.")
                end
            else
                say("Biolog:")
                say("Imi pare rau")
                say("Acest suvenir nu este bun")
                say("Adu-mi te rog altul.")
            end
        end
    end
    state collect_sagyis begin
        when letter begin
            send_letter("Piatra Sagyis")
        end
        when button or info begin
            say_title("Piatra Sagyis")
            say("")
            say("Ati colectat toate cele 15 amintiri.")
            say("Acum am nevoie sa capturezi piatra Sagyis")
            say("")
            say_item_vnum(30222)
            say("Aceasta piatra contine sufletele")
            say("nobililor Sagyis.")
            say("")
        end
        when 1031.kill or 1032.kill or 1033.kill or 1034.kill  begin
            if pc.count_item(30222)<1 then
                local rand = number(0,99)
                if rand<5 then pc.give_item2(30222, 1)
                end
            end     
        end
        when 20084.chat."Piatra Sagyis" begin
            target.delete("__TARGET__")
            if pc.count_item(30222)>0 then
                say("Biolog:")
                say("Am descifrat")
                say("legenda pietrei Sagyis.")
                say("Ai luptat din greu!")
                say("Dute si discuta cu Baek-Go,el te va ajuta")
                say("pentru a creste puterea ta interioara.")
                say("")
                pc.remove_item(30222,1)
                set_state(sagyis_reward)
            else
                say("Biolog:")
                say("Bravo,mi-ai adus toate cele 15 memorii.")
                say("Ei bine,am o noua cerere.")
                say("Am nevoie de piatra Sagyis,")
                say("ea cade la monstrii din turnul demonilor(DT),")
                say("se poate captura foarte usor.")
                say("Cred ca esti suficient de puternic pentru a o captura.")
                say("")     
            end
        end
    end
    state sagyis_reward begin
        when letter begin
            send_letter("Dute si vorbeste cu Baek-Go")
            local v = find_npc_by_vnum(20018)
            if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Doktor")
            end
        end
        when button or info begin
            say_title("Discuta cu Baek-Go")
            say("Pentru a primi recompensa biologului,")
            say("dute si vorbeste cu Baek-Go")
            say("El te va ajuta.")
            say("Baek-Go. Este situat in oras")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click  or 20018.chat."Belohnung des Biologen" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title("Baek-Go:")
            say("Eu vad ...")
            say("Biologul te-a trimis la mine.")
            say("Aici este rasplata ta:")
            say("")
            say_reward("Veti primi:")
            say_reward("Aparare +60 (permanent)")
            say("")
            affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
            set_state(collect_quest_lv60)
        end
    end


Quest lvl 60 :

Cod: Selectaţi tot

----------------------------------
    -- LvL 60 / Eiskugeln
    ----------------------------------
    state collect_quest_lv60 begin
        when login or levelup with pc.level>59 begin
            set_state(talk_to_disciple_lv60)
        end     
    end
    state talk_to_disciple_lv60 begin
        when letter begin
            local v = find_npc_by_vnum(20084)
            if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Biologe")
            end
            send_letter("Cererea Biologului 4")
        end
        when button or info begin
            say_title("Sarcina bilogului 4")
            say("")
            say("Biologul are nevoie de ajutorul tau.")
            say("El a spus ca avea nevoie de ajutor in cercetare")
            say("pentru anumite elemente.")
            say("Vorbeste cu el,")
            say("Pentru a obtine o descriere exacta.")
            say("")
            say_reward("Vorbeste cu biologul.")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Globurile de gheata" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say("Biologul:")
            say("Bine ai venit...")
            say("Am terminat studiul")
            say("suvenirelor.")
            say("Acum am gasit obiecte noi,")
            say("pe care as vrea sa le examinez.")
            wait()
            say("Biologul:")
            say("Le-as strange eu,")
            say("dar sunt foarte ocupat...")
            say("Ar fi foarte frumos daca")
            say("ai putea sa ma ajuti.")
            wait()
            say("Biologul:")
            say("Vreau sa examinez globurile de gheata.")
            say("Dintre acestea am nevoie de 15.")
            say("Cu toate acestea,")
            say("sunt destul de fragile,")
            say("si unele s-ar putea sa se topeasca.")
            say("")                                                                                                                                                           
            set_state(collect_scoops)
            pc.setqf("duration",0)
            pc.setqf("collect_count",0)
        end
    end
    state collect_scoops begin
        when letter begin
            send_letter("Cererea biologului 4")
        end
        when button or info begin
            say_title("Globuri de gheata")
            say("")
            say("Biologul are nevoie de")
            say("15 globuri de gheata.")
            say("Le poti lua de la")
            say("Golemi de gheata")
            say("")
            say_item_vnum(30050)
            say_reward("Ai adunat"..pc.getqf("collect_count").." .")
            say("")
        end
        when 20084.chat."Globurile de gheata" with pc.count_item(30050)>0 begin
            if get_time()>pc.getqf("duration") then
                say("Doar o clipa...")
                say("Multumesc,")
                say("Lasa-ma sa verific")
                say("daca globul este de calitate...")
                say("")
                pc.remove_item("30050", 1)
                pc.setqf("duration", get_time()+21600)
                wait()
                local rand = number(0,99)
                if rand<50 then
                    local count = pc.getqf("collect_count")+1
                    if count<15 then
                        pc.setqf("collect_count", count)
                        say("Biologul:")
                        say("Excelent,")
                        say("Globul de gheata este in ordine.")
                        say("Acum voi incepe analiza lui")
                        say("Insa am nevoie de timp!")
                        say("")
                        say_reward("Ai strans "..pc.getqf("collect_count").." !")
                        say("")
                    else 
                        say("Biologul:")
                        say("Mi-ai adus toate cele 15 globuri.")
                        say("Ei bine,mai am nevoie de ceva.")
                        say("Piatra sufletului Aurtumryus,")
                        say("O potu procura ")
                        say("din muntele Sohan!")
                        say("Cred ca esti destul de puternic pentru a putea face rost de ea!")
                        say("")
                        pc.setqf("collect_count",0)
                        pc.setqf("duration",0) 
                        set_state(collect_aurtumryus)
                    end
                else                                 
                    say("Biologul:")
                    say("Imi pare rau,dar")
                    say("acest glob de gheata s-a topit deja.")
                    say("Adu-mi te rog altul.")
                end
            else
                say("Biologul:")
                say("Imi pare rau,dar")
                say("nu am terminat de analizat ultimul glob.")
                say("Revino mai tarziu.")
            end
        end
    end
    state collect_aurtumryus begin
        when letter begin
            send_letter("Piatra sufletului Aurtumryus")
        end
        when button or info begin
            say_title("Piatra sufletului Aurtumryus")
            say("")
            say("Ai strans toate cele 15 globuri de gheata")
            say("Mai ai nevoie de Piatra sufletului Aurtumryus")
            say("")
            say_item_vnum(30223)
            say("Aceasta piatra contine")
            say("sufletul Aurtumryus")
            say("")
        end
        when 1101.kill or 1102.kill or 1103.kill or 1104.kill or 1105.kill or 1106.kill or 1107.kill begin
            if pc.count_item(30223)<1 then
                local rand = number(0,99)
                if rand<5 then pc.give_item2(30223, 1)
                end
            end     
        end
        when 20084.chat."Piatra sufletului Aurtumryus" begin
            if pc.count_item(30223)>0 then
                say("Biologul:")
                say("Iti multumesc pentru ajutor")
                say("Acum am toate cele necesare pentru experiment.")
                say("Ai luptat din greu.")
                say("Discuta cu Baek-Go,el te va ajuta")
                say("sa-ti cresti puterea interioara!")
                say("")
                pc.remove_item(30223,1)
                set_state(aurtumryus_reward)
            else
                say("Biologul:")
                say("Mi-ai adus toate cele 15 globuri de gheata.")
                say("Ei bine,am o noua cerere!")
                say("Am nevoie de Piatra sufletului Aurtumryus,")
                say("o poti procura dupa")
                say("muntele Sohan.")
                say("Cred ca esti suficient de puternic pentru ea!")
                say("")             
            end
        end
    end
    state aurtumryus_reward begin
        when letter begin
            send_letter("Du-te la Baek-Go")
            local v = find_npc_by_vnum(20018)
            if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Doktor")
            end
        end
        when button or info begin
            say_title("Du-te la Baek-Go")
            say("Pentru a primi")
            say("recompensa de la bilog")
            say("trebie sa mergi la")
            say("Baek-Go!")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click  or 20018.chat."Recompensa biolog:" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title("Baek-Go:")
            say("Vad...")
            say("Biologul te-a trimis la mine.")
            say("Aici este recompensa:")
            say("")
            say_reward("Ai primit:")
            say_reward("Valoare atac +50 (Permanent)")
            say("")
            affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,50,60*60*24*365*60)
            set_state(collect_quest_lv70)
        end
    end


Quest lvl 70 :

Cod: Selectaţi tot

----------------------------------
    -- LvL 70 / Zelkovas Holzäste
    ----------------------------------
    state collect_quest_lv70 begin
        when login or levelup with pc.level>69 begin
            set_state(talk_to_disciple_lv70)
        end     
    end
    state talk_to_disciple_lv70 begin
        when letter begin
            local v = find_npc_by_vnum(20084)
            if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Biolog")
            end
            send_letter("Cercetarea biologului numarul 5")
        end
        when button or info begin
            say_title("Cercetarea biologului numarul 5")
            say("")
            say("Biologul are nevoie de ajutorul tau.")
            say("El a spus ca are nevoie de ajutor in cautarea")
            say("anumitor elemente.")
            say("Vorbeste cu el,")
            say("pentru a sti exact ce ai de facut.")
            say("")
            say_reward("Vorbeste cu biologul")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Crengile Zelkova" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say("Biolog:")
            say("Hey,bine ai venit...")
            say("Ancheta globurilor de gheata")
            say("a fost finalizata cu succes")
            say("Am gasit ceva nou,")
            say("si vreau sa ma ajuti sa investighez.")
            wait()
            say("Biolog:")
            say("Le-as aduna eu,")
            say("dar am prea multe de facut.")
            say("Ar fi foarte frumos")
            say("daca te-ai duce sa le procuri tu.")
            wait()
            say("Biolog:")
            say("Vreau sa examinez crengile Zelkova.")
            say("Am nevoie de 25 Crengute")
            say("Acestea se usuca destul de repede,")
            say("si se poate")
            say("sa fie inutile pentru mine.")
            say("")                                                                                                                                                           
            set_state(collect_branches)
            pc.setqf("duration",0)
            pc.setqf("collect_count",0)
        end
    end
    state collect_branches begin
        when letter begin
            send_letter("Cercetarea biologului numarul 5")
        end
        when button or info begin
            say_title("Crengile Zelkova")
            say("")
            say("Biologul ti-a dat multe sarcini,")
            say("dute si strange 25 de crengi Zelkova.")
            say("Aceste crengi")
            say("le gasesti la toti monstrii din padure.")
            say("")
            say_item_vnum(30165)
            say_reward("In prezent aveti "..pc.getqf("collect_count").." abgegeben!")
            say("")
        end
        when 20084.chat."Crengile Zelkova" with pc.count_item(30165)>0 begin
            if get_time()>pc.getqf("duration") then
                say("Un moment ...")
                say("Multumesc,")
                say("lasa-ma sa verific")
                say("daca aceasta creanga este in regula")
                say("")
                pc.remove_item("30165", 1)
                pc.setqf("duration", get_time()+21600)
                wait()
                local rand = number(0,99)
                if rand<50 then
                    local count = pc.getqf("collect_count")+1
                    if count<25 then
                        pc.setqf("collect_count", count)
                        say("Biolog:")
                        say("Excelent,")
                        say("aceasta creanga este in regula")
                        say("Adu-mi mai multe.")
                        say("Aceasta poate intra in cercetare.")
                        say("")
                        say_reward("Aveti in prezent "..pc.getqf("collect_count").." abgegeben!")
                        say("")
                    else 
                        say("Biolog:")
                        say("Mi-ai adus 25 de crengi Zelkova.")
                        say("Ei bine,am o sarcina noua.")
                        say("Am nevoie de piatra Gyimoks,")
                        say("Piatra o poti procura")
                        say("de la monstrii din padure.")
                        say("Cred ca esti suficient de puternic pentru ea.")
                        say("")
                        pc.setqf("collect_count",0)
                        pc.setqf("duration",0) 
                        set_state(collect_gyimoks)
                    end
                else                                 
                    say("Biolog:")
                    say("imi pare rau,")
                    say("aceasta creanga s-a uscat in timpul transportului.")
                    say("Te rog sa-mi aduci una noua.")
                end
            else
                say("Biolog:")
                say("Imi pare rau.")
                say("Studiile nu sunt inca terminate ...")
                say("Revin-o mai tarziu.")
            end
        end
    end
    state collect_gyimoks begin
        when letter begin
            send_letter("Piatra Gyimoks")
        end
        when button or info begin
            say_title("Piatra Gyimoks")
            say("")
            say("Ai terminat toate Crengile.")
            say("Acum aveti nevoie de piatra Gyimoks.")
            say("")
            say_item_vnum(30224)
            say("Aceasta piatra contine")
            say("sufletul nobililor Gyimoks.")
            say("")
        end
        when 2301.kill or 2302.kill or 2303.kill or 2304.kill or 2305.kill or 2311.kill or 
             2312.kill or 2313.kill or 2314.kill or 2315.kill or 2306.kill or 2307.kill begin
            if pc.count_item(30224)<1 then
                local rand = number(0,99)
                if rand<5 then pc.give_item2(30224, 1)
                end
            end     
        end
        when 20084.chat."Piatra Gyimoks" begin
            target.delete("__TARGET__")
            if pc.count_item(30224)>0 then
                say("Biolog:")
                say("Iti multumesc pentru ajutorul acordat,")
                say("legenda pietrei Gyimoks a fost dezlegata.")
                say("Ai luptat din greu.")
                say("Dute si discuta cu Baek-Go,el te va ajuta,")
                say("sa cresti puterea ta interioara.")
                say("")
                pc.remove_item(30224,1)
                set_state(gyimoks_reward)
            else
                say("Biolog:")
                say("Mi-ai adus toate cele 25 de crengi.")
                say("ei bine..am o noua cerere.")
                say("Am nevoie de piatra Gyimoks,")
                say("pe care o poti captura,")
                say("de asemenea de la monstrii din padure.")
                say("Cred ca esti suficient de puternic pentru a o captura.")
                say("")             
            end
        end
    end
    state gyimoks_reward begin
        when letter begin
            send_letter("Dute la Baek-Go")
            local v = find_npc_by_vnum(20018)
            if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Doktor")
            end
        end
        when button or info begin
            say_title("Discutati cu Baek-Go")
            say("Pentru a primi recompensa biologului,")
            say("cautand informatii despre crengile Zelkova")
            say("si informatii despre suflete.")
            say("Baek-Go.El este situat in oras.")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click  or 20018.chat."Recompensa biologului" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title("Baek-Go:")
            say("Eu vad ...")
            say("Biologul v-a trimis la mine.")
            say("Iata rasplata ta:")
            say("")
            say_reward("Veti primi:")
            say_reward("Viteza de miscare +10% (permanent)")
            say_reward("Reducerea pagubei +10% (permanent)")
            say("")
            affect.add_collect(apply.MOV_SPEED,10,60*60*24*365*60)
            affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,10,60*60*24*365*60)
            set_state(collect_quest_lv80)
        end
    end


Quest lvl 80 :

Cod: Selectaţi tot

----------------------------------
    -- LvL 80 / Tugyis Tafeln
    ----------------------------------
    state collect_quest_lv80 begin
        when login or levelup with pc.level>79 begin
            set_state(talk_to_disciple_lv80)
        end     
    end
    state talk_to_disciple_lv80 begin
        when letter begin
            local v = find_npc_by_vnum(20084)
            if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Biologul")
            end
            send_letter("Cercetarea Biologului Nr.6")
        end
        when button or info begin
            say_title("Cercetarea Biologului Nr. 6")
            say("")
            say("Biologu; are nevoie de ajutor din nou.")
            say("El a spus ca are nevoie de ajutorul tau in cautare")
            say("de TABLITE.")
            say("Vorbeste cu el,")
            say("vorbeste cu el pentru a primii o descriere mai exacta.")
            say("")
            say_reward("Discuta cu bilogul")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click or 20084.chat."TABLITELE" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say("Biologul:")
            say("Bine ai venit...")
            say("Cautarea de Zelkova")
            say("s-a terminat.")
            say("Acum am gasit obiecte noi,")
            say("a-s dorii sa ma ajuti.")
            wait()
            say("Biologul:")
            say("Le-as colecta eu dar,")
            say("am prea multe treburi in plus.")
            say("A-s fi foarte multumit,")
            say("daca le-ai colecta tu pentru mine.")
            wait()
            say("Biologul:")
            say("De data asta vei examina TABLITELE.")
            say("Dintre acestea,am nevoie de 30 de bucati.")
            say("Dar acestea sunt foarte fragile,")
            say("se poate ca unele")
            say("sa fie rupte.")
            say("")                                                                                                                                                           
            set_state(collect_plates)
            pc.setqf("duration",0)
            pc.setqf("collect_count",0)
        end
    end
    state collect_plates begin
        when letter begin
            send_letter("Cercetarea Biologului Nr.6")
        end
        when button or info begin
            say_title("TABLITELE")
            say("")
            say("Biologul ti-a dat de munca,")
            say("ai de adus 30 de TABLITE.")
            say("Acestea se gasesc")
            say("In Tara Gigantilor.")
            say("")
            say_item_vnum(30166)
            say_reward("Ai strans"..pc.getqf("collect_count")..".")
            say("")
        end
        when 1401.kill or 1402.kill or 1403.kill or 1601.kill or 1602.kill or 1603.kill begin
            local rand = number(0,99)
            if rand<5 then pc.give_item2(30166, 1)
            end
        end
        when 20084.chat."TABLITELE" with pc.count_item(30165)>0 begin
            if get_time()>pc.getqf("duration") then
                say("Asteapta un moment...")
                say("Multumesc,")
                say("lasa-ma sa o examinez rapid,")
                say("daca este totul in ordine.")
                say("")
                pc.remove_item("30166", 1)
                pc.setqf("duration", get_time()+86400)
                wait()
                local rand = number(0,99)
                if rand<50 then
                    local count = pc.getqf("collect_count")+1
                    if count<30 then
                        pc.setqf("collect_count", count)
                        say("Biologul:")
                        say("Excelent,")
                        say("Aceasta TABLITA este in ordine.")
                        say("Adumi ceva mai multe,as vrea sa spun")
                        say("mai multe tablite.")
                        say("")
                        say_reward("Ai strans"..pc.getqf("collect_count")..".")
                        say("")
                    else 
                        say("Biologul:")
                        say("Mi-ai adus toate cele 30 de TABLITE.")
                        say("Ei bine,am  o cerere noua.")
                        say("Am nevoie de Piatra sufletului Tugyis,")
                        say("pe care o gasesti la monstrii")
                        say("din Tara Gigantilor.")
                        say("Cred ca esti suficient de puternic pentru asta.")
                        say("")
                        pc.setqf("collect_count",0)
                        pc.setqf("duration",0) 
                        set_state(collect_tugyis)
                    end
                else                                 
                    say("Biologul:")
                    say("Imi para rau,TABLITA")
                    say("s-a rupt in timpul examinarii.")
                    say("Te rog adu-mi una noua.")
                end
            else
                say("Biologul:")
                say("Imi pare rau,am petrecut ultimii ani,")
                say("cu aceste studii si inca nu am terminat.")
                say("Te rog adu-mi TABLITA m-ai tarziu.")
            end
        end
    end
    state collect_tugyis begin
        when letter begin
            send_letter("Piatra sufletului Tugyis")
        end
        when button or info begin
            say_title("Piatra sufletului Tugyis")
            say("")
            say("Ai adus toate cele 30 de TABLITE")
            say("Acum trebuie sa gasesti Piatra sufletului Tugyis.")
            say("")
            say_item_vnum(30225)
            say("Poate aceasta piatra,")
            say("contine sufletele nobilor....")
            say("")
        end
        when 1401.kill or 1402.kill or 1403.kill or 1601.kill or 1602.kill or 1603.kill begin
            if pc.count_item(30224)<1 then
                local rand = number(0,99)
                if rand<5 then pc.give_item2(30225, 1)
                end
            end     
        end
        when 20084.chat."Piatra sufletului Tugyis" begin
            if pc.count_item(30225)>0 then
                say("Biologul:")
                say("Iti multumesc pentru ca m-ai ajutat.Am inteles acum")
                say("legenda Pietrei sufletului Tugyis.")
                say("Ai luptat din greu.")
                say("Mergi si discuta cu Baek-Go,el te v-a ajuta")
                say("sa-ti maresti puterea interioara.")
                say("")
                pc.remove_item(30225,1)
                set_state(tugyis_reward)
            else
                say("Biologul:")
                say("Mi-ai adus toate cele 30 de TABLITE.")
                say("Ei bine,am o noua cerere.")
                say("Am nevoie de Piatra sufletului Tugyis,")
                say("aceasta o gasesti la monstrii din")
                say("Tara Gigantiolor.")
                say("Cred ca esti suficient de puternic.")
                say("")             
            end
        end
    end
    state tugyis_reward begin
        when letter begin
            send_letter("Vorbeste cu Baek-Go")
            local v = find_npc_by_vnum(20018)
            if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Doctorul")
            end
        end
        when button or info begin
            say_title("Vorbeste cu Baek-Go")
            say("Pentru a primii recompensa de la Biolog,")
            say("cauta informatii de la")
            say("TABLITE si Piatra sufletului Tugyis.")
            say("Mergi la Baek-Go.Acesta este situat in oras.")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click  or 20018.chat."Recompensa Biologului" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title("Baek-Go:")
            say("Vad ca")
            say("Biologul te-a trimis la mine.")
            say("Iata rasplata ta:")
            say("")
            say_reward("Ai primit:")
            say_reward("Viteza de atac +5%")
            say_reward("Valoare atac 10%")
            say("")
            affect.add_collect(apply.ATT_SPEED,5,60*60*24*365*60)
            affect.add_collect_point(apply.POINT_ATT_BONUS,10,60*60*24*365*60)
            set_state(collect_quest_lv90)
        end
    end


Quest lvl 90 :

Cod: Selectaţi tot

----------------------------------
    -- LvL 90 / Notiz der Anführer
    ----------------------------------
   state collect_quest_lv90 begin
        when login or levelup with pc.level>79 begin
            set_state(talk_to_disciple_lv90)
        end     
    end
    state talk_to_disciple_lv90 begin
        when letter begin
            local v = find_npc_by_vnum(20084)
            if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Biologul")
            end
            send_letter("Cercetare de Biolog 7")
        end
        when button or info begin
            say_title("Cercetare de biolog 7")
            say("")
            say("Biologul are nevoie de tine din nou.")
            say("El a spus ca este in cautare de")
            say("noi elemente.")
            say("Vorbeste cu el")
            say("si vezi de ce are nevoie.")
            say("")
            say_reward("Vorbeste cu Biologul.")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Notiz der Anführer" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say("Biologul:")
            say("Bine ai venit...")
            say("Cazul TABLITELOR,")
            say("a fost dus la bun sfarsit.")
            say("Acum am gasit obiecte noi")
            say("A-s dorii sa investighezi.")
            wait()
            say("Biologul:")
            say("A-s merge si a-s colecta eu,")
            say("dar am prea multe de facut.")
            say("A-s fi foarte incantat daca m-ai ajuta,")
            say("si ai colecta in locul meu.")
            wait()
            say("Biologul:")
            say("Vreau sa examinez Insemnele Regelui.")
            say("Dintre aceastea am nevoie de 50 de bucati.")
            say("Aceasta pot fi foarte vechi,")
            say("iar unele pot fi gresite.")
            say("")                                                                                                                                                           
            set_state(collect_notices)
            pc.setqf("duration",0)
            pc.setqf("collect_count",0)
        end
    end
    state collect_notices begin
        when letter begin
            send_letter("Cercetare de Biolog 7")
        end
        when button or info begin
            say_title("Insemnele Regelui")
            say("")
            say("Biologul ti-a dat o noua sarcina.")
            say("trebuie sa colectezi 50 de Insemne ale Regelui.")
            say("Acestea le gasesti,")
            say("la ori care boss din metin Ex:Regele de Foc")
            say("Mergi si cautale!")
            say("")
            say_item_vnum(30168)
            say_reward("Ai strans"..pc.getqf("collect_count")..".")
            say("")
        end
        when 591.kill or 691.kill or 791.kill or 793.kill or 991.kill or 992.kill or 993.kill or 1091.kill or 1092.kill or 1093.kill or 1304.kill or
             1403.kill or 2091.kill or 2191.kill or 2206.kill or 2207.kill or 2306.kill or 2493.kill or 2494.kill or 5001.kill or 5004.kill or
             5161.kill or 5162.kill or 5163.kill begin
            local rand = number(0,99)
            if rand<5 then pc.give_item2(30168, 1)
            end
        end
        when 20084.chat."Insemnele regelui" with pc.count_item(30168)>0 begin
            if get_time()>pc.getqf("duration") then
                say("Asteapta un moment....")
                say("Multumesc,")
                say("Lasa-ma sa o examinez.")
                say("daca aceast Insemn este potrivit.")
                say("")
                pc.remove_item("30168", 1)
                pc.setqf("duration", get_time()+86400)
                wait()
                local rand = number(0,99)
                if rand<50 then
                    local count = pc.getqf("collect_count")+1
                    if count<50 then
                        pc.setqf("collect_count", count)
                        say("Biologul:")
                        say("Excelent,")
                        say("Aceast Insemn este potrivit.")
                        say("Dar am nevoie de ceva mai multe,")
                        say("pentru a porni cercetarea.")
                        say("")
                        say_reward("Ai strans"..pc.getqf("collect_count")..".")
                        say("")
                    else 
                        say("Biologul:")
                        say("Bravo!mi-a adus toate cele 50 de Insemne.")
                        say("Dar mai am nevoie de ceva.")
                        say("Trebuie sa imi aduci Insemnul Piatra sufletului,")
                        say("aceasta o gasesti la ori ce BOSS din metin2,")
                        say("mergi si gasesteo!")
                        say("Eu cred,ca tu esti destul de puternic.")
                        say("")
                        pc.setqf("collect_count",0)
                        pc.setqf("duration",0) 
                        set_state(collect_bossKey)
                    end
                else                                 
                    say("Biologul:")
                    say("Imi pare rau!")
                    say("Aceasta Piatra a sufletului s-a rupt in timpul examinarii.")
                    say("Mergi si gaseste inca una.")
                end
            else
                say("Biologul:")
                say("Imi pare rau,am petrecut ultimii")
                say("ani,cu studierea acestor Insemne ale Regelui,dar nici acum nu am terminat.")
                say("Te rog adu-mi Piatra mai tarziu.")
            end
        end
    end
    state collect_bossKey begin
        when letter begin
            send_letter("Piatra suflet a Regelui")
        end
        when button or info begin
            say_title("Piatra suflet a regelui")
            say("")
            say("Bravo!ai strans toate cele 50 de Insemne.")
            say("Acum am nevoie de Piatra suflet a Regelui,")
            say("mergi si adumi-o!")
            say("")
            say_item_vnum(30227)
            say("Ob dieser Stein tatsächlich Seelen")
            say("der Anführer enthält?")
            say("")
        end
        when 591.kill or 691.kill or 791.kill or 793.kill or 991.kill or 992.kill or 993.kill or 1091.kill or 1092.kill or 1093.kill or 1304.kill or
             1403.kill or 2091.kill or 2191.kill or 2206.kill or 2207.kill or 2306.kill or 2493.kill or 2494.kill or 5001.kill or 5004.kill or
             5161.kill or 5162.kill or 5163.kill begin
            if pc.count_item(30227)<1 then
                local rand = number(0,99)
                if rand<5 then pc.give_item2(30227, 1)
                end
            end     
        end
        when 20084.chat."Piatra suflet a Regelui" begin
            if pc.count_item(30227)>0 then
                say("Biologul:")
                say("Iti multumesc pentru ca m-ai ajutat.Acum am inteles")
                say("misterul Pietrei suflet a Regelui.")
                say("Ai luptat din greu pentru a ma ajuta.")
                say("Mergi si discuta cu Baek-Go,el te v-a ajuta,")
                say("sa iti cresti puterea interiora.")
                say("")
                pc.remove_item(30227,1)
                set_state(bossKey_reward)
            else
                say("Biologul:")
                say("Bravo!ai strans toate cele 50 de INsemne.")
                say("Acum am nevoie de Piatra suflet a Regelui,")
                say("pe care trebuie sa mi-o aduci,")
                say("o gasesti la toti SEFII din metin2,")
                say("mergi si gaseste-o.")
                say("Eu cred ca esti destul de puernic.")
                say("")         
            end
        end
    end
    state bossKey_reward begin
        when letter begin
            send_letter("Sprich mit Baek-Go")
            local v = find_npc_by_vnum(20018)
            if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Doctorul")
            end
        end
        when button or info begin
            say_title("Discuta cu Baek-Go")
            say("Pentru a primii recompensa de la Biolog,")
            say("mergi si gaseste informatii la,")
            say("Insemne si Piatra suflet a Regelui.")
            say("Pe Baek-Go il gasesti in oras.")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click  or 20018.chat."Belohnung des Biologen" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title("Baek-Go:")
            say("Vad ca...")
            say("Biologul te-a trimis la mine,")
            say("uite rasplata ta:")
            say("")
            say_reward("Ai primit:")
            say_reward("Viteza de miscare +5%")
            say_reward("Viteza de atac +5%")
            say_reward("Reducerea pagubei -5%")
            say_reward("Valoarea atacului +50%")
            say("")
            affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 5, 60*60*24*365*60)
            affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 5, 60*60*24*365*60)
            affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,25,60*60*24*365*60)
            affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,5,60*60*24*365*60)
            set_state(collect_quest_lv100)
        end
    end

Tutorial instalare quest:
1. Salvaţi conţinutul quest-ului într-un fişier text numit de exemplu nume_quest.quest .
2. Vă conectaţi la filezilla / winscp şi întrati în /usr/home/game/share/locale/germany/quest (depinde ce server aveţi).
3. Îl puneţi acolo (să fie .quest) şi da-ţi permisiuni 777.
4. Te loghezi în FreeBSD / putty şi scrii în felul următor: cd /usr/home/game/share/locale/germany/quest apoi ./qc nume_quest.quest
5. Intraţi pe server şi scrieţi /reload q.
6. Testaţi quest-ul.
Imagine
Acesta nu este un bug , acesta este viitorul.
Mereu tutoriale de calitate pentru o comunitate pe măsură.
Dacă te-am ajutat , ce ar fi să-mi dai un like şi un mulţumesc ? Ţi-as fi recunoscător.

Deconectat
Avatar utilizator
Sociopath
Super Ad Mod
Super Ad Mod
Mesaje: 1966
Membru din: 03 Sep 2014
Localitate: Bravos
Reputație: ﭸ S.Ad.Moderator
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
ﭸ Fost lider Helperi si Trial Helperi
ﭸ Fost Ad.Moderator
ﭸ Fost S.Moderator
ﭸ Fost Moderator
ﭸ Fost Helper
▬▬▬▬▬▬▬▬
ﭸ Old dawg
ﭸ Băştinaş
ﭸ Human after all...
▬▬▬▬▬▬▬▬
ﭸ Sătul de PCR
Nume anterior: h u m a n, .Ragnar
Status: ▬▬▬▬▬▬
Server Metin2: ▬▬▬▬▬▬
Mulțumiri acordate: 19
Mulțumiri primite: 19
Contact:

Re: [Quest] Biolog tradus în Română

Mesajde Sociopath » 07 Iul 2015, 23:49

Mutat în quest-uri!

[ Mesaj scris via Android ] Imagine
Imagine
Imagine

Deconectat
Avatar utilizator
Robert
Traficant de ouă
Traficant de ouă
Mesaje: 1399
Membru din: 19 Feb 2015
Localitate: Timisoara
Reputație: .
Trial Helper
~ Fost Super Moderator ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Fost Ad Moderator ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Fost Moderator ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Fost Trial Moderator ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Fost Helper ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Membru Club ~
~~~~~~~~~~~~~
~ Castigator Eveniment Paste 2017 ~
~~~~~~~~~~~~~
~Nume anterior : Kanort~
Server Metin2: Nu joc.
Regat: Chunjo
Mulțumiri acordate: 89
Mulțumiri primite: 113
Contact:

Re: [Quest] Biolog tradus în Română

Mesajde Robert » 29 Aug 2016, 20:55

Topicul a fost curatat!


Înapoi la “Quest-uri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: adydeadyeok, bodanila, Doctoru și 4 vizitatori